Явлението "Бг-продавачка"

  • 98 768
  • 1 465
  •   1
Отговори
# 1 080
  • Мнения: 1 365
Гърция, в района на Солун, ако не се лъжа.  Peace

# 1 081
  • Мнения: 7 779
сега няма да е така. ще ни се молят да купим нещо от тях  Joy

# 1 082
  • на брега на морето
  • Мнения: 6 633
сега няма да е така. ще ни се молят да купим нещо от тях  Joy
На половин цена обаче Crazy

# 1 083
  • Мнения: 1 232
сега няма да е така. ще ни се молят да купим нещо от тях  Joy
На половин цена обаче Crazy
    Joy Joy Joy Не ми се наливат свежи пари там. Да си чупят главите.

# 1 084
  • Мнения: 2 127
Момичета, включвам се с молба за съвет - как да реагирам. Т.е. Аз знам как да реагирам, но дали имам основанието  newsm78
Редовно пазарувам от няколко на брой магазинчета до нас. В едното продавачките са малко дръпнати и троснати (за сметка на това, започнеш ли да им говориш с техния тон, придобиват една жална физиономия "Ама защо ми се каратеее?"). Как да е, преживяла съм го. Та какво се случва вчера:
Продават там различни видове кроасани, пакетирани по 4 бр - с шоколад, кашкавал и сирене. Взимам едни с шоколад, като отдолу цената е за "кроасан кашкавал/сирене" - 1,60. На касата ми излиза 1,70. ОК, реших, че аз нещо не съм догледала. Връща ми жената ресто, започва да маркира на човека след мен - аз тъпо и упорито си чакам на касата бележката. Даде ми я, а аз се върнах да сравня цените. На бележката наистина пишеше "кроасан кашкавал/сирене - 1,70" (т.е. вида, обявен за 1,60), а отделна цена на тези с шоколад просто нямаше. Върнах се, казах й, че има несъответствие, като ми скочи тази ми ти жена "К'во несъответствие има?". Значи, излиза, че в единия случай, има изложен артикул, без обявена цена. Другата опция е, да са на цената на кроасаните с други пълнежи, тогава пък са със заблуждаващ етикет. И че се дава касова бележка "при поискване" (и това не е за пръв път). И днес смятам да отида, за нещо дребно, да видя дали са си оправили етикетите, и ако не - снимам и жалба в КЗП, и в НАП - за касовите бележки. Няма да обеднея, нито да забогатея с 10 ст, ама аман от хитруване на дребно. Та... Тези 2-те институции ли да сигнализирам, или някой друг?

# 1 085
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
Тези двете - да. И даже е трябвало да ти продаде стоката на каквато цена е обявена. Снимай и си пази бележката.

Аз пък онзи ден не можах да обясня на една клиентка, че сумите, които излизат на касовата бележка след окончателната цена са разбитото ДДС и цената без ДДС. Тя си мислеше, че е някаква допълнително маркирана стока с цел да ѝ натоваря сметката. Е как ли не го обяснявах, не вярва жената. Накрая я извиках до мен да гледа как маркирам само 30 стотинки и да види, че пак излизат други суми след тотала. Тръгна си, но не мисля, че ме разбра. Ами с неграмотни хора е много трудно да си спокоен и въпреки това запазих добрия тон.

# 1 086
  • Мнения: 2 159
О, някои хора постоянно си мислят, че някой ги лъже и все другите да им виновни за нещо.
Много й здраве. С такива клиенти да си нямаш работа.  Peace
По подобен начин се опитвах да обясня на един в началото на месеца пред кабинета на личната лекарка, че при тях можеш да се запишеш, но те чак като ти прехвърлят данните виждат всичко. И се оказало, че нашия не бил осигурен, ама си искал личен лекар. Нашата защо не му казала, че не може. И ти му обясняваш човешки, че им пускат забавено данните, той не, та не.  Tired

# 1 087
  • Другата България
  • Мнения: 42 342
О, някои хора постоянно си мислят, че някой ги лъже и все другите да им виновни за нещо.

Защото наистина хитреците на дребно на доста места - не само магазини, ами и бензиностанции, таксита, всякакви други обекти в сферата на услугите са се ошлайфали така да те финтират, та дори да им благодариш за това. Mr. Green
Та понякога покрай сухото гори и суровото.

# 1 088
  • Мнения: 2 159
Аз съм съгласна, че има изпечени измамници. Коментирах параноиците, дето все някой за нещо ги менти. Ти му обясняваш, че греши, той ти обяснява, че всички го лъжат.  Peace
Жал ми става за продавачките, разправящи се с такива клиенти.

# 1 089
  • Мнения: 1 856
Жал ми става за продавачките, разправящи се с такива клиенти.

Днес една я съжалих направо, с какви клиенти им се налага да работят.
В магазин за бижута съм(от евтините), много от стоките бяха на промоция с до 50% намаление и на какъв панаир станах свидетел...
Клиентка си избрала дадено бижу и повтаря постоянно, че на нея винаги и' правят отстъпка собствениците, продавачката и' обясни поне три пъти, че за стоки в промоция отстъпките не важат(все пак вече са намалени).
Последно чух, че искаше собственикът да я обслужи, чудно как е завършила драмата.
И целият панаир за евтино китайско бижу. Crazy
 

# 1 090
  • Мнения: 1 788
О, някои хора постоянно си мислят, че някой ги лъже и все другите да им виновни за нещо.
Такава ни е търговийката и тарикатското манталитетче.  Flutter
Затова и хората вече са мнителни.

# 1 091
  • Мнения: 15
Здравейте, момичета! Аз имах същата случка като на Water_Lilly, само че случката се развива в аптека. Отивам да си взема шампоан, който редовно ползвам и съответно знам цената с точност. Взимайки продукта от стелажа, поглеждам цената все пак и виждам, че е с около 4лв по-ниска. Ествествено, първото нещо, което си помислих беше, че има промоция и си приготвям точно парите, чакайки на опашката.  Heart Eyes. Но щастието ми не трая дълго и при маркирането излиза по-висока сума.  Whistling  Последва учудване от моя страна и казах, на аптекарката, че цената върху шампоана е по-ниска и е длъжна да ми продаде продукта на посочената върху артикула цена. Да, ама не както се сещата. Тя взима шампоана, и говорейки ми, че "сигурно е станала грешка при слагането на цените", маха старата цена и лепва нова, с по-висока цена.  Mr. Green Моля, за съвет как да постъпя в такива ситуации, защото не са рядкост  Laughing

# 1 092
  • Мнения: 7 779
ако това е единственият артикул в БГ  да направиш компромис. ама не е.
оставяш  я да си слага каквато искаш цена и си излизаш.  парите от джоба не може да ти ги вземат.
какво по-просто от това  Joy

# 1 093
  • Мнения: 3 149
В случая и аз бих лепнала коректната цена-стават грешки,когато се правят няколко неща наведнъж и  е напълно възможно да се залепи грешно етикетче,в случая това,което излиза на касовия бон трябва да е вярно и съответно толкова пари се отчитат.Забелязала съм,че в големите магазини,където няма цена на всеки артикул,а само един,който си плува някъде в пространството,хората не се заглеждат в цените,така,както има върху всеки един продукт.

# 1 094
  • Мнения: 7 779
за клиента е валидна цената написана на продукта или на табела около него.  той не може да влезне в касовия апарат за да гледа каква е актуалната цена.  #Cussing out
за това клиента е прав ако написаното не отговаря на реалното.
и за това магазина е виновен ако написаното не отговаря на реалното.

Общи условия

Активация на акаунт