От Франция до България - превоз на покупките ни (23)

  • 76 522
  • 744
  •   1
Отговори
# 735
  • Мнения: 4 047
Аз получих мейл, че са ми простигнали трите поръчко, които имах и във вторник ще са тук. Пуснах и още    една. Чудих се дали да рискуеам с едни детски маратонки, но се отказах. Надявам се всичко да ми е    точно. До сега не съм имала нищо липсващо.

# 736
  • София
  • Мнения: 2 296
Не съм съгласна с обвиненията в кражба в предните постове, не и от страна на ДДМ.
Аз за себе си съм убедена, че Матю няма нищо общо с Даниела от Русе!
Общото е адреса, но и това не е случайност, защото Сожетра е една от най-големите фирми - партньори на Ларедут.
Най-лесно е да обвиним момчето, което прави всичко възможно да предоставя една качествена услуга...
А хора, които имат елементарна представа от този вид дейност, ясно си дават сметка, че Матю е последния човек, който би си позволил да пипа от скъпоценните ви пакети с маратонки... Да, много е неприятно да ти се загуби поръчка, да има липси в пакета... През годините ми се е случвало и на мен. Но в онлайн пазаруването има рискове.
Имала съм загубена пратка и от Англия, и от Германия, но не съм оревала форума  и не съм обвинила БЪЛГАРСКИТЕ превозвачи в кражба и некоректност. Винаги има начин да си върне парите човек!
И накрая искам да кажа, че и във френските пощи и куриерски фирми се  краде, никой не може на 100% да каже, че там всичко е по мед и масло, само ние тук в България сме някаква долна и крадлива измет... Не съм съгласна!
Има информация в интернет, който иска може да я намери... аз дълги години съм следила половин дузина френски форума за онлайн пазаруване и стоя зад всяка своя дума!

# 737
  • Sofia
  • Мнения: 9 734
Който е ползвал двете фирми вижда, че са различни. Лично на мен ми прави много приятно впечатление мястото, от което си взимам пратките в София - все едно се пренасям в друга държава с уюта, мисълта за клиента и вежливостта на хората. Така че за мен проблемът е АДРЕСА във Франция. Фирмата има две грешки - първата е, че не успяват да разберат къде изчезват маратонките и да дадат логично обяснение. Не може клиентите ти с месеци да тръпнат всеки път ще им дойде ли пратката. Втората е, че веднага не смениха адреса, още щом започнаха проблемите. Вече са прочели тук - с тези Sogetra изчезват пратки. Направо им се чудя на нервите и бизнес решенията да продължават да ги ползват.
Защото от това не зависи просто някоя покупка на клиент, а бъдещето на бизнеса им. Ако може да приемат мен за средностатистически клиент - досега от мен за загубили доста от ненаправени поръчки. Вече не купувам за повече от 15 евро веднъж месечно. При това нямам изчезнала пратка, защото поръчвам само детски дреболии. Мога да им покажа склада с маратонки вкъщи, всичко поръчвано спокойно и по много преди това. За мен те са основните губещи и ако не го разберат бизнесът ще остане нищожен или ще изчезне.

# 738
  • Мнения: 790
"Не съм ги ползвала ама имам мнение по въпроса" е малко смешно. Аз съм ги ползвала и продължавам да ги ползвам. Говорила съм с тях по телефона, комуникирала съм посредством имейли и нямам забележки, напротив. Че има проблем, има. Че не се справят с него, не се справят. Дали има начин, трябва да има, но не знам дали са го намерили. Аз за себе си съм решила, че просто маратонки няма да купувам от там. Проблема е от месеци и толкова потребители намират темата за да се оплачат, а не я намират преди да поръчат за да знаят да не си поръчат, или са с идеята, че точно техните ще дойдат?

А, Матю ако чете наистина тук, мога само да препоръчам да сложат едно предупреждение на сайта си за маратонките, за да не разчитат, че хората ще се завират по форуми за да знаят за проблема. Така всеки, който влезе да се регистрира, преди да направи поръчка, ще има едно на ум и на своя глава, но информиран ще решава за себе си как да постъпи. Това е временно решение и не коства никакви усилия. Peace

# 739
  • Мнения: 572
Може ли да споделиш какво липсва от пратките?
От пратката липсват ленен панталон 42 размер, тениска 38/40 размер и гуменки 36 номер.
Не обвинявам конкретен човек, че краде. Но се краде редовно. Липсват цели пратки. Други се отварят и се взимат артикули от тях. Ако този човек не е замесен, досега трябваше да е разбрал къде точно се краде и да е взел мерки това да престане. А не да ни залъгва с измислена учтивост. Учтивостта му няма да ми върне нещата и парите. Аз след толкова години и толкова общи поръчки с колежките ми просто преставаме да поръчваме чрез превозвач.

# 740
  • Мнения: 171
За съжаление и аз имам изчезнала пратка- маратонки Mr. Green Поръчката е от амазон, пише че е доставена на адрес на превозвача, но така и нищо не получих. След кореспонденция с фирмата превозвач се оказа, че такава пратка при тях  липсва. Амазон ще ми върнат парите, но все пак не е приятна цялата ситуация.

# 741
  • Sofia
  • Мнения: 9 734
Просто ви се чудя на смелостта да продължавате да поръчвате обувки, при положение, че масово изчезват. Мисля да добавим на първа страница предупреждение, днес ще пусна нова тема.

# 742
  • Мнения: 5 602
Според мен не е вярно,че може да си върнем парите за неполучени поръчки (имам предвид "Любезната" и колко народ завлече).
От ДДМ липси нямам,но единия пакет ми беше отварян и лепен с тиксо.Въздържам се да поръчвам с превозвач.До Бг ми идва скъпо.Засега съм пас Simple Smile

# 743
  • София-Лагера
  • Мнения: 2 662
Спрях да поръчвам от Франция.
Последната ми поръчка два екипа на детето не се появи.
Фирмата е на ''Любезната''.
Чета ви редовно и определено не си заслужава да спестя 10 лв от обувки и да се притеснявам един месец дали ще дойдат.
Мерки трябва да се вземат.

# 744
  • Sofia
  • Мнения: 9 734
Да преместим дискусията в НОВАТА ТЕМА

Общи условия

Активация на акаунт