Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Какви са промените във формата на детските сборници?
Какви са предизвикателствата, пред които са изправени децата по време на изпитите?
Какви са препоръките за подготовка на децата за изпитите?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Какви са промените във формата на детските сборници?
-
Какви са предизвикателствата, пред които са изправени децата по време на изпитите?
-
Какви са препоръките за подготовка на децата за изпитите?
-
Какви са предизвикателствата при класирането на учениците в училище?
-
Какви са процедурите за записване в училище в България?
Но..
И знаеш, че е така. Изпитът в АК е така конструиран, че за един добър математик слабото представяне на есето не е никакъв съществен проблем. Ще компенсира пасивите там с отличното си представяне по мат, тъй като есето има тежест само 20%. Тоест може АК да не е МГ, но подборът на входа е повече като за МГ. Ако същото това дете иска в ЕГ и пак се представи незадоволително по БЕЛ, вече при равна тежест на двете изпитни оценки трудно ще компенсира едното слабо предстяване с другото отлично. И ако целта е ЕГ, а полът е и примерно женски, детето просто ще се размине с езиковата..