Мнения за Първа детска консултативна клиника?

  • 96 870
  • 661
  •   1
Отговори
# 645
  • Мнения: 133
Има нова промяна в поликлиниката, личните лекари са на една регистраура и каса, а всички останали специалисти са на друга регистратура и каса. Вече ако отидете с детето за профилактичен преглед в съчетание с преглед при нефролог (примерно), трябва да платите 2 отделни такса на съответните две каси... Голямо разхождане пада и е доста дразнещо. Отделно часовете при личен лрекар се записват на друг номер: 0882652002
Доста отдавна обмислям да ги напусна, явно моментът дойде Simple Smile Таксата още ли е 40 лв., или и тя вече е 65? При последното посещение ми обясниха, че 40 лв. е промоционална цена и е временна, а реално е 65, и че първо трябва да отида при личен на преглед и ако той прецени ще ме изпрати на педиатър. Изобщо не ми казаха, че ще имам 2 такси. Добре, че не отидох там, а си записах час на друго място, тъй като имаме застраховка съм фонд и ми излезе безплатно...

# 646
  • Мнения: X
Да, таксата все още е 40 лв., надявам се да я запазят, защото ако я увеличат и нашето семейство ще прекрати отношения с поликлиниката.

По принцип аз записвам винаги час директно за педиатър, за контролен преглед на детето ми и не знам как стои ситуацията с ЛК и педиатър, след това.

# 647
  • Мнения: 512
"първо трябва да отида при личен на преглед и ако той прецени ще ме изпрати на педиатър" - и на нас последния път ни обясниха същото, но ние настояхме да ни запишат час при лекарката, която си ходим. В този ден платихме само една такса (40 лв.), но това беше миналия месец. Възможно е да има промяна сега.
"По принцип аз записвам винаги час директно за педиатър, за контролен преглед на детето ми и не знам как стои ситуацията с ЛК и педиатър, след това." PB88 това как е възможно? Ние винаги записваме час при една конкретна лекарка и задължително ни казват да дойдем малко по-рано, за да ни издадат направление на първия етаж.

# 648
  • Мнения: X
"По принцип аз записвам винаги час директно за педиатър, за контролен преглед на детето ми и не знам как стои ситуацията с ЛК и педиатър, след това." PB88 това как е възможно? Ние винаги записваме час при една конкретна лекарка и задължително ни казват да дойдем малко по-рано, за да ни издадат направление на първия етаж.

Ами обаждам се на Кол Центъра (вече трябва да се звъни на новия номер) и казвам, че искам да запиша час за контролен месечен преглед за синът ми и ми казват кой е свободен, съответно уточнявам, че искам да съм при конкретен лекар, д-р Владинова, т.к. тя преглежда синът ми от самото начало и ми записват час при нея... Това е всичко. Освен д-р Владинова да се води ЛК?

За ЛК са ми казвали да запиша час за синът ми единствено, когато искам извънреден преглед свързан с настинка примерно... Тогава отидохме при ЛК, беше едно много симпатично момиче и тя му назначи лечение, съответно не се наложи да ходим при друг доктор.

# 649
  • Мнения: 512
Пропуснала съм, че става въпрос за контролен преглед. Аз понеже предимно от другите се интересувам - за болни деца. Досега винаги прегледът при т.нар. личен лекар е бил фиктивен и направо даваха направление. Сега ако трябва да плащам две такси обаче, със сигурност ще ползвам платения лекар в квартала. Няма шанс да дам 80 лв за нещо, което уж се плаща от ЗК.

# 650
  • Мнения: 2 855
То две такси се връзват почти колкото прегледите на частно, ако таксите са по 56лв. Не виждам смисъл човек да записва час и да се надява да му дадат направление, което може да му откажат, като може да иде на частно. Това ли им е идеята, не разбирам?

# 651
  • Мнения: 13
Пропуснала съм, че става въпрос за контролен преглед. Аз понеже предимно от другите се интересувам - за болни деца. Досега винаги прегледът при т.нар. личен лекар е бил фиктивен и направо даваха направление. Сега ако трябва да плащам две такси обаче, със сигурност ще ползвам платения лекар в квартала. Няма шанс да дам 80 лв за нещо, което уж се плаща от ЗК.

Понеже вчера ги ползвахме за болно дете - детето го прегледа само един педиатър и платихме една такса (40лв). Тоест не правиха предишния номер с фиктивен преглед при ЛЛ и направление за педиатър.

На мен не ми допада, че през нощта и събота/неделя прегледите вече се обслужват от Гален. Опитът ни с тях е трагичен и единият път завърши с болничен престой за детето (който можеше да бъде избегнат, ако бяха адекватни и бяха назначили изследвания).

# 652
  • София
  • Мнения: 6 064

На мен не ми допада, че през нощта и събота/неделя прегледите вече се обслужват от Гален. Опитът ни с тях е трагичен и единият път завърши с болничен престой за детето (който можеше да бъде избегнат, ако бяха адекватни и бяха назначили изследвания).
Вече не са денонощни ли?
И лаборатория нямат сигурно ... трагедия 😡

# 653
  • Мнения: 512
То две такси се връзват почти колкото прегледите на частно, ако таксите са по 56лв. Не виждам смисъл човек да записва час и да се надява да му дадат направление, което може да му откажат, като може да иде на частно. Това ли им е идеята, не разбирам?
Според мен идеята е да започнат да преглеждат и другите лекари, по-голямата част, от които по мое мнение, дали поради липса на опит или друго, не разбират особено. Имам усещането, че ако детето няма температура,  веднага изопринозин и калциев глюконат. Хубаво е да се има предвид, че изопринозинът си е мощен стимулант и на мен лично не ми е ок да го предписват като захарни бонбонки. Ние бяхме на преглед миналата седмица, казах на т.нар. личен лекар, че ще искам направление и за педиатър, все пак предпочитам някой , който познава вече детето. Ами диагнозата на личната лекарка и педиатърката бяха коренно различни. Първата каза нищо му няма и предписа изопринозин, втората каза стрептококи и стреп теста го доказа, съответно даде антибиотик. Платих две такси по 40 лв. И понеже ми омръзна от непрекъснатите им нови правила и промени, два пъти оставаме без личен лекар ( от раждането на детето сме там, 6 години), напоследък при всяко обаждане ми предлагат да запиша платен преглед и юни най-сетне просто го отписах от там. Ще следя темата, защото има лекар, който уважавам там, но не вярвам нещо да се промени към по-добро. И само да допълня, че като се ходи на платен преглед, където и да е, освен прегледа, се плащат и изследванията, ако има назначени, а те понякога не са много евтини.

# 654
  • Мнения: 13
Вече не са денонощни ли?
И лаборатория нямат сигурно ... трагедия 😡

Точно така, не са Rage Относно лабораторията - не съм сигурна, след промените не ни се е налагало да я ползваме.

Цитат
Уважаеми пациенти на Групова практика „МКЦ Моят лекар“,
Бихме желали да ви информираме за важна промяна, свързана с т.нар. „Дежурен кабинет“. Това е мястото, на което имате достъп до медицинска помощ в периодите извън работното време на вашия общопрактикуващ лекар (делнични дни в интервала от 20.00 до 08.00 ч. и 24/7 в почивни дни.)

Считано от 1.03.2025 г. Дежурен кабинет на териоторията на Поликлиника България преустановява дейност.

На адрес бул. България 51 А (до Джъмбо) ще можете да имате достъп до вашия общопрактикуващ лекар в обявеното му работно време.

След това при нужда от медицинска помощ по смисъла на НЗОК, можете да посетите МЕДИЦИНСКИ ЦЕНТЪР – ГАЛЕН 21″ ООД на адрес: гр. София бул. Ген. Стефан Тошев №15-17, в сградата на ДКЦ 20. Телефон 0876 30 40 81.

https://mymdbg.com/info-gp-2/

# 655
  • София
  • Мнения: 6 064
Изобщо няма педиатри вече 24/7, или само от личните лекари няма?

# 656
  • Мнения: 185
Здравейте! Изказвам голямо недоволство от въпросната поликлиника. След като много години личният лекар на децата ми се води там, за поредна година платих пакет за абонаментно обслужване, който включва предплатени такси. Миналата седмица се обаждам за една бележка за лагер и ми искат такса, въпреки че съм с предплатен пакет. Обяснението: Разделили се групова практика от поликл. България, и всички накуп платени от мен пари изгарят. Договорът ми бил с поликл.България, а те вече не работят с тях. Да съм си плащала отново. 
Цялостното административно обслужване, за което парадират с таксите си, е трагедия.
Сега се боря да ми върнат парите (постоянно ме залъгват и отпращат) и не искам повече нищо общо с тях. Не препоръчвам!

# 657
  • София
  • Мнения: 25 865
Пишете задължително, ако имате развитие по случая.

# 658
  • Мнения: X
Това е скандално! Задължително си искайте парите и не се отказвайте, докато не ви ги върнат. Ако трябва пишете на някоя телевизия, тези от поликлиниката прекаляват вече...

Толкова хубава идея, локация, сграда и т.н., а в последната една година всичко, което се случва там е мега зле. Sad

# 659
  • Мнения: 11
Прочетох темата и разбирам, че явно болницата има някои порочни практити и определено има проблем с цените и предплатените пакети. В същото време се намира точно пред блока, в който живеем и бих искала да попитам дали все пак има педиатър там, от който сте наистина доволни като специалист? Прочетох тук за няколко имена, но се оказа, че те вече не работят там. Извън проблемите с цените, дали препоръчвате някой за лекар на новородено бебе? Също така ако може да уточним нещо, което не разбрах - за всички лекари там ли цените са толкова високи или има лекари, при който можеш да запишем детето по НЗОК (т.е да му стане личен лекар) и да плащаме нормалните потребителни такси? Благодаря.

Общи условия

Активация на акаунт