Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как мога да разреша проблем с продавач в eBay, който не отговаря?
Как мога да се справя с продавач в eBay, който изпраща спам и не изпраща продукта?
Какви са изискванията за продажба на продукти в eBay?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как мога да разреша проблем с продавач в eBay, който не отговаря?
-
Как мога да се справя с продавач в eBay, който изпраща спам и не изпраща продукта?
-
Какви са изискванията за продажба на продукти в eBay?
-
Какви са изискванията за продажба на хранителни добавки в eBay?
-
Как мога да продавам продукти в eBay, без да ги притежавам?


Горгона
) По моя случай,след като отворих request времето за отговор от продавача изтече и отворих case ,такава явно е следващата опция.От Ибей ми пишат ,че до 48 часа ще ми известят решението си по случая.Аз дадох репорт затова,че съм получила фалшива стока и искам възвръщане,обаче те сега ако ми приемат доводите за фалшива стока ще искат да я пратя на китаеца ли?Аз не искам да я пращам ,бих предложила ако имам възможност да ми възвърне част от сумата и де факто да заплатя продукта,колкото би струвал,като не оригинал.Не искам да ме карат да се занимавам с пощи,нито да плащам някакви доставки,изобщо не ми е ясно как стават нещата,но както казвам ме устройва примерно 75 % да ми върнат парите ,останалите да си ги взима продавача,не знам дали ще може нещо такова да стане?
,вече получих отговор,доколкото разбирам ще ми възстановят парите,обаче в акаунта в пейпал ли трябва да видя,аз не влизам там и ми е мътно,но ето какво получих,като съобщение от ибей '' We have decided to issue you a courtesy refund for this case on Nov 13, 2014 to the PayPal account you used to purchase this item. The refund includes the purchase price plus original shipping ''