На море в Турция - тема 40

  • 94 709
  • 737
  •   1
Отговори
# 660
  • Мнения: 146
Аз окончателно избрах Gural Premier Tekirova(Кемер) и няма да гледам повече  Blush . Пакета е на Тез Тур, държах полета да не е рано сутрин, защото пътуваме от провинцията и ще ни е по-удобно. Преди години като бяхме още без дете сме били в района на Кемер(Кириш) в Daima Resort, природата е много красива там. Сега остава да подпиша договора с агенцията, да предплатя... и да чакаме до Септември  Grinning

# 661
  • Мнения: 3 264
Директно с Тез Тур ли подписваш?

# 662
  • Варна
  • Мнения: 12 693
Аз окончателно избрах Gural Premier Tekirova(Кемер) и няма да гледам повече  Blush . Пакета е на Тез Тур, държах полета да не е рано сутрин, защото пътуваме от провинцията и ще ни е по-удобно. Преди години като бяхме още без дете сме били в района на Кемер(Кириш) в Daima Resort, природата е много красива там. Сега остава да подпиша договора с агенцията, да предплатя... и да чакаме до Септември  Grinning

Честито,Аква,ще си изкарате страхотно,целия хотел ухае на бор,чист въздух,планина,море и когато застанеш с лице към плажа от ляво няма камъчета в началото на морето Peace

# 663
  • Варна
  • Мнения: 45
Аз окончателно избрах Gural Premier Tekirova(Кемер) и няма да гледам повече  Blush . Пакета е на Тез Тур.....


Ние тази есен бяхме в Gural Premier Tekirova, точно с Тез тур, самолет, естествено сме повече от доволни....
Големите туристически агенции могат да си позволят да правят качествени трансфери/ имам предвид не с мизерни автобуси/, а ако щеш и че младото момиче-гид приличаше на Мис Русия / по преценка на мъжа ми/. Но това са дребни подробности...важното е че хотела ще ви зашемети във всяко отношение...ако щете и като цена  Laughing

Ако имате въпроси ще отговоря на лични.

# 664
  • Мнения: 5 459
Аз искам съвет! Миналата година жегата от 1 юли беше кошмарна , но понеже младежът вече е до 30 юни на училище, обмислям вариант за началото на септември-Бодрум или Анталия.......Но искам да ви питам от 1 септември вече по-поносими ли са температурите, или продължава да си е жега?!

# 665
  • Plovdiv
  • Мнения: 112
Аз искам съвет! Миналата година жегата от 1 юли беше кошмарна , но понеже младежът вече е до 30 юни на училище, обмислям вариант за началото на септември-Бодрум или Анталия.......Но искам да ви питам от 1 септември вече по-поносими ли са температурите, или продължава да си е жега?!
Към 1 септември температурите са горе-долу като към 1 юли, ужасно горещи.

# 666
  • Мнения: 146
сиси, ще резервирам чрез агенцията, която използвах последните 2г, те предлагат пакетите на Тез Тур.

esstela, благодаря за инфото за плажа и камъчетата  Wink

mimi leone, до колкото разбрах от снимките в стаите има едно двойно легло и едно единично, така ли е? Това ми беше едно от изискванията, за да спи и детето на удобно... И ако случайно си обърнала внимание дали има кафе еспресо? Аз като отида в Турция пия само турски чай, но ММ си държи на кафето...

# 667
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 5 480
Не ги разбирам тези дрязги. Има хора с дар слово, има и такива без. Иво има страхотно дар слово и предимството работата му да е свързана с често пътуване до Турция, съответно да познава от първа ръка доста хотели. Това могат да се похвалят малко туристически агенти. Факт.

В този форум винаги е имало правила за рекламите. Например Тез тур имаха известно време тема. За това се плаща. Лично аз не работя във фирма със собствени програми за Турция, съответно не виждам смисъл, а и не считам за коректно да рекламирам.

Тъй като в някаква степен и аз съм "клиент" на туроператорите със собствени програми ще си позволя да изкажа мнение, какво е важно за мен:
- бърза реакция на всяко запитване - дали за по-конкретна информация за хотел, дали за най-новия AI концепт, дали за някакво уточнение по цените....Ако чакам повече от 1 работен ден - не е ок. И натоварването не е оправдание, сори. Ако работата е много се наема допълнително персонал. Ако искаш да продаваш добре и да разширяваш пазара си, трябва да си способен да го обслужваш.
- бърза реакция в случай на проблем - смяна на имена в последен момент, преместване на дата на пътуване в последен момент и т.н. Имам случаи на хора с спешни състояния, смъртни случаи и т.н., в такива моменти се действа по телефон и се изисква реакция веднага, на момента. Ако фирмата не може да го направи, това вреди и на мен  - не е ок.
- условия за плащане, изготвяне на счетоводни документи и тяхната коректност. Някои споменати фирми тук съм ги чакала по 2 месеца за да издадат елементарна фактура. Разбирам, че им е по-удобно да мине всичко черна каса, но предпочитам да се работи легално. Други пък се наложи да съдя, поради забавено връщане на суми към нас...Има някои особености във счетоводството на туристическите фирми, има случаи, когато плащат на мен, но фактурата се издава от фирмата, която осъществява програмата. Ако те ме мотат повече от 24 часа след извършване на плащането - не е ок. Многократно и тук се е споменавало за чакане по седмица за фактура или договор - това е лоша практика, лошо отношение към клиент. Всяка нормална фирма ползва онлайн банкиране и там парите се виждат максимум в рамките на 24 часа. Издаването на фактура е елементарно.

Ако това, което ви пиша се струва маловажно ще дам пример - резервирате пътуване, правите една застраховка, случва се нещо и горите дори със застраховката, защо...защото агенцията си е спестила фактурката...Така че освен красноречието оценявайте и следете и другите неща.

Фирми, които успяват да ми издействат стая, когато целият хотел е в тотален стоп сейл; фирми, които 2 часа преди отпътуване успяват да ми сменят датата на пътуване срещу минимална глоба 20 лева тотал; фирми, които осигуряват невероятен комфорт на мои клиенти /запазени цял първи ред в самолета предварително/ Wink; фирми, при които всичко протича лесно, бързо и чисто и не се гоним с месеци за елементарни неща като фактури и плащания - това са коректни фирми за мен. Пък нека цените им са 20/30 лв по-скъпи.

Последна редакция: нд, 20 дек 2015, 19:33 от Galactic Voyager

# 668
  • Варна
  • Мнения: 12 693
Скрит текст:
Цитат
- бърза реакция на всяко запитване - дали за по-конкретна информация за хотел, дали за най-новия AI концепт, дали за някакво уточнение по цените....Ако чакам повече от 1 работен ден - не е ок. И натоварването не е оправдание, сори. Ако работата е много се наема допълнително персонал. Ако искаш да продаваш добре и да разширяваш пазара си, трябва да си способен да го обслужваш.
- бърза реакция в случай на проблем - смяна на имена в последен момент, преместване на дата на пътуване в последен момент и т.н. Имам случаи на хора с спешни състояния, смъртни случаи и т.н., в такива моменти се действа по телефон и се изисква реакция веднага, на момента. Ако фирмата не може да го направи, това вреди и на мен  - не е ок.
- условия за плащане, изготвяне на счетоводни документи и тяхната коректност. Някои споменати фирми тук съм ги чакала по 2 месеца за да издадат елементарна фактура. Разбирам, че им е по-удобно да мине всичко черна каса, но предпочитам да се работи легално. Други пък се наложи да съдя, поради забавено връщане на суми към нас...Има някои особености във счетоводството на туристическите фирми, има случаи, когато плащат на мен, но фактурата се издава от фирмата, която осъществява програмата. Ако те ме мотат повече от 24 часа след извършване на плащането - не е ок. Многократно и тук се е споменавало за чакане по седмица за фактура или договор - това е лоша практика, лошо отношение към клиент. Всяка нормална фирма ползва онлайн банкиране и там парите се виждат максимум в рамките на 24 часа. Издаването на фактура е елементарно.

Ако това, което ви пиша се струва маловажно ще дам пример - резервирате пътуване, правите една застраховка, случва се нещо и горите дори със застраховката, защо...защото агенцията си е спестила фактурката...Така че освен красноречието оценявайте и следете и другите неща.

Фирми, които успяват да ми издействат стая, когато целият хотел е в тотален стоп сейл; фирми, които 2 часа преди отпътуване успяват да ми сменят датата на пътуване срещу минимална глоба 20 лева тотал; фирми, които осигуряват невероятен комфорт на мои клиенти /запазени цял първи ред в самолета предварително/ Wink; фирми, при които всичко протича лесно, бързо и чисто и не се гоним с месеци за елементарни неща като фактури и плащания - това са коректни фирми за мен. Пък нека цените им са 20/30 лв по-скъпи.

С една дума професионализъм  newsm10

# 669
  • Мнения: 2 093
Което, ми напомня че Емералд така и не ми дадоха фактура.

# 670
  • Мнения: 7 605
Пък нека цените им са 20/30 лв по-скъпи.

Ей това е то. И ние винаги пътуваме с един ТО, който е обикновено по-скъп от другите - но го избираме целенасочено, защото сме много соволни от обслужването и му имаме доверие.

Това с черните каси ме шокира, честно.

# 671
  • Резерват "Северозапад"
  • Мнения: 2 393
Ха ха...и аз така и не си получих фактурата от Ориент Mr. Green

# 672
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 5 480
Ха ха...и аз така и не си получих фактурата от Ориент Mr. Green

Именно.

Мога да посоча и доста доводи, поради които фирмите го правят това, но не е ок.

П.П. не е важно дали агентът ще ви отговори веднага по всеки въпрос, който го питате. Важно е дали ако не знае отговора ще ви "отсвири" или ще си направи труда да намери точната информация своевременно.
Лично мнение, не ангажирам никой с него.

Последна редакция: нд, 20 дек 2015, 20:44 от Galactic Voyager

# 673
  • Мнения: 2 788
Много професионално написано от Галактическият пътешественик -  bouquet

# 674
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 5 480
И понеже очаквам да ми скочат сега ще спомена - дамите, които ме споменават с добро - нито са ми клиенти, нито ги познавам, нито са ми колеги /доколкото знам/.

Иначе, радвам се, че има хора, които мислят с главата си  bouquet Благодаря.

Общи условия

Активация на акаунт