Ebay 94

  • 53 772
  • 751
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 778
Искам да попитам следното - майка ми е дистрибутор на една фирма за разни добавки, козметика и т.н. Аз също скоро ще стана представител на една марка. Та въпроса ми е какви са условията , за да продавам тези продукти в ибей? Аз ще попитам фирмите за цени, които да слагам и т.н. , смисъл няма аз да си ги измислям, защото това са световни марки. Но за самата продажба в ибей става въпрос. Трябва ли да се регистрирам като бизнес профил? Някакви такси нещо ще дължа ли? Снимките ще ги ползвам от интернет пространството, няма да са мои , защото на практика тези продукти аз няма да ги притежавам , а ще ги поръчвам.

Ти си провери самите фирми, които ще дистрибутираш дали имат някаква политика за продажбите по интернет. Ибей е пълен с дистрибутори на големите марки за хранителни добавки, които си играят с %-та отстъпка, която ти получаваш от клиентската цена към крайни потребители. Отделно тук ще имаш и транспортни разходи, а и продажбата на такива храни извън страните от ЕС може д аподлежи на определени изисквания. А и не на последно място трябва и да си конкурентно способна за да печелиш. Като цъкнеш в Ибей и Амазон ще видиш коко Херба***** и тем подобни има и на доста по-прилични цени.
 Ти и да питаш фирмите за цени те няма да ти кажат на колко да продаваш. Те ти казват цената им към краен клиент, ако цената на 1 продукт е примерно 50 лв с ДДС., то ти като дистрибутор ползваш 25% отстъпка(примерно, те навсякъде варират процента в зависимост от месечничя ти оборот и стигат до 50%). Реално ти купуваш продукта от твоята фирма за 37,50 лв, а го продаваш за 50 лв на краен клиент. Тези 12.50 лв разлика са си за теб. Именно в тези 12.50 лв. трябва да се вместиш с такси, доставка и т.н. в Ибей.  Следователно си намаляваш печалбата. Ако можеш да продаваш по-скъпо от крайната цена по ценовата листа на фирмата ти браво. Но трябва да си прецениш конкуренцията в Ибей.
Именно заради това едни определени сайтове за такива продукти от Америка са супер популярни, защото са с от 30-50% по-евтини от БГ барабар с доставката.

# 16
  • Чукарландия
  • Мнения: 4 793
Благодаря за новата тема! Hug

Искам да попитам, да поставям оценка на продавач, зная че е желателно, а задължително ли е? Rolling Eyes

# 17
  • Пловдив
  • Мнения: 4 595
Благодаря за новата тема! Hug

Искам да попитам, да поставям оценка на продавач, зная че е желателно, а задължително ли е? Rolling Eyes

Не, не е задължително.

# 18
  • Чукарландия
  • Мнения: 4 793
Благодаря ти, Горгонаbouquet

# 19
  • Мнения: 4 383
Какво правите когато някой продавач не ви остави оценка?

# 20
  • Sofia
  • Мнения: 16 457
Какво правите когато някой продавач не ви остави оценка?

   Нищо. На мен ми се е случвало Peace Защо е нужно да правиш нещо? И за какво ти е важна оценката, предвид че си в ролята си на купувач?

# 21
  • Мнения: 4 383
Ами не знам. Защото  съм била коректна. Но и аз няма да правя нищо. Мерси

# 22
  • Sofia
  • Мнения: 16 457
Ами не знам. Защото  съм била коректна. Но и аз няма да правя нищо. Мерси

   Можеш да напишеш лично съобщение и да помолиш продавача да ти постави положителна оценка, но аз съм правила това и все пак не ми оставиха feedback, така че май няма много смисъл да се занимаваш. Crazy

# 23
  • София
  • Мнения: 9 850
Аз минавам само да се запиша. И да благодаря на момичетата, които ми отговориха за различните имена в ПейПал и при получател. Поръчахме нещото, сега чакаме да дойде  bouquet
Ел. уредите от Ибей имат ли гаранция (в общия случай)? Ако купя нещо ново, но то спре да работи по някое време (примерно 3 месеца след доставката), мога ли да претендирам за ремонт, нещо? Чисто информативно питам, не е за нищо конкретно.

# 24
  • Мнения: 639
Здравейте!Бях споделила ,че имам проблем с  една пратка,оказа се че е фалшив продукта и отворих request ,където пратих снимки с фалшивата стоката,това стана преди 3 дни,обаче няма никакъв отговор от продавача.Защо той нищо не отговаря?Нарочно ли го  прави и дали ще ми се възстанови сумата ,която съм платила за фалшификата?

# 25
  • Пловдив
  • Мнения: 4 595
Аз минавам само да се запиша. И да благодаря на момичетата, които ми отговориха за различните имена в ПейПал и при получател. Поръчахме нещото, сега чакаме да дойде  bouquet
Ел. уредите от Ибей имат ли гаранция (в общия случай)? Ако купя нещо ново, но то спре да работи по някое време (примерно 3 месеца след доставката), мога ли да претендирам за ремонт, нещо? Чисто информативно питам, не е за нищо конкретно.

Няма общ случай за гаранциите, във всеки отделен листинг са  описани условията на продавача.

# 26
  • Мнения: 1 162
Здравейте!Бях споделила ,че имам проблем с  една пратка,оказа се че е фалшив продукта и отворих request ,където пратих снимки с фалшивата стоката,това стана преди 3 дни,обаче няма никакъв отговор от продавача.Защо той нищо не отговаря?Нарочно ли го  прави и дали ще ми се възстанови сумата ,която съм платила за фалшификата?

  Ако още не ти отговорил - това е в твоята полза  Peace След 8 дни от отваряне на диспута ще имаш възможност да го ескалираш. А с контрафактни стоки ибейците не мислят много-много.
  по принцип на неговото място аз бих върнала парите веднага - да не се стига до разглеждане на неговия профил от ибей.  Wink

# 27
  • Точно където трябва
  • Мнения: 4 904
Извинявам се, че така нахлувам, но имам 2 часа да се науча на пазаруване от ибей, че си харесах нещо. Как/ къде мога да питам за размер на дреха продавача? Избрала съм за доставчик Габиели, къде да въведа техният лондонски адрес за доставка? Освен доставката ще платя ли друго/детски дрехи са? Имам дебитна VPAY на Булбанк, с нея мога ли да пазарувам? Където няма посочена стойност на доставката колко излиза приблизително?

# 28
  • в 1001-та нощ
  • Мнения: 16 770
Момичета,

и аз ще имам нужда от напътствия - обмислям да продам една палитра (сенки за очи). Четох линка в първия пост. Мисля, че ще бъде най-удачно да я пусна, като търг.

Моля, ако се сещате за някакви насоки - предполагам има чести (повтарящи се) грешки при новобранците. До сега само съм купувала.

Не ми стана ясно как се уточнява доставката - мисля, ако може да е "при запитване" - ако ме пита за дадена дестинация - да проверя в сайта на пощите и да кажа на попиталия. Мисля да изпращам задължително с проследяване.

Приемам съвети  Hug  bouquet Благодаря на отзовалите се!

# 29
  • Пловдив
  • Мнения: 4 595
Извинявам се, че така нахлувам, но имам 2 часа да се науча на пазаруване от ибей, че си харесах нещо. Как/ къде мога да питам за размер на дреха продавача? Избрала съм за доставчик Габиели, къде да въведа техният лондонски адрес за доставка? Освен доставката ще платя ли друго/детски дрехи са? Имам дебитна VPAY на Булбанк, с нея мога ли да пазарувам? Където няма посочена стойност на доставката колко излиза приблизително?

Размерът го има в описанието на търга обикновено, адресът на превозвача се задава за Primary, освен цената на артикула и доставка няма да платиш друго, картата няма да мине най-вероятно,регистрирай я в Pay Pal, ще ти е по-лесно.Където няма посочена доставка обикновено е с взимане от място - погледни инфото в първия пост.

Общи условия

Активация на акаунт