Пазаруване от Aliexpress.com 44

  • 66 427
  • 720
  •   1
Отговори
  • Ямбол
  • Мнения: 1 604

aliexpress.com


ПРЕДИ ДА ПИШЕТЕ В ТЕМАТА,МОЛЯ ОТДЕЛЕТЕ ВРЕМЕ И ПРОЧЕТЕ ТУК, НЕ СМЕ ДЛЪЖНИ САМО НИЕ ДА ВИ ОТДЕЛЯМЕ ВРЕМЕ ЗА ОТГОВОРИ,ОБЯСНЕНИ ТУК ИЛИ В ТЕМАТА МНОГОКРАТНО ! Мерси!!

Има много изгодни предложения,но си иска доста ровене да се попадне на най-евтиното. (Не винаги,най-евтиното е реална оферта и често има и подводни камъни и заблуди,затова четете,питайте,преди да се нахвърлите  на уж "изгодно)
Обикновено търговците са коректни,понеже заплащането не е директно към тях,а към сайта,след потвърждение от нас за получена пратка,им се превеждат парите.
Не се връзвайте на нереално ниски оферти от сорта на дрехи и други за 2-3-5 $, гледайте рейтинга на продавача и кога е регистриран,ако е съвсем пресен и вс,артикули са му в 1 категория others,
просто го подминете,за да нямате ядове и надежди излишно.
Заплащането не е чрез PAYPAL ,но е абсолютно сигурно.
Има възможност да се пусне диспут до 60 дни след заплащането.
Срока на обработка на поръчките варира от 1-2 дни,до 30 дни,това го пише от на самия артикул,под цената.
Канселиране на поръчка,може да се направи след появата на бутона,до няколко дни,но това не гарантира отказа и,изисква се съгласие и от страна на продавача.
Доставката е различна,от 2-3 седмици,до 4-5 дори.
Метод на доставка При всеки продавач е различна,някои предлагат безплатна,други не,трети предлагат избор.
Търсачкатаа можете да избирате и слагате отметки за
* безплатна доставка ;* само 1 брой ;* България ;*най-евтино...
за да ви излязат най-изгодните оферти,понеже има стоки,предлагащи се в лотове по няколко бр.
Условия някои продавачи имат изисквания за минимум на поръчка (примерно 10$),за да може да поръчате от тях.
Продавачите обикновено са много отзивчиви,отговарят на всички въпроси,помагат с размери,ако им се поиска пращат и снимки допълнителни.
Несъответствие и оплакванe имате право да отворите диспут,но не потвърждавайте в случая получаването на пратката,понеже губите ,тогава право за диспут.
Диспут може да отворите 5 дни,след като продавача е потвърдил пращането.
Появява се бутон "Open Dispute".Продължителността му е 14 дни,ако не ескалирате.В диспута имате вие и продавача дума и опит за договаряне,ако няма споразумение се преминава в ескалиране.
Ескалиране ,ескалирате ли диспута,решение взима вече само Алиекспрес.
Ввъзстановяване/връщане на пари- продавачите имат практика,ако се налага да ни връщат пари да ги върнат чрез paypal, защото предпочитат да не им се отваря диспут.
Замразена поръчка означава, че продавача се преглежда-има съмнение за измама, след решение ще получите известие и евентуално връщане на парите по сметка.
Парите се връщат в срок от 7-10 дни в сметката.
Таобао Много от продавачите имат и магазини в Таобао,съответно ще ви ги покажат и можете да се договорите за изпращане на артикул от Таобао и без посредник.
Чат Винаги може да се кореспондира и с тях онлайн,като е отбелязано кога са на линия,но имайте предвид часовата разлика,не винаги отговарят.
Магазините Много от продавачите имат по няколко магазина,може да се направи запитване лично,при което да ви комбинират,дори и ако 1 артикул го нямат в 1 магазин,го добавят същия като от 2 магазин,така може всичко да е от 1 търговец.
Отстъпки Доста често,като им се пише са склонни да намалят цената си,но за целта предварително трябва да сте се договорили и да не сте направили все още заплащането,а само поръчката,е при поръчката променят цената,след което вие може да заплатите новата цена.
Договорено Намаление при съгласие на продавача да намали от цената, избирате артикула,натискате place order ,,след което чакате продавача да промени цената.
Получавате известие на мейла...payment adjusted,след което отново влизате в поръчката и правите плащането.
Кодове и купони Сайта рядко  предлага универсални кодове за отстъпки,но има някои отделни търговци,които на личната им страничка пише GET COUPON, като го натиснете и после си влезете в профила My Aliexpress-My coupons -Seller Coupon и се вижда получения код,но  те обикновено са за 2$ и могат да се използват при поръчки над 30 или 50$ ,всеки е различен,както и има давност около 3 дни.
При регистрация в сайта пишете ваш личен адрес ,а не на пощата,получавате известие за получена пратка,която да вземете от пощ.клон.

ПРОБЛЕМ С ПЛАЩАНЕТО На поръчката има бутон Want To Claim. Натискате го и се отваря страница, в която трябва да се прикачат три документа:
1. Копие на личната карта. Спокойно можете да закриете ЕГН и номер на картата (или част от тях).
2. Копие на кредитната карта. Само предната страна, не съм сигурна дали можете да закриете част от номера, но името трябва да съвпада с това на личната карта.
3. Банково извлечение на транзакцията, е плащането е преминало в банката. Може и принтскрийн, ако имате онлайн банкиране

ЗА КОРЕСПОНДЕНЦИЯ -САМО ЧАТ

Заплащане чрез ВИЗА  Маестро и Master Card  --всякакъв тип!

Известие след направена поръчка,получавате на мейл известие,че заплащането е минало успешно.
След няколко дни,в рамките на посочения срок за обработка на поръчката,ще получите съобщение с номер на поръчката,в което ще е посочен и номера за проследяване на пратката.


Номера за проследяване става валиден след около 7 раб. дни след получаването му.
Винаги може да си виждате номера за проследяване в самата поръчка отдолу.

!!!!!!!Не се притеснявайте излишно,ако номера не ви показва данни за местонахождение,не значи,че не е наред,изчакайте спокойно около 3 седмици,после проверявайте в БГсайт на пощите.


ВСЯКАКВИ ВЪПРОСИ И ТЕХНИ ОТГОВОРИ ,МОЛЯ ЧЕТЕТЕ ТУК

Сайтове за проследяване
www.17track.net
1. Пействаш номера в полето Enter your postal numbers
2. Натискаш Track
3. Отдолу проверяваш Destination - да пише България
4. Най-вдясно под Operate натискаш Details
5. Отдолу излиза текст на китайски, копираш и превеждаш с google translate

http://www.hongkongpost.hk/
post-tracker.ru
trackitonline.ru
intmail.183.com.cn
sao.cn

Български пощи -тук инфо за пратката се появява,едва след като е влязла в страната,не и преди това.-  http://www.bgpost.bg/?cid=176

ПРОГРАМА за проследяване на пратки
Една полезна програма за проследяване на международни пратки. Трябва да се инсталира на компютъра.
http://www.trackchecker.net
Инструкция за ползване на тази програма,направена от heros e тук: http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=663504.525  № пост 539


Искате да си връщате печалба 1% от стойността на всяка поръчка,може да го направите като трупате пари чрез сайта http://www.extrabux.com/
Повече инфо тук в темата http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=714661.0
Може да се регистрирате и чрез покана от приятел,като 2 страни автоматично печелят 5$.
При наличие на 10 $ ,може да си ги изтеглите и използвате.
* моля линкове за регистрация да не се разпространяват в темата,а само на лични при молба
БГ сайт,връщащ 1% от поръчки http://pesti.bg/ , при поръчка,за стъпка на плащане влизате през сайта,Пести.бг,за да мине от там плащането,след което пишете на сайта от "връзка с нас" номера на направената поръчка,за да ви я приемат и въведат.
* моля линкове за регистрация да не се разпространяват в темата,а само на лични при молба

Мито и ДДС Според закона в БГ,за пратки с написана стойност над 30 лв се дължи ДДС 20%,а МИТО за над 150ЕВРО ,но винаги пишете молба на продавачите да пишат ниска стойност,за да не се избегне разправията и разкарването по митници,ако е възможно пускайте отделни няколко поръчки,а не за големи суми.(Реалните суми обаче,могат да са с над тези стойности,стига продавача да бъде помолен за това)
Профил Може да получите ниво VIP Silver /Gold/Platinum ,ако направите поръчки за над 1000 $ и нагоре растете,но не дава особени привилегии.
След получаване на пратката,не забравяйте да поставите оценка на продавача,както и вие ще получите по-късно.
Примерен текст молба към продавача,за описвае на по-никса стойност от реалната:
"Please write  on the value declaration price less than 15$,thanks".

МЕТОД НА ДОСТАВКА China post,Hongkong post -тук не се заплаща такса за доставка,освен,ако сумата не подлежи на ДДС/МИТО.
Singapore post -също,но обикновено е ДОСТА по-бърза доставка ДО 10 ДНИ
ТNT,DHL,EMS ...-ИДВАТ НА МИТНИЦА !!! - заплаща се

 тема с въпроси и отговори за МИТНИЦИТЕ

 линк за повече инфо при получаване на стоки от страни извън ЕС -
ТЕМА ЗА РАЗМЯНА НА НЕУСПЕШНИ ПОКУПКИ

FACEBOOK страницата ни за отзиви и снимки
ТЕМА свързана с проследяване на пратките ни
Тема и Блог на РУСКИ за  сайта
http://aliexpress.com.ua/
http://thedomainfo.com/go/?domain=aliexpressblog.ru

http://shophelp.ru/forum/forumdisplay.php?f=265

ПОЛЕЗЕН РУСКИ ФОРУМ/ блог в Алиекспрес: 1 тема
 2тема
3 тема
4 тема
5 тема
6 тема
7 тема
8 тема
9 тема
10 тема
11 тема
12 тема
13 тема

14 тема
15 тема
16 тема
17тема
18 тема
19 тема
 20 тема
21 тема
22 тема
23 тема
24 тема
25 тема
26 тема
27 тема
28 тема
29 тема
30 тема
31 тема
32 тема
33 тема
34 тема
35 тема
36 тема
37 тема
38 тема
39 тема
40 тема
41 тема
тема 42
тема 43

търсене на Repliki
Adidas - Adey / Adi / Addas/
Alpinestars - A STARS
Asics - ASKS
Burberry - BUR / Berry
Calvin Klein - C K
Chanel - CC
Diesel - Die / Dies / Diezel / Dsl
Ecko - Rhino
Emporio Armani - A X / E A
GAP - G A P
Hollister - H C O / Hollistes / Hollistants
Lacoste - Crocodile / Croc
Louis Vuitton - L V
Mizuno - MZ
New Balance - N shoes
Nike - NK
Oakley - O
Prada - Pra / Prad / Prd
Puma - P-U-M-A
Ralph Lauren - Horse / R L
Ray Ban - RB
Rolex - ROLE
Tommy Hilfiger - Tommis
Yves Saint Laurent - Y S L
Zara - Zar / Za
philipp plein-Philpp, philippe,Philipp

Relógios:
Armani – AR, Ea7
Citizen - AT/BR
Diesel - DZ
Hugo Boss - HB

Последна редакция: пн, 23 мар 2015, 23:07 от никид

# 1
  • Мнения: 3 199
Честита ви нова тема  Hug Въпреки, че никой не ми отговори, да кажа какво се оказа с моя проблем. Проведох разговор с една от консултантките в сайта, тя направи проверка и се оказа, че без да искам в бързината съм объркала имейла и така съм създала втори профил, от който са направени поръчките.
Хубава вечер и успешни покупки   bouquet

# 2
  • Beyond the stars
  • Мнения: 7 889
Благодаря за новата темичка   bouquet
Няма да е лошо наистина да се чете първия пост преди да се пита  Peace

# 3
  • Мнения: 3 199
Ако отговора ти е насочен към мен, да кажа, че прочетох първия пост, търсих информация в Гугъл, както и в информационния център на сайта. Не от вчера/днес ползвам форума, имам форумна култура и уважение към потребителите и знам колко е досадно някой да пита без да чете. Повярвай ми, не съм от тях  Naughty
Аз нямаше как да знам, че съм изяла една буква от имейла. Въпроса си зададох, защото си помислих, че все пак някой може да се е сблъсквал със същия проблем ..

# 4
  • Beyond the stars
  • Мнения: 7 889
Ако отговора ти е насочен към мен, да кажа, че прочетох първия пост, търсих информация в Гугъл, както и в информационния център на сайта. Не от вчера/днес ползвам форума, имам форумна култура и уважение към потребителите и знам колко е досадно някой да пита без да чете. Повярвай ми, не съм от тях  Naughty
Аз нямаше как да знам, че съм изяла една буква от имейла. Въпроса си зададох, защото си помислих, че все пак някой може да се е сблъсквал със същия проблем ..
А не,нямах предвид вас. Просто ми направи впечатление допълнението в първия пост. Съжалявам,ако се е разбрало погрешно.   bouquet

# 5
  • Мнения: 3 199
Няма проблем. Хубава вечер   bouquet

# 6
  • Мнения: 1 780
Пействам какво пише на pesti.bg
Може да е полезно.
Днес вечерта (на 2 Март 2015) взехме тежкото решение временно да преустановим съвместната си работа с AliExpress. Има много причини за това:

1. Липсващ кешбек на потребители направили редови поръчки;

2. Едностранна комуникация без обратна връзка; и не на последно място,

3. От края на Септември 2014 не сме получили пари за нито една поръчка направена от Вас, нашите потребители. Това е прекалено много време и ние не можем да толерираме подобно поведение. Решението не е лесно или приятно, но за жалост това е единствения изход в момента. Не можем да позволим на един търговец да оронва името ни.

Официалната ни работа с магазина ще бъде преустановена докато не получим дължимите суми.

Съжаляваме за неудобството, което това наше решение ще Ви създаде.

# 7
  • Бургас
  • Мнения: 891
Благодаря ви за отделеното внимание и помощта в търсенето на роклята на Елза   bouquet

# 8
  • Пловдив
  • Мнения: 1 158
запис  bouquet

# 9
  • Мнения: 8 573
И от мен запис.Още чакаме тениските които поръчахме,уж пътуват34 дена остават,и повече май няма да поръчвам от там дрехи за детето.Ми то в магазините на Н & М има страхотни неща за почти същите цени,купуваш и  мериш веднага.

# 10
  • Пловдив
  • Мнения: 2 807
Запис Simple Smile

# 11
  • Пловдив
  • Мнения: 113
Запис и благодаря за темата   bouquet

# 12
  • видин
  • Мнения: 358
Вместо запис , да се похваля, че гобленчето ми е пристигнало и утре ще си го взема.
Нямам никакъв опит, това ще ми е първият гоблен.http://www.aliexpress.com/snapshot/6531448844.html?orderId=66154523696868

# 13
  • в града на вечния купон
  • Мнения: 1 092
Дано  с новата тема  да се  организирам  и направя поръчка. Praynig

# 14
  • Мнения: X
Дано падне долара, викам аз!

Общи условия

Активация на акаунт