WIZZ AIR - 18

  • 71 744
  • 740
  •   1
Отговори
# 525
  • Мнения: 252
Здравейте!
Имам нужда от помощ! Купувам билет за позната с моята карта през нейния акаунт. След въвеждането на данните на пътуващия и въведени данни за картата ми излиза следното съобщение за грешка:
"Неправилно име или фамилия за дадената резервация"
Какво означава това? Започнах отначало, но пак същия проблем излиза.

# 526
  • Мнения: 555
loriane, да такива неща стават много често , само че до обикновените хора пътуващи не идва информация . От момента в който пътник стъпва на стълбата на самолета той е под командването на командира на полета  Peace / Това е по закон за Гражданско въздухоплаване/. Каква "схемата" ....Такъв пътник много често се държи агресивно още на летището , но ......... Naughty На чекин-а никой не му обръща внимание - гледат само да го чекират , да му вземат рег. багаж ако има и натам не ги засяга ....Сигурността може да алармира , но пътниците все пак там се съобразяват , особено западняците, които са наясно 300% , че могат моменталически да бъдат свалени от полет и последствията след това от административно естество не са никак приятни ....Българите са "друга бира" ....Не ми се коментира ...Та, командира на полета не може да поеме такъв риск да вози пиян , агресивен , неадекватен пътник , защото това "в небето" може да окаже много лоши последици .....да се получи ситуация опреличаваща се на терористичен акт и авиокомпанията ....отива на кино ...в много кратки срокове. Има обаче много ситуации , когато агресията на пътник се прояви от страх , напрежение или други причини горе в небето .....и тогава вече е ясно ....принудително кацане и т.н.....


Не се съмнявам , че французойки са 'объркали" местата .....Изключително нагли пътници като цяло , с неоправдано високо самочувствие и пречещ им до болка шовинизъм .....и наглост да говорят само тъпия си роден френски ....и да очкакват някой в света да ги уважава за това ......И изобщо някой да не си помисли , че те са "объркали " местата .....Не , в никакъв случай ...Те просто франсетата са си нахални и нагли по природа и виждат места да си "оширят" крачетата .....и просто сядат ...ако мине номера ... Wink Party

# 527
  • Мнения: 555
Здравейте!
Имам нужда от помощ! Купувам билет за позната с моята карта през нейния акаунт. След въвеждането на данните на пътуващия и въведени данни за картата ми излиза следното съобщение за грешка:
"Неправилно име или фамилия за дадената резервация"
Какво означава това? Започнах отначало, но пак същия проблем излиза.

Не знам точно "механизма" , но е нещо от рода , че има изискване че картата, от която ще се плаща не може да ползва друг/чужд акаунт и имената трябва да съвпадат. Peace Преди няколко поста бях атакувана от някои потребители , че почти всичко,да не кажа абсолютно всичко до най-малките подробности, което се "случва" още от крачката за резервация на билет и пътуване със самолет е АБСОЛЮТНО пряко свързано със сигурността ! Може на някой да не му се вярва , но .....е факт неоспорим.....Твоят въпрос и ситуация доказват това ми твърдение  Wink

# 528
  • Мнения: 242
здравейте!
ще летя за пръв път в живота си (  Grinning ) другия петък - с уиз до лондон лутън и оттам с ийзи джет до глазгоу. имам час и 45 минути за смяната. много се притеснявам да не изпусна втория полет, макар летището да не е голямо, все пак ще трябва да чакам да си взема багажа и оттам да бягам наново да се чекирам и тн., знам ли.. подготвена съм за най-лошото де, четох в интернет много и хората масово не са доволни от уиз, самото летище лутън и от ийзиджет, направо..  Laughing но все пак реших да се допитам и до вас, като хора с повече опит, особено ако има някой, който е минавал през лутънското летище! благодаря Simple Smile

# 529
  • Луната
  • Мнения: 3 214
Здравейте!
Имам нужда от помощ! Купувам билет за позната с моята карта през нейния акаунт. След въвеждането на данните на пътуващия и въведени данни за картата ми излиза следното съобщение за грешка:
"Неправилно име или фамилия за дадената резервация"
Какво означава това? Започнах отначало, но пак същия проблем излиза.

Не знам точно "механизма" , но е нещо от рода , че има изискване че картата, от която ще се плаща не може да ползва друг/чужд акаунт и имената трябва да съвпадат. Peace Преди няколко поста бях атакувана от някои потребители , че почти всичко,да не кажа абсолютно всичко до най-малките подробности, което се "случва" още от крачката за резервация на билет и пътуване със самолет е АБСОЛЮТНО пряко свързано със сигурността ! Може на някой да не му се вярва , но .....е факт неоспорим.....Твоят въпрос и ситуация доказват това ми твърдение  Wink

Аз съм купувала самолетни билети с моя карта през чужд акаунт и не е имало проблем. Без никакво съвпадение на фамилии. Последно съм го правила май месец.
По-скоро може да е от вида на картата. Peace

# 530
  • Мнения: 555
Щом ....казваш newsm78....сигурно е така , но .....защо тогава на жената не й казва каквото и да е за "проблем с картата" - невалидна , грешка , несъотвестваща или каквото и да е ..., а и търси "съвпадение на имена" .....???? ooooh!

Както и да е , аз споделих мнението си , другите също ще споделят своя опит и мнение ...и дано жената да си свърши работа  Peace

# 531
  • Мнения: 252
Да внеса разяснение по моя казус.
Влязох в акаунта на приятелка, купих билет за нея и го платих с моята карта-безпроблемно. Веднага след това исках да купя билет и за дъщеря й (отделни резервации) и тогава при опит за плащане ми излезе това съобщение. Всичко това става през мобилното приложение на WIZZ. Реших да опитам през сайта и там нямах никакъв проблем. Явно беше някакъв бъг.
Важното е, че не се наложи да звъня на импулсния и имаме билети на желаната цена!

# 532
  • Луната
  • Мнения: 3 214
здравейте!
ще летя за пръв път в живота си (  Grinning ) другия петък - с уиз до лондон лутън и оттам с ийзи джет до глазгоу. имам час и 45 минути за смяната. много се притеснявам да не изпусна втория полет, макар летището да не е голямо, все пак ще трябва да чакам да си взема багажа и оттам да бягам наново да се чекирам и тн., знам ли.. подготвена съм за най-лошото де, четох в интернет много и хората масово не са доволни от уиз, самото летище лутън и от ийзиджет, направо..  Laughing но все пак реших да се допитам и до вас, като хора с повече опит, особено ако има някой, който е минавал през лутънското летище! благодаря Simple Smile

Не зная къде ги четете тези отзиви за wizz, но напоследък са за предпочитане пред бг ер...
За последните ми 20 полета с wizz (това е за последната година) съм имала само 3 закъснения. Две от тях бяха по метериологични причини - бури. Едната в Рим (бяхме в самолета когато се изви такава страшна буря и естествено, затвориха летището и закъсняхме с излитането), а другата е поради буря и затваряне на летище София самолетът закъсня с пристигането си в Малмьо. Третия случай беше поради закъсняване на самолета от предишен полет.
Винаги има риск от закъснение. Именно затова когато купувам билети за свързващи полети гледам да има достатъчно време, за да поеме това закъснение или пътуването да е на следващия ден.
Летището в Лутън е малко, но трябва да си вземете багажа, да минете през гише за предаване на багаж и пак през секюрити контрол. Дано да няма закъснение. Пожелавам Ви успешно пристигане в Глазгоу. Simple Smile

# 533
  • Мнения: 138
Здравейте , аз пътувам за първи път на 19ти към Мемминген.
Имам няколко въпроса , понеже четох , но в главата ми е каша Simple Smile
Още миналият месец си направих резервация , когато влезна в профила си има един текст за разпечатване на бордната карта , когато го цъкна ми отваря нов прозорец със самата бордна карта. Да но аз нямам принтер , как мога да го принтирам? На емайла не трябва ли да ми го пратят като файл ?(не ми е пращан)
С малък салонен багаж съм , който е с 1-2см по-голям , но ми казахте ,че не е проблем.
Не разбрах за течностите и по-точно в моят случай искам да си взема козметика - 2 слънцезащитни лосиона от 30мл и 200мл.Как да ги съхраня ? Не може ли да си ги метна направо в сака? Сандвич мога ли да си взема и вода от вкъщи?

Благодаря на всички , макар,че тази информация трябва да я знам Simple Smile

# 534
  • София - Варна
  • Мнения: 170
Здравейте , аз пътувам за първи път на 19ти към Мемминген.
Имам няколко въпроса , понеже четох , но в главата ми е каша Simple Smile
Още миналият месец си направих резервация , когато влезна в профила си има един текст за разпечатване на бордната карта , когато го цъкна ми отваря нов прозорец със самата бордна карта. Да но аз нямам принтер , как мога да го принтирам? На емайла не трябва ли да ми го пратят като файл ?(не ми е пращан)
С малък салонен багаж съм , който е с 1-2см по-голям , но ми казахте ,че не е проблем.
Не разбрах за течностите и по-точно в моят случай искам да си взема козметика - 2 слънцезащитни лосиона от 30мл и 200мл.Как да ги съхраня ? Не може ли да си ги метна направо в сака? Сандвич мога ли да си взема и вода от вкъщи?

Благодаря на всички , макар,че тази информация трябва да я знам Simple Smile


Бордната карта трябва да се разпечата. Все някъде ще намериш принтер. Няма да ти я пращат по ел.поща.
Ако багажът е мек, не е проблем. Въпросът е да се събере в клетките.
Течности - само в опаковки до 50 мл. в найлонов прозрачен плик. Големия лосион ще го изхвърлят на летището. Всички течности трябва да са в такъв плик.
Сандвич - може. Вода - не. Ще си купиш от барчето след check-in. 3 лв. половин литър.

# 535
  • Луната
  • Мнения: 3 214
Бордната карта се разпечатва задължително. Без нея не може да влезеш. И ще трябва да платиш на чекина допълнително, за да ти я издадат на летището.
Течностите в ръчния багаж трябва да са във флакони до 100 мл и в прозрачен плик с клипс 20х20 см.
Вода можеш да купиш след секюрити на барчето. Там е 2 лв, а в самолета 4 лв. За сандвичи, солети, вафли - няма проблем - може да са в ръчния багаж.
За багаж 2-3 см  няма проблем стига да е мек сак/чанта.

# 536
  • Мнения: 242

Не зная къде ги четете тези отзиви за wizz, но напоследък са за предпочитане пред бг ер...
За последните ми 20 полета с wizz (това е за последната година) съм имала само 3 закъснения. Две от тях бяха по метериологични причини - бури. Едната в Рим (бяхме в самолета когато се изви такава страшна буря и естествено, затвориха летището и закъсняхме с излитането), а другата е поради буря и затваряне на летище София самолетът закъсня с пристигането си в Малмьо. Третия случай беше поради закъсняване на самолета от предишен полет.
Винаги има риск от закъснение. Именно затова когато купувам билети за свързващи полети гледам да има достатъчно време, за да поеме това закъснение или пътуването да е на следващия ден.
Летището в Лутън е малко, но трябва да си вземете багажа, да минете през гише за предаване на багаж и пак през секюрити контрол. Дано да няма закъснение. Пожелавам Ви успешно пристигане в Глазгоу. Simple Smile
чета в airlinequality всички отзиви за линиите/летищата, които ме интересуват, та затова малко се поуплаших Simple Smile благодаря иначе!

# 537
  • Франция
  • Мнения: 117
Установявам доста бързо излизане на багажите с Уиз, и в София и в Бове. Само на тези две летища съм кацала с тях. Предполагам, че и на другите летища е така (Лутън е пак подобно на Бове малко летище и предполагам, че и там трябва да е сравнително бързо). Много съм доволна от това, не се губи никакво време при слизане, защото следващите пътници са вече готови да се качват и да пътува самолета обратно. Специално от Бове излязохме буквално за 15 минути, от самолета до колата ни на паркинга, като смятам взимане на багаж, паспортен контрол и придвижването (плащането) до паркинга.

# 538
  • Мнения: 138
Мерси много за отговорите! Значи единия крем от 200мл , мога ли да го пресипя в две шишенца от 100мл ? Всяко шишенце трябва да е в отделен плик нали ? Чантите ни (малкият салонен багаж) също ли се проверява , или само минава през клетка? Тези пликове с течности пише ,че трябва да се представят отделно ?

# 539
  • Мнения: 5 312
crosser, един прозрачен плик и в него до 10 шишета, всяко до 100мл.
Пликът го изваждаш от багажа. Всичко се проверява на скенера.

Общи условия

Активация на акаунт