Ebay 95

  • 59 560
  • 753
  •   1
Отговори
# 585
  • Мнения: 133
Здравейте, след оформяне на страницата за продажба на предмет в Ибей, почти цял следобед, най- накрая ми се появи следното съобщение:

Attention sellers:

You're not allowed to sell internationally at this time.

Before you can sell internationally, you need to receive 10 selling feedbacks and 90 days must have elapsed since your first sale. Learn more about the requirements for selling internationally.

Нищо не разбирам, моля да ми помогнете: защо не ми разрешава да пусна продажбата, след като имам 79 фиидбека- положителни, но са само като купувач. Опитвам се да продам от България в английския Ибей. Опитах само с доместик без интернешънъл постийдж, но пак се появява същото съобщение.

Много ще съм ви благодарна, ако ми обясните причината. Как да имам 10 фиидбека от продажби, като ми забраняват продажбите?

# 586
  • София
  • Мнения: 1 224
Да не би да се опитваш да продаваш в Ebay, различен от този на регистрацията ти?
Имам предвид, да си с немски/друг/ профил, а да се опиташ да качиш обявата в  ebay uk?

# 587
  • Мнения: 4 834
Със същия проблем съм. Регистрирана съм в .com. Обясниха ми, че преди да мога да качвам обяви в английския, трябва да имам 10 отзива като продавач. В това време мога да продавам в .com и оттам да получа необходимия фийдбек. Междувременно направих още две продажби и сега отново мога да качвам обяви, макар да нямам 10-те отзива.

ПП. Под selling internationally имат предвид да продаваш в различен от регистрацията ти сайт, а не да нямаш международна доставка.

Ако артикулът ти ще се продаде добре, без значение от сайта, качи го там, където си регистрирана и му сложи международна доставка на първо време, докато събереш отзивите. После можеш да прехвърлиш на английския.

# 588
  • Мнения: 1 031
може ли някой на бързо да ми каже как се случват нещата с доставка от ebay.co.uk.
Искам да поръчам от едни китайци там, но нещата си пристигат пак в пощата както си е от ebay.com нали ? Simple Smile

# 589
  • Мнения: 6 945
може ли някой на бързо да ми каже как се случват нещата с доставка от ebay.co.uk.
Искам да поръчам от едни китайци там, но нещата си пристигат пак в пощата както си е от ebay.com нали ? Simple Smile

Разбира се, никаква разлика няма, стоката ще пристигне на адреса, който си посочила, т.е. в локалната пощенска станция. Единственото, на което трябва да обърнеш внимание, е дали стоката идва от Китай или си е в UK. Ако е от Китай и цената и' е над 30 лв. (с включен шипинг), много е вероятно да има и 20% ДДС. Peace

# 590
  • Мнения: 133
Здравейте, чакам една пратка от Китай вече повече от месец, няма тракинг. Възможно ли е да поискам диспут и да ми върнат парите ?

# 591
  • Пловдив
  • Мнения: 4 595
Здравейте, чакам една пратка от Китай вече повече от месец, няма тракинг. Възможно ли е да поискам диспут и да ми върнат парите ?

Възможно е, да.

# 592
  • Мнения: 133

Как става, защото не намирам бутон ?

# 593
  • Пловдив
  • Мнения: 4 595

Как става, защото не намирам бутон ?

Защото диспути се пускат в Pay Pal, в ebay терминът е case.Може да се пусне на едно от двете места.

# 594
  • Мнения: 1 685
Купих си яке за 1200лв. Пишеше, че е ново а пристигна носено. Поисках да го върна, продавача малко се дърпаше, че не било така, после каза, ами може някой си да го е носил и се съгласи. Прие връщане, пуснах аз якето и сега имам такова съобщение от ибей
"We're sorry you have a problem with your purchase. For more information about this case, please refer to the email we sent you.
Final decision:
A refund won't be issued for this case.
Decision:
This case has been decided in the seller's favor."

Няма да ми върнат парите???? Е как така?
Аз съм пуснала искане за връщане на 8 декември. Продавача ми приема връщането на 22-ри.

Последна редакция: вт, 05 яну 2016, 21:50 от карамелена

# 595
  • Мнения: 6 945
Неприятно, наистина... Confused Hug

От кой Ebay си купила якето - английския ли?

# 596
  • Мнения: 1 685
Да, английския. Не разбирам защо се получи това. Струва ми се, че продавача умишлено ме въртя известно време. Прие ми връщането чак на 22-ри защото при последващите празници е естествено пратката да закъснее. С нашите пък пощи абсолютно нормално. Якето все още не е пристигнало, дали не е възможно именно заради това да са решили така? Ама това пък какво значение има, нали все ще пристигне!?
И сега? Какво да предприема? Как така продавача е съгласен да ми върне парите, а ибей казва да не ми ги връща? Бясна съм! Това не са 2 лв!

# 597
  • Мнения: 6 945
С английския Ebay много лесно можеш да се свържеш - по телефона или чрез чата. С американския е почти невъзможно да установиш връзка (личен опит), та затова те попитах.

Иначе, не разбирам много от правилата на Ebay и не мога да ти бъда от полза, за съжаление. Ти си била отворила кейс, така ли? И същевременно си си писала с продавача?

# 598
  • Мнения: 1 685
Да, това с връзката с тях го забелязах отдавна, че е почти невъзможна. Обаче откривам само телефон за връзка, не и чат. Ок,благодаря ти! Ще се опитам да се свържа за да изясним нещата. С продавача си писахме, да. Тя се съгласи да и го върна, а и в описанието на продукта пише, че приема връщане ако не съответства на описанието. После в съобщение ми е писала нещо от сорта на "Ами аз го бях продала и другия човек ми каза, че не го е носил но явно го е носил" Нещо такова, честно казано не разбрах. Но се съгласи, прие ми рикуеста, аз поставих и тракинг номера... не разбирам това решение на ибей

# 599
  • Мнения: 6 945
Странното е, че и аз сега не намирам чата, а го ползвах неотдавна. newsm78 Както и да е, мисля, че ще е много по-ефективно да звъннеш и да ги попиташ по телефона какво се случва. Аз ползвах чата, само защото не можах да се свържа с американския Ebay по телефона. Не оставяй нещата така, успех! Peace

И аз се разочаровах преди време от Ebay, много лоша политика за обслужване на клиентите имат напоследък. ooooh!

Общи условия

Активация на акаунт