Пейпал - помощ - 11-та тема

  • 89 705
  • 764
  •   1
Отговори
# 510
  • DE
  • Мнения: 9 068
Използвах карта виза да платя една поръчка то немският амазон вип. Уж прие плащането, а одеве отварям пощата да видя кога ще ми дойде поръчката и имам писмо от адрес paypal@intl-paypal.com
Цитат
Dear PayPal Customer,
 
We requested information from you for the following reasons:
 
We recently received a report of unauthorized credit card use associated with this account.
 
As a precaution we have limited access to your PayPal account in order to protect against future unauthorized transactions.
 
Please download the form attachment to this email and open it in a web browser.

Не разбирам дали е прието плащането или не  newsm78 Вече не знам кое писмо е истинско и кое не  Tired Нали от истинският PayPal обръщението трябваше да е поименно  newsm78

# 511
  • София
  • Мнения: 3 402
Какво общо има плащането на нещо с карта с ПП? Плащането е прието със сигурност, но Амазон си теглят парички, когато изпращат поръчката.
Нищо не тегли и не отваряй от това писмо!

# 512
  • Мнения: 5 790
Използвах карта виза да платя една поръчка то немският амазон вип. Уж прие плащането, а одеве отварям пощата да видя кога ще ми дойде поръчката и имам писмо от адрес paypal@intl-paypal.com
Цитат
Dear PayPal Customer,
 
We requested information from you for the following reasons:
 
We recently received a report of unauthorized credit card use associated with this account.
 
As a precaution we have limited access to your PayPal account in order to protect against future unauthorized transactions.
 
Please download the form attachment to this email and open it in a web browser.

Не разбирам дали е прието плащането или не  newsm78 Вече не знам кое писмо е истинско и кое не  Tired Нали от истинският PayPal обръщението трябваше да е поименно  newsm78

Спам е. Не е от Пейпал, щом не се обръщат с име и фамилия към вас.
Не сваляйте нищо, не пращайте нищо, не кликайте линкове.
Ако сте го направили - веднага си сменете паролата за Пейпал.

# 513
  • DE
  • Мнения: 9 068
Благодаря дами, не съм отговаряла и кликала нищо. Просто се зачудих, защо получавам това писмо. Ще изчакам и ще процедирам съответно както съветвате  bouquet

# 514
  • Мнения: 142
On December 18th, 2015 PayPal Instant Top Up service in Bulgaria will no longer be provided by TrustPay. Should you decide you do not wish to use PayPal anymore you can close your account immediately without incurring any additional charges by following these steps:

    Log into your PayPal account at www.paypal.com
    Click Profile near the top of the page
    Select My Settings
    In the “Account Type” section, click “Close account” and follow the instructions

Kакво значи това ? bouquet bouquet

# 515
  • гр. София
  • Мнения: 4 991
Днес следобяд правих плащане през Пейпал, но много бързах. Възможно е да не съм догледала нещо, тъй като никъде не ми седи отразено, че съм платила, включително в сайта, от който пазарувах, кошницата ми все още е пълна. Нямам и поръчка. Не ми се е случвало досега. Какво да правя? Още един път ли да плащам?  newsm78

# 516
  • Мнения: 6 942
Днес следобяд правих плащане през Пейпал, но много бързах. Възможно е да не съм догледала нещо, тъй като никъде не ми седи отразено, че съм платила, включително в сайта, от който пазарувах, кошницата ми все още е пълна. Нямам и поръчка. Не ми се е случвало досега. Какво да правя? Още един път ли да плащам?  newsm78

В PayPal, в history-то ти, има ли отразено плащане, стои ли като отделна транзакция?

Провери ли дали са изтеглили сумата от сметката ти?

# 517
  • гр. София
  • Мнения: 4 991
Днес следобяд правих плащане през Пейпал, но много бързах. Възможно е да не съм догледала нещо, тъй като никъде не ми седи отразено, че съм платила, включително в сайта, от който пазарувах, кошницата ми все още е пълна. Нямам и поръчка. Не ми се е случвало досега. Какво да правя? Още един път ли да плащам?  newsm78

В PayPal, в history-то ти, има ли отразено плащане, стои ли като отделна транзакция?

Провери ли дали са изтеглили сумата от сметката ти?

В History го няма отразено......

# 518
  • Мнения: 6 942
Тогава вероятно не е минало плащането. Peace Но преди да пробваш пак, провери си банковата сметка и виж какво е положението.

# 519
  • гр. София
  • Мнения: 4 991
Тогава вероятно не е минало плащането. Peace Но преди да пробваш пак, провери си банковата сметка и виж какво е положението.

Явно не беше минало. Пуснах наново поръчката. Сега всичко е ОК.  Peace

# 520
  • Мнения: 2 189
Имам пари в баланса, но след промените в пейпал, не ми дава да обознача от къде да направя плащането.  Rolling Eyes Понякога ми е давало от баланса и съм сменяла на карта, а сега като искам да платя от баланса, ми дава само опция от коя карта да тегли и не мога да сменя към плащане от наличността в пейпал. При опит за плащане ми казва, че не може да се осъществи (нямам достатъчна наличност по картата, а баланс имам и искам да платя от него).
Как да се справя? Praynig

Чистих кеш, правих промени по акаунта и накрая захапа като махнах отметката от картата, която ми беше prime.

Manage Funding Sources
Choose which funding sources should be used for authorized/recurring payments to merchants, and click Save.

Deselect any funding sources that you do not want used in the list below. PayPal will always use the PayPal balance in your account first.

Последна редакция: нд, 29 ное 2015, 22:31 от Coolmummy

# 521
  • велико търново
  • Мнения: 617
Здравйте имам проблем с преиздадената ми кредитна карта на обб. Рейпал ми пратиха на имейл писмо , че е блокирана и изисква на ново да въведа дани те си. В последствие се оказа , че съм си закупила три пъти интернет от чужбина , а аз тази година не съм пътувала извън страната. Сега картата ми е блокирана дадох я в банката .пак някой е искал да пазарува с нея в четвъртък, но е отказно плащането защото е блокирано. Въпроса ми е мога ли да оспоря транзакцийте направени от картата ми в пейпал? Ако може как?
Чакам вътрешното разследване от банката вече няколко дена нищо.  newsm78 Laughing

Последна редакция: пн, 30 ное 2015, 09:00 от YSMIV4ICA

# 522
  • София
  • Мнения: 159
Здравейте, имам 2 въпроса:

1. При рефънд парите се връщат по картата, от която съм направила плащането и банката ми взима такса. Как да накарам/настроя да остават в пейпал и при следваща поръчка да ги ползвам?
Нещо са променили, защото преди беше така.

2. При последния рефънд, пейпал за ползвали конвертор, защо? Аз съм плащала в долари и очаквам те да ми ги върнат в долари.

Мерси предварително.

# 523
  • Мнения: 70
A аз получих това и се чудя дали е измама
 няма логика и то през 2 дни го плучавам
Update your details for PayPal
Dear member # ................. We need more information from you
Just like a bank, we need to confirm the information you've given us. Please provide the requested information as soon as possible to ensure you can continue to use your PayPal account.
You have 48 hours to provide this information. If we don't hear from you by then, we'll need to restrict your account.
If your account is restricted, you won't be able to send, transfer or receive funds.
Update Now
Yours sincerely,
PayPal
More Information
Copyright © 1999-2015 PayPal, Inc. All rights reserved.
PayPal  Pty Limited ABN 93 111 195 389 (AFSL 304962). Any general financial product advice provided in this site has not taken into account your objectives, financial situations or needs.

Последна редакция: пн, 30 ное 2015, 17:29 от vpeneva

# 524
  • Мнения: 5 790
Здравйте имам проблем с преиздадената ми кредитна карта на обб. Рейпал ми пратиха на имейл писмо , че е блокирана и изисква на ново да въведа дани те си. В последствие се оказа , че съм си закупила три пъти интернет от чужбина , а аз тази година не съм пътувала извън страната. Сега картата ми е блокирана дадох я в банката .пак някой е искал да пазарува с нея в четвъртък, но е отказно плащането защото е блокирано. Въпроса ми е мога ли да оспоря транзакцийте направени от картата ми в пейпал? Ако може как?
Чакам вътрешното разследване от банката вече няколко дена нищо.  newsm78 Laughing

Взели са ви данните с това писмо на мейл... Блокиране и преиздаване на картата, смяна на паролите в Пейпал е решението. И да, опитайте да оспорите трансакциите - ако ги виждате в Пейпал - пуснете диспут. Ако не - в банката.

A аз получих това и се чудя дали е измама
 няма логика и то през 2 дни го плучавам
Update your details for PayPal
Dear member # ................. We need more information from you
Just like a bank, we need to confirm the information you've given us. Please provide the requested information as soon as possible to ensure you can continue to use your PayPal account.
You have 48 hours to provide this information. If we don't hear from you by then, we'll need to restrict your account.
If your account is restricted, you won't be able to send, transfer or receive funds.
Update Now
Yours sincerely,
PayPal
More Information
Copyright © 1999-2015 PayPal, Inc. All rights reserved.
PayPal  Pty Limited ABN 93 111 195 389 (AFSL 304962). Any general financial product advice provided in this site has not taken into account your objectives, financial situations or needs.

НА 1000% е измама. След като пише "member", а не името ви... препратете го на spoof@paypal.com

Общи условия

Активация на акаунт