Къде да подам жалба? Търся съвет.

  • 11 666
  • 78
  •   1
Отговори
  • Мнения: 24
Здравейте мами,

поредната абсурдна ситуация в нашата мила държава. Моля ви за съвет.

В събота вечерта си поръчваме пица от Домино както правим почти всяка седмица. Пристига доставчикът и мъжа ми слиза да му отвори входната врат на блока, дава му 35лв (сметката е 33лв) и го моли за ресто. Тук е момента да отбележа, че съпругът ми не е българин.
В този момент доставчикът явно изнервен от чакането, тъй като не сме чули телефона при първото повикване му изкрещява: "Няма ресто това е България"  и тръгва да си ходи. В този момент мъжа ми се изнервя и му казва, че веднага ще се обади да се оплаче на мениждъра за да докладва абсурдното му поведение. Онзи избухва скача, започва да плюе (междудругото аз съм през това време с детето на прозореца и го виждам цялото това нещо) скача и троши с юмрук стъклото на входната врата. Мъжът ми като го вижда как се набира и се прибира във входа, явно за да го стигне е решил да счупи стъклото.

Нямам думи просто. Естествено звъняхме в пицарията, ходихме да говорим и с управителя, те ми клатят глава и нищо не правят вече 3-ти ден. Очевидно си мислят, че нищо няма да направим и ще се размият нещата.

Не ме интересува дали това е България или Таджикистан.. ситуацията е абсурдна и искам да направя нещо по въпроса. Най-малкото, което би следвало да предприемат е да платят стъклото ...

Имате ли представа къде би било най-разумно да подам жалба или оплакване?

Много благодаря предварително Simple Smile

# 1
  • Мнения: 35 420
Подайте оплакване в полицията за хулиганство. Поне счупеният прозорец може да се докаже.
От фирмата надали ще направят нещо. Преди време подадох оплакване за грубо държание и обиди от шофьорка в градския транспорт и...нищо! Няколко пъти се обаждах да проверя за резултат - нямало! Така и си остана!
За съжаление простаците станаха мнозинство!

# 2
  • Мнения: 47 352
Защо не звъннахте веднага на 112?
Прекалено сериозно е това, за да търсите управител на пицария...

# 3
  • Мнения: 7 081
Аз не съм наясно къде се подават жалби, за да ти помогна, но ние също често поръчваме пица.
Благодаря за предупреждението да знам от къде да не го правим.

# 4
  • София (Възраждане)
  • Мнения: 2 299
Жалба в полицията и негативно мнение за пицарията по всички възможни сайтове!

# 5
  • Мнения: 61 595
Как така няма да върне ресто??? Twisted Evil
На мен стотинки ми връщат куриери, камо ли 2 лв.

Жалба в полицията и оплакване в пицарията! Naughty

# 6
  • Мнения: 6 922
На мен историята ми звучи доста нелогична. newsm78 Доставчикът е тръгнал да си ходи, но в същото време, след като мъжът ти му казва, че ще говори с началника му, онзи почва да беснее и даже е счупил стъклото с юмрук? Shocked Че той трябва целия да е бил нарязан, ако стъклото се е пръснало. Нещо ми липсва от историята, имам чувството, че определена част се премълчава...

# 7
  • Мнения: X
Какво ги щадиш толкова!
Упомени името на пицарията, за да знаят всички какво обслужване предлагат за 33 лв поръчка.

# 8
  • Мнения: 6 922
Какво ги щадиш толкова!
Упомени името на пицарията, за да знаят всички какво обслужване предлагат за 33 лв поръчка.

Авторката е писала в заглавния пост, че става въпрос за Domino's.

# 9
  • Мнения: X
Още сто пъти да ги напише, малко ще им бъде.

# 10
  • Мнения: 12 735
В полицията жалба, с копие до прокуратурата мисля аз. Ако не правят нищо, мъжът ти може да се оплаче и в посолството, че нищо не се прави.

# 11
  • София
  • Мнения: 11 973
Много редовни клиенти сме на Доминос, като забележи - доставите ни са на 1/3 от твоята цена, че и по-малко от поне 2 години и половина. Преди това и ние правехме по-големи поръчки, ама малко намалихме порциите  hahaha, та както и да е.
Куриерите за тези всички години, не само че се качват до етажа ми, не само че чинно си записват кой е звънеца ми, ама кой Точно е (че има още едни с нашата фамилия и се сърдят, като им звъни пицата на тях), ами на всичкото отгоре, всеки Божи път, в периода когато детето спеше вече към 20 ч., им беше казвано и те помнеха, че трябва да ми клипнат на GSM, а не да звънят, защото не че ще се чуе звънецът толкова от спящото дете, ами кучето ми ще се разлая яко (и ще го събуди).
Е как веднъж не намерих някой намръщен доставчик?!
Сега вече и кучетото и детето посрещат доставчиците.
Как веднъж не съм им оставял кой знае какъв бакшиш и как винаги те са тръгвали да ми връщат дори и 50 ст.
Нещо твоята история не ми изглежда много-много....

# 12
  • Варна
  • Мнения: 38 326
Изтипосай ги във фейса, то вече всичко живо там диша и живее. После започни да влизаш във всички възможни сайтове, които имат връзка с храни и разнос. Погледни и в Грабо дали не предлагат ваучери. Всеки сайт има възможност за отзиви и мнения. Нареди ги хубавичко. Това заслужават. Правосъдието обикновено е глухо и сляпо за такива негодници.

# 13
  • Мнения: 3 149
Жалби за хулиганство се подават в районното,какво чакате още?Поръчвали сме-не съм видяла такова отношение,но откачалки вече много,може и да е изперкал някой,защо не сте подали жалба още на следващия ден?

# 14
  • Мнения: X
Ми да, отзиви.

Общи условия

Активация на акаунт