МАШИНА ЗА ХЛЯБ - 58-ма ТЕМА

  • 64 882
  • 722
  •   1
Отговори
# 180
  • Варна - Черна гора
  • Мнения: 725
Sunny kiss,
нашата машина е със същия дефект. На 20.01. майка я занесе в магазин на Лидл (защото тя я ползва). Все още сервиза не се е произнесъл. Но според мен тези "ушички" са от много мек материал и при триенето с планките се износват. Ще изчакам отговора на сервиза. Според мен последната партида хлебопекарни, която пуснаха Лидл през септември не са съвсем читави. Лично нашата ръси стружки от самото начало. Реално е ползвана интензивно около 20 дни. Ако на 20 дни ще сменям казанче  Stop, по-скоро ще си купя нова машина.

# 181
  • Мнения: 337
Sunny kiss,
нашата машина е със същия дефект. На 20.01. майка я занесе в магазин на Лидл (защото тя я ползва). Все още сервиза не се е произнесъл. Но според мен тези "ушички" са от много мек материал и при триенето с планките се износват. Ще изчакам отговора на сервиза. Според мен последната партида хлебопекарни, която пуснаха Лидл през септември не са съвсем читави. Лично нашата ръси стружки от самото начало. Реално е ползвана интензивно около 20 дни. Ако на 20 дни ще сменям казанче  Stop, по-скоро ще си купя нова машина.
Кога ще кажат какво ще се прави? Какви са опциите?

# 182
  • Мнения: X
Имам същата машина от същата партида - ползва се ежедневно и пуска стружки - но не са ми чак така деформирани тези "ушички".
 Силикона на казанчето даде проблем от самото начало - пусна масло / няма как след 2-3 работни процеса да се е износило и смятам ,че явно партидата е такава ./
 От машината съм доволна - като изключим това със стружките и маслото ,което излиза или каквото е там.
Когато сменя казанчето и ако и то покаже същият дефект за кратко време - тогава ще мога да реша дали да сменя машината.
Очаквам да сподели някой поръчал казанче ,как точно става и за колко време идва.

# 183
  • Варна - Черна гора
  • Мнения: 725
Според закона в 30 дневен срок от дата на рекламацията трябва да изкажат мнение. Дали ще подменят с нова машина, дали ще върнат парите или както са отговорили на 6tastliva - износена ваничка.
Аз ползвам хлебопекарна - друг модел повече от 4 години и има пренебрежимо износване на ушичките, но за 4 години не може да е като нова, нали?
Майка беше инструктирана как да се грижи за ваничката, и считам, че го е правила. Износването е от некачествен материал, не от лошо стопанисване.

# 184
  • Мнения: X
Според мен метала от който са произведени е некачествен -а и самият начин на поставяне там е свързан с напрагане и не винаги влизат правилно и затова се получава . Няма как да се наместят винаги и да влязат точно .

# 185
  • Мнения: 3 020
Не мога да преценя по снимките, но нещо такова.
Винаги изсмуквам стружките, ама те постоянно се образуват  ooooh! Даже са ми написали в листа да ги почиствам,  Tired а аз постоянно го правя.
Грес ми излиза не винаги, но от самото начало. А бе, нещо си е дефектно.

Имайте предвид, че ако ползвате дефектирало казанче, то допълнително разбива машината и гаранцията отпада - и това са написали в документа. Тъй че, моята засега ще е в отпуска, докато си купя ново... тези дни.

Юлмана, мисля на място да отида, не смятам да поръчвам.

# 186
  • Мнения: X
На място да отидеш -какво ще рече . Аз не съм в София и да отида на място ще ми е доста трудно .

# 187
  • Мнения: 3 020
На място в сервиза за нови консумативи /бъркалки, казанче/, та затова не знам как става с поръчването - нали това питаше.  Simple Smile

# 188
  • Мнения: 1 265
Не го изхвърляй. Замествай с по 50-60гр от него част от другото брашно и ще го изконсумирате за месец време. При това лененото брашно е достатъчно полезно, но не трябва да се прекалява с количеството и трябва винаги да има термообработка Peace.

БЛАГОДАРЯ !!!   bouquet

# 189
  • София
  • Мнения: 10 616

Винаги изсмуквам стружките, ама те постоянно се образуват  ooooh! Даже са ми написали в листа да ги почиствам,  Tired а аз постоянно го правя.
Грес ми излиза не винаги, но от самото начало. А бе, нещо си е дефектно.

Имайте предвид, че ако ползвате дефектирало казанче, то допълнително разбива машината и гаранцията отпада - и това са написали в документа. Тъй че, моята засега ще е в отпуска, докато си купя ново... тези дни.

Аз ли нещо недоумявам, но казанчето не е ли оригиналното, с което е дошла в магазина?!

# 190
  • Мнения: X
Ами такова е и явно цялата партида е с дефектни казанчета ,което пък не е вина на клиентите , но пък казанчето не влиза в гаранционното обслужване .
 Според мен само някакво общо организирана рекламация може да промени нещата -поне за тази партида.

# 191
  • Мнения: 3 020
Аз ли нещо недоумявам, но казанчето не е ли оригиналното, с което е дошла в магазина?!

Да, но каква е връзката със сервиза и магазина?  Rolling Eyes
Казанчето и бъркалките са консуматив, който периодично трябва да се подменя. Тук казват на около 6 месеца в най-лошия случай... но при мен се получи след 3 месеца употреба.  ooooh!
Като съвсем съзнателно заявявам, че полагам големи грижи към всички уреди вкъщи и съм много старателна. Но, както и да е, поне за тази марка частите са по-евтини.  Tired

Юлмана,
За връзка с нас:
02 / 983 63 13, 02 / 983 16 01
+359 896 665 683
service@bushona.com
това са контактите на сервиза. Адресът им е близо до бул. Васил Левски, но това не ти трябва, щом не си от София. Звънни в работен ден на телефона им, момичето е много любезно и отзивчиво и ще те насочи и ще ти обясни как се прави поръчката.  Peace
Няма да ходя аз и затова няма да съм ти от полза.

# 192
  • Мнения: X
Ами при положение ,че моето казанче пусна грес или каквото е там още при печенето на 2-3 хляб -няма как вината да е във мен.
 Стружки имат явно всички машини от тази партида .
 Следователно партидата е некачествена и това е .
 Каква е цената на казанче + бъркалки ? Ако искаш ми го напиши на лични . Благодаря !

# 193
  • Мнения: 3 020
Ами при положение ,че моето казанче пусна грес или каквото е там още при печенето на 2-3 хляб -няма как вината да е във мен.
 Стружки имат явно всички машини от тази партида .
 Следователно партидата е некачествена и това е .
 Каква е цената на казанче + бъркалки ? Ако искаш ми го напиши на лични . Благодаря !

Ами то и  моето още от началото е така.

Не съм купувала още и не знам. Но в книжката има някаква форма за поръчване и ако не се лъжа, там пишеше, че казанче + бъркалки са 25 лв. май  Rolling Eyes Провери и ти, че книжката не ми е под ръка.
Предполагам все още са толкова.

# 194
  • София
  • Мнения: 10 616
И аз да се похваля и оплача - върнаха ми машината от ремонт. Оказа се, че казанчето е дефектирало и трябва да си купя ново. Може ли за 3 месеца употреба и да се налага смяна..... А толкова се грижех за него Sad
По моите виждания, щом нещо е "дефектирало" при нормална употреба, значи е по вина на производителя... редно е да го сменят на тяхна сметка, какво е това?!

На всички (марки) хлебопекарни ли казанчето не се поема от гаранцията? newsm78


Ами при положение ,че моето казанче пусна грес или каквото е там още при печенето на 2-3 хляб -няма как вината да е във мен.
 Стружки имат явно всички машини от тази партида .
 
Тогава, защо не я сменихте или да си върнете парите в 30 дневен срок?! Crossing Arms За мен това не си е работа.
 Предполагам, че 30 дни са достатъчен период от време, в който може да се изтества машината.

Това ако ми го каже някой (за нов уред) да си "бърша стружките редовно" не ще му се изсмея, а не знам какво. #2gunfire

Сега се замислям дали да взимам блендера в понеделник...

Общи условия

Активация на акаунт