Вече сме ВТОРИ клас

  • 48 579
  • 754
  •   1
Отговори
# 465
  • Мнения: 7 947
По-добра подготовка от това да си на курсове в самото у-ще, където ще кандидатстваш - няма. В тази връзка модулите на математическата са си идеални, ако там ще се кандидатства. Разбира се, дават достатъчно добра подготовка и за други - не знам кои са други добри математически. 107мо за първи път чувам и не вярвам да е по-добро от математическата.  Thinking
Във всички случаи аз не мисля да опитваме по тази схема, прекалено тесната насоченост на математическите се оказа не по мой вкус. След 7ми клас...

# 466
  • София
  • Мнения: 12 888
При мен на едната близначка определено математиката и се отдава, аз самата съм била математическа паралелка от 4-ти клас, затова и се оглеждам евентуално в тази посока. За съжаление при другата няма подобно нещо и все още само проучвам нещата все пак са едва 2-ри клас. А на курсове към СМГ съм ги записала, при едната заради състезанията и подготовката за тях, защото нямам нито време, нито желание и възможност аз да се занимавам с нея, а за другата евентуално като допълнителна подготовка. Хубавото е че курсовете са на модули, ако не ми допадне няма да ги запиша за следващия, а и аз плащам такса и половина за двете.

# 467
  • София
  • Мнения: 7 247
На другите математически училища им е хубавото, че не наблягат чак толкова много на математиката като СМГ. Просто са хубави училища с възможност за по-задълбочено изучаване на математика. Дори и по някакъв начин дъщеря ми да може да влезе в СМГ, не бих я пратила там - прекалено силно е профилирането.
viliko, не си чувала за 107-мо, защото явно не си се интересувала от училищата в София. Води се филиал на НПМГ, по резултати от матури след 4-ти и 7-ми клас обикновено е второто ДУ след СМГ. А относно курсовете на СМГ, говори се, че  през последните години не са чак толкова добри като преди, най-вече поради по-големия брой деца в група. Тези на Междучасие и НПМГ са също при добри преподаватели, по същия материал, но с по-малко деца и са чудесна алтернатива.
Aila, хубаво е, че си ги записала. Колко деца са? При нас има много други ангажименти и затова се въздържах. От опита ми с голямата, колкото по от далече се почне с по-задълбочени занимания по математика, толкова по-лесно им е при кандидатстването в 7-ми клас. Иначе в 6-ти и 7-ми клас на някои им идва много.

# 468
  • Мнения: 7 947
Да, не съм се интересувала задълбочено, точно защото не ми харесва идеята. Но който това е решил - наистина е по-добре от сега да се започне, естествено.  Peace

# 469
  • София
  • Мнения: 4 041
Ма защо трябва да говорим за задълбочени занимания по математика от рано, за да могат да кандидатсват. Ако става въпрос само математически училища ок, макар че пак ми е абсурдно да се почне от сега, за да могат да кандидатсват след 7ми клас Shocked
Но ако ще кандидатсват в езикова гимназия просто ми е абсурдно да почват преди 7ми клас.

# 470
  • Мнения: 4 370
Айла, много полезно инфо - всичко събрано на куп. Ако излезе такова и по БЕЛ ще е супер. Разпечатах си всичко за цялата година, да не се ровя повече!

# 471
  • Мнения: 7 947
Ако ще се кандидатства в езикова - уроците през самия 7ми клас са повече от задължителни, но нали разбирате, че ако до 6ти клас детето не е напреднало - то трудно ще влезе в крак или ако стане - то има голяма вероятност да му дойде доста напрежението. В тази връзка казвам, че е добре да се започне по-рано.
Иначе в предните постове говорехме за математическата - там кандидатстването е след 4ти клас и определено от 2ри е добре да се започне с модулите и уроците.

# 472
  • София
  • Мнения: 4 041
Чиста самозаблуда е да си говорим, че масово могат да кандидатстват без уроци, разбира се, но аз лично смятам, че с едно дете, с което си се работи наормално, материала се усвоява, не затъва, обръща му се внимание, уроците през 7мия клас са абсолютно достатъчни. Айде преко сили да почне от 6ти.

# 473
  • Мнения: 7 947
Тук пишат повечето отговорни майки. Но в клас далеч не всички са такива. Ние сме втори клас само, а аз вече имам наблюдения кои родители от класа ни не обръщат особено значение.  Peace

Също така е важно да се има предвид самото дете. Не всички имат еднакъв потенциал, не на всеки се отдава всичко. Родителите си познават децата, ние само пишем общи приказки.

# 474
  • Мнения: 882
Тук пишат повечето отговорни майки. Но в клас далеч не всички са такива. Ние сме втори клас само, а аз вече имам наблюдения кои родители от класа ни не обръщат особено значение.  Peace

Без заяждане- как установи тази подробност.
Стана ми интересно.

Аз съм повече от доволна.
Нямам пряк контакт с госпожата и това малко ме дразни, защото искам всеки ден да знам как се е представил,има ли напредък и т.н.
Малко от досадните съм.
Но понеже не познавам никой от родителите, а и нямам наблюдения върху децата ме гложди въпросът на какво ниво е детето.
Не оставайте с впечатление , че се стремя да е от най- добрите.
Просто искам да знам къде е в класацията и ако има проблем да наблягаме някъде.

Въпрос към майките, чиито деца са учили АЕ миналата година......
Малкия си пише думите по 4 реда както е казала госпожата , но не ги запомня.
Пише машинално , без да запомня.
Да го тормозя ли да ги учи или в процеса на работа , той сам ще ги запомни.
Не посещава допълнителни уроци по АЕ.

# 475
  • софия
  • Мнения: 30 454

Въпрос към майките, чиито деца са учили АЕ миналата година......
Малкия си пише думите по 4 реда както е казала госпожата , но не ги запомня.
Пише машинално , без да запомня.
Да го тормозя ли да ги учи или в процеса на работа , той сам ще ги запомни.
Не посещава допълнителни уроци по АЕ.

Аз съм тормозител. Карам я да ги учи.

# 476
  • Мнения: 882
А запомня ли ги до една седмица примерно.И когато станат много думи ......На урок детето има 9 примерно.

# 477
  • софия
  • Мнения: 30 454
Да. Но не всички. Освен, че я карам да ги учи, я карам да прави упражнения тях. Иначе няма как да ги научи и осъзнае.
Ходи на английски извън училище. Подходът ми по руски, който учи в училище е същия.

# 478
  • Мнения: 882
Детето сега се среща с езика.
Пише думи , а незнае азбуката.
Много ми е странна тази система.
Очаквам, че след разговор с госпожата - евентуално да ми обясни метода на преподаване и целта на занятието отговорът ще е - ами започнете с уроци. Thinking

# 479
  • софия
  • Мнения: 30 454
Детето сега се среща с езика.
Пише думи , а незнае азбуката.
Много ми е странна тази система.
Очаквам, че след разговор с госпожата - евентуално да ми обясни метода на преподаване и целта на занятието отговорът ще е - ами започнете с уроци. Thinking
Е това е странно. По нашата система първо научиха азбуката, после малко кратки, прости думи да четат, не да ги пишат. От миналата година започнаха по-сериозно с писане. Преписват вече изречения и текстове. Тя й беше 3та година учене на английски.

Общи условия

Активация на акаунт