AVON само за представители - КАМПАНИИ 1 и 2 - Тема 133

  • 35 327
  • 574
  •   1
Отговори
# 495
  • София
  • Мнения: 4 212
аз пък да ви питам,случвало ли ви се е сумите ви за плащане в сайта и на приложената ви от ейвън бележка да се разминават? при последната ми поръчка в сайта ми показваше сума за плащане 66.03
а на бележката пишеше 60.10лв.  платих колкото пишеше на бележката. в сайта ми пише че имам да внасям разликата. е хубаво,ама ще чакат като си плащам следващата поръчка.

Само да не стане така,че да ти се просрочи баланса и да не можеш да пуснеш следваща поръчка.

Да нямаш продукт от предишен недостиг, който сега е фактуриран? Веднъж и аз така се бях излъгала и после доплащах - но тогава бях приспаднала върнат продукт, който обикновено влиза в следващата фактура.

# 496
  • София
  • Мнения: 1 157
аз пък да ви питам,случвало ли ви се е сумите ви за плащане в сайта и на приложената ви от ейвън бележка да се разминават? при последната ми поръчка в сайта ми показваше сума за плащане 66.03
а на бележката пишеше 60.10лв.  платих колкото пишеше на бележката. в сайта ми пише че имам да внасям разликата. е хубаво,ама ще чакат като си плащам следващата поръчка.

И при мен е същото, само че разликата е 16лв. и аз се чудя от какво  Simple Smile

# 497
  • Мнения: 15 827


И при мен е същото, само че разликата е 16лв. и аз се чудя от какво  Simple Smile

вижте си в профила в графа баланс, там трябва да е отразено защо има разлика в плащането.

# 498
  • Мнения: 61
във фактурата ми е 66 сега погледнах,не знам от какво е разминаването. в графа баланс не намерих нищо освен че пише че им дължа още 5,93. 

Само да не стане така,че да ти се просрочи баланса и да не можеш да пуснеш следваща поръчка.

за 5 лв ли бе....че бива ли и тая глупост да направят. няма да избягам за 5лв я

# 499
  • Мнения: 15 827
във фактурата ми е 66 сега погледнах,не знам от какво е разминаването. в графа баланс не намерих нищо освен че пише че им дължа още 5,93. 


ами дължиш им защото вместо 66,03 си платила 60 лева и стотинки и дължиш разликата съотвено.

освен да е станал някаква печатна грешка, но каквото и да е винаги представителя се води виновен ако е недовидял нещо. Тези бележки не са официлани а се водят за наше улеснение.

# 500
  • София
  • Мнения: 1 157
Блгодаря, _re_ge Wink но и там не пише нищо, просто по-висока сума за плащане. А аз съм внесла това,което имам по фактура. Утре ще се обадя в кол центъра, дано да могат да разяснят

# 501
  • о`майна лунна нощ е
  • Мнения: 5 541
във фактурата ми е 66 сега погледнах,не знам от какво е разминаването. в графа баланс не намерих нищо освен че пише че им дължа още 5,93. 

Само да не стане така,че да ти се просрочи баланса и да не можеш да пуснеш следваща поръчка.

за 5 лв ли бе....че бива ли и тая глупост да направят. няма да избягам за 5лв я

Не за 5 лева, а за 5 стотинки ще ти спрат следващата поръчка. Това си е механизъм за недопускане на несъбираемост на вземанията и увеличаване на задълженията. Така че не можеш да се сърдиш, че ти си некоректна в плащането, а изискваш коректност под формата на изпълнение на следваща поръчка.


Няма да отварям скоба всъщност действително колко са коректни те към представителите си, но това е положението.

# 502
  • Мнения: 15 827
Много неща светят в сиво - на първо четене очилата , обеци Тауле, маратонки 40 и 38 размер от бутика. Ужасссс

# 503
  • София
  • Мнения: 4 212
Леле, направо настръхвам и ако от моите неща има сиви светофари. Случвало се е да загубя над 150лв. от подобни изцепки на ейвън /нарочно го пиша с малки букви/
Ще трябва да ги набера поне да се ориентирам, тъй като още се чудя дали да разделя поръчката на две, че едното да дойде до петък..

# 504
  • Мнения: 104
Здравейте момичеата. Да ви се е случвало при пристигането на поръчката да установите че не само не са ви изпратили продукт (който е фактуриран) но на негово място да ви пратят нещо което дори го няма в брошурата на съответната кампания. Писах на зоналната и се надявам в другата поръчка да ми изпратят това което са пропуснали, но ми стана странно как се е получило това с другия продукт. Иначе то стана ясно че съм карък - досега от 5 поръчки само 1 ми дойде безпроблемна Simple Smile)))

# 505
  • Мнения: 15 827
Здравейте момичеата. Да ви се е случвало при пристигането на поръчката да установите че не само не са ви изпратили продукт (който е фактуриран) но на негово място да ви пратят нещо което дори го няма в брошурата на съответната кампания. Писах на зоналната и се надявам в другата поръчка да ми изпратят това което са пропуснали, но ми стана странно как се е получило това с другия продукт. Иначе то стана ясно че съм карък - досега от 5 поръчки само 1 ми дойде безпроблемна Simple Smile)))

преди всичко прецени дали си на далавера от заменката.  Thinking
понякога има доста сполучливи попадения че и на хубави цени. и на човек му излиза по добре да си го запази и да не сигнализира. Ако обче е прецаквация върщай го с желание да ти доставят поръчания продукт. Защото има опция и да го откажеш. Грешките стават при комплектоването в румъния и не са рядкост.

# 506
  • Мнения: 70
Редовно се случва да фактурират продукт и да не го пратят. Ходя при координаторката ми заедно с данните от фактурата и тя върши останалото, а после ми го пращат със някоя от следващите поръчки.От момичетата тук се научих, когато имам продукт в кашона които не е фактуриран, да си го прибирам и да не се обаждам  Laughing

# 507
  • Русе
  • Мнения: 23
На мен пък когато ми се случи за първи път да е фактуриран и да го няма, звъннах на координаторката си и тя моля ви се ми каза, че не можело нищо да се направи защото не съм можела да докажа, че го няма. И чак сега от вас разбирам, че може все пак нещо да се направи. Не мога да разбера защо ме е излъгала! Thinking

# 508
  • Мнения: 55
еееее как да не може,може не им се разправя.
на мен ми нямаше 1 к-кт от черито и се обадих на координаторката,тя на зоналната и те ми оправиха документа,защото съм далече.има опция да ти дадат продукта или да ти върнат парите в следващата поръчка.
еми като не ти помагат ,за какво са ти тези зоналната и координатор.обади се в центъра и кажи какво са ти казали.недопустимо е.
тук е момента да каза че аз и от двете съм много доволна

# 509
  • о`майна лунна нощ е
  • Мнения: 5 541
На мен пък когато ми се случи за първи път да е фактуриран и да го няма, звъннах на координаторката си и тя моля ви се ми каза, че не можело нищо да се направи защото не съм можела да докажа, че го няма. И чак сега от вас разбирам, че може все пак нещо да се направи. Не мога да разбера защо ме е излъгала! Thinking

Звъниш в кол-центъра и ги почваш - твоят номер, зона, име на координатор. Обясняваш как те е излъгала, че не може да се обяви липсващ във фактурата продукт и ти е отказала съдействие.
За да си гадна и да се отървеш от нея, рецептата е да не пускаш две поредни /за по-сигурно три/ кампании през твоя профил. Така ще отпаднеш автоматично от нейния списък и служебно ще те разпределят на някой друг. С координатор като тая едва ли ще попаднеш на по-голямо зло. С две думи - нищо не губиш ти.
В момента съм запалила моторетката и ако компетентната госпожа ми беше над главата, щях да й направя много цветен остатъка от деня.

ПП - я вижте какво пишат олифлеймките по фейса. Ще ме уморят тия вманиачени в козметиката и търговийката девойки

"Да беше Омир жив, написал би щастлив:
О, Музо, възпей оная разпалваща страст на Орифлейм-а!

Комплект "Muse" - Дискретни нотки на свежа зеленина се смесват с пленяващ аромат на виолетки и мускус в букет от нежна роса."
... цена и т.н. ... няма да ги копирам докрай

Общи условия

Активация на акаунт