AVON само за представители - КАМПАНИИ 1 и 2 - Тема 133

  • 35 299
  • 574
  •   1
Отговори
# 525
  • София
  • Мнения: 1 731
... отново искам да питам приятелката ми не знае как да заплати поръчката ...
Абе, а няма ли кой да пита тая нейната координаторка де блее?

А по въпроса ти - може и с кредитна карта, ако има - на сайта на Ейвън.

# 526
  • Мнения: 610
Благодаря Simple Smile Тя не е била активна години ...

# 527
  • Sandanski
  • Мнения: 172
Mомичета книжните кисета могат ли да се поръчват още, щото не успях на намеря кода?

# 528
  • Мнения: 15 824
Mомичета книжните кисета могат ли да се поръчват още, щото не успях на намеря кода?

момичета четете малко темата , не само я използвайте. този въпрос се повтаря всяка втора страница, става досадно.

Здравейте, извинявам се много, сигурна съм че сте го коментирали вече. Може ли кодовете за хартиените торбички трите размера. Не мога да ги открия никъде а тези които имах записани ми пристигат други продукти, не и хартиени торбички  Whistling

Ето как ги намираш:
1. секция - поръчай с един клик.
2. избираш - Допълнителни инструменти за работа.
3. Там има само трите вида торбички

# 529
  • София
  • Мнения: 1 914
Честита Баба Марта, момичета! Нека всички да сме здрави и засмени!




Не мога да намеря в каталозите прословутата четка за лице. В мини брошурата сега е за 40 лв, но все ми се струва, че я имаше и в някой от следващите каталози.  newsm78

Последна редакция: нд, 01 мар 2015, 13:08 от bebsun

# 530
  • Мнения: 18
Извинете, че се намесвам в тази тема... Не съм представител. Снощи направих поръчка през сайта и автоматично ми "предложиха" представител, като беше написано, че той ще се свърже с мен по телефона, за да потвърдя поръчката. Да, но никой не се свързва с мен, пратих му и лично съобщение. Искам да ви попитам дали сте запознати как стои въпроса и тези online поръчки и дали представителите виждат когато някой клиент направи поръчка през сайта? Притеснявам се,че каталога от който съм направила поръчката е до 04март и  ако човекът не я вижда, няма как да я пусне на време...

# 531
  • София
  • Мнения: 4 212
Извинете, че се намесвам в тази тема... Не съм представител. Снощи направих поръчка през сайта и автоматично ми "предложиха" представител, като беше написано, че той ще се свърже с мен по телефона, за да потвърдя поръчката. Да, но никой не се свързва с мен, пратих му и лично съобщение. Искам да ви попитам дали сте запознати как стои въпроса и тези online поръчки и дали представителите виждат когато някой клиент направи поръчка през сайта? Притеснявам се,че каталога от който съм направила поръчката е до 04март и  ако човекът не я вижда, няма как да я пусне на време...

Не знам ка мислят така да си набавят представители акулките Laughing Ако бяхте се обърнала към някой от представителите на първа страница, в зависимост кой квартал или населено място ви е удобно може би до 8 март щяхте да имате поръчаните неща.

# 532
  • Мнения: 15 824
Снощи направих поръчка през сайта и автоматично ми "предложиха" представител, като беше написано, че той ще се свърже с мен по телефона, за да потвърдя поръчката.

по-добре си харесайте някой представителн на първа страница или пишете направо от кой град сте и че търсите представител. все още имате възможност да поръчате продукти до сряда на обяд .
Това с електронната зявка е една измислица-премислица и за клиеnтите и за представителите...въобще не мисля че може да работи така както е било замислено.

Последна редакция: пн, 02 мар 2015, 16:39 от _re_ge

# 533
  • София
  • Мнения: 4 212
_re_ge   bouquet , и аз това казвам, ама бях по-мека  Laughing
Ама то си имат цел, така си набират без никакъв труд поръчки

# 534
  • Burgas
  • Мнения: 1 584
Здравей те! Тъкмо видях темата и влизам да питам за тези електронни заявки и има ли смисъл да се регистрирам там и намерих отговора. И аз така си мислех, че е някоя тъпотия Simple Smile

Аз съм представител от Бургас жк. Славейков Simple Smile

# 535
  • Мнения: 129
До сега не съм имала он лайн поръчки,исках даже да изтрия он лайн магазина и не успях.Някой ако знае да сподели

# 536
  • Sandanski
  • Мнения: 172
Извинявам се ,но нямах време да прочета предишните стр. Blush
Се пак благодаря много  bouquet

# 537
  • Варна
  • Мнения: 79


  iskam da popitam za chervilata Ultra beauty moje li mostri ot tqh ili nqma ? i kak izglejdat tiq po-rozovite nuansi,preporkivat li se s cveta v kataloga v kampaniq 04

# 538
  • София
  • Мнения: 4 212
Сега една приятелка ми пусна поръчката си, което първо много ме зередва, защото е за около 80лв и си викам-нямам проблем да я пусна сама. Да , ама не. От бутика очила и чанта са в сиво, о те са над 40лв.  Сега ще трябва нещо да измисля да закръгля 50-те.  #Cussing out

Сега търсих полето /в профила ми/ да им пиша и изразя отново недоволството за липса на нови продукти, които на всичко отгоре са и в следващата брошура. Махнали са го явно, не им изнася. Не че ще ми помогне, ама поне да се изкажа, хи-хи  Laughing


  iskam da popitam za chervilata Ultra beauty moje li mostri ot tqh ili nqma ? i kak izglejdat tiq po-rozovite nuansi,preporkivat li se s cveta v kataloga v kampaniq 04

Нямат мостри

Последна редакция: вт, 03 мар 2015, 21:41 от rimar

# 539
  • Мнения: 70


  iskam da popitam za chervilata Ultra beauty moje li mostri ot tqh ili nqma ? i kak izglejdat tiq po-rozovite nuansi,preporkivat li se s cveta v kataloga v kampaniq 04
Аз си взех от демото цвят Ластинг Пинк, самото червило е като това на картинката, като го нанеса на устните е прилича на Форевер Пинк отколкото на Ластинг пинк.

Общи условия

Активация на акаунт