Мнения за Първа детска консултативна клиника?

  • 96 841
  • 661
  •   1
Отговори
# 135
  • Мнения: 422
koikoi вашият случай е по-скоро изключение и сама казвате, че е трудно да си запишете час. Това е абсурд да не можеш да си видиш личния (повтарям личния) лекар при нужда. Явно самата Димова е качествен човек и прави нужното, за да ви приема, въпреки системата на 1ДКК, а не благодарение на нея.

Maidenly - Токуда има всичко това. Ние ходихме и на двете места, сега само в Токуда. Преместих си и личния лекар на децата от 1ДКК в поликлиниката до нас (колкото и да е странно и там имат дежурства събота и неделя).
В Сити Клиник на околовръстното също има педиатри от 8 - 19 ч. (без събота и неделя) с лаборатория и рентген.
Педиатрията на Александровска също има спешен денонощен педиатричен кабинет (не сме го ползвали).
И на последно място, Пирогов, за наистина спешни случаи (не свързани с вируси, температура и кашлица).
Друго полезно май не се сещам.

# 136
  • Мнения: X
Ние също посещавахме и Токуда като се наложи, но не съм доволна нито от специалисти, нито от отношение с малки изключения. За Сити-едно положително мнение и от мен, педиатрите са Масларски и Мустакова, която работи и в ДКК, но часовете отново са кът, по телефона заради заетостта трудно се свързвам и за спешни и рентген пак препращат в Токуда. А и прегледите са-първичен 60лв и всеки следващ по 43.

# 137
  • Мнения: 19 849
 tiptoe tiptoe tiptoe

Намърдвам се и аз тук, в чуденка какво да правя с новите такси, които хич не ми се нравят Sick

# 138
  • Мнения: 3 083
Аз нямам избор. Няма кой да ни вземе.

# 139
  • Мнения: 19 849
Аз мисля да пробвам без пакет/такса. Мъжът ми да запазва час на място, защото офисът му е съвсем наблизо, а досието ще си го пазя аз и ще го нося всеки път. Дано да сработи.

Само едно не разбирам - местенето уж щеше да е за по-добро обслужване, залите за чакащи да са по-големи и по-добре отделени, за да няма кръстосване на болни и здрави деца. Доколкото разбирам това не се е случило. За чий беше тогава цялата местеница? newsm78

# 140
  • София
  • Мнения: 25 853
Cristi,
Скрит текст:
видях, че си коментирала в моята тема. Благодаря за съвета, записах час, макар и при друг лекар и ще видим. От края на декември през кой ли не минах в 1ДКК и не могат да се справят с нейната кашлица, дори не ме ориентират какво да правя, сама се оправям...

Аз като бях на 02.01 пробвах да запиша час на една от многобройните регистратури, но ми казаха да звънна по телефона, че иначе ставали грешки. Аз им казах, че всеки път като е ставало грешка е било по телефона и само ми се усмихнаха...

# 141
  • Мнения: 1 643
Моля? Час на място? А какво стана с онлайн запазването, което рекламираха? А телефона? Не ми казвайте, че и това вече е платено! Тези полудяха.

# 142
  • Мнения: 19 849
Разбирам те, и аз като чуя кашлица, ми настръхва козината. Любимото ми е "ми то всичко почва от вирус, ма после какво ще стане, не е ясно". Или "ми то нещата са динамични, днес е само кашлица, ама след 2 часа може да стане бронхит, а утре пневмония". Дано да получиш адекватна помощ!

Това с телефона ще е груба селска проява. Защото без такса, не можеш да ползваш кол-центъра Mr. Green

Kisses{P}, точно това е част от въпросната магическа такса Mr. Green Няма такса - няма достъп до запазен час и кол-център. Няма досиета. Няма никаква администрация.

# 143
  • Мнения: 1 643
Разбирам те, и аз като чуя кашлица, ми настръхва козината. Любимото ми е "ми то всичко почва от вирус, ма после какво ще стане, не е ясно". Или "ми то нещата са динамични, днес е само кашлица, ама след 2 часа може да стане бронхит, а утре пневмония". Дано да получиш адекватна помощ!

Това с телефона ще е груба селска проява. Защото без такса, не можеш да ползваш кол-центъра Mr. Green

Kisses{P}, точно това е част от въпросната магическа такса Mr. Green Няма такса - няма достъп до запазен час и кол-център. Няма досиета. Няма никаква администрация.

Чакай, чакай. Демек не съм на абонамент, отивам плащам си 30лв такса и си чакам редът, защото нямам право да си го запиша онлайн или по телефона, така ли? Нещо не схващам логиката тогава за какво ще ми я искат.

В такъв случай след като идвам по ЗК, не ми записват час и не съхраняват досие, за какво им давам 30лв?

Последна редакция: пт, 05 яну 2018, 14:22 от Kisses{P}

# 144
  • Мнения: 19 849
Не, доколкото разбрах, отиваш, чакаш и НЕ плащаш такса. Плащаш я, ако искаш удобството на услугите. Или поне на мен така ми обясниха.

# 145
  • София
  • Мнения: 25 853
Аз мисля, че не е проблем да се запазва час, тук пише, че досието се пази 3 месеца. http://verum.bg/wp-content/uploads/2017/12/Verum-Health-Manager-contract.pdf

# 146
  • Мнения: 1 643
Не, доколкото разбрах, отиваш, чакаш и НЕ плащаш такса. Плащаш я, ако искаш удобството на услугите. Или поне на мен така ми обясниха.

Аха, е ок, това е смислено вече.

Смчтам, че са много нагли за едното вдигане на телефон да искат по 30лв на всеки. ДОбре че педиатърът ни преглежда до обяд на друго място.

# 147
  • София
  • Мнения: 25 853
Аз се обърках.  Mr. Green Ако отидеш на място, без да запазваш час и т.н, какво всъщност плащаш?

# 148
  • Мнения: 19 849
sea.sea, досието се пази, ако си плащаш. Дали ще е пакет, или еднократна такса, няма значение. Без пари, не пазят нищо.
Доколкото на мен ми обясниха, отиваш на място, чакаш супурнайсе часа, без те да се ангажират с преглед (щото нали има часове, които се пазят) и ако си късметлия, влизаш. Демек, извиват ти ръцете да си платиш. Пак казвам, това аз разбрах или поне така ми го обясниха.

Ако някой има желание, нека да звънне и да се направи на гламав. Да попита, как се процедира, ако откажеш договор. Аз не мога, защото ми имат телефона и веднага ме познават по име Joy


# 149
  • София
  • Мнения: 25 853
Разбрах, ако не забравя довечера, ще питам, ама не обещавам, че 100 неща са ми на главата и мога да забравя... Давайте все пак сега и други въпроси, ако има ще гледам да питам.

Между другото сега на 02.01 имахме час, но въпреки всичко приеха дете без час преди нас ( не е било в спешно състояние), един от лекарите го вкара, явно му бяха познати. Няма да споменавам имена, но беше много некоректно спрямо нас...

Общи условия

Активация на акаунт