Явлението "Бг-продавачка"

  • 98 850
  • 1 465
  •   1
Отговори
# 1 020
  • Мнения: 5 252
Див екшън в мол „Галерия Бургас”: Търговка изхвърли рускиня от б … талон от 210 лева
Реших, че статията е точно за тази тема. Не копирам, а пускам линк, защото рускинята е заснела и видео. Ей такова поведение мен ме изкарва извън нерви. Не знам защо на мен ми е неудобно от поведението на тази жена.

# 1 021
  • Другата България
  • Мнения: 42 379
Тази не е продавачка, тази е собственичката като гледам...аз останах безмълвна.
Не става ясно защо се връща панталона - пишеше, че нещо с размера, но дори и да е вината в клиента, такова отношение е просто покъртително.

# 1 022
  • Мнения: 5 252
Да, май е собственичката, но още по-зле.

# 1 023
  • София
  • Мнения: 1 026
 Joy в бутьик, в бутьик не се връща, още повече па шорти за 100 евро Joy

# 1 024
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
Няма начин да няма предистория, не смятам да гадая, но да - тъпа селска проява.

# 1 025
  • Мнения: X
Няма закон, който да задължи връщането на пари, по-скоро е възможна замяна с друг артикул, като клиентът е длъжен да върне непокътната въпросната стока. Тук изключваме всякакви дефекти в качеството.
Поведението на търговката е провокирано от камерата най-вероятно, ако я нямаше едва ли щеше да агресира така. Но няма никакво право да гони клиент от бутика по такъв безумен начин.
Ей, ще го счупя тоЗ толевизор  Mr. Green Grinning

# 1 026
  • Мнения: 5 177
 "Вий ши са научити " Joy hahaha

# 1 027
  • Мнения: 2 581
Напротив,има закон ,който регламентира,кога можеш върнеш стока,без да се обясняваш.И сериозните фирми зачитат този закон-той е от 15 години,например.Но има места като въросния бутик,където посмъртно не можеш да върнеш стока.Почва се с "ми той собственика сега го няма,той само може да реши,елате утре " и прочие измишльотини.Някъде се стига и до явни намерения за реална опастност да ти хвърлят един бой.
По отношение на търговията БГ е нито в Европа ,нито в Ориента,а на някакво място,дето е събрало негативите от всички краища на света.

# 1 028
  • Другата България
  • Мнения: 42 379

Поведението на търговката е провокирано от камерата най-вероятно, ако я нямаше едва ли щеше да агресира така.
Според мен рускинята не е влязла още от самото начало с нагласа да снима, поне аз не си го представям така де, би било логично след като вече ти се развикат тогава да тръгнеш да правиш снимков материал, ако всичко беше в реда на нещата и онази беше сменила стоката нямаше и да се налага запис.
Доста търговци реагират така, когато връщаш стока, обяснимо е, ако е продавачката ще се оправдеа с шефа - ще каже, че ще предаде, информира, пита...но тк си е бил "шефът" на работа, и самата дума връщане я изкарва от равновесие.
Бутикова стока, кво да праиш. Затова не пазарувам от бутици аз. Mr. Green

# 1 029
  • Мнения: X
Не могат да задължат търговеца да върне пари. Едномесечният срок, придружен с касов бон е валиден за покупки по интернет. Има тридевен срок, в който ако нещо не ти харесва можеш да го върнеш без проблем, но зависи от политиката на тъговската верига. С мъжа ми миналата седмица отказахме едни рафтове от мебелен магазин, вече платени, когато отидохме да ги взимаме. Извинихме се, че не сме преценили правилно, но нито са били по поръчка, нито сме се докосвали до тях. Проявиха разбиране именно заради горепосочените факти според мен, иначе може би щяха да откажат.

# 1 030
  • Мнения: 2 592
Рускинята може би е свикнала, че с някои магазини из европата може да се връща стока. Може да е просташко за нашите представи, но колко съфорумки писаха в подобна тема, че за определени магазини в държавите, в които живеят, това е напълно приемливо (връщането) и те се възползват.
Аз като съм свикнала да гледам в ефтинджос магазините че пише "рекламация само на касата" и тям подобни, по-скоро бих допуснала, че в "бутик" може да се върне нещо. Т.е. високата цена да включва и висококачествено обслужване, ама явно това никога няма да хване дикиш в нашите ширини.
Иначе съм връщала развалена или с изтекъл срок на годност храна (преди да се научат да изтриват датата), повредена лейка, скапаната техника ти я ремонтират, заменят - обаче дрехи както гледам никой и никога няма да приеме обратно/замени  newsm78

# 1 031
  • Мнения: 3 784
Нито е просташко, нито е знак на висококачествено обслужване - въпрос на политика на фирмата и толкова. Големите вериги имат една, бутиците могат да имат различна. Обикновено, когато човек купува, се информира каква е, ако има едно наум, че може да иска да върне.

Във веригите, в които имат политика за връщане без въпроси в определен срок, обикновено ровиш сам, пробваш сам, общо взето - супермаркет. В пробните лежат купчини дрехи, зарязани от предишни клиенти, които единият брой служител на огромна площ не е смогнал още да прибере.

В магазините, в които нямат такава политика, консултантките са седяли до мен - закачат ми дрехите в пробната, докато разглеждам още, предлагат ми модели, които не съм видяла, съобразено с това, което съм им поискала, разкарват се да проверят за други номера, предлагат да ми ушият този модел от друг плат, който съм си харесала. Не бих го нарекла нискокачествено обслужване.

Не говорим за случаи на дефектна дреха или онлайн пазаруване, където и законово са уредени нещата. Говорим точно за купуване, преспиване, решение "не ми харесва" и връщане.

Последна редакция: вт, 30 юни 2015, 12:52 от Nickkie

# 1 032
  • Другата България
  • Мнения: 42 379
Кое не е просташко - отношението на собственичката ли?

# 1 033
  • Мнения: 3 784
в някои магазини из европата може да се връща стока. Може да е просташко за нашите представи, но

Връщането на стока.

Клипчето няма да гледам, сигурна съм, че е пълно с простотии от двете страни и не ми се натоварва с чужди крясъци.

# 1 034
  • Другата България
  • Мнения: 42 379
Е, това, че не си го гледала обяснява защо смяташ, че не е просташко. Ако това имаш предвид - отношението на собственичката на бутика.

Общи условия

Активация на акаунт