Берлин Голдън Бийч,Златни пясъци

  • 1 695
  • 3
  •   1
Отговори
  • Мнения: 506
Здравейте!
Има ли някой пресни впечатления от този хотел?Ние имаме резервация за август и ми се искаше да съм подготвена,да знам какво да очаквам,за да няма евентуално неприятни изненади  Wink
Ще съм благодарна на всички,които споделят лични впечатления за хотела  Hug

# 1
  • Мнения: 6 498
Ще ми е интересно и на мен да чуя отзиви, отдавна съм го харесала този хотел. Поне ще сте на първа линия, и там плажът май е по-широк и спокоен, отколкото южния.

# 2
  • Мнения: 455
Очакваме коментари за хотела от вече почивали в него??? Моля!!

# 3
  • Мнения: 506
Май никой няма да се включи с мнения и впечатления  Sad
Ще споделя едно мнение за хотела,което прочетох в друг сайт.Не звучи  никак обнадеждаващо...  Rolling Eyes
 
Цитат
Цитат
Искам да подчератая, че от първия до последния ден на престоя ни имаше значително подобрение цялостно в хотела. Съмнявам се причината е обстойният разговор на съпруга ми с фронт офис мениджъра (управителят отсъстваше). Пристигаме - няма ток! Оказа се че пада дефектно токовата. Звъна на рецепция пратили техник, уж нещо пипал. Второ обаждане до рецепция. Този път се засичаме с техника, който познайте, ми обясни как да си изключвам и включвам бушоните при всяко падане на дефектно токовата. Аз че съм инженер съм, обаче строителен, не електро. Не че незнам как да го направя или че немога да го правя, но не ми влиза в длъжностната характеристика на гост на хотела. Храната в "allinclusiva" няма да коментирам, винаги има какво да се желае. Факт е че винаги намирахме какво да хапнем. А готвача правеше чудеса от нищото, защото готвеното беше вкусно. Алкохолът Ахелой, безалкохолните дори не им запомних имената. Раздигането на масите в ресторанта означаваше да се вдигнат чинийки и чашки. Това мръсни салфетки, трохи и прибори с неясна чистота си остават по масите. При коментар от наша страна към сервитьорите, те ни пращаха при управителя на ресторанта. Разбирам, че част от персонал не е интелектуално дорасъл за водене на разговор, но само това изречение не звучи сериозно. Винаги съм се дразнела на хората които коментират хигиената в хотелите, защото какво му трябва на човек да му изхърлят боклука и да сменят хвърлените кърпи. Очевидно досега съм ходила само в класни хотели. На третия ден неизхвърлен пепелник, запушена мивка, косми в центъра на очевидно бърсаната баня и аз насапунисана, чакаща да дойде водата просто преля чашата. Съпругът ми проведе разговор с фронт офис мениджъра, в който съвсем спокойно беше наблегнал на всички проблеми с които сме се сбъскали. Факт е че когато те подразнят 3-4 сериозни неща , започваш да се вглеждаш във всякакви дребни нещица, на които иначе не бихте обърнали внимание. Е резултат имаше - перфектно почистена стая и баня, сменени чаршафи и много лебеди и други фигурки направени от хавлии, на които децата доста се зарадваха. Дефектнотоковата беше шунтитана, и това не съм много сигурна как са го постигнали, но налягането на водата беше повишено. Имаше и извинение под формата на 2 бутилки вино, тяхна марка, с две чаши за вино и без тирбушон Simple Smile Незнам дали беше рзговаряно и с останалия персонал, но определено имаше промяна. В последствие се оказа, че и минибара не ни е бил зареден коректо още преди настаняването ни. Както и описаният комплимент от минерална вода, кафе и чай също липсваше (аз реших да не го правя на въпрос при нанасянето ни, не ни бяха необходими). Но чак на 6тия ден установиха, че липсва енергийна напитка. Опитаха се да ме убедят, че всеки ден проверяват минибара. Аз казах че очевидно някой не си е свършил работата и че единственият начин да ме накарат да изпия тази пумия е с пистолет опрян в главата. А и лекарставата които бях подредила в хладилника ,бяха избутани за да си сложат гадната напитка. Естествено не я платих. Спирам че пак се напрягам. Тъпото е че хотела е прекрасен, със страхотно местоположение. Трябва му само малко по добър персонал, управление. Малко трябва да се пипне за да са всички доволни. Не искам да съм досадна и оплакваща се, винаги съм го мразела. Но смятам че в конкретната ситуация е необходимо. Тъпо и упорито последните няколко години ходим на черноморието ни. Моля Ви хора не ни гонете. Нима мислите че севените ни съседи са по-добра клиентела от нас. Е догодина ще ходим пак в Турция. Пожелавам успех на хотела, защото има нужда.

Общи условия

Активация на акаунт