Пейпал - помощ - 11-та тема

  • 89 864
  • 764
  •   1
Отговори
# 390
  • Варна
  • Мнения: 119
Parfumdreams.de   -това  е екземпляра,не желаещ да пазарувам от него!!!

Наистина не разбирам ЗАЩО,когато същия ден съм пазарувала в още два немски магазина чрез Пей Пал без проблем.
Куриозно е ,но и аз не ги оставям на мира...за 10 дни ,имам 10 отказани поръчки,всички за около 50 евро и повече..
Е ако някой ми обясни защо,ще го наградя.....,а по-сериозно как да попитам Пей Пал,къде е проблема????

# 391
  • Мнения: 6 948
Добре, де, видно е, че не става - едва ли някога ще разбереш точната причина, може да е някаква грешка в самата система. Rolling Eyes Пробвала си, не си успяла да направиш поръчка, защо продължаваш да натискаш?

Иначе, то, ако директните банкови трансфери нямаха такси, Пейпал щеше да ни бъде излишен до голяма степен. Flutter 30 лв. дори не е чак толкова много, в някои банки искат 50-60, че и повече. Peace

# 392
  • Варна
  • Мнения: 119
Тогава мога ли да им прехвърля пари по банковата сметка,която ми дават чрез Пей Пал?И как става...с две думи....
Благодаря

# 393
  • София
  • Мнения: 3 404
Дончева, не съм пазарувала от Parfumdreams.de, но през ПП няма как да прехвърлиш пари по банкова сметка. Тук идентификатора е е-мейл. Не става ли директно да платиш с карта? Попитай в парфюмните теми (имаше тема за сайтове за парфюми) дали някой скоро е пазарувал от там и как е успял да плати.

# 394
  • Мнения: 790
Доколото разбрах от поста на Дончева, тя самата преди успешно е пазарувала от същия сайт. Няма какво да пита други потребители. Според мен един имейл до ПП ще свърши работа. Предполагам знаеш, долу графата "contact us". И от там кликаш на имейл и си избираш топик, най-близък до това, което ще ги питаш. Те ти виждат всички транзакции, колко пъти има платено и отказано и ще ти отговорят най-точно какво да правиш. Пиша, че отговарят в рамките на 24 чАса.  Peace

Последна редакция: чт, 13 авг 2015, 13:10 от БебОле

# 395
  • Варна
  • Мнения: 119
Благодаря на всички.
Ще пиша до ПП.
Аз им писах наскоро по въпроса,но получих само електронен отговор,затова повдигнах темата тук.Сега пак ще пиша и ще настоявам за отговор.
Още веднъж ,благодаря.
/....в този период пробвах и с карта,безПП,пак същото се получи.../

Последна редакция: чт, 13 авг 2015, 13:13 от dontcheva1973

# 396
  • Мнения: 6 948
Тогава мога ли да им прехвърля пари по банковата сметка,която ми дават чрез Пей Пал?И как става...с две думи....
Благодаря

Да, разбира се, можеш да го направиш, от която и да е българска банка (Пейпал няма роля в случая). Но самият превод ще отнеме няколко дена, а и както казахме вече, таксите са убийствени. Ти си прецени. Peace

# 397
  • София
  • Мнения: 12 888
Въпрос и от мен. Имах кредитна карта виза с която пазарувах онлайн и която е валидна, регистрирана в пейпал и верифицирана отдавна. За съжаление реших, че ми трябва паролата на картата, която отдавна не знаех и подадох молба за нова парола. Оказа  се, че трябва да ми изкарат нова карта, тъй като вече били само безконтактни и не можело само пин кода да се издаде. От банката ми обещаха, че докато не получа новата карта мога да правя разплащания през пейпал със старата. За съжаление вчера при опит за поръчка от магазин през пейпал, картата беше отхвърлена, поръчката неуспешна, но в пейпал стои сумата с пендинг статус.
Днес си взех новата безконтактна кредитна виза, която е с нов секюрити код и дата, но и с различен номер на картата. Старата е неактивна и унищожена. От банката твърдят, че няма нужда да се верифицира отново тъй като сметката е същата ,но доколкото прочетох в първият пост това ще е необходимо. Изтекоха 4 часа за активиране, но при мой опит да я добавя в пейпал ми дава, че е с изтекъл срок. - This debit or credit card has expired. Please update the expiration date for this card or use a different card.
А датата, която е на картата и попълвам е за 2018 г.
Веднага след опита за регистрация, получавам смс от банката на телефона, че имам неуспешна покупка към пейпал на стойност един долар.
Реших, че проблема е че старата карта все още е регистрирана в пейпал, но при опит да я премахва ми изписва следното :You may not remove your funding source while an authorization is still pending.
От банката твърдят, че нямам блокирани пари по сметката.
Въпроса ми е как да си регистрирам новата карта и да закрия старата и дори да успея, наистина ли ще се налага отново да я верифицирам?

# 398
  • Мнения: 1 883
За съжаление вчера при опит за поръчка от магазин през пейпал, картата беше отхвърлена, поръчката неуспешна, но в пейпал стои сумата с пендинг статус.

Според мен трябва първо да се изчисти въпросния пендинг статус, за да може да се махне старата карта и тогава да се регистрира новата. Най-добре да им пишеш за съдействие.

# 399
  • София
  • Мнения: 12 888
Здравей,
писах вчера до съпорта на пейпал, но за момента съм получила общ автоматичен отговор с уточнението, ако не помага да отговоря отново на мейла с подробно описание на проблема.
Как трябва да премахна пендинг статуса? Опитах се да пусна диспут за въпросната транзакция, веднага ме пренасочва към страница, която казва че има грешка и да заредя отново. Досега никога не съм пускала диспут, може би тъй като е от скоро нямам право?... От банката твърдят, че нямам блокирани пари, а от сайта нямам поръчка.
При сърч в интернета и други потребители се оплакват от подобно съобщение за изтекла валидност на картата при опит за добавяне на карта.

# 400
  • Мнения: 1 883
Здравей,
писах вчера до съпорта на пейпал, но за момента съм получила общ автоматичен отговор с уточнението, ако не помага да отговоря отново на мейла с подробно описание на проблема.
Как трябва да премахна пендинг статуса? Опитах се да пусна диспут за въпросната транзакция, веднага ме пренасочва към страница, която казва че има грешка и да заредя отново. Досега никога не съм пускала диспут, може би тъй като е от скоро нямам право?... От банката твърдят, че нямам блокирани пари, а от сайта нямам поръчка.
При сърч в интернета и други потребители се оплакват от подобно съобщение за изтекла валидност на картата при опит за добавяне на карта.

Можеш ли да пуснеш скрийншот на самата транзакция

# 401
  • Мнения: 108
Здравейте! ИСкам да поръчам продукт от gumtree.com , но тъй като този сайт е по-скоро като олх не се предлага доставка до България. Съответно не ми е ясно мога ли да платя на физическо лице за артикула през пейпал( ще организирам доставката с превозвач)  и парите ми ще бъдат ли защитени ако да кажем стоката не отговаря на снимките и описанието или  пък не ми е изпратил всичко, за което сме се договорили? Ще мога ли в такъв един случай да си получа парите обратно?

# 402
  • София
  • Мнения: 12 888
Така пуснах си поръчката директно с картата и след разговор с банката ми все пак успях да я регистрирам. Сега съм пуснала заявката и за валидиране. Все още обаче старата карта, която е към същата сметка си стои с пендинг рикуеста и не мога да я махна, а тя е и физически унищожена. Има ли някакъв срок в който, ако тези пари не се потърсят се премахва статуса. От банката са категорични, че парите не са блокирани, което се потвърждава и от това, че поръчката ми днес мина, тоест имаше наличност.

# 403
  • Пловдив
  • Мнения: 1 122
Здравейте.Налага се да преведа 100 долара до Индия.В банката ми казаха 46 евро за превода.И затова направих регистрация в пейпал.Имам няколко въпроса:
-парите в картата ми са в лева,това нали не е проблем.
-Трябва ли да ходя за някакъв код до банката преди да преведа парите?
-картата ми е мастер кард,има ли значение това,регистрацията беше успешна?


 Link and confirm my debit or credit card -след като следвам стъпките -за да получа този код до банката ли трябва да ида?Къде ще го получа този код?мога ли преди да я версифицирам да пращам по-малки суми?

Последна редакция: пт, 14 авг 2015, 20:50 от budiko

# 404
  • Мнения: 790
Така пуснах си поръчката директно с картата и след разговор с банката ми все пак успях да я регистрирам. Сега съм пуснала заявката и за валидиране. Все още обаче старата карта, която е към същата сметка си стои с пендинг рикуеста и не мога да я махна, а тя е и физически унищожена. Има ли някакъв срок в който, ако тези пари не се потърсят се премахва статуса. От банката са категорични, че парите не са блокирани, което се потвърждава и от това, че поръчката ми днес мина, тоест имаше наличност.

Айла, след 30 дни ще се изчисти сумата и пендинг статуса.  Peace

Чика, можеш да им платиш с ПП, ако те ти дадат имейл, който им е регистриран в ПП. Не знам гаранцията дали важи тогава.

Будико, с този код верифицираш самата карта еднократно, а не сумата. Кода ги изписват на самата транзакция в разпечатката. В моята банка излезна веднага в е-банкирането ми. Като си гледаш разпечатката на банката, търсиш самата транзакция и там където пише от къде са взети парите се намира някъде кода. Валутите нямат значение. Ти си прехвърляш от левовата, те си получават в индийски каквито са там, но трябва да си прецениш през колко валутни обръщания минаваш и дали си заслужава. При всички положения ще е по-малко от 46 евро де. За да пращаш на някого пари няма значение каква е картата, ако искаш да си прехвърляш сума от ПП в карта обаче, може да е само виза. Peace

Последна редакция: сб, 15 авг 2015, 11:29 от БебОле

Общи условия

Активация на акаунт