"Цветовете, булката и кармата" ~ Индийски сериали ~ Тема 3

  • 95 849
  • 742
  •   1
Отговори
# 315
  • Мнения: 11 949
Здравейте! Ето още невероятни снимки на Сара и Ангад от днес. До колкото разбрах двамата са ходили на откриването на някакъв бутик/ магазин на техен приятел. Много са готини и сладки - облечени са в дрехи на точки. Много им се радвам ... smile3525 Two Hearts  love001 newsm76 Two Hearts  Kissing Heart txtloves













# 316
  • Мнения: 1 130
Здравейте! Ето още невероятни снимки на Сара и Ангад от днес. До колкото разбрах двамата са ходили на откриването на някакъв бутик/ магазин на техен приятел. Много са готини и сладки - облечени са в дрехи на точки. Много им се радвам ... smile3525 Two Hearts  love001 newsm76 Two Hearts  Kissing Heart txtloves





Roxis  newsm51 newsm51 newsm51 

От къде измъкваш тези красоти?

Ангад и Сара наистина са страхотни, но без параван не тръгват никъде. И Парас и сестра й ми се струва, сякаш някой ги е насадил там без да пита.

# 317
  • Мнения: 11 949
Здравейте! Ето още невероятни снимки на Сара и Ангад от днес. До колкото разбрах двамата са ходили на откриването на някакъв бутик/ магазин на техен приятел. Много са готини и сладки - облечени са в дрехи на точки. Много им се радвам ... smile3525 Two Hearts  love001 newsm76 Two Hearts  Kissing Heart txtloves




Roxis  newsm51 newsm51 newsm51 

От къде измъкваш тези красоти?

Ангад и Сара наистина са страхотни, но без параван не тръгват никъде. И Парас и сестра й ми се струва, сякаш някой ги е насадил там без да пита.


Съгласна съм с теб! И на мен ми се струва така. Сара и Ангад почти винаги водят Параш и сестра й все едно искат да се застраховат, казвайки: всичко е ок, излезли сме по приятелски.  Mr. Green  Mr. Green Mr. Green

Радвам се, че снимките ти харесват!   bouquet  bouquet  bouquet

За щастие го има instagram. Понякога те самите пускат снимки, понякога техни приятели, а също и по фен страниците за тях. Излизат пресни пресни и много се кефя. Обещавам намеря ли нови - ще ги пускам и тук ... newsm44  Heart Eyes Hug

Така се радвам, че Сара и Ангад са заедно почти всеки ден и са си толкова близки приятели. Надявам се винаги да е така. Определено си пасват идеално. Освен това и двамата са големи купонджии ...  txtloves newsm76 Two Hearts  Kissing Heart  Hands Clap  lovekiss  grinning039
 

# 318
  • Мнения: 6 920
Много е слаба Сара...само на мен ли не ми харесва особено, когато не е гримирана, най-обикновено момиче  newsm78

# 319
  • Мнения: 11 949
Много е слаба Сара...само на мен ли не ми харесва особено, когато не е гримирана, най-обикновено момиче  newsm78

Аз именно затова я харесвам! Със или без грим - слаба или по-пълна на мен си ми харесва. Много е хубаво, че й актьорите ни показват, че в ежедневието си и те са обикновени хора като нас. Когато е с приятели или на по-обикновени събирания Сара ходи почти без грим. На важни събития, награди и т.н. се облича страхотно, гримира се - по купони също. С една дума супер е - поне за мен ...  Mr. Green  newsm76 Two Hearts  Two Hearts newsm10

# 320
  • Варна
  • Мнения: 924
Много е слаба Сара...само на мен ли не ми харесва особено, когато не е гримирана, най-обикновено момиче  newsm78
По принцип и най-лъскавите филмови звезди изглеждат обикновени,когато са без грим...Но Сара е с болнав вид,от слабост...Достигнала е (а може би и подминала) границата,отвъд която гладуването започва да застрашава живота й...Дано около нея се намерят достатъчно истински приятели,които да я накарат да се лекува,преди да е станало късно...

Аз току що изгледах "Булката" и съм във възторг!  Grinning Всички бяха страхотни! ... Особено пък,когато се носеха,подредени в колона,по височина,като аптекарски шишета,с развяти сарита и шалвари,с решителна стъпка,към масата на кикимората! Според мен,в решителния момент,те показаха,колко е силна любовта помежду им,а също и че толерантността към дивотиите на Калианито не е безгранична-здравият разум възтържествува! Не трябва да ги съдим за първоначалната им реакция на предложението на Шам-ако "влезем в техните обувки",не можем да отречем,че това беше единствената възможна реакция на хора в тяхната ситуация...Спомнете си,колко пъти Мадан нахлуваше в тяхната къща,готов за ръкопашна разправа,по къде-къде по-безобидни поводи...Какво трябва да очакват от него,когато синът му му сервира намеренията си?!...Чак на мен ми става страшно! ... Всички бяха страхотни:Сумитра-за първи път забрави страховете си и решително се надигна,да защити детето си; Бейрон-разсъдлив,но непоколебим,след като взе решение; Васант-доказа,че наистина обича Сугна,като свое дете-не са много чичовците като него; за Гена-няма нужда от коментари!
Ох,как ми беше жал,за сладурите,Ананди и Джагдиш,дето все ги пъдят,на най-интересното!  Grinning Особено пък Ананди-любопиткото! ... По-бързо да правят,каквото ще правят,че намъчиха горкото дете!  Joy

# 321
  • София
  • Мнения: 1 239
Докато си ровех в Wikipedia попаднах на факта, че

Avinash Wadhawan ... Anoopraj Premkishor Shekhar

Авинаш /Индражит от Цветовете/ участва и в булката, но може би по-нататък в епизодите, защото за сега поне аз не съм го мяркала

# 322
  • Мнения: 11 949
Преди малко Ангад пусна нова снимка - направил си е селфи. И той е малко по-слаб сега, но е много готин ... smile3525 Two Hearts    love001 newsm76 Two Hearts  Kissing Heart    Hands Clap

# 323
  • Индия/България
  • Мнения: 317
Lori, syglasna sym za sypri4astieto na familiqta. Predpolagam tradiciqta za syvmestnoto syjitelstvo i tuk se krepi na principa "obedinenieto pravi silata" - kakto v moralen, taka i vyv finansov aspekt ( obedinqvane na prihodite za pokrivane na obshtite razhodi). Zamislih se oba4e drugo.пїЅпїЅВ  Sled kato mogat da se vdignat, da se opyl4at, da se borqt i da namirat reshenie zaedno, zashto go pravqt izbiratelno. Eto ti primerno mejdukastovata lubov. Na prysti se broqt semeistvata, koito shte zastanat zad deteto si ( bez drama) i shte sydeistvat takyv edin brak da se osyshtestvi v imeto na shtastieto mu. пїЅпїЅВ I eto ti ot drugata strana tvoq primer - bolest, bedstvie, incident i vsi4ki do edin sa na krak da pomagat drujno. I v 2ta slu4aq ima problem, koito trqbva da se reshi s obshti usiliq, no se reshava tam, kydeto sa zasegnati obshto4oveshki nujdi, a tam, kydeto sa nastypeni specifi4ni individualni (vytrefamilni) vyprosi vsi4ko se reshava spored zavisi. Ei tova licemerie me gnevi men. Ako e tradiciq, neka e validna za vsi4ki 4lenove i za vsi4ki sferi ot jivota. I tova nabliudenie me navejda na misylta, 4e pove4eto indiiski familii v posledno vreme sa obedineni pove4e zaradi prakti4eskiq, otkolkoto zaradi moralniq princip.пїЅпїЅВ  Vzemi naprimer prostiq fakt, 4e za edna indiika da obitava po cql den jilishteto sama e prekaleno opasno predvid usloviqta na indiiskata realnost za jenite. Osven tova molitvenata ceremoniq pri vsi4ki festivali nikak, ama nikak ne e jelatelno da se izvyrshva ot sam 4ovek. S4itat go za losha poli4ba. Pri syvmestnoto syjitelstvo kyshtnata rabota se razpredelq, razhodite syshto, decata izrastvat sys socialna naglasa, koqto e mnogo vajna za indiicite- toest vsi4ko e presmetnato i utvyrdeno..I to4no zashtoto sa " socialni ptici" sa na principa syzdavai , no ne razrushavai vryzki, ako shte i da sa fiktivni.
Polzi ot rodata bezsporno ima, no koi presmqta neudobstvata- kato trygnesh ot obshtata banq i ejednevnata bitka sutrin da q okupirat pyrvi, 4e nali trqbva da sa gotovi navreme za pudjata i stignesh do razli4nite vkusove i predpo4itaniq na vseki ( otdelno ot decata). V BG pone mojesh da si kajesh mnenieto direktno, no tuk direktniqt podhod ne e priet. Trqbvat zaobikolki, nameci..Trqbva neimoverno tyrpenie. Takova, koeto e deficit za evropeeca. Vyprosyt kakvo shte se gotvi za obqd naprimer se diskutira po 4as i polovina , dokato se stigne do konsensus. Trqbva da se syobrazqvash s na vsi4ki kefa, da sledish postoqnno da ne bi nqkyde neshto da ti se e razgolilo ili razvyrzalo, da ne te vidi devera, 4e izlizash ot banqtaпїЅпїЅВ  da ne si zabravila da si slojish 1kg grivni i bijuta, da ne se uspish slu4aino nedai si boje i da izpusnesh sutreshnata pudja..Da ne obidish s neshto po-golqmata snaha( koqto moje na godini da e dosta po-malka, no nali e jena na golemiq brat)...I kak daпїЅпїЅВ  nare4esh tova svoi dom ili pyk svoe semeistvo, kogato za tqh e po-vajno dali si napravila perfektniqt 4ai za gostite, otkolkoto dali si dobre i dali slu4aino nqmash nujda ot neshto. A li4noto prostranstvo kyde e?пїЅпїЅВ  Ooo, ama za kakvo ti e, shte umresh ot skuka - ti trqbva da si socialnoпїЅпїЅВ orientirana dori vkyshti-пїЅпїЅВ  vseki moje da vliza, izliza, da te bezpokoi po vsqko vreme, da ti dava nenujni syveti i da te obsyjda pred drugite..
I v tova otnoshenie si mislq, 4e Kirionka ima pravo za "ludnicata" na syvmestnoto syjitelstvo. V Indiq qvno navikyt i 4ivstvoto za nqkakva iluzorna protekciq e pritypila vsi4kite mu neudobstva i li4ni potrebnosti. Po drug na4in ne moga da si obqsnq tova uporito tyrpenie i strah ot otdelqne.

Tereza, geroqt na Avinash v Bulkata doide edva v na4aloto na tazi godina toest sled 1000 epizoda i kusur. Toi se okaza iz4eznaliqt predi mnogo godini syprug na Mina i bashta na Shiv ( vtoriq syprug na Anandi). Vsyshtnost Shiv tykmo beshe razbral, 4e Mina e istinskata mu maika, kogato po mnogo dramati4en na4in v bolnicata se poqvi i Anup ( Avinash Wadhawan), za jalost toi imashe amneziq i otna4alo rolqta mu beshe dosta strqskashta s negativen ottenyk, no posle se opravi, kakto vidqh posledno..

Kirionka, poneje ne sym gledala to4no epizoda, za koito govorish, ne razbrah dobre Sadna koi dom napuska i kyde to4no otiva, no shte ti obqsnq po princip rituala Bidaai.

Tova, koeto e hvyrlila zad gyrba si trqbva da e oriz. No v severna Indiq vmesto oriz mnogo 4esto hvyrlqt t.nar "kil" ( pisah za nego kato obqsnqvah za prasada). Ta tova neshto syshto e proizvodno na oriza,no s dosta po-edra elipsovidna forma i vkus napodobqvasht pukanka, samo 4eпїЅпїЅВ  orizova.пїЅпїЅВ пїЅпїЅВ  Predstavlqva neshto kato orizon, navremeto imashe takyv cveten orizon v prozra4ni paketi. Decata mnogo go obi4aha. Tozi e bql i po-edyr. Nqma kakvo drugo da hvyrli spored tradiciqta na Bidaai.

Tyi kato dyshterqta/respektivno snahata/ v Indiq se s4ita za olicetvorenie na boginq Lakshmi- boginqta na blagosystoqnieto, parite i blagopolu4ieto (q vij kakyv dobyr trik za omilostivqvane na gnevni svekyrvi i bashti) ,taпїЅпїЅВ  tova hvyrlqne na oriz e simvoli4no i ozna4ava, 4e dori da napuska doma, Lakshmi ne go ostavq prazen; to e neshto kato blagosloviq za bydeshto dobruvane i materialni blaga. Osven tova nqkyde go priemat kato simvol na otplataпїЅпїЅВ za dylgovete ot dyshterqta kym roditelite i.
Podobno zna4enie ima i postavqneto na otpe4atycite. Ako se postavqt vyrhu stenata na bashtiniq dom ( tova e po-rqdko), to e zashtoto taka dyshterqta edin vid ostavq duhovnoto si prisystvie v bashtiniq dom i s oblika na Lakshmi prodyljava da nosi blagosystoqnie i blagopolu4ie v nego.
Ako otpe4atykyt e vyrhu stenata v noviq dom na momi4eto ( tova e po-4estiqt ritual), to taka se "zape4atva" shtedrata ryka na Lakshmi i tq se privetstva tyrjestveno v doma pod oblika na novata nevqsta. Posle se rita edno kan4e otnovo s oriz, koeto pak simvolizira bogatstvo i dobruvane. Tuk ve4e se ostavqt sledi i ot stypalata, a to e za da se zasvidetelstva oficialno vlizaneto na novata snaha (iпїЅпїЅВ  olicetvorenie na Lakshmi) vytre v samata kyshta. Toest ot tozi mig nein dom stava noviqt, a bashtiniqt gubi silata si..

Realno 2-3 dni sled Bidaai dyshterqta po tradiciq se vryshta oshte vednyj pri roditelite si, za da razkaje kak q priemat v noviq dom i eventualno da poiska syvet za neshto. Spored tozi obi4ai tq trqbva da 4aka myj i da doide da q vzeme obratno- tova e i pyrvoto poseshtenie na zetq v doma im ve4e kato rodstvenik. Ima oba4e i tarikati, koito ne otivat da si priberat aranjiranite bulki, po celi 2-3 meseca i ponejeпїЅпїЅВ te nqmat pravo da se vyrnat sami, si sedqt pri roditelite, dokato myjete im pe4elqt vreme i si jiveqt na avanta po ergenski. Tova e trik na oniq, na koito nenadeino sa im servirali brak, a te sa si imali afera, s koqto ne sa priklu4ili. Ta sled kato blagovoli da si q vzeme,пїЅпїЅВ  poseshteniqta na dyshterqta v bashtiniq dom ve4e se svejdatпїЅпїЅВ  samo do nqkolko 4asa po specialen i izklu4itelen povod. V Indiq nikak ne se gleda s dobro oko na 4esto zavryshtashtite se pri roditelite si snahi i zatova svekyrvite rqdko gi puskat da hodqt obratno tam.

A glavata si pri tika myjete q pokrivat otnovo v znak na smirenie i po4it. To e ekvivalent na jenskoto pallu, s koeto indiikite pokrivat glavite si. Poneje myjete nqma kak da si slojat dupatta ili pallu, izpolzvat rykata si, a nqkyde dori nosna kyrpa. Tova e i znak za protekciq ot negativnite vynshni vliqniq, dokato trae sveshteniq ritual toest dokato se postavi tikata.

# 324
  • Мнения: 610
Лори, съгласна съм за съпри4астието на фамилията. Предполагам традицията за съвместното съжителство и тук се крепи на принципа \обединението прави силата\ - както в морален, така и във финансов аспект ( обединяване на приходите за покриване на общите разходи). Замислих се оба4е друго.  След като могат да се вдигнат, да се опъл4ат, да се борят и да намират решение заедно, защо го правят избирателно. Ето ти примерно между кастовата любов. На пръсти се броят семействата, които ще застанат зад детето си ( без драма) и ще съдействат такъв един брак да се осъществи в името на щастието му.  И ето ти от другата страна твоя пример - болест, бедствие, инцидент и вси4ки до един са на крак да помагат дружно. И в 2та слу4ая има проблем, които трябва да се реши с общи усилия, но се решава там, където са засегнати общо4овешки нужди, а там, където са настъпени специфи4ни индивидуални (вътре фамилни) въпроси вси4ко се решава според зависи. Ей това лицемерие ме гневи мен. Ако е традиция, нека е валидна за вси4ки 4ленове и за вси4ки сфери от живота. И това наблюдение ме навежда на мисълта, 4е пове4ето индийски фамилии в последно време са обединени пове4е заради практи4еския, отколкото заради моралния принцип.  Вземи например простия факт, 4е за една индийка да обитава по цял ден жилището сама е прекалено опасно предвид условията на индийската реалност за йените. Освен това молитвената церемония при вси4ки фестивали никак, ама никак не е желателно да се извършва от сам 4овек. С4итат го за лоша поли4ба. При съвместното съжителство къщната работа се разпределя, разходите също, децата израстват със социална нагласа, която е много важна за индийците- тоест вси4ко е пресметнато и утвърдено..И то4но защото са \социални птици\ са на принципа създавай , но не разрушавай връзки, ако ще и да са фиктивни.
Ползи от родата безспорно има, но кои пресмята неудобствата- като тръгнеш от общата баня и ежедневната битка сутрин да я окупират първи, 4е нали трябва да са готови навреме за пуджата и стигнеш до разли4ните вкусове и предпо4итания на всеки ( отделно от децата). В БГ поне можеш да си кажеш мнението директно, но тук директният подход не е приет. Трябват заобиколки, намеци..Трябва неимоверно търпение. Такова, което е дефицит за европееца. Въпросът какво ще се готви за обяд например се дискутира по 4ас и половина , докато се стигне до консенсус. Трябва да се съобразяваш с на вси4ки кефа, да следиш постоянно да не би някъде нещо да ти се е разголило или развързало, да не те види девера, 4е излизаш от банята  да не си забравила да си сложиш 1кг гривни и бижута, да не се успиш слу4аино не дай си боже и да изпуснеш сутрешната пуджа..Да не обидиш с нещо по-голямата снаха( която може на години да е доста по-малка, но нали е йена на големия брат)...И как да  наре4еш това свои дом или пък свое семейство, когато за тях е по-важно дали си направила перфектният 4аи за гостите, отколкото дали си добре и дали слу4аино нямаш нужда от нещо. А ли4ното пространство къде е?  Ооо, ама за какво ти е, ще умреш от скука - ти трябва да си социално ориентирана дори вкъщи-  всеки може да влиза, излиза, да те безпокои по всяко време, да ти дава ненужни съвети и да те обсъжда пред другите..
И в това отношение си мисля, 4е Кирионка има право за \лудницата\ на съвместното съжителство. В Индия явно навикът и 4ивството за някаква илюзорна протекция е притъпила вси4ките му неудобства и ли4ни потребности. По друг на4ин не мога да си обясня това упорито търпение и страх от отделяне.

Тереза, героят на Авинаш в Булката дойде едва в на4алото на тази година тоест след 1000 епизода и кусур. Той се оказа из4езналият преди много години съпруг на Мина и баща на Шив ( втория съпруг на Ананди). Всъщност Шив тъкмо беше разбрал, 4е Мина е истинската му майка, когато по много драмати4ен на4ин в болницата се появи и Ануп ( Авинаш Вадхаюан), за жалост той имаше амнезия и отна4ало ролята му беше доста стряскаща с негативен оттенък, но после се оправи, както видях последно..

Кирионка, понеже не съм гледала то4но епизода, за които говориш, не разбрах добре Садна кои дом напуска и къде то4но отива, но ще ти обясня по принцип ритуала Бидааи.

Това, което е хвърлила зад гърба си трябва да е ориз. Но в северна Индия вместо ориз много 4есто хвърлят т.нар \кил\ ( писах за него като обяснявах за прасада). Та това нещо също е производно на ориза,но с доста по-едра елипсовидна форма и вкус наподобяващ пуканка, само 4епїЅпїЅВ  оризова.  Представлява нещо като оризон, навремето имаше такъв цветен оризон в прозра4ни пакети. Децата много го оби4аха. Този е бял и по-едър. Няма какво друго да хвърли според традицията на Бидааи.

Тъй като дъщерята/респективно снахата/ в Индия се с4ита за олицетворение на богиня Лакшми- богинята на благосъстоянието, парите и благополу4ието (я вий какъв добър трик за омилостивяване на гневни свекърви и бащи) ,та  това хвърляне на ориз е символи4но и озна4ава, 4е дори да напуска дома, Лакшми не го оставя празен; то е нещо като благословия за бъдещо добруване и материални блага. Освен това някъде го приемат като символ на отплата за дълговете от дъщерята към родителите и.
Подобно зна4ение има и поставянето на отпе4атъците. Ако се поставят върху стената на бащиния дом ( това е по-рядко), то е защото така дъщерята един вид оставя духовното си присъствие в бащиния дом и с облика на Лакшми продължава да носи благосъстояние и благополу4ие в него.
Ако отпе4атъкът е върху стената в новия дом на моми4ето ( това е по-4естият ритуал), то така се \запе4атва\ щедрата ръка на Лакшми и тя се приветства тържествено в дома под облика на новата невяста. После се рита едно кан4е отново с ориз, което пак символизира богатство и добруване. Тук ве4е се оставят следи и от стъпалата, а то е за да се засвидетелства официално влизането на новата снаха (и олицетворение на Лакшми) вътре в самата къща. Тоест от този миг неин дом става новият, а бащиният губи силата си..

Реално 2-3 дни след Бидааи дъщерята по традиция се връща още веднъж при родителите си, за да разкаже как я приемат в новия дом и евентуално да поиска съвет за нещо. Според този оби4аи тя трябва да 4ака мъж и да дойде да я вземе обратно- това е и първото посещение на зетя в дома им ве4е като родственик. Има оба4е и тарикати, които не отиват да си приберат аранжираните булки, по цели 2-3 месеца и понеже те нямат право да се върнат сами, си седят при родителите, докато мъжете им пе4елят време и си живеят на аванта по ергенски. Това е трик на ония, на които ненадейно са им сервирали брак, а те са си имали афера, с която не са приклу4или. Та след като благоволи да си я вземе,  посещенията на дъщерята в бащиния дом ве4е се свеждат  само до няколко 4аса по специален и изклу4ителен повод. В Индия никак не се гледа с добро око на 4есто завръщащите се при родителите си снахи и затова свекървите рядко ги пускат да ходят обратно там.

А главата си при тика мъжете я покриват отново в знак на смирение и по4ит. То е еквивалент на женското паллу, с което индийките покриват главите си. Понеже мъжете няма как да си сложат дупатта или паллу, използват ръката си, а някъде дори носна кърпа. Това е и знак за протекция от негативните външни влияния, докато трае свещения ритуал тоест докато се постави тиката.

# 325
  • Мнения: 610
Ами омотах се, тъй като ти казваш, че дъщерята не е хубаво да се завръща често в бащиния дом, а в Цветовете се спукаха да се завръщат, че и остават по-задълго.  Rolling Eyes Или може би сценаристите искат да внушат, че в това, дъщерята да посещава по-често родителите си няма нищо лошо, а даже е хубаво. newsm78

# 326
  • Мнения: 6 920
"А главата си при тика мъжете я покриват отново в знак на смирение и по4ит. То е еквивалент на женското паллу, с което индийките покриват главите си. Понеже мъжете няма как да си сложат дупатта или паллу, използват ръката си, а някъде дори носна кърпа. Това е и знак за протекция от негативните външни влияния, докато трае свещения ритуал тоест докато се постави тиката. "

Това не го разбрах  newsm78

# 327
  • Мнения: 610
Ооо, ама за какво ти е, ще умреш от скука - ти трябва да си социално ориентирана дори вкъщи-  всеки може да влиза, излиза, да те безпокои по всяко време, да ти дава ненужни съвети и да те обсъжда пред другите..
Ей това е направо немислимо при нас. Входната врата отворена, всеки идва и ти влиза в дневната направо, докато ти си вършиш нещо. Всички врати на стаите са също широко отворени. Кой мине, кой замине, някои се спират и да подслушват, други си влизат направо, то усамотение няма. Ни да се поразходиш по гащи в тая жега, ни да се погушкаш с половинката, абе за нищо нямаш лично пространство. Явно само вечер се затварят вратите  и човек може да се усамоти.  Rolling Eyes

# 328
  • Мнения: 610
"А главата си при тика мъжете я покриват отново в знак на смирение и по4ит. То е еквивалент на женското паллу, с което индийките покриват главите си. Понеже мъжете няма как да си сложат дупатта или паллу, използват ръката си, а някъде дори носна кърпа. Това е и знак за протекция от негативните външни влияния, докато трае свещения ритуал тоест докато се постави тиката. "

Това не го разбрах  newsm78
Вчера в Цетовете, когато изпращаха Садна, нали Кушалия постави тика/червена точка/ на Алек и Ранвир. Та когато я поставяше, те се хващаха с дясната ръка за главата. Този жест бил сякаш се покриват с шал, докато трае поставянето на тиката.

# 329
  • Мнения: 6 920
"А главата си при тика мъжете я покриват отново в знак на смирение и по4ит. То е еквивалент на женското паллу, с което индийките покриват главите си. Понеже мъжете няма как да си сложат дупатта или паллу, използват ръката си, а някъде дори носна кърпа. Това е и знак за протекция от негативните външни влияния, докато трае свещения ритуал тоест докато се постави тиката. "

Това не го разбрах  newsm78
Вчера в Цетовете, когато изпращаха Садна, нали Кушалия постави тика/червена точка/ на Алек и Ранвир. Та когато я поставяше, те се хващаха с дясната ръка за главата. Този жест бил сякаш се покриват с шал, докато трае поставянето на тиката.

Благодаря! Аз Цветовете не ги следя

Общи условия

Активация на акаунт