СЕДМИ КЛАС - тема 58

  • 69 611
  • 738
  •   1
Отговори
# 30
  • Пловдив
  • Мнения: 10 558
След като вече е качен пробният по МАТ от СМГ да попитам пак- възможно ли е и има ли според вас грешка в условието на задача 19 подточка б)?

Според мен грешка няма.
задачата никак не е трудна.
Какво те притеснява в условието?

Всъщност можеш да си зададеш въпроса в темата на математиците. Те ще ти отговорят дали има грешка или не. Можеш да поискаш там решение.

ganis, може ли решение на 24 - последното подусловие /дори и да е в другата тема/  Praynig

Последна редакция: ср, 03 дек 2014, 11:10 от dundi73

# 31
  • Мнения: 130
  Моля ако някой знае пробни изпити, които са в  събота да пише.

# 32
  • Пловдив
  • Мнения: 10 558
  Моля ако някой знае пробни изпити, които са в  събота да пише.

и ако кажеш за кой град става въпрос ...

# 33
  • Мнения: 130
За София

# 34
  • Варна
  • Мнения: 3 308
Привет!

Едно въпросче от мен за сверка: По колко задачи се дават на контролните по математика на вашите седмокласници?

 Учителката по математика на сина ми дава 16 задачи за 40 минути, от които 10 са от тип тест, но изискват и решаване все пак, отговорът не е очевиден. Освен това има и 6 задачи с пълно разписване. Като показал контролното на учителката от курса, тя коментирала, че ако даде този тест на нейните ученици, повечето ще имат 4.

# 35
  • Мнения: 867
След като вече е качен пробният по МАТ от СМГ да попитам пак- възможно ли е и има ли според вас грешка в условието на задача 19 подточка б)?

Според мен грешка няма.
задачата никак не е трудна.
Какво те притеснява в условието?

Всъщност можеш да си зададеш въпроса в темата на математиците. Те ще ти отговорят дали има грешка или не. Можеш да поискаш там решение.


ganis, може ли решение на 24 - последното подусловие /дори и да е в другата тема/  Praynig

За 24 задача - не знам дали я е решила, гледам вкъщи нищо не е имала въпроси по нея - явно смята, че я е решила.
За 19 задача -  не е разбрала условието. Нали по условие е дадено, че основата е 13 см, а обиколката 53 см.. От посочените 2 нови точки какъв триъгълник се получава и се търси лицето му? Ако се има впредвид, че основата се намалява с 3+5=8см. или 13-8=5 см., то не го разбрала така. Може би защото се пита "Колко см. е лицето на този триъгълник?", кой триъгълник - не е уточнено дали на триъгълника с основа разстоянието между тези две нови точки. Ако е така, то просто не го е разбрала.

# 36
  • Пловдив
  • Мнения: 10 558
Ясмина, зависи от контролната и от типа задачи. Понякога имат и по 15 задачи, но за 20 мин.

naniika, в двете условия става въпрос за един и същи триъгълник - равнобедрен с основа 13 см.
трябва да се намери неговото лице, като се знаят периметърът, основата и разстоянието от точка от основата /а не две точки/ до двете бедра.
ето ти един бърз чертеж

Скрит текст:

лицето на големия триъгълник е равен на сбора на лицата на двата малки триъгълника, за които знаем вече страна и височина към нея.

# 37
  • Мнения: X


Това е тази злополучна задача, нали?

# 38
  • Мнения: 867
Благодаря ти Жасмин, явно проблемът си е при нас - просто тя, както и аз не сме прочели правилно и сме разбрали 2 точки - и оттук следва всичко.

# 39
  • Мнения: X
naniika, няма защо да ми благодариш на мен, dundi73 я реши.  Peace

Аз сега снимах и драсках по 24 задача, но нещо не мога да разбера къде греша в подусловие б)



Ето затова не решавам задачи с моята щерка, само ще я объркам!  Laughing

# 40
  • Пловдив
  • Мнения: 10 558
условие б е отделно от условие а, така че не можеш да вземеш данните от а, за да решиш б
в б се работи само с ъгли, без да се използват мерките им  Peace

довечера ще ви пусна отговори /с помощта на kanina36/

# 41
  • Мнения: X
условие б е отделно от условие а, така че не можеш да вземеш данните от а, за да решиш б
в б се работи само с ъгли, без да се използват мерките им  Peace

А, ясно, тогава става.  Peace

# 42
  • Варна
  • Мнения: 7 067
А аз си мислех,че аз съм амбициозна с програмата на моя - два поредни дни пробни по МАТ и БЕЛ.  Mr. GreenПризнавам, че ми се вижда доста 2 изпита/състезания в един ден. Peace
И детето ще ходи на тези пробни.
В училище се справя почти прекрасно с разните писмени изпитвания по математика. На последното даже закъснели 5 минути няколко приятелки, та вместо за 20, решавали за 15). И няма грешка, ни една.
Обаче в школата ситуацията е по-различна.
Последно решава някакъв примерен изпит, за домашно. Първи модул-около 3 часа, а и аз се включвах. ooooh! И пак останаха 2 задачи да пита госпожата. Втори модул-като по чудо го реши без грешки.

Но аз знам коя е най-голямата причина за това-в школата са по-напред с материала, а в училище карат бавно.

# 43
  • Варна
  • Мнения: 2 098
Стейси, докъде са стигнали в школата? Нашите в училище скоро почнаха уравненията, днес ще правят контролно върху геометрията.  Peace Иначе пробни прави всяка седмица по един за домашно, това от г-жата с която работи. Решава ги в общи линии с някои дребни пропуски, вмества се във времето.

# 44
  • Варна
  • Мнения: 7 067
Стейси, докъде са стигнали в школата? Нашите в училище скоро почнаха уравненията, днес ще правят контролно върху геометрията.  Peace Иначе пробни прави всяка седмица по един за домашно, това от г-жата с която работи. Решава ги в общи линии с някои дребни пропуски, вмества се във времето.
Довечера ще я питам, да ми каже точно.
Но често се налага да поглеждаме уроците по-напред от училище, за да решим някоя задача от школата.
Госпожата в школата ги пита често кой докъде е стигнал. Някои откога са на параметрични, а моята съвсем скоро взеха триъгълниците.
Девойката е най-назад с материала от училище, от цялата група.

Общи условия

Активация на акаунт