Ebay 94

  • 53 761
  • 751
  •   1
Отговори
# 30
  • Точно където трябва
  • Мнения: 4 904
Благодаря! А има ли опция да си избера такива с безплатна доставка? Не виждам такова сортиране. Не разбирам и добре английски  Embarassed
Относно допълнителните плащания- на първа стр. пише, че за над 15 лири се дължи ДДС, по-надолу се споменава, че е за над 15 евро. Та дължи ли се и колко? И където не е посочена как да разбера колко ще е доставката? Разбирам, че "обикновено" е от адрес, но как да разбера в конкретен случай така ли е?

Последна редакция: пн, 10 ное 2014, 08:00 от elliee

# 31
  • София...........
  • Мнения: 1 032
Здравейте Simple Smile
Имам пусната поръчка на 03.октомври, която трябваше да пристигне до 31.октомври. Вчера писах на продавача и отговора му е , че се бил свързал с превозващата фирма и те му отговорили, че пратката била загубена някъде... Продавача предлага да ми я изпрати отново.
- да се съгласявам ли на повторно изпращане или да си искам връщане на парите и ако искам връщане на парите да повдигам ли диспут или са на ЛС ?
- ако се съглася на ЛС на повторно изпращане на стоката (от Китай пътува дълго ...) - удължава ли се срока за право за повдигане на диспут и колко дни е ?

Благодаря   bouquet

# 32
  • Мнения: 497

- да се съгласявам ли на повторно изпращане или да си искам връщане на парите и ако искам връщане на парите да повдигам ли диспут или са на ЛС ? -Диспут и да ти върне парите, пък ти, ако решиш ще си купиш нещото отново.
- ако се съглася на ЛС на повторно изпращане на стоката (от Китай пътува дълго ...) - удължава ли се срока за право за повдигане на диспут и колко дни е ?-Не се удължава срока, може да останеш без стока и с изтекъл срок за диспут.

Благодаря   bouquet

# 33
  • София...........
  • Мнения: 1 032
Още въпроси ми изникнаха  Embarassed
- кейс в ибей или диспут в ПейПал?
- ако е кейс в ибей те автоматично ли ми връщат парите и къде?
- нали сроковете са за ибей 30 дни от последния за доставка и 45 дни от плащането за ПейПал?

# 34
  • Мнения: 497
Още въпроси ми изникнаха  Embarassed
- кейс в ибей или диспут в ПейПал?
- ако е кейс в ибей те автоматично ли ми връщат парите и къде?
- нали сроковете са за ибей 30 дни от последния за доставка и 45 дни от плащането за ПейПал?

От първа страница на темата:
Цитат
6. В ибей ли да отворя кейс или диспут в Пейпал?  На едно от двете места.
            7. Имам рефънд, но не виждам парите, кога ще дойдат?  До 3-5 работни дни ще са видими, от ПП също го казват в уведомителния мейл за върнати пари.

# 35
  • Мнения: 27
Здравейте имам въпрос в Ибей има ли проследяващ номер на пратката и ако да къде точно го пише,само аз ли не го намирам

# 36
  • Sofia
  • Мнения: 16 456
Здравейте имам въпрос в Ибей има ли проследяващ номер на пратката и ако да къде точно го пише,само аз ли не го намирам

   Ebay е платформа, наподобяваща нашия OLX, т.е. няма стандартизирана система на доставка. Всеки продавач изпраща пратките си, както сметне за добре. Повечето нямат валиден тракинг, чрез който можеш да проследиш пратката. Ако продавачът ти я пусне чрез куриер от типа на DHL, естествено, ще има вариант за проследяване. Peace

# 37
  • Пловдив
  • Мнения: 4 595
Моля ви, особено новите потребители, поглеждайте първия пост на темата преди да питате нещо.Пълен е с информация, събирана и систематизирана, за да е удобно.Разбира се, че имате въпроси, но все пак - ценете труда на всички, които поддържат актуалната информация.
Благодаря  Peace

# 38
  • Мнения: 609
Момичета имам код за 15% намаление при поръчка от 50 паунда, валиден е до 17.11. Някой ако желае да пише ще му го пратя, понеже аз няма да го ползвам.  Simple Smile

# 39
  • Мнения: 639
Здравейте!Бях споделила ,че имам проблем с  една пратка,оказа се че е фалшив продукта и отворих request ,където пратих снимки с фалшивата стоката,това стана преди 3 дни,обаче няма никакъв отговор от продавача.Защо той нищо не отговаря?Нарочно ли го  прави и дали ще ми се възстанови сумата ,която съм платила за фалшификата?

  Ако още не ти отговорил - това е в твоята полза  Peace След 8 дни от отваряне на диспута ще имаш възможност да го ескалираш. А с контрафактни стоки ибейците не мислят много-много.
  по принцип на неговото място аз бих върнала парите веднага - да не се стига до разглеждане на неговия профил от ибей.  Wink
Благодаря,на 13 изтича рикуеста,казва ми,че ако няма отговор от продавача да се свържа с тях пак...

# 40
  • Мнения: 105
 Здравейте!
От скоро съм в Ибей. Пуснах за продажба едни маратонки, те взеха че ги купиха. Само че, съм ги пуснал с номерация 9, а те са реално 9,5. Писах на купувача, отговор никакъв. Как да постъпя, при положение че не ми отговаря, да му ги пратя ли? Колко време след като ги е купил мога да се бавя с пращането? Може ли да ги върне, при положение че съм ги пратил без да включа опция за връщане? Ако може кой поема връщането? Станаха много въпросите, но съм нов в Ибей и затова искам да съм наясно Simple Smile

# 41
  • в 1001-та нощ
  • Мнения: 16 770
Момичета, по повод продажбата в ибей ме понаплашиха, че получателят може да повдигне диспут, че в пакета е имало нещо друго. Имали ли сте такива случаи? Не виждам как може да се докаже какво е имало в пакета  Party

# 42
  • Мнения: 1 162
vaskobrit

 изчакай, може би още не е видял писмото ти. И бъди много внимателен - това е несъответствие на описанието. надявам се, че не искаш да плащаш за върнат продукт+пощенски за връщане.


a.l.e.n.a

  това вече зависи от съвестта на купувача, можеш да снимаш колета, има и тегло на разписката... Но общо взето никой не може да даде никакви гаранции  Confused

# 43
  • Мнения: 105
 Мерси, Фанданго!
Ако има несъответствие с описанието-номер, марка и така нат. кой плаща връщането ако реши да връща? В офертата няма включена опция за връщане.

# 44
  • Мнения: 1 162
Мерси, Фанданго!
Ако има несъответствие с описанието-номер, марка и така нат. кой плаща връщането ако реши да връща? В офертата няма включена опция за връщане.


 Няма никакво значение, че тази опция я няма в офертата. В този случай обявата просто попада в графата - общи условия за връщане, предложени от ибей.

 И сега вече продавачът поема връщане, ако или описанието не е вярно, или продуктът е с дефект итн. Виж в първия пост - последните промени в Money Back Guarantee, специално беше отбелязано, ни никой не чете  Wink Mr. Green

Общи условия

Активация на акаунт