Мнения за Първа детска консултативна клиника?

  • 96 890
  • 661
  •   1
Отговори
# 120
  • София
  • Мнения: 2 389
С пояснението, че не съм техен клиент/пациент и едва ли някога ще бъда, но тези, които са техни клиенти/пациенти не се ли чувствате малко ..използвани?
В началото, когато набираха популярност бяха мили, добри, достъпни и....не толкова скъпи Grinning   После, както се казва "апетитът идва с яденето". Зачетох във ФБ страницата им, ами то там директно се обръщат към вас "клиенти", второ щеш не щеш МЦ"Моят лекар" е направил така, че трябва да си платиш такса административно обслужване,.т.е  някой много на "ти" със здравното законодателство е намерил пролука и успешно се е възползвал без да нарушава правата на пациентите. Един потребител пише , ако не си плати такса административно обсужване, няма ли да го прегледат по НЗОК. И отговорът от там е, че именно ти правят услуга, като си плащаш тази административна такса, за да имаш час...!! И ако нямаш, чакаш докато има свободно място за теб!!!
И как така си избирате ЛЛ на детето, при условие, че от страницата им разбирам, че всеки път го гледа различен човек. Идеята на семейният лекар е именно да познава историята на пациента не само здравна, но и социална за да може адекватно и според ситуацията да реагира. Отделно, че за да си личен лекар трябва да бъдеш с придобита специалност по "обща медицина", а там май само д-р Радуилов е с тази специалност. И не на последно място, доста некоректно е да сложиш на лекарите там звание, което те реално не притежават и реално няма такава клинична специалност "семеен лекар с детски профил" Stuck Out Tongue Winking Eye  Или си със спец. педиатрия и нямаш правата, каквито реално има личният ти лекар или си личен лекар, който има законово право и не само да разботи по програма детско здравеопазване ( включващо първична и вторична профилактика). И това е от има няма 10-15 години. С въвеждането на новите реформи, старите лекари, които имаха придобита специалност "вътрешни болести" или "детски болести" и се ориентираха, като лични лекари съответно имаха повече в практиката си или възрастни или деца и общо взето са на изчезване. От 15 години новата клинична специалност "обща медицина" ти включва вътрешни болести, детски и т.н. съобразена така, че да се осъществи ефективна доболнична помощ/ профилактика и промоция на здравето  без значение от възрастта на пациента.
Пиша го това с ясното  съзнание, че там има страхотни специалисти, но и агресивна маркетингова политика!

# 121
  • Мнения: 58
До сега бях доволен от тях. Имаха адекватни реакции, добро отношение, лаборатория на място и всичко беше ок.
Сега обаче за мен това място не е повече МЦ, а здравен МОЛ. Тези хора са търговци. За съжаление дори бих казал търгаши.
208 лв. годишно са далеч под възможностите ми, но няма да им ги дам по никакъв повод, още по-малкото за някаква жалка административна услуга. За две седмици тези хора ме отказаха от всички добри впечатления, които имах до сега от 1ДКК.
Изключително грозната им врътка непосредствено преди празниците, края на годината и възможността за лесна смяна на ЛЛ. Малкото време в което поставиха пациентите си да могат да търсят и да избират нови лекари...
Това не са нормални и коректни практики. Никой бизнесмен не се отнася така с клиентите си.
Аз също работя в сферата на услугите и ако си позволя подобно отношение вероятно много бързо ще прекратя практика.
Пожелавам им го от все сърце! Бял ден да не видят и да им приседнат дано малоумните абонаменти!
Добрите лекари от там ще си намерят добра работа със или без глупавата им клиника с нагъл мениджмънт.

# 122
  • Мнения: 7 082
Madam S, питала съм 8 педиатъра, нито един от тях не поиска да ни запише. Отидохме при друг частен педиатър, но тя в последствие не помня какво стана, но ни каза да търсим друго място. Питах отново 3ма "обикновени" педиатъра, никой не ни взе. Е така стигнах до 1ДКК, излъгана, неизлъгана, whatever, важното беше да има кой да преглежда детето ми.
Сега пак ще разпитам "обикновени", но предполагам, че отново никой няма да ни иска и отново ще трябва да си плащам безумните цени на 1ДКК, въпреки че плащам доста високи осигуровки. Поне вече са ми наблизо, а не на 12 лв такси Grinning Съдба, кво да прайш.

# 123
  • София
  • Мнения: 3 775
Ако някой се интересува мога да ви посоча семеен лекар в 17 ДКЦ до Заимов и която е много отзивчива, пуска изследвания и не е натоварена (замества нашата ЛЛ когато е отпуска). Ако не бяхме всички, барабар със свекърите, при нашата, които от носталгия не искат да я сменят, отдавна да съм при нея.

# 124
  • Мнения: X
Съгласна съм с Vokil.
Обаче ще остана, защото в малоумната ни система с предпоставки да не поставям ваксини на детето си никой друг ЛЛ не не записва.
Dreams, не ми се влиза в полемики. Обаче получавала съм до сега свестни съвети, доволна съм от няколкото лекари, които са преглеждали детето ми, преди това посетихме 4ма други педиатри и не в толкова лесно да си намериш читав лекар.
На всички ви желая весели празници, да не ви се налага да посещавате лекари изобщо и от здраве да не се отървете!

# 125
  • София
  • Мнения: 25 868
Днес бях в новата сграда. Като се влезе има една регистратура, на която ти дават обходен лист, в който лекаря записва, ако са назначени изследвания или нещо друго. Кабинетът ми се стори по-малък от тези в старата сграда. За съжаление, за да идеш на профилактичен преглед пак се минава през чакалнята с болните деца. На отделна каса се заплаща. Имат си и лаборатория, използвахме я вече даже. И тук един много голям минус, намира се след всички кабинети за преглед на болни деца, тоест здраво дете за ваксина и профилактични изследвания трябва да мине през чакалнята за болни и покрай всички кабинети за болни деца. Димова беше като регулировчик днес кой на къде, кой ще го прегледа. Определено помагаше, но все си мисля, че не е нейна работа това. Никой не ми предложи да подписвам договор и никой нищо не каза за абонаменти. Скоро вероятно пак ще ходим, та ще видим тогава.
Ние паркирахме в мола, до 2 часа е безплатно. Надявам се да съм била полезна на някого.

Скрит текст:
И да кажа, че миналата седмица бяхме на преглед при някоя Радичкова, ако не се лъжа, която дори не била към практиката. Изключително арогантна беше. Кара ми се за някакви неща, които други лекари са ми казвали. Въобще досега никой там не си е позволявал да ми повишава тон, не бих отишла никога повече при нея. Не ми се влиза в подробности, но имам забележки и към професионалните и качества. 

# 126
  • Мнения: 1 643
Ние днес бяхме при д-р Тасев (наемател там), но в другия кабинет, в който преглежда. Попитах го някои неща за 1ДКК и той сподели, че повечето детайли дори за него не са известни, хем работи там, та се надявал днес като отиде за първи път в новата сграда да имал повече отговори. Явно информационното затъмнение е не само за нас - пациентите.

# 127
  • Мнения: 422
Ние повече от 3 години бяхме клиенти на 1ДКК. В началото всичко беше супер. Работеха с карти от застраховател. Имаше часове. Някои доктори дори си вдигаха телефоните. С времето все повече имах чувството, че съм клиент на фирма, чиято единствена цел е печалбата. Всички доктори спряха да си вдигат телефоните, за да се ползва само уеб платформата, в която се закупуват кредити, за да зададеш въпрос (за всеки нов въпрос - нов кредит). За всяка процедура се налага преглед от по 70 лева, независимо че предния ден те е прегледал такъв и я е назначил. Спряха да работят безкасово със застрахователите, т.е. всеки път се чудиш какво ще ти бъде възстановено. Прегледите станаха като по часовник, макс 10 минути, в които докторът пише в системата, кима с глава и после пише рецепта. Нищо не ти се обяснява и няма диагноза. Иначе същите тези специалисти, в други клиники не се отнасят така.  Като цяло от поне 10 години имам допир до частни кабинети и клиники, но такова отношение след като си оставил 200 лева примерно, никъде не съм виждала. Вежливи и алчни!

# 128
  • Мнения: 9 865
Дано да хвърлят по едно око тук, никак няма да им е излишна малко обратна връзка. Направо им е крайно необходима.

# 129
  • София
  • Мнения: 2 746
Аз имам точно обратното впечатление от отношението, сравнено с педиатрите на всичките ми приятелки, аз съм като някакъв гуру за инфомация, постоянно дори ме карат да питам нашата педиатърка някакви неща. Тя винаги супер подробно ни обяснява освен стандартните неща и какви занимания, игри, разговори да водим с бебето, давайки постоянно и лични примери. Аз се шегувам, че се чувствам като при психолог на прегледите, с ММ винаги споделяме различните си мнения остносно възпитанието и винаги доста се забавляваме 😄. Отделно винаги отговаря, когато имаме спешни ситуации, пишеме си във вайбър, обаждаме се. Никога не съм плащала нещо допълнително, осевен 10-те лева. Новите условия естествено ме разочароваха, смятам че можеше много по-плавно и коректно да постигнат това към което се стремят, при други обстоятелства може би бих се преместила,  обаче съм прекалено доволна от нашата педиатърка и оставаме, но без абонамент. Не виждам особенни ползи от него.

# 130
  • София
  • Мнения: 25 868
koikoi при кой сте вие? И ние ще сме без абонамент.

# 131
  • София
  • Мнения: 2 746
koikoi при кой сте вие? И ние ще сме без абонамент.
При Димова сме, но от самото начало сме при нея и тя идеално ни познава вече. Може би само два-три пъти ни се е налагало да отидем при някой друг, пак са се държали добре, но липсва личното отношение.

# 132
  • София
  • Мнения: 25 868
koikoi при кой сте вие? И ние ще сме без абонамент.
При Димова сме, но от самото начало сме при нея и тя идеално ни познава вече. Може би само два-три пъти ни се е налагало да отидем при някой друг, пак са се държали добре, но липсва личното отношение.

Тя не поема ли само профилактичните? Иначе тя дойде вкъщи като се роди малката, бяхме много доволни.

# 133
  • София
  • Мнения: 2 746
Честно да ти кажа нямам представа и при няс тя дойде на домашното посещение и след това естествено си тръгнаха часовете при нея, после в един момент на рецепция хич не иска да запазват часове при нея, но се справяме въпреки тях 😄 Иначе, когато боледува директно си се свързвам с нея и тя ни вика в извънработно време, между часовете. Абе страхотна е, но вече имаме изградена някаква връзка лекар-пациент и предполагам за това е така, иначе ако всеки път сме при различен, нещата си вървят през системата.

# 134
  • София
  • Мнения: 3 775
Аз търся алтернатива на 1ДКК, но все още безуспешно. Търся не личен лекар, а клиника с лаборатория, рентгенология и ако може денонощни дежурни педиатри, до които да се допитваме в извънредно време и ситуации. Понеже по-нагоре някой спомена, че същите лекари в други клиники се държали по-добре, моля да сподели кои са тези клиники.

Общи условия

Активация на акаунт