Пазаруване от Aliexpress.com 40

  • 52 292
  • 739
  •   1
Отговори
# 495
  • Казанлък
  • Мнения: 970

Вчера получих това палто: http://www.aliexpress.com/snapshot/6247705477.html
Изпращането беше дълго-20 дена. Но самото палто е много добро качество. Нямам никакви забележки. Същото е,като на снимката.  Peace

Може ли да снимаш как ти седи, и малко коментар за размера, дали си отговаря на рзмерите дадени в таблицата Praynig
Да и аз искам повече инфо за размера   Simple Smile Палтото е страхотно,но аз съм  1.56 и се притеснявам да не ми е прекалено дълго и да ме забива.За това моля те коментирай размера!

Момичета, снимките ще направя в близките дни.  Flutter
Аз поръчах XXXL и според мен си отговаря на размерите. Притеснявах се талията да не е висока,но се оказа наред. Леко ми стяга в бюста,но не е фрапиращо. Без другото якето е топло и ще се носи с по-тънки пуловери. Аз съм 170 см и дължината на ръкавите,както и общата дължина са добре.
Ако някой си спомня,аз писах,че няколко пъти се опитвах да откажа това палто,но продавача не се съгласи и на 20-я ден го изпрати. При получаването се отказах да го предлагам в другата тема  Joy

# 496
  • Beyond the stars
  • Мнения: 9 247
Здравейте!
За първи път ми се налага да повдигна диспут, за недоставена стока. Поръчката е направена на 10.09 и от тогава, ни вест, ни кост от нея. Отдавна си разменяме съобщения с продавача, 2 пъти увеличихме срока и накрая на мен ми писна и отворих диспут. Нещо недовидях какво да отбележа и дадох причина, че поръчката няма тракинг номер, при което той пусна някакъв копие от движение, кой знае от какъв сайт. След няколко дни пуснах нова причина, че поръчката не ми е дошла в срок.
На лични съобщения ми казва да имам търпение, че пратката ще дойде. Това ми е втора поръчка от този търговец, първата си дойде навреме.
2 дни вече, диспута е без отговор, а имам още 2 дни и защитата на поръчката ще свърши, какво да правя???  newsm78

Продавачът има 4 дни да отговори, ако не го направи диспутът се затваря в твоя полза  Peace

# 497
  • Мнения: 40
на този магазина http://www.aliexpress.com/store/1461554 за няколко дни събра доста реитинг и то от българки предимно.... дали не е нагласена работата,не вярвам пък нито една да не е в групата в ФБ и да не качва снимки на получена стока... чудна работа,писах няколко пъти за реални снимки за едно палто,тои ми отговаря едно и също-че са от ест материали,и ми дава точни мерки

# 498
  • Мнения: 1 279
Моля ви да ми помогнете да си намеря читави ризи ( бели или с райе- за офис) . Стил Frant... много им са яки но са по 50 лв
Тук малколо , които ми харесват нямат никакъв рейтинг Sad(

# 499
  • Beyond the stars
  • Мнения: 9 247
на този магазина http://www.aliexpress.com/store/1461554 за няколко дни събра доста реитинг и то от българки предимно.... дали не е нагласена работата,не вярвам пък нито една да не е в групата в ФБ и да не качва снимки на получена стока... чудна работа,писах няколко пъти за реални снимки за едно палто,тои ми отговаря едно и също-че са от ест материали,и ми дава точни мерки

Като гледам има един български отзив и то една звездичка.
Останалите са руски  Peace

# 500
  • Варна
  • Мнения: 1 585
Здравейте
Моля за съвет и малко наставления.Направих  първата си поръчка за моя роднина преди 14-15 дни.търговеца даваше дата за доставка 17 дни което е по принцип не възможно с Китайските пощи.
Днес имам мейл от Алито,че остават 4 дни и 11 часа.Поръчката още не съм я получила това е последната информация за нея.
2014   Export Security Scan   Beijing   Bulgaria   20141118 1549
Сега какво да правя да вдигна ли диспут?Да чакам ли още до крайният срок или директно да го повдигна?
И има ле нещо по особено при самото вдигане или е подобен на диспутите в Ebay?

# 501
  • Стара Загора
  • Мнения: 29
Здравейте!
За първи път ми се налага да повдигна диспут, за недоставена стока. Поръчката е направена на 10.09 и от тогава, ни вест, ни кост от нея. Отдавна си разменяме съобщения с продавача, 2 пъти увеличихме срока и накрая на мен ми писна и отворих диспут. Нещо недовидях какво да отбележа и дадох причина, че поръчката няма тракинг номер, при което той пусна някакъв копие от движение, кой знае от какъв сайт. След няколко дни пуснах нова причина, че поръчката не ми е дошла в срок.
На лични съобщения ми казва да имам търпение, че пратката ще дойде. Това ми е втора поръчка от този търговец, първата си дойде навреме.
2 дни вече, диспута е без отговор, а имам още 2 дни и защитата на поръчката ще свърши, какво да правя???  newsm78

Продавачът има 4 дни да отговори, ако не го направи диспутът се затваря в твоя полза  Peace
И при мен така стана-пратка от края на септември не дойде, пуснах диспут 5 дни преди да изтече времето. Китайчето увеличи времето за доставка като ме уверяваше, че е нормална ситуацията. След 5 дни, диспута се затвори в моя полза, поради липса на отговор от търговеца...въпреки, че си писахме. На другия ден проверявам пак тракинг номера в BG пощи...и какво да видя- пратката дошла  #Crazy. Утре ще я взема и ако е наред (това е един калкулатор с много функции), ще трябва да му я платя пак-обещах му. (Само да си видя парите от диспута в картата  Grinning)
Моля,  някой с повече опит да ми обясни как да направя плащането отново.

# 502
  • Ямбол
  • Мнения: 1 610
cvetinka229 не знам къде го гледаш,но нито е добър рейтинга,нито има бг.отзиви,това,че има хиляди поръчки, са на такива,потънали ,набутали се.
desuri ,как така,сорк за доставка ще ти дадат,няма такова нещо,чакай си месец ,има си последно движение от 18.11, за какво диспут? Чела ли си 1-ви пост.

# 503
  • Варна
  • Мнения: 1 585
cvetinka229 не знам къде го гледаш,но нито е добър рейтинга,нито има бг.отзиви,това,че има хиляди поръчки, са на такива,потънали ,набутали се.
desuri ,как така,сорк за доставка ще ти дадат,няма такова нещо,чакай си месец ,има си последно движение от 18.11, за какво диспут? Чела ли си 1-ви пост.

Извинявам се може аз да не съм се изразила правилно-леко се притесних.Продавачът си беше задал сам срока за доставка и той изтича. Мейлът е защита на плащането и изглежда така:


  Please note the Purchase Protection of Order 6............................. is running out.   

 
Dear Desislava ..............,
 This is an e-mail notification to inform you that The Purchase Protection of Order 6................. will end on 2014.12.01 00:08.

1. If you are satisfied with the items you have received, then you can click ‘Confirm Order Received’.

2. If you have not received your items, or you are not satisfied with your items, you can click ’Open Dispute ’ before Purchase Protection deadline or Purchase will be automatically finalized.

3. If you would like to extend your Purchase Protection you can contact the seller directly or click ‘Request to extend Purchase Protection’ to ask for the seller’s approval.
Please note if there is no action taken within Purchase Protection, your order will be automatically finalized with payment released.


Sincerely,
AliExpress.com
2014.11.26 00:09

This is an automated system email. Please do not reply to this emai


P.S---търговецът      http://www.aliexpress.com/store/332816

Последна редакция: ср, 26 ное 2014, 23:23 от desuri

# 504
  • Казанлък
  • Мнения: 970
[
desuri ,как така,сорк за доставка ще ти дадат,няма такова нещо,чакай си месец ,има си последно движение от 18.11, за какво диспут? Чела ли си 1-ви пост.

никид, според поста на desuri излиза,че тя има е-мейл от Алито и остават само 4 дена до приключването на поръчката,което наистина е супер странно.
И аз съм имала по-малък срок за доставка (мисля,че 45 дена),но не и 17. А според нейните думи поръчката е направена преди 14-15 дена  newsm78

desuri, дай линк към търговеца. Той май се надява,че хората ще пропускат сроковете си...

# 505
  • София
  • Мнения: 502
desuri

Да не си поръчала онова дългото яке Монклер?
http://www.aliexpress.com/item/Winter-Down-Jackets-2014-High-Qua … /32222620633.html

# 506
  • Варна
  • Мнения: 1 585

Да абсолютно.

Ros@linda  Благодаря   bouquet
Аз съм във същата ситуация.Якето е за близка роднина и го пуснах само заради рейтинга и коментарите по другите обяви.Преди малко пуснах искане за удължаване на срока ще изчакам до утре.При мен също по тракинга има движение но е само в 5 реда и от там застой.Пускала съм от други Китайски сайтове и що годе съм на ясно какво е движението и за времето в което идват.
Ще изчакам до утре и ще пусна и аз диспут.

Последна редакция: чт, 27 ное 2014, 00:55 от desuri

# 507
  • София
  • Мнения: 502
Абсолютно пускай диспут Simple Smile
Аз го пробвах този вчера. Поисках удължаване, не ми отговори. Днес сутринта пуснах диспут. Пак не се намесва, не ми пише нищо, което е странно, ако е честен и е изпратил пратката. Друг път такива драми разиграват, като пуснеш диспут, този си мълчи.
Между другото по моят тракинг нещо пътува, много ми е любопитно какво ли е.
Поръчах якето за позната, предупредих я, че не ми харесва нито цената, нито времето за доставка, но тя настоя. Само заради хубавия му рейтинг се навих да поръчам.

# 508
  • Варна
  • Мнения: 271
Имам нужда от съвет-поръчах чанта, дойде с разлика в размера и една грозна черна лента отпред. Пуснах диспут, искам връщане на цялата сума без да връщам чантата /малко нахално се изхвърлих/. Днес, последните часове, го отказа, като ми пише да съм бъдела мила да затворя диспута, и така била хубава чантата, 2-3 см не били проблем.
Та ако ескалирам, има ли шанс да бъде в моя полза, или да променя на частичен рефънд?

# 509
  • Мнения: 4 711
Моля ви да ми помогнете да си намеря читави ризи ( бели или с райе- за офис) . Стил Frant... много им са яки но са по 50 лв
Тук малколо , които ми харесват нямат никакъв рейтинг Sad(
Аз продавам тази http://www.aliexpress.com/snapshot/6229784237.html  Mr. Green отговаря на реален размер М. На мен ми е малка.

Общи условия

Активация на акаунт