Поликистозни яйчници - 3

  • 106 543
  • 751
  •   1
Отговори
# 405
  • Мнения: 9 850
Така е, метформин предизвиква разстройство. Аз пиех сиофор с постепенно въвеждане (започнах с 1/2 и всяка седмица въвеждах по 1/2 до достигане на предписаната ми доза) и когато се приема с добро количество храна (по средата на яденето) симптомите са много по-притъпени. Понеже съм го спирала и започвала втори път (през няколко месеца пауза, така се наложи), при второто въвеждане бях много внимателна да хапвам при приема, а не да го жуля на полупразен стомах и нямах разстройство и болки. По принцип след продължителна употреба изчезва този проблем, така казват докторите, така беше и при мен. Но докато се свикне е много неприятно и едни големи таблетки, ако не ги мушна в кисело мляко, изобщо не мога да ги преглътна...

# 406
  • Мнения: 1 782
Нищо не съм усещала по-различно .... стигала съм до 3 таблетки на ден от 500 млгр.  newsm78
Сега съм само на 1 таблетка вечер
Единствено свалих много килограми и бях като скелет. Тогава ми го спряха.

# 407
  • Мнения: 25
Така е, метформин предизвиква разстройство. Аз пиех сиофор с постепенно въвеждане (започнах с 1/2 и всяка седмица въвеждах по 1/2 до достигане на предписаната ми доза) и когато се приема с добро количество храна (по средата на яденето) симптомите са много по-притъпени. Понеже съм го спирала и започвала втори път (през няколко месеца пауза, така се наложи), при второто въвеждане бях много внимателна да хапвам при приема, а не да го жуля на полупразен стомах и нямах разстройство и болки. По принцип след продължителна употреба изчезва този проблем, така казват докторите, така беше и при мен. Но докато се свикне е много неприятно и едни големи таблетки, ако не ги мушна в кисело мляко, изобщо не мога да ги преглътна...

Аз го пия вечер след хранене и на сутринта е ....... ,а си хапвам нормално долу горе,почнах само с едно хапче,защото д-р Табакова каза,първо да видим как ще се приеме с една таблетка ислед това два пъти на ден,но не знам....

# 408
  • Мнения: 9 850
Нищо не свалих като кг, 2-3 най-много.

# 409
  • Мнения: 1 782
Когато бях на 3 таблетки, започнах от половин и постепенно качвах дозата с половин таблетка. Казаха ми че трябва да стигна до 3. НО ако се чувствам зле от дадена доза, да се върна с половин таблетка на предната доза. Така че нагласи си оптималната доза  Peace

# 410
  • Мнения: X
Когато бях на 3 таблетки, започнах от половин и постепенно качвах дозата с половин таблетка. Казаха ми че трябва да стигна до 3.

И аз бях така, когато започнах да го пия - постепенно увеличавах дозата.
Щеше ми се да отслабна малко, защото имам нужда, но при мен за съжаление нямаше такъв ефект.
Обаче в комбинация с Инозитол и фолиева киселина нямах абсолютно никакви проблеми с цикъла, идваше ми като по часовник на 31-32 ден  Peace

# 411
  • София
  • Мнения: 1 223
аз го пиех преди 3х1000мг на ден, след 2-3м мъки страничните ефекти изчезнаха. Сега обаче се храня драстично малко и не мога да пия повече от 2х1000мг....ама и не смъквам килограми напоследък  Confused

# 412
  • Мнения: 585
Гледам, че коментирате за метформина. А някой имал ли е подобни симптоми от приема на Инофолик?  От 5 дни го започнах отново и от 2 дни коремът ми е зле. Пия го сутрин на гладно  newsm78.

# 413
  • Мнения: 1 782
Доколкото знам някои Б витамини даже е по-добре да са на гладно ...... а инозитола, далеч от кафе. Трябва поне два часа разлика в приема да има

# 414
  • Мнения: 25
Гледам, че коментирате за метформина. А някой имал ли е подобни симптоми от приема на Инофолик?  От 5 дни го започнах отново и от 2 дни коремът ми е зле. Пия го сутрин на гладно  newsm78.
Пия инофолик вечер преди лягане и нямам поблеми с него

# 415
  • Мнения: 9 850
От инофолик не съм имала рядко щастие, дозата ми беше две сашета дневно. Чела съм в темата за инофолика (не знам за достоверност) момичета, които се оплакват от гадене и разстройство след прием на инофолик.

# 416
  • Мнения: 1 782
Имам голяма дилема, момичета Sad Ходих при д-р Бързашки вчера.
Разках му за съмненията при мен - поликистоза или ВНХ -той каза, че ще се опитаме за прескочим положението каквото и да е то.
Предписа Белара + кортикостероиди - за сваляне на андрогени и техните прекурсори.
Обаче на мен хич не ми се иска да пия ОК - заради всички рискове от тях и най-вече, че съм с риск от тромбофилия според генетичните и само контрацептив ми липсва... Да не говорим че с тази гадна Белара, миналата година получих такова страхотно сърцебиене и задух, че щях да мра Sad Добре че не направих някоя емболия Sad
Не знам какво решение да взема:( Дали въобще да търся заместител на Белара (доколкото разбирам активната съставка е  хлормадинон ацетат и той е важен за сваляне на андрогени) или тотално да се откажа от ОК на своя глава....
Дали да не пробвам само със стероиди /? newsm78 newsm78 newsm78

# 417
  • София
  • Мнения: 3 298
При мен ОК не помогнаха. Пиех 7 години ясмин и като отидох на прегледа след това, яйчниците ми бяха като медена пита. Киста до киста. Както казвам, това е при мен. При други може да помогнат.

# 418
  • Мнения: 1 782
Тук не става въпрос за лечение, защото такова реално няма.  Peace
Тук става дума, посредством ОК + стероиди да се вакарат хормоните в норма и да се действа по забременяване. Дълги години и аз съм пила всякакви ОК, допреди 5-6 години, когато реално вече си правех опити за дете.
Въпросът е дали въобще да ги пия, предвид рисковете от тях ...

# 419
  • София
  • Мнения: 3 298
Не знам кой е д-р Бързашки, но ако е аг аз не бих приемала нищо преди консултация с ендокринолог, което според мен е задължително, особено в твоя случай.

Общи условия

Активация на акаунт