Отменят ми резервацията от хотела !?

  • 8 411
  • 93
  •   1
Отговори
# 75
  • Мнения: X

Както споменах, работя от години с тях. Когато сме имали дублаж най-любезно са ме молили хотела да е в същия ценови клас или по-висок, т.е. ако аз продавам стая на 40лв и хотела ми е на брега на морето, мога да го сложа в хотел, където също продават стаята за 40лв или 50лв, но пък са на 20 минути от плажа. Ако наистина държиш ще потърся писма от тях, за да покажа.

Не, няма нужда. Направих си труда да и прочета кратичките правила публикувани на сайта им. Има за канселиране от клиента, но не и за канселиране от хотела. Аки ми врътнат подобен номер бих подала жалба чрез КЗП в европейската комисия.

# 76
  • Мнения: 4 740

Както споменах, работя от години с тях. Когато сме имали дублаж най-любезно са ме молили хотела да е в същия ценови клас или по-висок, т.е. ако аз продавам стая на 40лв и хотела ми е на брега на морето, мога да го сложа в хотел, където също продават стаята за 40лв или 50лв, но пък са на 20 минути от плажа. Ако наистина държиш ще потърся писма от тях, за да покажа.

Не, няма нужда. Направих си труда да и прочета кратичките правила публикувани на сайта им. Има за канселиране от клиента, но не и за канселиране от хотела. Аки ми врътнат подобен номер бих подала жалба чрез КЗП в европейската комисия.

Не, няма никакъв проблем. Мога да потърся. Аз не се заяждам  Peace Казвам ти, че ми се е случвало да правя дублаж  Whistling И ти казвам какво са ми казвали от букинг.

# 77
  • Мнения: X

Както споменах, работя от години с тях. Когато сме имали дублаж най-любезно са ме молили хотела да е в същия ценови клас или по-висок, т.е. ако аз продавам стая на 40лв и хотела ми е на брега на морето, мога да го сложа в хотел, където също продават стаята за 40лв или 50лв, но пък са на 20 минути от плажа. Ако наистина държиш ще потърся писма от тях, за да покажа.

Не, няма нужда. Направих си труда да и прочета кратичките правила публикувани на сайта им. Има за канселиране от клиента, но не и за канселиране от хотела. Аки ми врътнат подобен номер бих подала жалба чрез КЗП в европейската комисия.

Не, няма никакъв проблем. Мога да потърся. Аз не се заяждам  Peace Казвам ти, че ми се е случвало да правя дублаж  Whistling И ти казвам какво са ми казвали от букинг.
Ама и аз не се заяждам и ти вярвам. По скоро се дразня на Букинг.   bouquet

# 78
  • София
  • Мнения: 2 004
Bооking е фирма със седалище в Америка, така че едва ли заплахата с европейска комисия, би произвел някакъв ефект.
Ние направихме резервация за друг хотел, като разликата от 100 е, ще бъде поета от букинг, след представяне на фактурата. При нас, например, предлагаха хотел с рейтинг 6,5, което аз директно им заявих, че няма начин да се случи
ella_rose, предлагам ти, да не разчиташ букинг да ти търсят хотел, а ти самата да го направиш, като дори и малко по- скъп да е, можеш да се аргументираш, за изборът си, освен с клас, така и с рейтинг, местоположение, удобства...

# 79
  • Мнения: X
Bооking е фирма със седалище в Америка, така че едва ли заплахата с европейска комисия, би произвел някакъв ефект.


Без да имам самочувствието да познавам правното поле по темата не бих била толкова сигурна като вас. След като предоставят услуги на територията на ЕС.

# 80
  • Мнения: 4 740
Имате някаква грешка. Седалището на букинг е в Амстердам.

Booking.com B.V.
Herengracht 597
1017 CE Амстердам
Холандия

# 81
  • София
  • Мнения: 2 004
Ами, може и да имам грешка, но до колкото ми е известно, Priceline Group е "майката", а на последната : Headquarters   Norwalk, Connecticut, U.S.
Да, Booking е регистрирана И в Европа, не съм много сигурна дали е подвластна на Европейската комисия.
Моля, да ме извините, ако съм в грешка Simple Smile

# 82
  • София
  • Мнения: 182
Букинг нямат представителство в България. Дори , много рядко  някой от съпорта отговаря на български.И да се оплачете на Букинг все тая. аз миналата година имах подобна история през Букинг за хотел в Задар. Оказа се, че въобще нямаме резервация. Винаги през него запазвам, въпреки да съм попадал на  некоректни хотели. Букинг освен да забранят достъпа на  хотела до платформата си, друго не могат да направят. Съдействат ако има въпроси към  хотела или апартамента.Като цяло съм доволен  а и след като получих статус Genius стаус , опциите и привилегиите са много . Като например  имаш отстъпка 10-20 % . Ранно и късно напускане без да ти  се оскъпява предстоя   

Последна редакция: ср, 13 май 2015, 20:48 от justalittlesign

# 83
  • Мнения: 4 740
Букинг нямат представителство в България. Дори , много рядко  някой от съпорта отговаря на български.И да се оплачете на Букинг все тая. аз миналата година имах подобна история през Букинг за хотел в Задар. Оказа се, че въобще нямаме резервация. Писахме до Букинг, те казаха само, че ще изключат хотела от листите им. Това ми е единствения път, в който съм имал проблеми с този сайт и резервация.Винаги през него запазвам

Има си и номер, който е в София, т.е. има кой да отговори на български, но те работят само от 8 до 17 и почиват събота и неделя, така че ако имаш проблем вечер, трябва да звъннеш на международния.

# 84
  • София
  • Мнения: 182
Букинг нямат представителство в България. Дори , много рядко  някой от съпорта отговаря на български.И да се оплачете на Букинг все тая. аз миналата година имах подобна история през Букинг за хотел в Задар. Оказа се, че въобще нямаме резервация. Писахме до Букинг, те казаха само, че ще изключат хотела от листите им. Това ми е единствения път, в който съм имал проблеми с този сайт и резервация.Винаги през него запазвам

Има си и номер, който е в София, т.е. има кой да отговори на български, но те работят само от 8 до 17 и почиват събота и неделя, така че ако имаш проблем вечер, трябва да звъннеш на международния.
Възможно е. Когато аз имах проблем, не можах да намеря координати в България

# 85
  • Мнения: 9 992
Букинг нямат представителство в България. Дори , много рядко  някой от съпорта отговаря на български.И да се оплачете на Букинг все тая. аз миналата година имах подобна история през Букинг за хотел в Задар. Оказа се, че въобще нямаме резервация. Винаги през него запазвам, въпреки да съм попадал на  некоректни хотели. Букинг освен да забранят достъпа на  хотела до платформата си, друго не могат да направят. Съдействат ако има въпроси към  хотела или апартамента.Като цяло съм доволен  а и след като получих статус Genius стаус , опциите и привилегиите са много . Като например  имаш отстъпка 10-20 % . Ранно и късно напускане без да ти  се оскъпява предстоя   

Имат офис в България, как да нямат. Има си и тел. за връзка.

# 86
  • Мнения: 1 796
Букинг нямат представителство в България. Дори , много рядко  някой от съпорта отговаря на български.И да се оплачете на Букинг все тая. аз миналата година имах подобна история през Букинг за хотел в Задар. Оказа се, че въобще нямаме резервация. Винаги през него запазвам, въпреки да съм попадал на  некоректни хотели. Букинг освен да забранят достъпа на  хотела до платформата си, друго не могат да направят. Съдействат ако има въпроси към  хотела или апартамента.Като цяло съм доволен  а и след като получих статус Genius стаус , опциите и привилегиите са много . Като например  имаш отстъпка 10-20 % . Ранно и късно напускане без да ти  се оскъпява предстоя   
Кога се получава този статус?

# 87
  • Мнения: 4 740
Букинг нямат представителство в България. Дори , много рядко  някой от съпорта отговаря на български.И да се оплачете на Букинг все тая. аз миналата година имах подобна история през Букинг за хотел в Задар. Оказа се, че въобще нямаме резервация. Винаги през него запазвам, въпреки да съм попадал на  некоректни хотели. Букинг освен да забранят достъпа на  хотела до платформата си, друго не могат да направят. Съдействат ако има въпроси към  хотела или апартамента.Като цяло съм доволен  а и след като получих статус Genius стаус , опциите и привилегиите са много . Като например  имаш отстъпка 10-20 % . Ранно и късно напускане без да ти  се оскъпява предстоя   
Кога се получава този статус?

За година трябва да си направил повече от 24 резервации.

# 88
  • Milano
  • Мнения: 4 367
Изпуснах ви малко в тези дни.

Исках да питам дамите, които работят с Букинг за примера с плажа, да кажем.

Ако клиента държи да се запази местоположението (прим. до морето), но е по-скъпо в друг хотел, ще поемат ли разликата или не при евентуален дублаж?

И ценовия клас как да го разбирам, съвсем буквално ли?
Защото хотели от една категория прим. 3-звездни дори на една улица могат да имат доста различни цени.

# 89
  • Мнения: 3 267
Вие какво препоръчвате - да се поиска потвърждение от хотела за резервацията , да кажем седмица преди това newsm78  Имам четири резервации за Испания и взех да се притеснявам като ви чета, да не увиснем някъде. Аз също ползвам 10% отстъпка, но тя не е за всички хотели, а само за някои. Досега съм имала проблеми само в Дрезден, където ни настаниха 3 човека в стая за инвалиди, вместо в апартамент, но след разправия с управителя на другия ден ни преместиха и върнаха разликата в цената.

Общи условия

Активация на акаунт