Пейпал - помощ - 11-та тема

  • 89 722
  • 764
  •   1
Отговори
# 495
  • Мнения: 6 945
Точно така, няма транзакция връщане, а от магазина твърдят, че още онзи ден са ми върнали парите. Май нищо не са върнали и почвам да мисля, че не знаят как... Надявам се, че от Пейпал ще ме защитят някак  Embarassed

Не знам дали следиш темата за Ebay, но аз наскоро имах идентичен случай на твоя - уж беше присъдено продавачът да ми върне определената сума и уж със сигурност бях получила refund, а в историята на PayPal такава транзакция липсва и до днес. Не знам, обаче, дали проблемът е в Ebay или PayPal - по-скоро в Ebay, но за съжаление, не успях да се свържа с тях по телефона и да разнищя казуса. Пих една студена вода и така. Peace Но ако нищо друго не помага, т.е. ако вече си повдигнала диспут и не е имало резултат, поне опитай да се свържеш по телефона с PayPal - мисля, че с тях е относително по-лесно да комуникираш, отколкото с Ebay.

# 496
  • Варна
  • Мнения: 611
  Благодаря за споделеното. Повдигнала съм диспут, даже го направих клейм, отделно им писах имейл на Пейпал, и сега чакам. Аз съм си виновна, като ме домързя да отида до магазина и реших уж по лесния начин  Sad
  Ужасното е, че имат някакви огромни срокове за разрешаване на казуси. Междувременно се обадих на продавача- уж вчера или онзи ден са върнали сумата, и се надявам причината да е технологично забавяне на парите  Rolling Eyes

# 497
  • Мнения: 6 945
Междувременно се обадих на продавача- уж вчера или онзи ден са върнали сумата, и се надявам причината да е технологично забавяне на парите  Rolling Eyes

Не искам да те разочаровам, но за съжаление, едва ли е това. Покрай моя случай, проучих леко нещата и от няколко места ми казаха, че ако транзакцията не присъства в PayPal историята, изобщо не се е състояла. Тя се появява там в момента, в който търговецът те refund-не, не по-късно. Да, има технологично време, но то касае кога сумата ще се върне в банковата ти сметка (ако е изтеглена от там) - обикновено този срок е между 3 и 5 работни дни, след връщането на парите чрез PayPal.

# 498
  • Мнения: 5
Здравейте ! Имам нужда от помощ ! На някой случвало ли се е от Пейпал да му дръпнат от сметката два пъти сума за една и съща поръчка от английски сайт в два различни дни и как се процедира в случая ? Благодаря ! newsm78
В ПейПал имаш ли две отделни трансакции за едно и също плащане?
Ако информацията за дублирано плащане е от банкирането, предполагам, че първата сума е само блокирана, а втората е изтеглена.

Нямам 2 отделни транзакции  в ПП. Само в банкирането ми излиза двойното плащане.

# 499
  • Мнения: 118
Имам няколко сериозни плащания през последните две седмици. С изненада установих, че в първата фактура е използван курса на банката. В следващите няколко фактури е изпозван курса на Пейпал. Не съм правила промени в акаунта, където беше избрано да се използва за конвертиране курса на банката. При проверка установих, че настройките ми са променени. Има ли някаква възможност да искам от Пейпал промяна за тези транзакции. От една страна еврото ми излиза с 8-9 стотинки по-скъпо от друга имам и банкови такси за транзакциите Sad

# 500
  • Варна
  • Мнения: 1 249
Имам няколко сериозни плащания през последните две седмици. С изненада установих, че в първата фактура е използван курса на банката. В следващите няколко фактури е изпозван курса на Пейпал. Не съм правила промени в акаунта, където беше избрано да се използва за конвертиране курса на банката. При проверка установих, че настройките ми са променени. Има ли някаква възможност да искам от Пейпал промяна за тези транзакции. От една страна еврото ми излиза с 8-9 стотинки по-скъпо от друга имам и банкови такси за транзакциите Sad
Настройките трябва периодично да се следят. Веднъж завършена транзакция, Пейпал няма да я преизчислява. Сори! Sick

# 501
  • Мнения: 118
Имам няколко сериозни плащания през последните две седмици. С изненада установих, че в първата фактура е използван курса на банката. В следващите няколко фактури е изпозван курса на Пейпал. Не съм правила промени в акаунта, където беше избрано да се използва за конвертиране курса на банката. При проверка установих, че настройките ми са променени. Има ли някаква възможност да искам от Пейпал промяна за тези транзакции. От една страна еврото ми излиза с 8-9 стотинки по-скъпо от друга имам и банкови такси за транзакциите Sad
Настройките трябва периодично да се следят. Веднъж завършена транзакция, Пейпал няма да я преизчислява. Сори! Sick

Много неприятна ситуация. Разликата е не толкова малка трицифрена сума. Лошото е, че установих, че настройките трябва да се проверяват преди всяко плащане. Не знам по каква причина Пейпал ги променят. Преди малко платих и се оказа, че Пейпал отново си бяха сменили курса. Имайте го предвид. Писах им, да видим какво ще отговорят. За мен това е технически проблем, поне не съм го срещала като промяна упомената в условията им. Някой някъде да е прочел нещо такова? За толкова години пазаруване на мен ми се случва за първи път подобно чудо.

# 502
  • Варна
  • Мнения: 1 249
Имам няколко сериозни плащания през последните две седмици. С изненада установих, че в първата фактура е използван курса на банката. В следващите няколко фактури е изпозван курса на Пейпал. Не съм правила промени в акаунта, където беше избрано да се използва за конвертиране курса на банката. При проверка установих, че настройките ми са променени. Има ли някаква възможност да искам от Пейпал промяна за тези транзакции. От една страна еврото ми излиза с 8-9 стотинки по-скъпо от друга имам и банкови такси за транзакциите Sad
Настройките трябва периодично да се следят. Веднъж завършена транзакция, Пейпал няма да я преизчислява. Сори! Sick

Много неприятна ситуация. Разликата е не толкова малка трицифрена сума. Лошото е, че установих, че настройките трябва да се проверяват преди всяко плащане. Не знам по каква причина Пейпал ги променят. Преди малко платих и се оказа, че Пейпал отново си бяха сменили курса. Имайте го предвид. Писах им, да видим какво ще отговорят. За мен това е технически проблем, поне не съм го срещала като промяна упомената в условията им. Някой някъде да е прочел нещо такова? За толкова години пазаруване на мен ми се случва за първи път подобно чудо.
Редовно ми се случва да променят настройките. Аз познавам по сумата която ми излиза за плащане. Ако излезе в Български лева, значи е настроена към курса на Пейпал.Тогава влизам в настройките , променям и тогава плащам. Ако покаже долари или паунди значи е към моята банка и всичко е о.к и направо плащам.

# 503
  • Мнения: 118
Имам няколко сериозни плащания през последните две седмици. С изненада установих, че в първата фактура е използван курса на банката. В следващите няколко фактури е изпозван курса на Пейпал. Не съм правила промени в акаунта, където беше избрано да се използва за конвертиране курса на банката. При проверка установих, че настройките ми са променени. Има ли някаква възможност да искам от Пейпал промяна за тези транзакции. От една страна еврото ми излиза с 8-9 стотинки по-скъпо от друга имам и банкови такси за транзакциите Sad
Настройките трябва периодично да се следят. Веднъж завършена транзакция, Пейпал няма да я преизчислява. Сори! Sick

Много неприятна ситуация. Разликата е не толкова малка трицифрена сума. Лошото е, че установих, че настройките трябва да се проверяват преди всяко плащане. Не знам по каква причина Пейпал ги променят. Преди малко платих и се оказа, че Пейпал отново си бяха сменили курса. Имайте го предвид. Писах им, да видим какво ще отговорят. За мен това е технически проблем, поне не съм го срещала като промяна упомената в условията им. Някой някъде да е прочел нещо такова? За толкова години пазаруване на мен ми се случва за първи път подобно чудо.
Редовно ми се случва да променят настройките. Аз познавам по сумата която ми излиза за плащане. Ако излезе в Български лева, значи е настроена към курса на Пейпал.Тогава влизам в настройките , променям и тогава плащам. Ако покаже долари или паунди значи е към моята банка и всичко е о.к и направо плащам.

В евро ми излизаха сумите на всичките 5-6 транзакции ... Вече си имам солидна обица на ухото ... Това не ми попречи да им напиша два сърдити емейла, да видим какво ще отговорят в раките на 24 часа. Даже и входящи номера не дават!

# 504
  • Мнения: 1 698
Момичета, спешно ми трябва да знам мога ли и как да си прехвърля средства в баланса в Пейпал. Май от български акаунт не става, но да попитам по-знаещите тук?

# 505
  • Мнения: 142
On December 18th, 2015 PayPal Instant Top Up service in Bulgaria will no longer be provided by TrustPay. Should you decide you do not wish to use PayPal anymore you can close your account immediately without incurring any additional charges by following these steps:

    Log into your PayPal account at www.paypal.com
    Click Profile near the top of the page
    Select My Settings
    In the “Account Type” section, click “Close account” and follow the instructions

Kакво значи това ? bouquet bouquet

# 506
  • Мнения: 17
Здравейте , имам въпроси:
1.Може ли да се плати сума от 26 Евро без картата да е верифицирана
2.Може ли адреса на пей пал акаунта да е един а да се изпрати стоката на друг адрес
 Извинявай те ако е питано вече такова нещо но има много страници изписани

# 507
  • Мнения: 43
Имам няколко сериозни плащания през последните две седмици. С изненада установих, че в първата фактура е използван курса на банката. В следващите няколко фактури е изпозван курса на Пейпал. Не съм правила промени в акаунта, където беше избрано да се използва за конвертиране курса на банката. При проверка установих, че настройките ми са променени. Има ли някаква възможност да искам от Пейпал промяна за тези транзакции. От една страна еврото ми излиза с 8-9 стотинки по-скъпо от друга имам и банкови такси за транзакциите Sad
Настройките трябва периодично да се следят. Веднъж завършена транзакция, Пейпал няма да я преизчислява. Сори! Sick

Много неприятна ситуация. Разликата е не толкова малка трицифрена сума. Лошото е, че установих, че настройките трябва да се проверяват преди всяко плащане. Не знам по каква причина Пейпал ги променят. Преди малко платих и се оказа, че Пейпал отново си бяха сменили курса. Имайте го предвид. Писах им, да видим какво ще отговорят. За мен това е технически проблем, поне не съм го срещала като промяна упомената в условията им. Някой някъде да е прочел нещо такова? За толкова години пазаруване на мен ми се случва за първи път подобно чудо.
Редовно ми се случва да променят настройките. Аз познавам по сумата която ми излиза за плащане. Ако излезе в Български лева, значи е настроена към курса на Пейпал.Тогава влизам в настройките , променям и тогава плащам. Ако покаже долари или паунди значи е към моята банка и всичко е о.к и направо плащам.

В евро ми излизаха сумите на всичките 5-6 транзакции ... Вече си имам солидна обица на ухото ... Това не ми попречи да им напиша два сърдити емейла, да видим какво ще отговорят в раките на 24 часа. Даже и входящи номера не дават!
Когато регистрирам нова карта или такава с нова валидност ми се сменя! Ако сметката е левова излиза в бг лева, ако  е еврова излиза евро!

# 508
  • Мнения: 70
Здравейте , имам въпроси:
1.Може ли да се плати сума от 26 Евро без картата да е верифицирана
2.Може ли адреса на пей пал акаунта да е един а да се изпрати стоката на друг адрес
 Извинявай те ако е питано вече такова нещо но има много страници изписани
да  може

# 509
  • Мнения: 1 685
Спечелих нещо на изключителна цена. В описанието пише, че ако продавача не е доволен от крайната цена при търга, няма да изпрати артикула. И така, сега ми праща съобщение, че парите са много малко и ще ми върне сумата. Пейпал взимат ли такса при такива обстоятелства?
Забелязвам някак по друг начин става плащането напоследък когато продадеш нещо в ибей. Миналата седмица чаках няколко дни да ми се отрази, че купувача е платил, той ми праща съобщения кога да очаква артикула и аз тогава влязох в Пейпал и видях, че трябва да приема плащане от него. Приех го и в Ибей ми се рефрешна, че мога да изпращам. Онзи ден пак нещо такова, но в Пейпал ми е на статус да изпращам, а в Ибей, че очаква плащане. И защо по този начин имам такса и в Пейпал? Да очаквам ли след това и комисионна от ибей?

Общи условия

Активация на акаунт