Мнения за Първа детска консултативна клиника?

  • 96 854
  • 661
  •   1
Отговори
# 615
  • Мнения: 133
Цялото семейство сме записани в Поликлиника България и сме доволни от услугите, но новата такса от 65 лв. минава границите на нормалното. Преди няколко месеца ни смениха и личния лекар, с друг, който не познаваме. Нямахме друг избор, тъй като не можем да останем без ЛЛ при положение, че имаме деца. До този момент винаги, когато имах нужда се обаждах по телефона на предишния ни личен и никога не ми е отказал консултация по телефона, а сега трябва и за това да си платя и да направя консултация в consento. Ами все повече се доближавам до решението юни месец да ги сменя. До миналата година минавахме на профилактични прегледи и бях супер доволна от подробните прегледи и изследвания, тази година попълних анкета и когато и да се обаждах за час, те все нямаха свободни часове за профилактични прегледи. Жалко, че всичко се обръща на печелбарство. Има страхотни педиатри, но вече не ги посещавам.
Направо се учудвам, че сте имали контакт с лекар. Ние дори не знаехме кой точно формално ни е записан като личен, но си ходим при една и съща лекарка, когато тя е на смяна. Когато и поисках телефона веднъж, каза че абсолютно и категорично им е забранено да си дават телефоните.
Ние сме пациенти още от 2015 г., когато бяха до зоопарка и таксата беше 5 лв. Попаднахме случайно при д-р Тасев и сме безкрайно доволни от него. Още тогава той си даде мобилния телефон и винаги, когато съм имала нужда се чувахме по телефона, до скоро. По време на ковид пандемията дори той ми се обаждаше, дъщеря ми беше бебе. Докато сега вече само срещу такса и нямам усещането, че имам личен лекар. Като знам, че той вече не  ни е личен лекар, не ми е удобно да му звъня за каквото и да е.

# 616
  • София
  • Мнения: 6 061
Възползват се от ситуацията, че в София положението с намиране на нормален педиатър е плачевна, а там са ги подбрали що-годе читави.
Но прекаляват, последния път като бяхме на профилактичен преглед ни пуснаха кръвни изследвания, които да направим в лаборатория по избор.
И после като излезнаха резултатите се обадих да попитам как мога да ги представя все пак на лекар да ги погледне. Отговорът беше, през консенто, срещу 30 лв онлайн консултация.
Дадохме 65 лв за преглед ,после още 30 за разчитане, е това никъде го няма!!!
Синът ми е с допълнително здравно осигуряване и отдавна вече посещаваме груповата практика само за профилактика, при нужда водя при педиатрите директно и взимам фактура.
Бебето ни умишлено не го записах при тях,но само ако знаете колко трудно намерих що-годе адекватен педиатър, който да ни приеме ...

# 617
  • София
  • Мнения: 25 855
Точно, възползват се от това, че не могат да се намерят лични лекари в София.

# 618
  • Мнения: X
Да, новата такса е скандална. Хубавото е, че в един ден можеш да посетиш няколко специалиста и да платиш една такса, т.е. регулярен преглед за синът ми + преглед при нефролог + контролен за мен например, всичко влиза в една административна такса.

А това със смяната на "титуляр" или и аз не знам как да го кажа е доста дразнещо, защото от 4 години насам (откакто сме записани) вече 3 пъти сменят доктора и трябва да се презаписваме, като за това плащаме 20 лв. такса

# 619
  • София
  • Мнения: 467
Да, новата такса е скандална. Хубавото е, че в един ден можеш да посетиш няколко специалиста и да платиш една такса, т.е. регулярен преглед за синът ми + преглед при нефролог + контролен за мен например, всичко влиза в една административна такса.

А това със смяната на "титуляр" или и аз не знам как да го кажа е доста дразнещо, защото от 4 години насам (откакто сме записани) вече 3 пъти сменят доктора и трябва да се презаписваме, като за това плащаме 20 лв. такса


Това не го знаех ,че е е една административна такса.
Ако искам да заведа и двете деца едно след друго например, една такса се заплаща, така ли ?

# 620
  • Мнения: X
Да, новата такса е скандална. Хубавото е, че в един ден можеш да посетиш няколко специалиста и да платиш една такса, т.е. регулярен преглед за синът ми + преглед при нефролог + контролен за мен например, всичко влиза в една административна такса.

А това със смяната на "титуляр" или и аз не знам как да го кажа е доста дразнещо, защото от 4 години насам (откакто сме записани) вече 3 пъти сменят доктора и трябва да се презаписваме, като за това плащаме 20 лв. такса


Това не го знаех ,че е е една административна такса.
Ако искам да заведа и двете деца едно след друго например, една такса се заплаща, така ли ?

Да, следва да минат с една адм. такса.

Пример от моят личен опит: записах профилактичен преглед за детето ми и веднага след неговия час, записах профилактичен и за мен, съответно накрая платих една такса. Не знаех, че това е така и бях много приятно изненадана на касата. Отделно педиатърът ни ми поясни, че е добре ако детето ми ходи на прегледи в поликлиниката при 2 различни специалиста, да организирам часовете да са един след друг, за да не се налага да плащам 2 такси. Много се надявам да запазят тази практика, а не сега някой от PR екипа им да прочете това и да си променят политиката. Grinning

# 621
  • София
  • Мнения: 467
Много благодаря!
Още другата седмица ще пробвам и аз Grinning

# 622
  • София
  • Мнения: 2 746
Здравейте,

Случайно някоя майка да има снимка (или сканиран файл) на схемата за захранване на бебе, която дават от поликлиниката?

Загубих моята, а ще сме на преглед чак след месец и се чудя как да се сдобия от ново с нея, без да се налага да чакам. Simple Smile

Благодаря ви предварително за съдействието.
Малко късно, но прилагам
Скрит текст:



Аз пък забелязах, че цялата информация за досиета изчезна, след този срив в системата, който имаха. Ние улучихме точно деня, в който нямаха система и бяхме на преглед с бебе, беше доста тъпо и ни накараха да си платим кръвните изследвания, защото не можеше да пуснат направление. Надявам се да си поправят нещата, защото аз съм ок да си плащам, но и да получавам качествена услуга срещу това заплащане.

# 623
  • София
  • Мнения: 467
Здравейте,

Случайно някоя майка да има снимка (или сканиран файл) на схемата за захранване на бебе, която дават от поликлиниката?

Загубих моята, а ще сме на преглед чак след месец и се чудя как да се сдобия от ново с нея, без да се налага да чакам. Simple Smile

Благодаря ви предварително за съдействието.
Малко късно, но прилагам
Скрит текст:



Аз пък забелязах, че цялата информация за досиета изчезна, след този срив в системата, който имаха. Ние улучихме точно деня, в който нямаха система и бяхме на преглед с бебе, беше доста тъпо и ни накараха да си платим кръвните изследвания, защото не можеше да пуснат направление. Надявам се да си поправят нещата, защото аз съм ок да си плащам, но и да получавам качествена услуга срещу това заплащане.



И при нас се получи същото.... но си платихме преглед при УНГ (Доктор Ленев)... малко тъпо се получи ,че даже не ме предупредиха,когато влизаме.

# 624
  • Мнения: X
Можете ли да ми кажете на кой мейл мога да изпратя оплакване свързано с обслужването на кол-центъра?

# 625
  • Мнения: 512
Можете ли да ми кажете на кой мейл мога да изпратя оплакване свързано с обслужването на кол-центъра?
Предполагам тук мже да пишете - https://verumhm.com/contact/, Верум здравен мениджър ги обслужва административно.
От чисто любопитство какво е оплакването? С изключение на цените, аз съм много доволна от кол центъра им.

# 626
  • Мнения: X
Относно цените - добрата новина в случая е, че са свалили административната такса от 65 на 40 лв. Simple Smile

Относно оплакването ми - просто ме вбесиха тези от кол центъра. В продължение на една седмица се обаждам всеки ден да запиша час за презаписване за педиатър, т.к. исках да е в конкретен ден и всеки ден ми казваха "нямаме все още график, обадете се утре". Съответно на всеки по отделно обяснявам защо искам да запиша часът точно в този ден. Днес пак говорих с поредния служител и от вчера, до днес, за утре, се оказва, че няма вече свободен час за деня, който искам и че трябва да минем преглед/ваксина на частно, а не по здравна каса.

Последна редакция: ср, 12 мар 2025, 07:22 от Анонимен

# 627
  • Мнения: 512
Относно цените - добрата новина в случая е, че са свалили административната такса от 65 на 40 лв. Simple Smile

Относно оплакването ми - просто ме вбесиха тези от кол центъра. В продължение на една седмица се обаждам всеки ден да запиша час за презаписване за педиатър, т.к. исках да е в конкретен ден и всеки ден ми казваха "нямаме все още график, обадете се утре". Съответно на всеки по отделно обяснявам защо искам да запиша часът точно в този ден. Днес пак говорих с поредния служител и от вчера, до днес, за утре, се оказва, че няма вече свободен час за деня, който искам и че трябва да минем преглед/ваксина на частно, а не по здравна каса.
Подадохте ли оплакване и имаше ли някакъв ефект, защото и мен успяха да вбесят. Обадих се за час и ми казаха да си запиша платен преглед, защото личния лекар на детето бил напуснал и той в момента е без личен лекар. Нямам думи просто. Обмислям да сезирам и някоя институция, сега ще проучвам какви възможности съществуват за това, макар да не вярвам особено в нашата система.

Последна редакция: ср, 19 мар 2025, 17:01 от MascotaN

# 628
  • Мнения: X
Да, писах, няма никаква реакция Sad

# 629
  • София
  • Мнения: 6 061
Кой лекар отново е напуснал?
Да не би и моето дете да е без личен лекар отново?

Общи условия

Активация на акаунт