Пазаруване от Amazon - тема №46

  • 80 417
  • 743
  •   1
Отговори
# 690
  • София-Лагера
  • Мнения: 2 850
Знам,че е обсъждано,но не мога да го намеря.От Виповете с куриер ли пращат или по пощата?
Взимала съм пратки и от двете места.

# 691
  • при моите любими
  • Мнения: 2 862
Момичета, не ми е ясна системата с книгите, като добавя книга само тя е с безплатна доставка. Как става номера или аз не съм разбрала нещо. Благодаря ви предварително.  bouquet

# 692
  • Мнения: 1 548
Да ви попитам изгодни момчешки играчки засичали ли сте?

# 693
  • София
  • Мнения: 2 462
Момичета, не ми е ясна системата с книгите, като добавя книга само тя е с безплатна доставка. Как става номера или аз не съм разбрала нещо. Благодаря ви предварително.  bouquet

За да е безплатна доставката трябва и другите неща да са с продавач Амазон.

# 694
  • На брега на реката
  • Мнения: 8 566
Шантал, благодаря. Ще видим в крайна сметка какво ще получа. Нещо не ми е ясно, но ще изчакам да видя какво ще получа.

# 695
  • София
  • Мнения: 1 974
Искам да попитам - мога ли да върна няколко артикула от различни поръчки (от италианския ВИП) в една пратка с цел плащането на една пощенска такса?

# 696
  • София
  • Мнения: 2 462
Искам да попитам - мога ли да върна няколко артикула от различни поръчки (от италианския ВИП) в една пратка с цел плащането на една пощенска такса?

Според мен няма проблем стига да разпечаташ поръчките за да се види какво връщаш  Peace

# 697
  • София
  • Мнения: 1 974
Благодаря  bouquet

# 698
  • Мнения: 1 839
Искам да попитам - мога ли да върна няколко артикула от различни поръчки (от италианския ВИП) в една пратка с цел плащането на една пощенска такса?
Аз имах такъв случай. Писах им, съгласиха се, казаха че не им е практика, но нямаше проблем.

# 699
  • Мнения: 767
Знам,че е обсъждано,но не мога да го намеря.От Виповете с куриер ли пращат или по пощата?
Последната ми поръчка беше от два артикула. Разделиха ми я и единия дойде с куриер а другия по пощата и двата пакета в един и същи ден.

# 700
  • Пловдив
  • Мнения: 688
За пръв път ще пробвам да пазарувам от Амазон.юк и то съм се насочила направо към Черния Петък.
Нещо много скочи паунда/лирата.

Искам да попитам нещо:
- Обръщали ли сте внимание дали фирмите LE CREUSET и SILIT правят намаления по време на Черните петъци? Искам да се пробвам с едни тенджери - нормална и херментическа.
- Колко време по-рано обявяват кои артикули ще бъдат с намалена цена?

Благодаря предварително!

# 701
  • гр. София
  • Мнения: 4 981
Само аз ли не виждам, когато нещо се продава от склада на ам. Амазон? Влизам се в склада, пише 5бр. used и като цъкнеш на used
We're Sorry

There are currently no Used listings for .....................However, you can choose a different condition.
 Shocked
А ако вляза в used през Available from these sellers се виждат само оферти от други продавачи, но не и от склада на Амазон. В същото време стоката е обявена там....  newsm78

# 702
  • Мнения: 296
Да си задам и тук въпроса.
На 19.10.си поръчах една прахосмукачка VAX от Амазон,и понеже не доставят до БГ я пуснах през Габко.По тракинг виждам,че е пристигнала при тях на 23.10 в 11.30 часа.Камиона им тръгва на 24-ти ,но нямах отбелязана пратка в профила.Мислех да им пиша,но прочетох че може и да не ти я отбележат ако е пристигнала в последния момент и ще се появи в профила като пристигне в БГ.Затова не ги притеснявах и си изчаках най-любезно.Камиона им пристигна и от 2.11 вече раздават пратките,но моята я няма..Със сигурност адреса е същият и ID номер има,защото 2 дни по рано от същия профил в Амазон си поръчах един Стийм моп и той пристигна с предният им курс.Просто се разминаха за 2 дни.
Разговарях с тях и се оказа,че не е пристигала при тях такава пратка.На тракинга пише получател  "Customer"|.Куриера е YODEL.На Мопа пак пише по същия начин,но той пристигна преди седмица.
Габко са разговаряли с куриера,щели да издирват и до 2 дни да отговорят.Посъветваха ме и аз да пиша на Амазон.
Кофти е че са минали 2 седмици оттогава.На някой случвало ли му се е подобно нещо?
Къде трябва да им пиша? Да споменавам ли,че съм я пускала до превозвач?
Ще се побъркам  #Cussing out

# 703
  • София
  • Мнения: 711
Да си задам и тук въпроса.
На 19.10.си поръчах една прахосмукачка VAX от Амазон,и понеже не доставят до БГ я пуснах през Габко.По тракинг виждам,че е пристигнала при тях на 23.10 в 11.30 часа.Камиона им тръгва на 24-ти ,но нямах отбелязана пратка в профила.Мислех да им пиша,но прочетох че може и да не ти я отбележат ако е пристигнала в последния момент и ще се появи в профила като пристигне в БГ.Затова не ги притеснявах и си изчаках най-любезно.Камиона им пристигна и от 2.11 вече раздават пратките,но моята я няма..Със сигурност адреса е същият и ID номер има,защото 2 дни по рано от същия профил в Амазон си поръчах един Стийм моп и той пристигна с предният им курс.Просто се разминаха за 2 дни.
Разговарях с тях и се оказа,че не е пристигала при тях такава пратка.На тракинга пише получател  "Customer"|.Куриера е YODEL.На Мопа пак пише по същия начин,но той пристигна преди седмица.
Габко са разговаряли с куриера,щели да издирват и до 2 дни да отговорят.Посъветваха ме и аз да пиша на Амазон.
Кофти е че са минали 2 седмици оттогава.На някой случвало ли му се е подобно нещо?
Къде трябва да им пиша? Да споменавам ли,че съм я пускала до превозвач?
Ще се побъркам  #Cussing out
Аз не пазарувам чрез ,въпросната фирма, но се обърни към тях, винаги са решавали подобни проблеми!

# 704
  • Мнения: 296
Обърнах се,те са разговаряли с Yodel,но ме посъветваха и аз да пиша на Амазон.

Общи условия

Активация на акаунт