Сметка за мобилен интернет към Виваком без мое знание!

  • 4 752
  • 4
  •   1
Отговори
  • Мнения: 524
Колко неприятно изненадана бях като получих смс от Виваком със сметката си за декември. При положение, че месечната ми такса е 10 лева, сметката е 63! Обаждайки се на 123 разбирам, че след смяна на мобилния апарат и някакви си техни автоматични настройки, съм използвала мобилен интернет на стойност 35 лева без ДДС! И младежът отсреща се опитва да ме убеди как наистина съм го използвала! А това при положение, че апаратът ми е с 2 сим-карти и на Мтел имам включени 512 МБ интернет! Но видите ли, аз съм използвала мобилен интернет на Виваком, който плащам на изразходен МБ! Отидох и в техен офис. Тия нагляри ми обясняват, моля ви се, че мобилният интернет си е активен и без да съм заявила услугата си - те не можели да лишават клиентите си от тази услуга! Трябвало при закупуване на нов апарат да ми разяснят, че интернетът е активен + като им казах, че си използвам мобилен интернет на Мтел ми казаха, че то можело по едно и също време да съм вързана към повече от една мрежа. Демек - първо, имам активна услуга (мобилен интернет) без да съм заявила такава и второ, тя си се включва и ми помпа сметката, независимо че си използвам друг интернет! Мога ли да направя нещо въобще, не смятам да им плащам за интернет, който нито съм знаела, че е включен, нито съм използвала реално! До кого да пиша жалба?!

# 1
  • Мнения: 578
Същото ми се случи с мтел. Забелязвам аз, че от няколко месеца сметката ми е по-висока, но все се отплесвах и не съм проверявала. И най-накрая, преди Нова година звъннах на оператор. Оказа се, че ми е активиран пакет Водафон лайф. Тоест аз съм го била активирала, и то в началото на август, а го научавам в края на декември.Пет месеца съм си плащала пакета като поп! Обяснявам им, че няма как да го активирам сама, защото се влиза през менюто, има десетина опции, през които трябва да мине човек да го активира. Не е като да натисна едно копче случайно. Никой не ми прие обясненията. Активиран бил и толкова. Деактивираха го, но пет месеца съм плащала нещо, дето нито съм искала да ползвам, нито съм знаела, че ползвам.

# 2
  • Мнения: 270
Много е неприятна тази ситуация. И аз имах такъв проблем, но на време разбрах как ми расте сметката. Новите телефони (особено тези с 2 сим карти) имат някакви настройки, чрез които избираш кой интернет да ползваш - дали на 1-вата или на 2-рата СИМ. Има възможност и двата интернета да работят едновремено. Само не ме питайте къде са тези настройки, защотооооо..... Обаждах се поне 3 пъти на оператор да ми обясняват как да стигна до тях, за всеки модел апарат било различно.
Все пак можеш да си пуснеш жалба в КЗП, защото специално Виваком правят много "мизерии". Редно е и да си прочетеш договора, защото това може да е описано в него. Но нищо не губиш, опитай.
Въпреки, че съм техен абонат от години, много ме нервират и все ми звънят с нови предложения и ми обясняват колко лоялен клиент съм била. А като отидох за нов апарат - "не може, вие не сте лоялен клиент". Брееей, че даже не ме уведомиха кога са ми активирали нов 2-годишен договор, без да искам. Вече им отказвам на всичко, пазя си само номера, минутите са ми достатъчни.
Успех!!!

# 3
  • София
  • Мнения: 330
Същия проблем имам с Глобул/Теленор. Бясна съм и ще пиша до КЗП.

# 4
  • Около Костинброд
  • Мнения: 120
Същият проблем имахме с номера на баща ми към Мтел. Понеже аз плащам сметките за тел на родителите ми, но те си получават фактурите - гледам аз някакви доста по-високи сметки и се чудя какво става. Ама трябваше да минат 2-3 месеца, докато майка ми се сети най-накрая да погледне фактурите им и се оказа, че сме плащали по 16 лв на месец за интернет - за около 30-ина мегабайта на месец, понеже баща ми няма включен интернет в тарифния план. Той дори не знае как се включва и изключва интернета. Просто думи нямам. Майка ми звъняла на тези от Мтел и те й обяснявали, че си го бил ползвал.  #2gunfire

Общи условия

Активация на акаунт