Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как мога да се свържа с Amazon.de?
Какво представляват складовите стоки на Amazon?
Как мога да се свържа с отдела за обслужване на клиенти на Amazon.co.uk?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как мога да се свържа с Amazon.de?
-
Какво представляват складовите стоки на Amazon?
Складовите стоки на Amazon са нови артикули, които може да имат транспортни щети, да са върнати от клиенти (неносени и само пробвани), с фабрични дефекти или променени от клиента в рамките на 30-дневния гратисен период. Те се предлагат с описание на състоянието си, като например "като нов", "много добър" или "добър". Ако има повреда, те могат да бъдат върнати и да получите възстановяване; клиентите обаче ще трябва да закупят артикула отново. Тези артикули могат да бъдат върнати в рамките на 30 дни, ако решат друго. Те също имат 1 година гаранция.
-
Как мога да се свържа с отдела за обслужване на клиенти на Amazon.co.uk?
-
Как мога да откажа поръчка от Amazon.co.uk?
-
Какви характеристики трябва да имам предвид при избора на душ с термо смесител и каква е средната им цена?