Теленорски изненадки...

  • 4 473
  • 6
  •   1
Отговори
  • Мнения: 135
Здравейте. Имам проблем с теленор и моля за съвет.  Случаят ми е следния - м.май ми излезе фактура на стойност 90лв. Абсурдно беше, тъй като имам служебен телефон, който е с неограничени минути към всички и говоря основно по него. Не ми се занимаваше с това, имах си достатъчно други проблеми. Не го платих, тъй като както казах почти не го използвам. Разбрах, че срока, до който трябва да го платя за да не ми прекратят договора и да ми начислят всички такси до края е 10.08. Платих си мирно и кротко 90те лева на 27.07. На 6.08 получавам смс, че ще ми спрат изходящите обаждания, поради достигане на кредитния лимит, който е 100лв. Проверявам си сметката - 83лв - текуща (без ДДС и без такси). Е...вече избеснях. Отивам в офис на теленор и обяснявам за ситуацията. Служителят ми казва, че не знае защо така се е получило и ще трябва да изчакам до 10.08 за да ми извадят разпечатка и да проверим. Както казах, аз бях бясна и не оставих нещата така. Накарах го да се обади в централата и от там му казаха, че имам изговорени 542мин. към теленор и 2 към други мобилни оператори. Честно казано и тези минути ми се сториха много за моето говорене, но пакета ми включва 1200мин към теленор, затова не казах нищо за тях. Попитах в такъв случай от къде и защо са тези 83лв. Пак не знаеше... казах му да се обади отново на оператора и да обясни всичко подробно. Обади се, изпя си песничката и като затвори, ми каза, че  вероятно съм изговорила всичките си минути и още около 300 над тях, та от там идвали тези 83лв. Последно?  #Crazy Казах му, че този път няма да оставя нещата така и ще се върна пак на 10ти. От 6 до 10 нямам нито 1 разговор от този телефон. На 10ти получавам смс, че задължението ми за периода 27.7 - 10.8 е на стойност 137лв и някакви стотинки. Отивам пак днес в теленор, вадят ми разпечатка. Друг служител започва да ми обяснява, че съм са ми били предоставени 1/3 от минутите в пакета. Имала съм била изговорени извън пакета още 355мин. Категорична съм, че това не е вярно, не могат да ме убедят, колкото и разпечатки да ми извадят, колкото и хора да ми обясняват... Добре обаче, гледам, че ми е начислена пълната сума на таксата - 20лв. На въпроса тогава защо от 20лв. не плащам 1/3 не ми беше даден отговор. Сега се заглеждам по подробно в разпечатката и виждам, че са ми е начислена месечна такса за периода 10.08.2015 - 09.09.2015 - 13.32лв. Каква е тая такса? днес е 14.08... Shocked Как да процедирам? Какво да правя? Някой да е изпадал в подобна ситуация и как се е справил с нея? Ще съм благодарна на всякакви мнения и съвети, за които благодаря предварително.

# 1
  • Мнения: 27 147
Тези наистина прекаляват. Точно оставиха възрастните хора намира, и минаха на редовните си клиенти.
Ходи, разравяй се, заплашвай, ако трябва сигнализирай комисията за защита на потребителя, пак ги заплашвай, друг начин не виждам.

# 2
  • Мнения: 12 767
И аз мисля, че най-добре е да се обърнеш към Комисията за защита на потребителя. Най-малко ще те посъветват как да процедираш.

# 3
  • Мнения: 6 604
Първо е хубаво да си изясниш някои неща,преди да пристъпиш към оплакването.
Щом имаш подробна разпечатка можеш да видиш с кой и колко си говорила. Ако нямаш такава, празен смс на 5005 и ще ти изпратят парола за достъп.
Всеки мобилен оператор изисква предплащане на месечната такса,тъй че е нормално да имаш такава начислена сума. Ако таксата ти е20 лв на месец,би трябвало да е 16.67 лв без ДДС. Ако договора е преподписан миналия месец не получаваш пълните минути от програмата ,а разделени на дните до излизане на фактурата.
 Ако и след това се чувстваш излъгана,излагаш фактите на сайта на теленор-грижа за клиента. След съответния отговор от тях можеш да подадеш жалба,вече подкрепена със съответните факти.
Надявам се да съм била полезна.

# 4
  • Бургас
  • Мнения: 10 828
Преди години исках да се преместя от Глобул на Мтел и за да си запазя номера поисках от Глобул да ми издадат удостоверение за преносимост на номер. Мотаха ме сума време с тъпото обяснение, че "програмата им имала проблем". След 2-3 седмици ми се изчерпаха нервите и написах една жалба до Комисията за регулиране на съобщенията с копие до Комисията за защита на потребителите и до централата на Глобул. Явно се стреснаха и ми издадоха удостоверението. Беше много смешно, защото след като пуснах жалбата отидох до Глобул все пак да проверя дали ще ми издадат удостоверението и "системата им пак беше бъгната" и точно като излизах от офиса от Глобул ми се обадиха да ми кажат, че удостоверението ми е готово и да отида да си го взема.
Тези Теленор са по-нагли и безочливи и от Глобул. Аз и толкова нямаше да ги чакам. Пиши си жалбата до КРС, до КЗП и централата с искане за разпечатки на обажданията и компенсация и връщане на недължимо платените суми и ги гледай как се гърчат като червеи.

# 5
  • Мнения: 227
Теленор много взеха да си надписват сметки.Вече не сме към тях.Мм като се пребвърли на друг оператор май месец,му останаха неустойка към100лв.Днес отидох да вкарам 10 лв само.А преди това момичето ме попита цялата ли сметка ще платя.И аз и отговорих,че искат надписани големи сметки да ги вземат веднага,но ние по малко ще вкарваме до изчистване на сметката.

# 6
  • ... рееща се.
  • Мнения: 626
Аз пък съм страшно доволна от Теленор. Мисля, че е жадължително всеки да има регистрация в my.telenor и да преглежда редовно е-фактурата си.
Бих те посъветвала да се обръщаш към тях онлайн, по телефон, фейсбук и т.н. Повечето служители в офисите не са особено компетентни...

Общи условия

Активация на акаунт