Грешки при шофиране

  • 30 074
  • 505
  •   1
Отговори
# 330
  • Мнения: 7 681
Eй това вече всичко е точно така, абсолютната истина.

# 331
  • Лутаща се
  • Мнения: 917
Да, за съжаление е съвсем точно казано  ooooh!


По основната тема.
Явно не съм единствена.
Като нов шофьор съпругът ми по време на движение се присегна и ми изключи колата от скорост, защото видиш ли на точно това място не бивало да съм на тази предавка. Пет метра по-късно спрях, бясна естествено, и крещейки: "Слизай!"
Не слезе. Но и повече не си позволи да ми прави забележки или да каже нещо. Само от време на сумти, че дори и костенурките ме изпреварвали.
Карам внимателно, не натискам, пазя си колата. Купила съм си я сама, сама й плащам данъка, застраховката и ГТП. Няма право да ми се меси как шофирам.
Показателно е, че при дълъг преход карам аз, той се вози.

Той е ужасен шофьор, самоуверен и непредпазлив. Преди да имам книжка аз съм му казвала да спре, за да сляза и да се прибера с детето на стоп. Действието се развива около гр. Бяла. Бях решена да стигна до Русе на автостоп, само и само да не ме вози той.

# 332
  • Мнения: 7 681
Скарлет, какво стана, намери ли си работа? Дано да си и да е хубава! майната им на колите. След 2000 година наистина само боклуци правят, които да издържат 5 години, ама то и телевизорите, и пералните, и всичко е така. Свят на еднодневките стана.

# 333
  • Мнения: 8
Какви проблеми само имате.....просто ако имате проблем с мъжа до вас - някоя вечер седнете на спокойствие и поговорете - кажете му, че поведението му не ви харесва и т.н.
Ако той е простак е не ви разбере, значи и вие сте такава, че стоите с него, и си заслужавате участта!
Това решава ли ви проблема, уважаеми дами?!

# 334
  • Лутаща се
  • Мнения: 917
Скрит текст:
Скарлет, какво стана, намери ли си работа? Дано да си и да е хубава! майната им на колите. След 2000 година наистина само боклуци правят, които да издържат 5 години, ама то и телевизорите, и пералните, и всичко е така. Свят на еднодневките стана.

Татко Мецан,
Скрит текст:
Приятно изненадана съм, че помниш.

Не знам кое точно помниш де.
Имах дилема между две работи. Опция да се върна на предишната за сравнително добра заплата или да започна нова работа, по-желана от мен, но за доста по-малко пари.
Започнах работата, която е по-ниско платена, но ми допада и е с по-добро за мен работно време. Вече от 4 месеца съм на тази работа.

# 335
  • Мнения: 7 681
Поздравления, това е правилното решение! Няколко пъти през живота си съм правил точно това, избирал съм работата, която ми харесва и на която съм смятал, че ще се развия повече, макар и да е била с по-ниска заплата. В последствие това многократно ми се възвърна. Когато човек обича това, което прави и сравнително му харесват условията, в които го прави, то направо не е толкова работа, колкото удоволствие и развиване. И да ти кажа, и работното време е изключително важно, та и по този пункт не си в грешка. Личните си часове, уикендите и вечерите почти за нищо на света не си струва човек да ги смени.

Та сега за колите, нали си търсеше и кола, какво стана? Макар и аз последните години да карам Фау Ве и да съм наистина доволен, но истина е последният пост на Марсо, че в последните години всички коли все повече ги правят така, че да могат да печелят от части. Част от сферата, в която работя, макар и да е финанси, но е с фирми, които се занимават с продажба на авточасти - ми огромен бизнес си е наистина, оборотите сумарно за страната са милиарди, та истината е в поста на Марсо, наистина. Ако колите бяха читави, щяха ли оборотите на фирмите, които продават части, сумарно за страната да са наистина милиарди?

И ако купува човек кола на повече от 5 години, просто не може да се говори дали тя е немска, френска, чешка или испанска- нищо от това не е- Колата е китайска. Защото, мине ли 5 години, значителна част от частите вече са й сменени или плачат за смена. А като сменяш, дори и в оторизиран сервиз, частите, които купуваш, са китайски. Или бразилски. Или турски. Такъв стана света.

Така че, и БМВ да си купиш, или Ауди, ако е над 5 години, особено пък както е българският пазар - 10+ години, немска му е само емблемата. На практика купуваш китайска кола, защото повечето й части и възли на тази възраст са непременно китайски. И евентуално бразилски или турски. Немска й е само марката.

# 336
  • София
  • Мнения: 5 499
Така че, и БМВ да си купиш, или Ауди, ако е над 5 години, особено пък както е българският пазар - 10+ години, немска му е само емблемата. На практика купуваш китайска кола, защото повечето й части и възли на тази възраст са непременно китайски. И евентуално бразилски или турски. Немска й е само марката.

Е, сега...то така ако се разсъждава...Все пак, човек трябва да гледа какви части купува. И ако си поддържаш колата както трябва с добри части, не стоят точно така нещата. Щото то и нови БМВ-та ги произвеждат и в Мексико примерно, ама това не ги прави по-малко БМВ-та. Wink

# 337
  • София
  • Мнения: 20 129
Затова си купуваме японска  кола  Mr. Green

# 338
  • Мнения: 7 681
Е та, какви части купуваш? запознатите знаят, че дори и когато купуваш "немски" части, немска е само опаковката. Частите са китайски. Или бразилски. Или турски. За истински немски части много са малко хората, които биха платили истинската цена.

# 339
  • София
  • Мнения: 5 499
Е та, какви части купуваш? запознатите знаят, че дори и когато купуваш "немски" части, немска е само опаковката. Частите са китайски. Или бразилски. Или турски. За истински немски части много са малко хората, които биха платили истинската цена.

Това е така, ама едно е китайски части за бг пазара, друго е китайски части под логото на БМВ. Недей да си правиш илюзията, че едните и другите имат нещо общо. Naughty Общото е само, че са китайски, но до там. Лично изпробвано.

# 340
  • Мнения: 7 681
Затова си купуваме японска  кола  Mr. Green

Е те това е истината. Японските части не се фалшифицират толкова лесно, затова всички казват, че най-големият недостатък на японските коли са скъпите части и това, че много време ги чакаш. Логично е да се помисли, че това е именно защото частите са наистина японски. Е, понеже си говорим честно тук и не се правим на интересни, аз японска кола никога не съм имал, макар и да съм карал. Просто много ме държи това, което Артър Хейли е написал в книгата си "Колела", макар и да го е написал през 1977 година и отдавна вече нещата да не са същите. Аз съм четящ човек и писаните от авторитети неща наистина много ми влияят, а ги и помня - книгата съм я чел преди 20 години.

# 341
  • София
  • Мнения: 20 129
Качиш ли се веднъж няма слизане Peace

# 342
  • Мнения: 7 681
Ето за какво говоря - долното е от Артър Хейли:

"истинска, но тя добре илюстрираше работата в „дисекционния“ отдел.

Техниката на тоталния демонтаж е толкова сложна, че е наложила създаването на редица специални инструменти, голяма част от които биха били кошмар за всеки уважаващ себе си водопроводчик.

Частите на разглобените автомобили се нареждаха на специални стелажи с плъзгащи, се плотове и това позволяваше анализ й сравнение на всяка от тях така, както правят в патологичните отделения на болниците.

Тук биха могли да извикат някой от инженерите на компанията и да му кажат: „Я виж фаровете на конкуренцията! Премахнали са отделните им легла и са ги монтирали направо в декоративната решетка, прикриваща радиатора. Техният метод е по-практичен и по-евтин. Ще го внедрим и при нас!“

Този процес наричаха „икономия на инженерна мисъл“ и той действително носеше икономии, тъй като всеки спестен цент от дадена нова конструкция се превръщаше в печалба от хиляди долари при внедряването й в серийно производство. Така в началото на 60-те години „Форд“ постигна рекордната икономия от 25 цента на кола, променяйки формата на главния си спирачен цилиндър — резултат от задълбоченото изследване на спирачния цилиндър, употребяван от „Дженеръл Мотърс“.

Други специалисти, подобно на Адам и Брет в момента, изучаваха колите на конкуренцията просто за да бъдат в крак с конструктивните новости, пък и за да черпят вдъхновение в бъдещата си работа.

На издърпаните от механика подвижни плотове бяха наредени частите на новичък фолксваген.

— Години наред разглобявам фолксвагени — въздъхна тъжно механикът. — И дявол да ги вземе, качеството им винаги е на висота!

Брет кимна в знак на съгласие.

— Бих искал да кажем същото и за нашите коли.

— И аз, мистър Делъсантоу. Но не се получава… поне при нас. — Пред стелажите, върху които бяха подредени частите на собствената им миникола, механикът продължи: — Този път и нашата не е зле. Ако не беше този немски бръмбар, бих казал дори, че е отлична!

— Това е така, защото монтажът на американските малолитражни коли става все по-автоматизиран — намеси се Адам. — Моделът „Вега“ на новия завод в Лордстаун постави началото на големите промени. Колкото повече автоматизация използуваме, колкото по-малко хора работят на поточните линии, толкова по-високо качество ще постигаме!

— Някъде това може да стане, но не и в Япония — отбеляза механикът. — Поне не в завода, който е произвел тоя боклук! Бога ми, мистър Трентън, погледнете това!

И тримата се надвесиха над частите на японската кола, наредени в третия стелаж.

— Канап и тел! — обяви Брет.

— Само едно ще ви кажа, сър. Не бих искал никой от близките ми да се качи някога на такава кола. Това си е просто един мотоциклет на четири колела, и то сглобен зле!

Още дълго стояха пред стелажите и внимателно изучаваха частите на интересуващите ги коли. После възрастният механик ги изпрати до вратата.

# 343
  • София
  • Мнения: 20 129
За това си купуваш и японски мотоциклет LaughingНямам забележки към тези коли и мотори,единствено,че първата харчи много. Mr. Green

# 344
  • Мнения: 1 232
Мъжът ми ме навива за Ситроен Ц4- дизел, товарна- без задна седалка, хермафродит някакъв. Бил икономичен, евтин- 3 500. Аз от коли не разбирам, чувала съм само, че возията им била нЕкаква и не издържали на дупките на пътищата ни... Да купи, или да не купи...???

Общи условия

Активация на акаунт