Явлението "Бг-продавачка"

  • 98 642
  • 1 465
  •   1
Отговори
# 135
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
...
Сега представяте ли си с каква простотия се сблъскват продавачките.  И го смята за съвсем нормално да влезе, дъвчейки баница в магазина. 
Те само такива да бяха с мед да ги намажеш.
Ама клиенти са, трябва да им се усмихваш и с усмивка да им кажеш, че са заспали патки., без да ги обидиш.

# 136
  • Мнения: 5 258
Да се чуди човек за какво е темата... ИмАло нелюбезни продавачки, имАло и просто клиентки дет' влизали с баничките. Заплати ниски.

Омагьосан кръг добре познат с лафа "Ние ги лъжем, че работим, те ни лъжат, че ни плащат" и в добавка смотани клиенти.

Не мога да разбера кое ви чуди. Че срещу семпли заплатки магазините само с това успяват да се сдобият - със семпли продавачки от кол и въже? Сериозно ли се изненадАхте или просто щото драма да става?

Даже някъде да ви хвалят голями заплати (вероятно по-големите градове), поразпитайте на колко ги осигуряват, колко часа на ден работят, имат ли 20 и кусур дни платен отпуск в годината... Такива работи. После пак ще бистрим действително ли са високи тия заплати. Wink

За толкова кинти - такива кифли само може.

Иначе интересно ми е да видя по-различните продавачки в същия клас магазини в Европата. Само не ми сравнявайте магзинче в кьошето на Графа с Шанел. Последните вероятно не вземат продавачка ако е под 45 и има неоформени нокти.
Това си е нискоквалифициран труд навсякъде. Хората, заети в него, са горе-долу сходни.

Голяма драма, голямо нещо. Бгмамска работа. Също като кърменето в мола. Много обичате бури в чаша вода.

# 137
  • Щастлива мама на 3 слънца
  • Мнения: 2 179
проблема е в шефа не в продавачките .
Имам магазини и знам за какво става въпрос .

# 138
  • Мнения: 5 258
проблема е в шефа не в продавачките .
Имам магазини и знам за какво става въпрос .
Shocked
иб@х маа му. Верно е в шефа. ПроблемА. Спор няма.

# 139
  • Мнения: X
Най - дразнещи са ми тия в мобилните оператори.

И на мен. Скоро отивам да платя телефона на мъжа ми, започва се едно обясняване "Вие на кой оператор сте" и аз казвам "На друг оператор съм, благодаря ви, не съм заинтересувана" (което е точно така) и момичето "Тогава предайте на господина, че ако закупи този и този план и нз си каквооо.".. 10 минути я слушах.
 Mr. Green

# 140
  • Мнения: 12 722
И аз , ако съм след теб на опашката, откачам.  Laughing

# 141
  • Once there was a Hushpuppy...
  • Мнения: 12 578
Аз пък ги слушам тези от операторите Laughing
Много налудничаво звучи, знам....но, нещо ми правят сякаш, с тези гласове, едни такива настойчиви, обяснителни и ако разполагам с време просто си седя и слушам....но, често не чувам Mr. Green

# 142
  • Мнения: X
И аз ги слушам, защото ми е неудобно да им кажа да млъкнат.  Mr. Green Те от дума не разбират и не им млъкват устите, но нормално, взимат процент от продажбите и затова..

ПП Никога не бих влязла със закуска в магазин, ако ми се наложи, спирам да ям и просто си я прибирам в торбичката.

И аз съм била продавачка преди в магазин за дрехи, издържах точно 1 седмица и напуснах, ужасно отегчително беше, когато нямаше хора в магазина. Четях по 2 вестника на смяна, много скучно ми беше. Направо чувствах клаустрофобия, магазинчето беше много малко и стоиш свит на един стол по цял ден, много гадно.
Най - неприятно беше, че нямаше тоалетна вътре, а в един близък склад и трябваше всеки път да заключвам магазина, че да отида за 2 мин. до 00.
Обаче винаги съм била усмихната, това е първото нещо, което научих, че е важно за работата с клиенти. Като влезеше някой, ставах и поздравявах с "Добър ден" и толкова.
 

# 143
  • Мнения: 1 196
За всичко са виновни ,,шефовете,,.. На мен също ми омръзна да влезна в някой магазин и ,,да прекъсна кафето с цигарата ,,на продавачката намираща се отвън... Или пък много пъти се е случвало в магазин за дрехи да мирише на манджа, дюнер или пръчици...,защото продавачката няма обедна почивка и яде вътре.... Такива магазини ме губят просто за клиент....
А колко е просто решението - шефа да изисква продавачката да си седи в магазина - да е любезна и усмихната и да има обедна почивка...

# 144
  • Мнения: 12 722
Аз пък ги слушам тези от операторите Laughing
Много налудничаво звучи, знам....но, нещо ми правят сякаш, с тези гласове, едни такива настойчиви, обяснителни и ако разполагам с време просто си седя и слушам....но, често не чувам Mr. Green

Тъй, де, а аз след теб искам просто да си платя.

# 145
  • Once there was a Hushpuppy...
  • Мнения: 12 578
Е, така е.
То, не ми се случва да ги слушам всеки ден, нито всеки месец....освен това се оглеждам все пак дали някой не чака, защото и аз изпадам в подобни ситуации Peace
Но, всеки се чувства така на някакво опашка, дали защото аз слушам, или ти с нещо друго може да забавиш хората след теб.....няма значение.

# 146
  • София/Горна Оряховица
  • Мнения: 275
Понякога ги изслушвам, защото съм била промоутър и знам какво е - от тяхна страна също не е лесно, понякога са наясно, че са досадни, но е изискване на работодателя. Да не мислите, че и на мен ми е било кеф да призовавам клиентите в магазина да опитат "Новото, прекрасно меко и свежо сирене от висококачествени млека!" . Не съм се обиждала ако ме подминат де  Laughing . Мобилния ми телефон се плаща онлайн и сме избегнали подобни прикосновения.

Друго, което е според мен недоизмислено - напоследък продавачките ми казват "Довиждане", но буквално в мига, в който съм на вратата. И какво - ако изляза, без да кажа нещо, съм невъзпитана, да се обърна пък точно в този момент и да кажа довиждане си е пак неудобно.
Просто трябва малко повече да го измислят. Примерно, довиждане се казва малко преди да излезе клиента, не когато с един крак е навън  ooooh! .

П.С. Бях забравила за хостесите на Хепи  Laughing . Въобще, това заведение ми е анти  Mr. Green .

# 147
  • Мнения: 12 722
Друго, което е според мен недоизмислено - напоследък продавачките ми казват "Довиждане", но буквално в мига, в който съм на вратата. И какво - ако изляза, без да кажа нещо, съм невъзпитана, да се обърна пък точно в този момент и да кажа довиждане си е пак неудобно.
Просто трябва малко повече да го измислят. Примерно, довиждане се казва малко преди да излезе клиента, не когато с един крак е навън  ooooh! .

П.С. Бях забравила за хостесите на Хепи  Laughing . Въобще, това заведение ми е анти  Mr. Green .

Е, не. Не уцелили момента на Довижданего.

# 148
  • Мнения: 28 746
Друго, което е според мен недоизмислено - напоследък продавачките ми казват "Довиждане", но буквално в мига, в който съм на вратата. И какво - ако изляза, без да кажа нещо, съм невъзпитана, да се обърна пък точно в този момент и да кажа довиждане си е пак неудобно.
Просто трябва малко повече да го измислят. Примерно, довиждане се казва малко преди да излезе клиента, не когато с един крак е навън  ooooh! .
 

А какво ще му стане на клиента, ако първи каже "довиждане"?  Simple Smile
В противен случай излиза, че все едно си гонят клиентите.
Аз винаги първа казвам "добър ден" и "довиждане" на влизане и излизане и не държа да ми отговарят. Но ми прави впечатление, разбира се, дали са отвърнали на поздрава ми и по какъв начин. И си правя съответните изводи.

# 149
  • София
  • Мнения: 20 140
Държа на поздрава и на влизане и на излизане,говори много и за моето и за отношението на персонала.Не понасям да ми се лепне някой ,засипващ ме с въпроси.Харесвам стоенето отстрани,правейки се,че си сгъва,оправя закачалки или незнам там какво свързано с работата им,и когато реша да запитам да не се въртя като обран евреин,а да се отзове служител и да ми отговори.Друг е момента,че например вериги като H&M   не залагат на обслужване и обръшане внимание на клиента.

Общи условия

Активация на акаунт