Време е за ИКЕА - тема 21

  • 96 393
  • 787
  •   1
Отговори
# 30
  • София
  • Мнения: 2 132
Здравейте,
имате ли впечатления от килимите HAMPEN? http://www.ikea.bg/textiles/rugs/Large-and-medium-rugs/42046/43177/
За чистенето все ще се справя, но дали се степват много и власинки пускат ли?

# 31
  • София
  • Мнения: 18 679
Две години поред правя за децата джинджифиловата къщичка на Икеа, страхотна става! Слепям с роял айсинг, украсявам пак с него и с бонбони. С айсингът става страхотен сняг, както и висулки. Една година правих цяла композиция - къща, отпред шейна с еленчета/ меденки/, отстрани снежен човек. Абе, тръпка си е Simple Smile Тази година вече мисля да пропусна, че май им поомръзна на малчовците.

И аз вече съм си избрала килим, рошав, не му помня името. Това ще е първият ми килим.

# 32
  • София
  • Мнения: 2 132
Аз вече купих рошав килим  Grinning Отказах се от  Хампен, защото ми се стори много тънък и най-важното- на цвят се оказа неподходящ. В сайта изглежда по-светъл. Взехме ÅDUM http://www.ikea.bg/textiles/rugs/Large-and-medium-rugs/27198/28329/
 

# 33
  • Мнения: 292
Geraldine , ние имаме HAMPEN . Вече две години се държи безупречно, пухкав е, лесно го почивствам с прахосмукачката, но и често го изтупваме. Власинки не е пускал никакви. Видях, че си взела ÅDUM, предполагам и при него грижите ще са такива. Simple Smile

Много ме заитригувахте с хартията. Аз обичам точно амбалажна хартия, и понякога дори купувам от тази за печене, за да опаковам подаръци в неподходящи моменти, когато ми е свършила.  Mr. Green
Каква е цената на тази 20 метрова ролка?

# 34
  • София
  • Мнения: 1 003
http://www.ikea.bg/christmas/christmas-wrapping-paper-gift-bags/
 Ето тук има доста модели .... Обаче аз не виждам 20 метрова.... може би я пропускам!
Тази седмица и аз мисля да ги посетя, но още не съм готова с всички подаръци! Може обаче и там да харесам някакви нещица....  Laughing

# 35
  • Мнения: 2 122
не зная дали е тук мястото, но понеже още ми е насъбрано ...
напазарувахме си ние доволно от Икеа- предварително изготвен списък, оставихме децата в детския кът /пътуваме от друг град да уточня/, минахме, огледахме, на място редактирахме списъка, накрая отидохме в един от отделите, където направиха поръчка по опис, минахме през каса- платихме я плюс 25 левва такса да ни я съберат
от там- на логистика, за да ни запишат и да си платим и там- условията са ясни- звънят ден по-рано, трябва да уточним часа за доставка, плащаме "до врата"
нещата трябваше да са ни доставени до 2'12
на 1 сутринта вв 8:30 звънят на ММ от фирмата логистик- ама днес да ги докараме, той почива на 2ри, аз имам ангажименти, обяснява го "ама на нас ще ни е по-удобно да стане днес"
той разбира се влиза в положение- съгласява се
в 10- ново обаждане- абе там има нещо има объркано, май не е за вас, ама огледайте ги и ще се чуем допълнително ...
аз в 11:30 имам ангажимент, съпруга ми е на работа ... отивам в 10:50, момчетата свалят, аз засичам нещата
апартамента   в който ги сваляме е в ремонт, навън е около 0, толкова е и там, аз бременна в 7ми месец
установяаме липса на 2 от нашите артикули, като има изпратен 1 пакет на нещо, което не сме поръчали
почва се едно звънене между Икеа, момчетата и офиса на фирмата- логистик
просто стоим и чакаме някой да вземе някакво адекватно решение
в 12 идва съпруга ми- още нямаме решение, тръгвам аз закъсняла с 30 минути за ангажимента, който имам /който принципно е обвързан с приход, който аз не успявам да реализирам заради това, че закъснях/
в крайна сметка и след час и половина имаме уверението на лицето Явор, че ще ни компенсират за недоразумението като следващия път ни докарат нещата от икеа безплатно, а тези да кажем сега ли искаме или по-нататък
решаваме, че предпочитаме при следващото пазаруване да ни ги докарат с останалите неща /предстои поне още едно ходене/ ... и на следващата сутрин в 8:30 отново се звъни- този път на мен и някакъв младеж ми съобщава, че бил на адрес с "липсващия" от Икейска доставка артикул
е, как един- трябва да са два
аз не зная, един са ме пратили да ви докарам
вие нормални ли сте, как ще ми звъните в 8:30 и ще ме оставяте пред свършен факт и дори не можете да ми отговорите адекватно на върпосите
ти ко искаш ся, по-хубаво ли щеше да ти звънна в 7, щото аз в толкова съм тръгнал  Tired ooooh!
възмутена е меко казано за цялата тази пародия
явно всичко, което стъпи на Бг земя е обречено
7 години пазарувам онлайн от различни сайтове- немски, английски, американски
как пък веднъж от един не объркаха бе  Tired

# 36
  • София
  • Мнения: 6 219
Егати! Това си е за комисията за защита на потребители. Как може да ви правят на луди така. Най-малкото пусни едно писмо с оплакване до... мисля, че фирмата се казваше Рехаус или нещо подобно. За мен са виновни служителите. Щото идеята не е на тях да им е удобно, а на вас.



Иначе минах през икеа - взех си лампа звезда и хартии за опаковане, връвки, панделки.
От елхите са останали само тези, които са високи 1,55.
Разни артикули от играчките за елха и коледните липсват.
Хартия на ролка амбалажна нямя, има червена такава. Мисля, че ролката е 5 м.

# 37
  • София
  • Мнения: 2 734
И аз съм шашната от тези тъпотии, сътворени от тях- ползвах доставката на Икеа тази есен и бяха безупречни- но все пак става въпрос за доставка в София и именно защото на мен не ми вдъхна доверие това събиране на артикулите от тях, реших, че ще се направя на мъж и само с помощта на майка ми си събрахме нещата сами. Вярно, озорихме се много, ама поне си знаех какво съм си събрала сама.
Действай с всички възможни жалби, дано си вземат поука. Всъщност за доставката си ползват БГ куриерска фирма, така, че не, че самата Икеа се е побългарила, ами май ги цакат с топла бира нещо Simple Smile

# 38
  • Мнения: 2 122
абе така е то- ама имат си тарифи, ние си плащаме и очакваме някой просто да си свърши работата
знаете как е в Икеа- пътуваме с 2 деца и аз бременна 2 часа до София, после в магазина 4 часа и то без да съберем- само оглед, поръчка и плащане и после още 2 часа на обратно- общо взето 1 ден ни коства само да отидем и да ги платим
за това и предпочетохме варианта с плащането, ама пусто така ли като видяха, че не е ок поръчката просто да я задържат, да проверят нещата и да ги уточнят, да ни се обадят след като са готови и да ни ги доставят на следващия работен ден- така, както е упоменато в условията за ползване
за мен е едно нормално развитие на нещата, защото сега дори не знаем какво се случва с другия артикул, който сме платили, а не сме получили
обадих се на телефоните- да съм пишела жалба на мейла, е ще пиша, ама горчивия опит си е неприятен, а толкова да им харесвам нещата ...

# 39
  • София
  • Мнения: 2 734
Стискам палци да не се разочароваш за постоянно- дай им още един шанс Simple Smile Момците куриери като ни носиха нашите стоки ми дадоха една бланка да подписвам, където ако имах оплаквания можех да ги опиша. На вас дадоха ли ви такава?

# 40
  • София
  • Мнения: 6 219
И на нас ни дадоха такава бланка. И ни строиха да броим няколко пъти какво са ни донесли, след като и те го преброиха, за да не стане грешка. Нямаше го онова "Айде, айде, че бързаме за другия обект". Бяха и точни.

# 41
  • София
  • Мнения: 224
Здравейте Момичета,аз съм от персонала на магазин Икеа.Виждам че вече има и доста лоши думи по адрес на персонала,за това се обръщам с една Огромна Молба към вас от името на всички които работят с вас или казано персонала на магазина които е долу и които понася всичко,а не шефовете които се спотайват на горния етаж.
Ако някой е идвам тези дни в магазина,сигурно му се е наложило доста време да чака за да намери някой от персонала да му помогне и да му съдейства,ако все пак е успял най после да си хареса артикул,му се е наложило да чака 20-30-40 мин на каса за да плати.А вчера се чакаше и по 1 час,което и за нас като персонал е недопустимо и за вас като клиенти е изнервящо и служителите на касите отнасят цялото негативно настроение..Персонала е малко,намален е с 40% в сравнение с миналата година,не защото няма кандидати за работа,а защото гърците са надули плана и той дефакто не се изпълнява и от там идва и малкия брой персонал и по лошото обслужване и да не говорим за заплати.Аз вземам точно 507.46лв на месец,а оборота на магазина гони в най слабите дни 180000-200000лв.Дали някой друг магазин прави този оборот?
Молбата ми към вас е следната-Моля ви от името на всички,нека си върнем хубавия магазин и доброто обслужване.Молим Ви,в сайта на Икеа има място за жалби и оплаквания,подкрепете ни,като всеки се оплаче от недостига на персонал,оттам и от по бавното обслужване и от чакането на опашки по касите.Молим Ви помогнете ни!!!

# 42
  • Мнения: 2 122
написах оплакване по случая
получих извинение от началника на логистичната фирма и писмено потърждение, че следващите ни покупки ще бъдат транспортирани безплатно до адрес

# 43
  • Всеки ден трябва да се инжектираме с малко фантазия, за да не умрем от реалност: Рей Бредбъри
  • Мнения: 4 327
Здравейте, какво ви е мнението за тези тенджерери: http://www.ikea.bg/cooking/Cookware/Pots-and-sauce-pans/pots/22073/23204/ Трябва ми спешно мнение, че след обяд мисля да купувам.

# 44
  • София
  • Мнения: 6 219
Аз използвам тези http://www.ikea.bg/cooking/Cookware/Pots-and-sauce-pans/pots/2417/3548/
Повече ми допадат.
Предимство е, че може да се употребява и във фурната.

Общи условия

Активация на акаунт