Ebay 95

  • 59 572
  • 753
  •   1
Отговори
# 555
  • софия
  • Мнения: 547
Момичета искам да закупя 4 отделни пакета от продавач,но когато ги събрах в кошницата цената за доставката си остава за всеки артикул.Продавача е един и същ.Писах и те ми отговориха ,че ще ми съберат доставката когато платя и ще стане една -да ама аз плащам през Пейпал и плащам веднага как ще стане?Другото което ми е предложил е да попитам за обща цена през системата -да ама не съм го правила до сега и не знам как става. newsm78 Нещата си седят в кошницата и сега се чудя,моля ви дайте съвет как да го направя.

# 556
  • софия
  • Мнения: 547
Намерих го.

# 557
  • Мнения: 1 781
Здравейте аз пак имам проблем. Продавам едни дрешки и една дама наддаде но после ми писа че не прочела добре и объркала размера да прекратя търга. Аз не искам да го прекратя но как да анулирам наддаването й? newsm78

# 558
  • Мнения: 218
Здравейте и аз имам въпрос. Продавам една игра , тя е с код,ако пратя кода и после купувача каже , че не го е получил как ще го докажа?

# 559
  • Мнения: 1 781
Здравейте и аз имам въпрос. Продавам една игра , тя е с код,ако пратя кода и после купувача каже , че не го е получил как ще го докажа?
По принцип си пазете разписката от препоръчана пратка с която сте го пратили, но и това не ви защитава на 100% от недобросъвестни потребители, защото той може да кажа че не е бил в пратката. По мое мнение обаче са коректни. И поне на мен не са ми правили номера- примерно пращам 6 блузи пък де да кажат че са били 5- не ми се е случвало.

# 560
  • Мнения: 218
Да,но става въпрос за код? Ще му пратя код на мейлът,това ли е доказателството?

# 561
  • Мнения: 313
Да,но става въпрос за код? Ще му пратя код на мейлът,това ли е доказателството?
Прати му го през формата за контакти в ибей - така при евентуален спор те също могат да погледнат кореспонденцията ви и да се уверят, че кодът е пратен.

(Разбира се, след като си плати и видиш плащането при теб, че е минало.)

# 562
  • Мнения: 1 572
На мен пък като купувач вместо 2 бройки ми сложиха 1.
И имаше тракинг номер, подпис на получено. Много неприятно.
Лепнах и един отрицателен коментар на мацката /след като първо поговорихме и отричаше/ и изведнъж и дойде акъла. Чиста измама, пликът не беше пипан и физически не можеше да събере 2 артикула.
Затова, когато сте изпращачи, изисквайте в пощата да пишат грамаж на плика и го снимайте.
Не знам защо на Royal Mail 1st class нямаше грамаж.

# 563
  • Мнения: 218
Здравейте,а по колко продукта могат да се слагат?

# 564
  • Мнения: 196
Здравейте,
Имам проблем с акаунта си в Ebay, надявам се някой да може да ми помогне.
Регистрирана съм в немския Ebay. Като се опитам да купя стока ми излиза съобщение: "За съжаление, има проблем. Моля, опитайте отново по-късно." И това е вече цял месец. Не мога да се свържа с тях, защото нямат еmail нито chat. Предлагат ми единствено контакт по телефона, но аз не говоря немски. Ще ми е трудно да обяснявам по телефона и на английски. Предпочитам да изпратя съобщение.
Свързах се с английския Ebey на chat. Те казаха, че не могат да ми помогнат, трябвало да се свържа с немския Ebay. Да, но как да им пиша?
Надявам се някой от вас да ми даде идея какво да направя.

# 565
  • Мнения: 1 572
Зависи от регистрацията. За английския сайт примерно е добре да пишеш, че си от Англия и да посочиш местен адрес за "billing" и "primary shipping address".  Много потребители забраняват (има такава отметка) на купувачи от други страни да наддават. Т.е. трябва по регистрация да си "местен".
Виж къде какво си отметнала.
Друга причина не ми хрумва.

# 566
  • Мнения: 196
dobra, благодаря за отговора.
Когато се свързах с английския сайт на chat, ги попитах как да си прехвърля акаунта от немския в английския Ebay. Отговориха, че те ще направят това за мен, но първо да вляза в немския сайт и да си въведа английски адрес като "primary shipping address". Опитвам се да направя това, но като избера "change" отново се появява същото съобщение: "За съжаление, има проблем. Моля, опитайте отново по-късно."
Знаете ли как мога да си направя акаунт в английския сайт със същия Email адрес?
Ако си закрия акаунта в немския сайт, трябва ли да чакам 180 дни, за да мога да се регистрирам отново? Ще е възможна ли изобщо регистрация със същия E-mail адрес?

# 567
  • Мнения: 1 685
Когато са ми изпратили артикул който не съответства на описанието, мога ли да върна за сметка на продавача? Става въпрос за дреха която бе обявена като нова, а е носена. Продавача се съгласи да му я върна. Помня на Пейпал им вървеше някаква реклама, че през тях може да се връща безплатно, това важи ли и за ибей?

# 568
  • Мнения: 222
Някой да знае коя компания доставя пратките в България, ако са закупени от Америка и изпратени със Global Shipping Program.  От три дена ми показва на тракинг-а, че пратката е в София и нищо.  Нямам идея къде да я търся.

Ще се радвам, ако някое знае и помогне

благодаря

# 569
  • Мнения: 40
Някой да знае коя компания доставя пратките в България, ако са закупени от Америка и изпратени със Global Shipping Program.  От три дена ми показва на тракинг-а, че пратката е в София и нищо.  Нямам идея къде да я търся.


Провери да не е в митницата

Общи условия

Активация на акаунт