Не, много добре учат заедно. Добре е за малките, добре е и за големите. Просто си имат система и тя работи. Покриват материала който се покрива и в другите у-ща и явно доста качествено, защото отиде в гимназия в 5 ти клас и се оказва, че си знае колкото другите ... но има по-различна методика на работа. В Те нямаха бележки в основното у-ще и не са учили за успех. Сега като правят контролно (първия им урок беше статистика, графики, диаграми и представяне на данни) си беше направил графиките и диаграмите много красиво, прилежно, с цветове и съвсем точно. И доколкото разбрах доста деца са имали забележки към задачите от сорта на "правилно, но не прилежно" или пък са имали непризнати поддточки заради нечетлива диаграма .. .то той си има пълния брой точки на задачите, които е направил Друг е въпроса ,че по тази методика не е успял да направи всичките поддточки. Сега се упражняваме да правим красиво, както си знаем, да не разваляме качеството , но да увеличим темпото
Това е. Аз за сега оплаквания нямам . Малкия го записах също на монтесори. Страшно е доволен и за 2-3 седмици е научил толкова много и му е токова интересно!