Мнения за 107 ОУ

  • 52 242
  • 90
  •   1
Отговори
# 60
  • София
  • Мнения: 1 845
Кое е това училище, в което децата не ходят на уроци в 7 клас? Дори в СМГ, най-доброто училище в София, ходят на уроци по БЕЛ.

# 61
  • На черешата
  • Мнения: 8 393
Кое е това училище, в което децата не ходят на уроци в 7 клас? Дори в СМГ, най-доброто училище в София, ходят на уроци по БЕЛ.



 В училище, където няма амбиции на деца и родители не ходят всички. Съответно резултатите са по-ниски. И за не знам кой път казвам, високите резултати в това училище се дължат на децата и родителите, а не на учителите.

# 62
  • Мнения: 819
И все пак,искам да кажа,че лично моят седмокласник не ходи и няма да ходи на курсове по математика.Достатъчно добър е техният учител,за да ги подготви за НВО.Към това като прибавям и 4-те допълнителни часа в школата,където се занимават със състезателна математика,излиза че съм спестила доста пари за подготовка.Да,школата е платена,но цената е ниска в сравнение с курсовете за подготовка на седмокласници.Записала съм детето на курс по БЕЛ не защото няма да изкара оценка над 5:00,а защото той желае да продължи в училище с висок бал,а часовете по БЕЛ са недостатъчни в училище за затвърждаване на наученото.
Давам си сметка,че ако детето ми беше останало в кварталното ни училище,нямаше да има това високо ниво по математика и БЕЛ (което има сега в 107-мо) и щях да дам купища пари за извънкласна подготовка за НВО.Така че нека родители,които са се прицелили към 107-мо(в периода 5-7клас) сами да си направят изводите!

# 63
  • София
  • Мнения: 1 285
Нека да подкрепя и аз училището, от което съм доволна, без да повтарям казаното до тук.

1. Говоря за периода 5-7 клас - от голямо значение се оказва изпита за прием в 5-ти клас. Събират се мотивирани деца на мотивирани родители със сходно ниво на обучение, съответно класът върви еднакво добре, има среда, има конкуренция.

2. Детето ми е доволно от учителите си и не само от споменатите г-жа Китанова /БЕЛ/ и г-н Ботев/История/, а и от г-жа Пенева/Мат/, г-жа Владимирова /ЧП/, Музика, Изобр. изк. Тя твърди, че са строги и ги карат да учат, което и харесва.

3. В началото на 5-ти клас имахме разговор с ръководството по отношение на свободни часове, оттогава свободни не е имало.

Преди 5-6 години аз щях да съм една от "спалите" пред училището за прием в 1 клас, но така се получи по-добре. Детето изкара 1-4 клас близо до дома и само се пребори за добър клас в прогимназиален етап.

# 64
  • Sofia, Bulgaria
  • Мнения: 70
Аз ще подкрепя и потвърдя негативите посочени от Торнадо и Нова Мода.
Към тях ще добавя, всякаква-та липса на желание от страна на училищното ръководство за модернизация и някаква промяна, от взаимстване на добри практики или оптимизация на процеси.
Пълна непрозрачност за всичко което се случва в училището. (примера с бюджета на настоятелството е един от многото)
Неглижиране на проблема Агресия между децата и не взимане на адекватни мерки.
Дворът в училището съвсем не е чист, дори напротив..........и проблема не е само, че не се чисти, просто в така големия училищен двор има 2 или 3 кошове за боклук само.
Една от най-слабите страни на училището е организационно-административните.

# 65
  • Мнения: 1
Аз също ще подкрепя негативните мнения.
Това училище е прехвалено и това беше причината аз да запиша детето си там . Още през първия месец разбрах , че съм се подвела и решението ми е било грешно.
Причините да не го преместя досега са приятелите , които има в класа  и моят страх , че може да попаднем и на по-лошо място. Затова сега, всеки ден, заедно  преодоляваме проблемите в училище  и ставаме по-силни . И изобщо не говоря за ниски оценки, което  , не се залъгвайте ,  не е резултат от добра работа в училище.
Подкрепям на 100%   Торнадо , Нова мода и Demat.
Ако това е едно от най-добрите училища в София , то значи положението е много по-отчайващо отколкото мисля . Главната причина са хората , които работят с децата ни в училището , не толкова базата и т.н. Остарелите възгледи и явно нежеланието за развитие  , ги карат да определят днешните децата  и родители като лоши ,  защото са по-различни от тези преди 20-30 години. Не може да се получи диалог , което е абсурдно.  Единици от преподавателите в 107-мо училище  заслужават уважение. Това е моето мнение.

Последна редакция: сб, 25 мар 2017, 00:15 от happyshine

# 66
  • Мнения: 128
А някой дали може да сподели впечатления мнение за преподавателите на сегашния първи клас? Доволни, недоволни...?

# 67
  • Мнения: 10
А някой дали може да сподели впечатления мнение за преподавателите на сегашния първи клас? Доволни, недоволни...?
И аз се присъединявам към питането, че записването наближава Thinking

# 68
  • Мнения: 104
Моето мнение е, че трябва да се търси учител, а не училище. Резултатите от НВО също не могат да бъдат показател за висотата на едно училище. НВО е много субективно, да не кажа и нереално.
Мое близко роднинско дете с тежка форма на дислексия изкара миналата година 5,75 на бълг. език на НВО 7 клас. Само от това детенце квесторите са получили по една флашка подарък, а какво е подарила директорката - можем само да гадаем. А аз се чудех защо родителите дават луди пари за частно училище....

# 69
  • Мнения: 21 455
Мое близко роднинско дете с тежка форма на дислексия изкара миналата година 5,75 на бълг. език на НВО 7 клас. Само от това детенце квесторите са получили по една флашка подарък, а какво е подарила директорката - можем само да гадаем. А аз се чудех защо родителите дават луди пари за частно училище....
Искаш да кажеш, че някой му е написал преразказа? А останалите деца в стаята как са реагирали?

# 70
  • Мнения: 2 702
Децата с дислексия правят матурата без други деца в стаята. Присъства ресурсен учител и времето е удължено.

# 71
  • Мнения: 48
Здравейте.
Бих искала да попитам майките на деца в 107 ОУ, дали има занималня и за децата във 2,3 и 4ти клас. Търсих в сайта на училището, но открих само информация за целодневна форма на обучение на първокласниците, за следващите класове пише -дневна. И това съответно породи питането ми Simple Smile

# 72
  • София
  • Мнения: 1 845
Целодневната форма е за 1 и 2 клас и е задължителна. В 3 и 4 клас има занималня при желание - държавна /без ограничение за местата/ или частна.

# 73
  • Мнения: 48
Целодневната форма е за 1 и 2 клас и е задължителна. В 3 и 4 клас има занималня при желание - държавна /без ограничение за местата/ или частна.
Благодаря Simple Smile

# 74
  • Мнения: 5

Благодаря за обратната връзка. А може ли повече информация, защо не го препоръчвате?

- още от втори клас сутрин започват от 7:30 което за мен е рано и е изтезание за децата. Да, транспорта е по-лесен в 7:30 отколкото в 8 или 8:30. Учителите могат да си тръгнат по-рано. Но за децата е мъчение.
- дисциплината е зле, нямам голяма база за сравнение, но самата архитектура на училището (почти винаги се използва само едното стълбище от общо 2) предполага блъсканица повече от нормалното.
- неглижиране на физическото и емоционално насилие между учениците. Като казвам физическо имам предвид съвсем буквално - късане на дрехи, раници, учебници, спъвания, ритници, пръскания и други изцепки в тоалетните.
- тоалетните миришат постоянно , а иначе ги гледам чисти - значи ги мият само с вода, а спестяват от дезифенктанти. Когато пък ги ползват, използват такива на хлорна основа, които миришат ужасно за децата и са доказани белодробно вредни. Признавам, че за 8 години положението се подобри, но недостатъчно.
- труден преход 4-5 клас. Това е може би всеобщо, но тук грам не се потрудиха да го улеснят.
- високо темпо в 6-ти и особено 7-ми клас, водещо до психични проблеми. От това, че детето не справя, изостава, крие от родителите и се измъчва. Всичко друго мога да им преглътна, но това не!
- господинът по история (от 5-ти клас нагоре) е с оригинални виждания, които намирам за верни, НО НЯМА ОТКЪДЕ ДА СЕ УЧИ ОСВЕН ОТ ТЕТРАДКАТА! Ако детето ви пише по-бавно, представете си какво следва - 2-ки и 3-ки. Бях се примирил че ще имаме 3 за годината по история, но на външното оценяване изкара 5. Е, нещо има сбъркано - една единица разлика я приемам, ама не може според него 3, според външното 5. Това е годишна оценка, върху ученото през цялата година.
- гопожата по география (Йорданова) е дразнеща, с непрофесионално държание и слаб учител. Едва в 7-ми клас успя със зор да влезе да се запознае с родителите на един конкретен клас. Не успя да ги научи на нищо, а предметът и е толкова приятен!
- Бележникът да е подписан, изряден, това постоянно ни се повтаряше, имах чувството че няма никакво значение колко знае детето, важното е бележника да е подписан. Разбирам, че сигурно ги натискат от РИО-то, но де да имаха такива изисквания и към собствената си работа.
- за парите споменах че по важност са някъде около първото място. Добре, ясно че без пари трудно става нещо, но като каже Кирязова задължителна ексурзия ме влудяваше. Няма искам-не искам, чудех се как да отказвам, детето ми не ги харесваше.
- математиците са негласно с предимство и като цяло училището гледа да тях да ги бута. Ами ако детето не е математик? Отделно, че за да стане добър математик, училището не предлагаше нещо специално. Родителите да се грижат.
- недостатъчно използване на новите технологии, а по някои предмети може да се използват. Скучните уроци ставаха съвсем безинтересни.
- посотоянен недостиг на технически пособия по природните науки
- затруднено общуване с ръководството на училището, които приемаха посочването на конкретни проблеми като заяждане.

Много черно ли стана?
+ малък книжарски щанд в училището, ако някой е забравил химикалка, линия, гума, тетрадка, може светкавично да компенсира липсата му.
+ г-жа Китанова (БЕЛ 5-7 клас) - може-би най добрият учител, който имах щастието да познавам, а и децата мислят така. Супер подход както към децата, така и към родителите. Как ми се иска да има повече такива учители.
+ г-н Станков (физика) - но той ще си тръгва.
+ лекар в училището

Като тегля чертата - да бяхме намерили нещо по-добро.
Боравите със стари факти. Wink
1. Вече училището започва в 8:00 часа, което е доста добре, предвид факта, че след 14:00 децата(особено седмокласниците) имат и други задължения. А колкото до учителите - те независимо в колко започват часовете, са в училището до 18-19 часа.
2. За чистотата на коридорите и тоалетните наистина може да се полага малко повече грижа, но положението в 107 мо е доста по-добро, отколкото в 50% от училищата в София.
3. Всъщност в седми клас от учениците не се изисква нищо особено. За деца, които са психясали от учене 4-5 часа дневно не съм чувала  Wink
4. Още в първия или втория час в 5 ти клас учителят по история пише на дъската имейл адреса си и казва на учениците, че ако имат някакъв въпрос/проблем, свързан с неговия предмет, ще им отговори до 24 часа. Така че ако детето не може да напише плана(което в общия случай става само с тези, които не внимават и не пишат), може да му пише и да получи плана до 24 часа(най-обикновено 5-6). Конторолните изискват просто детето да е учило системно и преди теста да се е напънало за 30 мин повече, колкото да преговори.
5. Госпожа Йорданова напусна преди началото на тази учебна година. Нещата, които казвате за преподаването ѝ не са верни според мен. Учениците, на които тя преподаваше изкарваха без проблем 5-6 на изпита по география, а и не съм била на родителска среща, на която тя не е присъствала. Но както и да е, от тази година по география има нова учителка - госпожа Попова, която е наистина невероятен преподавател и помага на учениците за всичко. Дъщерите ми са единодушни, че това им е любимата учителка и че именно тя е е човекът, който ги накара да заобичат географията. На мен също ми стана много симпатична като бях на родителски срещи.
6. Учителите повтарят, че искат бележникът да е подписан, тъй като ако той не е подписан или даден на класния ръководител, когато директорите го искат, то класните ръководители го отнасят.
7. НИКОЙ не бута математиците. Това, че училището спонсорира изявите им говори само добре за него. Това са деца, които са се трудили до припадък(тук вече не говорим за 4-5 те часа на ден, нужни за отлична училищна подготовка, а за поне 8-9 без абсолютно никакво преувеличение) и желаят да покажат своите способности, което ако видите правилника на училището, ще разберете, че е едно от правата на учениците.
8. Модерни технологии се използват в голяма степен. Нима презентациите не се прожектират? Или няма учители, които да преподават уроци като прожектират на дъската информация и снимки от други източници(в това отношение дъщерите ми казват, че почти всички използват модерна техника, например г-жа Владимирова(биология/човекът и природата, зависи от възрастта), г-жа Маринова(директорката, която обаче преподава и физика), г-жа Попова(география), г-жа Павлова(преподавателката по математика на 5 клас), г-н Ботев(история), г-жа Даниела Василева(химия), г-жа Евгения Василева(музика), има и още, но за тези учители дъщерите ми говорят най-много като за хора, които се възползват от модерната техника).

Ами, надявам се да съм била полезна. Wink
 

Общи условия

Активация на акаунт