Явлението "Бг-продавачка"

  • 98 759
  • 1 465
  •   1
Отговори
# 1 095
  • Мнения: 3 149
Моето тълкуване е такова,това ,не приемам че,,клиента винаги е прав'' и от всичко разбира,грешки стават навсякъде и е въпрос на настройка как да подходим и как ще го приемем.Ако става дума никъде не пише,че за да си платиш сметката в Мтел трябва да имат ТОЧНО приготвена сума,ама ей на-на няколко пъти ме връщат,сега да се тръшна и да почна да ги кълна ли?Simple SmileПлащам с карта или оставам за друг ден и изобщо не се тровя с подобни глупости:)

# 1 096
  • Мнения: 5 177
Миналото лято огромна камара с течност за балончета в Джъмбо с цена 0.99, на касата о чудо 2.99..казвам, че имат грешка и че според ЗЗП трябва да ми я продадат на цената,  написана над продукта.Дойде шефката на касите и отидохме до стелажа, защото твърдяха,че лъжем..Каа обаче не е проста -щрак с телефончето и ей ти на доказателства. Мадамата се панира и извика един льольо - уж управител, докато дойде тактично смениха табелката.. Та оня взе да ми обяснява как съм местела продуктите,  и като му полазах снимката и циъирах закона се развика на охраната да ми вземели телефона, че било забранено снимането в магазина... Поговорихме си на висок тон,  наложи се да му демонстрирам он-лайн подаване на жалба до КЗП.. Финално си тръгнахме с течност на 0.99..,но се пробват да те правят на глупак. Това в джъмбо ми се случва за втори път,  но предният път бях по-тиха

# 1 097
  • Мнения: 7 779
Моето тълкуване е такова,това ,не приемам че,,клиента винаги е прав'' и от всичко разбира,грешки стават навсякъде и е въпрос на настройка как да подходим и как ще го приемем.Ако става дума никъде не пише,че за да си платиш сметката в Мтел трябва да имат ТОЧНО приготвена сума,ама ей на-на няколко пъти ме връщат,сега да се тръшна и да почна да ги кълна ли?Simple SmileПлащам с карта или оставам за друг ден и изобщо не се тровя с подобни глупости:)
там проблема е друг. уведомяват те каква ти е сумата (с смс или на хартия) и ти искат точно толкова пари. за тях е трудно да връщат пари поради липса на дребни. направи си труда , събери само жълти стотинки и си плати сметката с тях.  върши работа  Laughing

# 1 098
  • Мнения: 9 586
Аз съм плащала сметка във Виваком на стойност 57лв. само с жълти стотинки. Беше знак на протест. Simple Smile

# 1 099
  • Мнения: 15
Шоколадче, защо се хвана ТОЧНО на думата ТОЧНО? Разбира се, че ще си подготвя сумата, която дължа щом знам стойността й. Ако имам възможност винаги давам ТОЧНО, защото точно в аптеки в по-голяма част са ми искали дребни монети (по 1-2-5ст.), тъй като няма как да ми върнат. И си ми остана навик, който не смятам, че е нещо нередно. А за мобилни оператори, също има вариант да отидеш с точно пари, след като направиш минимално усилие да си видиш фактурата  Whistling

На мнението на Бонги съм, че валидна е цената, която е сложена на видно и ясно отразява за кой продукт е.  Но след като има хора, които с лекота ти заявят, че могат да променят цените в движение, по предлог, че  "стават грешки, нормално е", е меко нахално.

 КОТЕ , Белла Дона    bouquet

Последна редакция: пн, 13 юли 2015, 23:15 от obsi

# 1 100
  • Другата България
  • Мнения: 42 332
А за мобилни оператори, също има вариант да отидеш с точно пари, след като направиш минимално усилие да си видиш фактурата  Whistling


Тоест, ако фактурата ти е 17.77 лв. ти отиваш точно с толкова? Някак не си го представям, не казвам, че не е възможно разбира се. Аз давам 20 при такъв случай - примерно. Не е мой проблем, че нямат.
Ако мога да им адам точно, ще дам, но ако не мога, какво - да ходя пак? Това е смешно.

# 1 101
  • Мнения: 9 586
Ох, Мери, знам че е смешно ама...в Хенди не ни оставяха никакви оборотни, почваш от 0 и като дойде първия клиент... Много пъти съм питала регионалния добре, нормално ли е, какво дс кажа на клиента? Отговора беше: пращаш го да си ги развали, ако не, няма да си плати сметката  Shocked

# 1 102
  • Мнения: 15
Merri_An , казах, АКО имам възможност да дам точно, давам. Разбира се, че ако нямам давам едри пари и да му мислят те как да ми върнат рестото!

# 1 103
  • Мнения: 9 776
obsi, останах с впечатлението, че си редовна клиентка в аптеката, щом си знаеш редовната цена на продукта. Аз бих попитала първо защо е такава цената - дали е намалена и защо или е сгрешена.

# 1 104
  • Другата България
  • Мнения: 42 332
Merri_An , казах, АКО имам възможност да дам точно, давам. Разбира се, че ако нямам давам едри пари и да му мислят те как да ми върнат рестото!
Именно, та ако почнат навсякъде така, ще стане много забавно. Mr. Green
Бела, това е хем смешно, хем тъжно...

# 1 105
  • Мнения: 7 779
ТЕ зависят от НАС (клиентите)
това трябва да е в главата на всеки.
на тях им трябват нашите пари за да съществуват. иначе са като нашите южни съседи.  Laughing

# 1 106
  • Мнения: 9 586
Понякога се изпълняват нареждания отгоре. Особено в мобилните оператори. Вярвайте ми, колкото псувни съм изяла в Мтел само аз си знам. Ама регионалния като каже пращай клиента за зелен хайвер какво да направи консултанта. Не ги оправдавам, но...

# 1 107
  • Мнения: 3 149
от цялата тема оставам с впечатлението,че продавачките са 15-то качество хора и че само и единствено клиента е прав,от всичко разбира и е чел всички закони(дали е разбрал какво е чел не коментирам:)Много  трудно се работи с хора,а пък с твърдоглави и упорити ooooh!Ако наистина влизам с такава настройка всеки ден в магазина досега да съм утрепала някой или пък те-мен:)))

# 1 108
  • Мнения: 202
Ох, Мери, знам че е смешно ама...в Хенди не ни оставяха никакви оборотни, почваш от 0 и като дойде първия клиент... Много пъти съм питала регионалния добре, нормално ли е, какво дс кажа на клиента? Отговора беше: пращаш го да си ги развали, ако не, няма да си плати сметката  Shocked

За това всяка каса трябва да има оборотни пари, поне 20-30 лв на стотинки, след приключване на деня, се отчитат и те. Не мисля, че е толкова сложно.

# 1 109
  • Мнения: 9 586
Ох, Мери, знам че е смешно ама...в Хенди не ни оставяха никакви оборотни, почваш от 0 и като дойде първия клиент... Много пъти съм питала регионалния добре, нормално ли е, какво дс кажа на клиента? Отговора беше: пращаш го да си ги развали, ако не, няма да си плати сметката  Shocked

За това всяка каса трябва да има оборотни пари, поне 20-30 лв на стотинки, след приключване на деня, се отчитат и те. Не мисля, че е толкова сложно.

Ти ако можеш иди им го кажи. Аз половин година не успях.

Общи условия

Активация на акаунт