Пазаруване от Amazon - тема №47

  • 96 026
  • 926
  •   1
Отговори
# 120
  • Мнения: 167
Влизам да помрънкам малко - вчера поръчах от италианския амазон раница и обувки. Обувките вече са изпратени. Отворих преди малко сайта и цената на раницата е надолу с 40 €. Ще се изям от яд. Веднага поисках анулиране и получих мейл, че заявката не може да бъде приета, пише, че може и да не приема поръчката. Раницата е със статус Spedizione oggi. Свързах се и с чата, обаче от там ме пренасочиха към формата за имейл.

# 121
  • Sofia
  • Мнения: 4 911
Влизам да помрънкам малко - вчера поръчах от италианския амазон раница и обувки. Обувките вече са изпратени. Отворих преди малко сайта и цената на раницата е надолу с 40 €. Ще се изям от яд. Веднага поисках анулиране и получих мейл, че заявката не може да бъде приета, пише, че може и да не приема поръчката. Раницата е със статус Spedizione oggi. Свързах се и с чата, обаче от там ме пренасочиха към формата за имейл.

Защо не пуснеш още една раница на по - ниската цена и след това да върнеш първата? В най - лошия случай ще се набуташ с разходите по връщането, но те няма как да са 40 евро.

# 122
  • гр. София
  • Мнения: 4 990
Би трябвало да е в пощенския клон. Какво ти казаха? Провериха ли по тракинг номер?

Чаках до последно /18ч/ в офиса да ми я донесат /там съм дала адрес/. Утре ще ида до пощата да потърся пратката и после ще пиша.  Peace


От пощата носят само известие. Получават се от пощенския клон с лична карта.

Да, знам, но и известие нямаше. Направо ще я потърся утре, близо ми е.

# 123
  • Мнения: 167
Shantal, раницата тежи 2 кг. Чакам да отговорят.
Да попитам - ако изпратят раницата с куриер, аз имам ли право да откажа получаването ѝ, както пишат в  предварителното писмото?

# 124
  • Luxemburg
  • Мнения: 1 763
Споделете кой от двата модела тигани да си взема http://www.amazon.de/Tefal-A16810-Logics-Crepepfanne-25/dp/B009D … 37EFT92CRJ66V1SMZ или http://www.amazon.de/Tefal-D07509-Tasty-Crêpepfanne-Deckel/ … PSHJB0A859NK0QJ3M. Много ми се искаше този http://www.amazon.de/Tefal-E44038-Talent-Crêpepfanne-Deckel … G3DDZ0A2XS8V71AM0 но цяла година го следя и цената все така си стои. А на стария ми тиган се бели тефлона и предполагам, че сигурно си го хапваме и спешно трябва да го заменя.

И с една молба към вас. Ако видите да намалят детската четка за зъби соникеър моля да ме уведомите или направо я слагайте на празна карта. Напоследък все по малко време имам да следя тук и сайтовете също. Миналата година голямо чакане и прелистване беше. Тази само това ми трябва и малки дребни неща, които мога и без тях. Децата искат да си вземем гофретник така че ако имате отзиви от някой ми препоръчайте. Аз хвърлих едно око в немския и се въздържах сега от покупката на най-продавания с идеята че може да го пуснат по ЧП и на по-ниска цена.

Последна редакция: пт, 13 ное 2015, 00:35 от ronicat

# 125
  • БУРГАС
  • Мнения: 543
Влизам да помрънкам малко - вчера поръчах от италианския амазон раница и обувки. Обувките вече са изпратени. Отворих преди малко сайта и цената на раницата е надолу с 40 €. Ще се изям от яд. Веднага поисках анулиране и получих мейл, че заявката не може да бъде приета, пише, че може и да не приема поръчката. Раницата е със статус Spedizione oggi. Свързах се и с чата, обаче от там ме пренасочиха към формата за имейл.

 Не приемай скъпата, ще се върне за тяхна сметка. Пускай нва, дай линк ако е удобно.

# 126
  • Мнения: 167
Ужас, раницата е изпратена с куриер DHL. Момичето от чата каза да пиша по имейл, писах снощи, та днес ще изчакам да ми отговорят.
По-евтината раница на друг акаунт ли да я пусна? Twisted Evil
И какви ще бъдат последствията за мен щом откажа пратката от куриер? Имате ли такъв опит?
По-късничко ще пусна линк.

Edit: Отговориха на запитването от снощи - имам право да върна продукта Laughing.
Обаче се сетих за „price guarante“ и отново писах. Разликата е точно 34 евро.

Последна редакция: пт, 13 ное 2015, 08:55 от Coma

# 127
  • Luxemburg
  • Мнения: 1 763
Coma, а не може ли да ти направят рифанд на разликата? Все пак си искала раницата на новата цена преди да е изпратена първата. Според мен си е редно да се съгласят да ти я дадат на новата цена.

Аз да споделя едни пижами. Снощи пуснах 2 и бързам да ви ги пусна. http://www.amazon.de/s/=sr_st_price-asc-rank?__mk_de_DE=%C3%85M% … rt=price-asc-rank
За по 8-10-12€ са късите за лятото. Има момичешки и момчешки модели. Аз това лято купих една и съм страшно доволна. Цяло лято само нея ползвахме (перем и веднага обличаме) и нито се свива (поне не и видимо), нито цветовете паднаха. На малката ми дъщеря също купих  http://www.amazon.de/dp/B00K7328FU и мога да ги препоръчам спокойно. А цената е просто фантастична.
А тези ботуши Геокс са на цена 30-40€ за номера 26-29 http://www.amazon.de/dp/B008D2L91G  Имаме ги, но още на втория ден ги ужулихме. Не знам дали детето е виновно или е от ботушите.

Последна редакция: пт, 13 ное 2015, 10:18 от ronicat

# 128
  • Мнения: 4 992
Получих това покривало за диван:
https://www.amazon.co.uk/gp/aw/d/B00S0E27UY/=yo_ii_img?ie=UTF8&psc=1
Много е хубаво, но като не гледам, нашият диван е с обратна лежанка(като седна на дивана лежанката е вляво). Шалтето е за лежанка вдясно, (като си седнал) или вляво ако гледаш към дивана. Simple Smile  Цвета е бежов. Излезе ми 10-ина паунда. Ако някой си го познае да ми пише.
и моя е такъв - това шалте не може ли да се обръща и да се ползва за дясна лежанка?
И колко е дълга частта на лежанката като излезе извън дължината на дивана?

# 129
  • Мнения: 4 732
Имам код 10/50 от Ит.Амазон на мейла. Проверете си пощите.

# 130
  • Мнения: 167
Coma, а не може ли да ти направят рифанд на разликата? Все пак си искала раницата на новата цена преди да е изпратена първата. Според мен си е редно да се съгласят да ти я дадат на новата цена.
Да, писах с искане за възстановяване на част от сумата, позовавайки се на „price guarante“, обаче много бааавно отговарят.
Политиката за гаранция на цената.
Скрит текст:
Prenotazione al prezzo minimo garantito

Il prezzo di Amazon per i prodotti non ancora messi in commercio a volte cambia tra il momento in cui l'articolo è prenotabile e il momento in cui l'articolo è messo in commercio o spedito o consegnato elettronicamente.

Ogni volta che prenoti un articolo che beneficia della Prenotazione al prezzo minimo garantito, pagherai il prezzo più basso applicato da Amazon tra il momento in cui hai effettuato l'ordine e il momento in cui l'articolo è messo in commercio (quando l'articolo ha una data di uscita prevista) o spedito o consegnato elettronicamente (quando l'articolo non ha una data di uscita prevista).

Durante il processo d'acquisto, sul riepilogo del tuo ordine apparirà un messaggio relativo alla Prenotazione al prezzo minimo garantito. Se ordini con 1-Click, la Prenotazione al prezzo minimo garantito sarà automaticamente applicata. Il riepilogo ordine, nella sezione I miei ordini, mostrerà il prezzo più basso applicabile, entro 48 ore dall'eventuale cambiamento di prezzo. Ti ricordiamo in ogni caso che il prezzo dell'articolo verrà addebitato sul metodo di pagamento associato al tuo account solo quando sarà spedito o consegnato elettronicamente.

Termini e condizioni d'uso
La prenotazione al prezzo minimo garantito viene applicata solo su articoli che espongono il messaggio di Prenotazione al prezzo minimo garantito ("Beneficio") sulla pagina di dettaglio del prodotto. Gli articoli che non espongono tale messaggio non godono di questo Beneficio.
La Prenotazione al prezzo minimo garantito viene applicata solo ad articoli venduti da Amazon sul sito Web www.amazon.it e non, per esempio, ad articoli (o prezzi) offerti da venditori terzi sul Marketplace di Amazon.it.
Per i prodotti fisici che hanno una data di uscita prevista, se il tuo ordine entra nel processo di spedizione prima di quella data e il prezzo dell'articolo diminuisce rispetto al prezzo che ti è stato addebitato nel periodo compreso tra la data di spedizione e la data di uscita dell'articolo, ti rimborseremo automaticamente, sulla carta di credito, la differenza fra il prezzo addebitato e il prezzo più basso.
La Prenotazione al prezzo minimo garantito non si applica in casi di errore di prezzo e agli ordini cancellati in base alle nostre Condizioni Generali di Vendita. Agli ordini di articoli con Prenotazione al prezzo minimo garantito si applicano le Condizioni Generali di Vendita di Amazon.it.

Не мога да разбера от последния абзац дали се вписвам в условията за възстановяване, тъй като снощи поисках анулиране на поръчката, която през нощта е изпратена.
Едит Отговориха, че ми възстановяват разликата.

Последна редакция: пт, 13 ное 2015, 11:38 от Coma

# 131
  • гр. София
  • Мнения: 4 990
Аз днес ходих до пощата, след като не получих известие. Пратката ми я нямаше там. Казаха, че щом пишело 11 Nov 2015 16:01:00 BULGARIA SOFIA CP Send item to domestic location (Inb) Изпращане на Вх.пратка в РСЦ/ОВ  при тях ще е след два дни. Прибирам се в офиса и решавам да погледна отново какво пише в сайта на БГ пощи и ми излиза  Shocked
12 Nov 2015 23:38:00 БЪЛГАРИЯ СОФИЯ Пратката е приета   
12 Nov 2015 23:38:00 БЪЛГАРИЯ СОФИЯ Пратката e получена   
 
 Какво означава това? Аз пратка в офиса в 23,38ч снощи не съм приемала. Какво да правя сега?  Къде да я търся?  ooooh!

# 132
  • Sofia
  • Мнения: 4 911
Някой трябва да се е разписал за тази пратка.

# 133
  • Мнения: 4 589

А тези ботуши Геокс са на цена 30-40€ за номера 26-29 http://www.amazon.de/dp/B008D2L91G  Имаме ги, но още на втория ден ги ужулихме. Не знам дали детето е виновно или е от ботушите.
Същите в черно моята госпожица носи две зими . Много качествени излязоха и много красив ''дамски''  Laughing ботуш. Имах известни резерви като ги вземах ,защото преди време пак едни геокси толкова дишаха, че даже пропускаха през отворите за дишане.Но тези си бяха ок.Носи ги едновременно с едни спортни туристически зимни боти.Едните за игра ,другите за ''фръц'' .
Жалко че няма нашия номер.Бих ги поръчала пак.

# 134
  • Мнения: 3 154
Аз днес ходих до пощата, след като не получих известие. Пратката ми я нямаше там. Казаха, че щом пишело 11 Nov 2015 16:01:00 BULGARIA SOFIA CP Send item to domestic location (Inb) Изпращане на Вх.пратка в РСЦ/ОВ  при тях ще е след два дни. Прибирам се в офиса и решавам да погледна отново какво пише в сайта на БГ пощи и ми излиза  Shocked
12 Nov 2015 23:38:00 БЪЛГАРИЯ СОФИЯ Пратката е приета   
12 Nov 2015 23:38:00 БЪЛГАРИЯ СОФИЯ Пратката e получена   
 
 Какво означава това? Аз пратка в офиса в 23,38ч снощи не съм приемала. Какво да правя сега?  Къде да я търся?  ooooh!


Нали се  записват данните от ЛК, когато някой я получи - съобщението според мен не означава, че някой ти я е взел, а че вече е пристигнала в пощенския клон и може да си я вземеш. 
Това е легендата на: (РСЦ)  разменно-сортировъчни центрове, (ОВ) обработващи възли (ОВ)

Общи условия

Активация на акаунт