Явлението "Бг-продавачка"

  • 98 841
  • 1 465
  •   1
Отговори
# 1 035
  • Мнения: 3 784
Мери, нали съм написала за какво се отнася "не е просташко" в първия ми пост - "връщането на стока не е просташко". Продължавам мисълта на Синергон, не коментирам нещо, което не съм гледала.

# 1 036
  • Другата България
  • Мнения: 42 372
Да, после видях. Отношението на тази обаче е много грозно. Каквато и да е причината за връщането на нещото, има по-възпитани начини да обясниш, че в "квалитетни бутици" като нейния стока не се връща.

# 1 037
  • Мнения: 715
По въпроса за бутика в Бургаския мол, смятам, че продавачката (или там собственичката) има тотално грешен подход. Изпуска си грозно нервите. А рускинята, най-вероятно просто има тази практика, за да е толкова подготвена за снимки и всичко. Така или иначе историята си има 2 страни и продавачката не е много права. Щом си е заложила дупето да работи с клиенти и хора, е необходимо да се съобразява.
По отношение на продавачките по принцип, имам дълбоки наблюдения от години, обикновено се чувствам изключително неудобно, когато им влизам в магазините. Давам пример.. пазарувам си обувки. Харесвам си някакви и започвам да обикалям из магазина с обувка в ръка и да се моля на десетте  момичета, които са уж на работа. Нито една не ми обръща внимание, оставям обувката и разбира се си тръгвам. Не стъпвам повече там. Та за какво говорим изобщо. Нямат стимул ли, желание ли и аз не знам, но са под всякаква критика.

# 1 038
  • София
  • Мнения: 12 374
Не ми се гледа клипа, може ли да помоля с 2 думи да разкажете  Peace
Да не би рускинята да обижда продавачката с нещо, щом, както казвате, тя подхожда толкова грубо? Не знам руски, но доколкото съм имала отношения с някои рускини и украинки, не мога да кажа, че блестят с добро възпитание. Виждала съм и откровено просташки прояви.

# 1 039
  • София
  • Мнения: 1 026
Таис, изгледай го да се хилиш с тая пишман бизнесдама на бутьик, как хвърля шортите на рускинчето и я плаши чи ши я нарита Laughing

# 1 040
  • Мнения: 5 435
Не изгледах целият клип, но е грозна история. Вижда се и името на бутика, изобщо "хубава" реклама си е направила собственичката. Много грозно отношение, не се знае предисторията на случая, може и рускинята да е афектирала по някакъв начин продавачката.
Аз също имам подобна история, отивам да купувам сандали на детето, които струваха около 30лева,нейните се скъсаха буквално на улицата и без много да гледам влизам в магазин за детски обувки и харесвам едни и ги взимам. Излизаме и сигурно след 10 минути ходене те се разлепиха отпред. Връщам се в магазина и продавачката отказва да ми върне парите, които явно съм дала за нищо. Казах и добре ще се обърна към Защита на потребителя, тя побесня, почна да крещи и аз най безцеремонно си тръгнах и казах, че отивам да подам жалба. Тя явно се стресна и ме догони да ми връща парите. После от приятелки разбрах за "любезното" отношение на въпросната госпожа.

# 1 041
  • София
  • Мнения: 12 374
Таис, изгледай го да се хилиш с тая пишман бизнесдама на бутьик, как хвърля шортите на рускинчето и я плаши чи ши я нарита Laughing

Сега го изгледах, дожаля ми за рускинята. Даже й завидях за самообладанието..ако някой тръгне така да ме гони и да ме заплашва с наритване, мисля, че ще изяде един много здрав шамар. Аз първо посягам и после мисля  Twisted Evil

# 1 042
  • Мнения: 4 733
Стана ми смешно...точно в този магазин преди седмица-две мернах едни слип-он кецове и оттогава все ги мисля, но не ми остава време..е, сега определено няма да ида.
Може би има някаква предистория, от вида на това, че и преди са връщали дрехи в магазина и то носени или пък преди записа рускинята да е била груба, но каквото и да е било, нищо не оправдава подобно махленско отношение, много грозно.

# 1 043
  • Мнения: 1 111
Здравейте! И аз спадам към групата на продавачките и наблюдавам това висене на "колежките" по масите изкарани пред магазините. От една страна работодателят е виновен, но от друга не може да ти дават 340 лв. заплата и да стоиш само в магазина. Гримасите и физиономиите, които правят някои от продавачките, когато им влезе клиент са отвратителни. Колкото и да не ми е на кеф или не съм добре здравословно винаги посрещам клиента с усмивка. Това е задължително, защото е първото впечатление, което оставяш. И аз стоя на вратата или пред магазина, когато нямам работа, но никога по- далече или в кафето до него и да се влача след клиента. Дали ще си вътре или отвън, когато няма кой да влезне е все едно и също.  Peace

# 1 044
  • Пловдив
  • Мнения: 1 039
Поведението на продавачка там или собственичка си е точно просташко.Да, може би рускинята да е влязла преди това 100 пъти и още 50 пъти да е премерила въпросния панталон.След това да е получила факс, че не и пасва номера и да иска да го върне.Има 1000 по-културни начина да се оправиш в такава ситуация, да предложиш замяна с друга дреха, ако евентуално няма друг номер от панталона.Наблюдавала съм точно в бургаски МОЛ /не знам дали е същия/ грозни сцени с руски клиентки, но бяха в магазин на "Бершка".4-5 рускини буквално стъпкаха в пробните поне по 10 парцала всяка и ги зарязаха така, разпилени по пода.Едно момче търпеливо си ги събра и ги нареди по закачалките.Но даже и с цената на 210лв това поведение от страна на продавачката е недопустимо.

# 1 045
  • Мнения: 1 788
Просташко е и още как!
Избирам си магазините много внимателно.
Първо винаги подхождам с малка покупка. Постепенно, ако не ме разочароват, ставам редовен клиент.
Ползвам си и държа на стандартната отстъпка "редовен клиент".
И в бутиците, където пазарувам, мога да върна всичко и с всякаква причина.
В онези, в които отношението е нагло, арогантно, настъпателно и неуважително (независимо към мен или друг), не влизам повторно. Та ако ще и най-красивата дреха да предлагат.
Крайно време е за търговците в България да се научат, че ще трябва да поглезят и погонят малко клиентите си, за да оставят парите си точно при тях.
Щото иначе на сърдитко Петко - празно му бутичето.

# 1 046
  • Мнения: 1 111
А явлението "Бг- клиент"? Мога от опит да кажа, че масово клиентите са отвратителни. Мрънкащи, намръщени, винаги от нещо не са доволни, досадни, репчещи се все едно си им виновен с нещо и не на последно място не си правят труда да поздравят въпреки, че ги посрещаш с усмивка. Може би от една страна поведението на продавачките се дължи на това. Но това не е оправдание да се държат така и с добрите клиенти.

# 1 047
  • Мнения: 7 779
клиента е винаги прав и с правото си.  някой друг го е казал  Laughing

# 1 048
  • Мнения: 1 111
Да това е вярно, но всичко си има граници. Да те правят на маймуна, да се държат грубо и да те разиграват не мисля, че е правилно.

# 1 049
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
А явлението "Бг- клиент"? Мога от опит да кажа, че масово клиентите са отвратителни. Мрънкащи, намръщени, винаги от нещо не са доволни, досадни, репчещи се все едно си им виновен с нещо и не на последно място не си правят труда да поздравят въпреки, че ги посрещаш с усмивка. Може би от една страна поведението на продавачките се дължи на това. Но това не е оправдание да се държат така и с добрите клиенти.
Само че продавачите са там заради клиентите и имат изгода от тях, затова трябва да са на ниво, докато клиентите не е много важно какви са. Важно е да пазаруват.

Общи условия

Активация на акаунт