AVON само за представители - КАМПАНИИ 1 и 2 - Тема 133

  • 35 302
  • 574
  •   1
Отговори
# 510
  • Мнения: 104
Ами честно казано след всичко което съм прочела тук, помислих за замяна тъй като продукта е за мен. Не знам ценово дали има далавера, но самия продукт (спрей за тяло против пъпки) не ми върши работа пък и не знам дали и да върши бих го поръчала Simple Smile)) Благодаря ви за отговорите. Една приятелка ме посъветва да не споменавам че има друг продукт след като го няма във фактурата и да спомена само този който го няма, но някак си не ми е удобно и реших да си го върна и да си получа реалния в следващата поръчка...
Относно координаторката ми - приятелка ми е и много често не мога да я открия по телефона тъй като се е захванала с много неща едновременно, но днес се изяснихме и ме свърза директно със зоналната която се оказа много симпатична и сериозна дама, надявам се да нямам проблеми ( и тъй като наскоро се споменаваше за мързеливи представители - смятам че задаването на въпроси тук не е въпрос на мързел, а по-скоро липса на информация и един вид застраховка че нещо няма да се обърка)
Хубав и успешен остатък от деня на всички   bouquet

# 511
  • Мнения: 15 824

еми като не ти помагат ,за какво са ти тези зоналната и координатор.обади се в центъра и кажи какво са ти казали.недопустимо е.

абсоютно!
все едно аз съм го писала!
Да няма как да докажеш , но нали такава им е системата. и това си е просто  извиване на ръце.

туиг е писала нещата в моят стил на мислене.
Това е ситуация в която с епоказва кой на кого и за какво помага.  С ейвън се изпада постоянно в такива казуси и трябва д аима някой който да е свързващата точка и това са именно координатор и зонален. Докато един новоназначен представител стане печен представител има много да бдят и трептят над него.

мързеливи представители няма. Има уплашени и неопитни . Има мързеливи координатори
ЗА стила на работа на координаторите в наше време няма да се изказвам- вече всички сме наясно как се прави някой друг да ти върши работата.




Последна редакция: чт, 26 фев 2015, 16:42 от _re_ge

# 512
  • Мнения: 282
Здравейте,
Интересува ме дали гланцовете за устни от серия Лукс имат перлен блясък или само блясък?
Благодаря на всички отзовали се.
 Simple Smile

# 513
  • Мнения: 15 824
Здравейте,
Интересува ме дали гланцовете за устни от серия Лукс имат перлен блясък или само блясък?
Благодаря на всички отзовали се.
 Simple Smile


зависи кой цвят!

# 514
  • Мнения: 282
Здравейте,
Интересува ме дали гланцовете за устни от серия Лукс имат перлен блясък или само блясък?
Благодаря на всички отзовали се.
 Simple Smile


зависи кой цвят!

Dazzling Nude - благодаря

# 515
  • Мнения: 185
Когато на мен ми се случи да имам фактурирани, но липсващи продукти и съответно заменени с други - веднага щом казах на зоналната за липсата ме попита дали имам продукти, които не съм поръчвала.  Joy  мн добре си  знаят номерцата Wink  Но поне в крайна сметка всичко беше наред

# 516
  • Мнения: 15 824

Самото название подсказва че има блестящи частици. В случая розовеникави

http://anasty.ru/cosmreview/469-avonluxelipgloss.html



http://irecommend.ru/content/effekt-vlazhnykh-gub-mertsayushchie … nom-ottenke-i-vse

# 517
  • Мнения: 282

Самото название подсказва че има блестящи частици. В случая розовеникави

http://anasty.ru/cosmreview/469-avonluxelipgloss.html




Благодаря много!


http://irecommend.ru/content/effekt-vlazhnykh-gub-mertsayushchie … nom-ottenke-i-vse

# 518
  • Мнения: 104
В последстващ разговор с координаторката ми възникна въпроса - след като продукта в повече не фигурира в настоящия каталог дали не е бонус за втора поръчка. По принцип има ли такава практика при втора поръчка да пращат нещичко отгоре и това нещо не се ли описва в графата безплатни материали? Не че е толкова важно, вече и дадох въпросния спрей, но все пак ми е любопитно

# 519
  • Мнения: 15 824
В последстващ разговор с координаторката ми възникна въпроса - след като продукта в повече не фигурира в настоящия каталог дали не е бонус за втора поръчка. По принцип има ли такава практика при втора поръчка да пращат нещичко отгоре и това нещо не се ли описва в графата безплатни материали? Не че е толкова важно, вече и дадох въпросния спрей, но все пак ми е любопитно

ако продукта е в недостиг и трябва да ти бъде доставен допълнително ти го слагат като безплатен материал но го плащаш с фактурата я кяото е бил фактуриран но дефакто недоставен. На мен лично не ми е бил отразяван в фактурата с поръчкта в която ми го доставят , но го намирам в кашона.

# 520
  • Мнения: 1 584
Точно обратното е от почти няколко кампании, да не кажа години. Щом е в недостиг даден продукт, не се фактурира. Вписва се за плащане във фактурата, с която се доставя продукта. Ако е бил аст от комплект или оферта другите се фактурират и си пристигат с намалена цена.

# 521
  • Мнения: 15 824
Точно обратното е от почти няколко кампании, да не кажа години. Щом е в недостиг даден продукт, не се фактурира.

е как да стане това когато с кашона пристига и фактурата и в нея е вписан продукта който го няма!

тук въобще не говорим ЗА НЕДОСТИГ - СИВ ИЛИ ЧЕРВЕН СВЕТОФАР!
прочетет дискусия по-горе!
говорим за продукт , който е фактуриран НО ЛИПСВА В КАШОНА.

# 522
  • Мнения: 70
На мен винаги са ми ги описвали във фактурата- липса от предишна поръчка - ако не се лъжа така ми ги отбелязват.

# 523
  • Мнения: 610
Съжалявам че ви притеснявам, аз отново искам да питам приятелката ми не знае как да заплати поръчката, която е направила?

# 524
  • Русе
  • Мнения: 633
Съжалявам че ви притеснявам, аз отново искам да питам приятелката ми не знае как да заплати поръчката, която е направила?

Какво точно не знае? Пристига й платежно в кашона - с него в БГ пощи, Райфайзен или Ези пей отива и плаща.  newsm78 ( може и в друга банка, но не се сещам коя - момичетата ще кажат ) Аз плащам в БГ пощи.

Общи условия

Активация на акаунт