Пазаруване от Amazon - тема №48

  • 74 282
  • 736
  •   1
Отговори
# 120
  • София
  • Мнения: 6 915
dorry_1, ако продавача е амазон и поръчката е под 29евро като се добави в кошницата книжка автоматично получаваш безплатна доставка.

Мноооого ти благодаря !  Simple Smile

# 121
  • ... рееща се.
  • Мнения: 627
Момичета, пуснах това за £86 на празна карта, но се чудя сега дали си заслужава Mr. Green Някой с наблюдения?

# 122
  • гр. София
  • Мнения: 4 992
Получавам мейли с текст
Your Payment has been declined
Hello,
We're having difficulty processing your payment for this order. We suggest double-checking the card type, its last four digits and expiry date, the post code, and cardholder name that you entered. If these details are incorrect, your card may decline.* Your payment method will be retried automatically over the next few days.
Please visit your Order Details to update the payment information for your order.
Update your payment method.
 
 Пуснала съм няколко поръчки на празна карта. Затова ли получавам мейлите, защото са опитали да изтеглят парите, а картата е празна? От сега нататък ли ще ме чакат 5 дни или това е нещо друго?  ooooh!
А и пуснах 5-6 неща в една поръчка, а те са ми я разделили на 4..... ooooh! Надявам се, че няма да ме таксуват за това?  
точно така . Обсъждано е много пъти , моля четете . Нормално е да разделят поръчките , все пак складовете са огромни и на различни места. Няма да те таксуват.

За разделянето бях чувала/чела, но ме интересува повече другия въпрос:
 "Пуснала съм няколко поръчки на празна карта. Затова ли получавам мейлите, защото са опитали да изтеглят парите, а картата е празна? От сега нататък ли ще ме чакат 5 дни или това е нещо друго?"  ooooh![/b]
Предполагам, че това е и пазаруването с празна карта, но за първи път го правя, а на първа страница не е описано.  Peace Моля да ме извините за въпросите! Много се събраха тези дни от мен в тази тема, нооо.....какво да се прави....неприятно съвпадение.....

# 123
  • София
  • Мнения: 10 664
Нямам спомен дали четеца Кобо - от Амазон.ит - дойде с А4 лист /с баркод, поръчка../ или не, понеже Киндълите имат, а утре потегля обратно за връщане дали е проблем това (ако изобщо го има този лист)?

ПП: Защо трансп.опаковка на два киндъла (С2) беше незапечатана и вътре си имаше достъп?!  newsm78

# 124
  • Мнения: 190
Free knee brace for Prime members.

http://www.amazon.co.uk/gp/product/B00RM11Z7W

Enter code Q9BE367G at checkout.

# 125
  • гр. София
  • Мнения: 4 992
Здравейте пак.........И пак проблем...... Tired Не мога да си сменя картата за плащане. Пуснала съм поръчки на празна карта, за една от тях ми позволява да сменя картата и да я платя, а за други две не ми дава /и то по-важните  Sad/. Праща ме към сървиса им.....Защо така? За тях м/удругото съм посочените преди няколко поста мейли, а именно Your Payment has been declined. Да, ама сега като не дава да сменя картата, какво да правя? Писах на сървиса, по чат не можах да се свържа нещо................Вие какво ще кажете - защо така?  Thinking

Това се случва в английския амазон, ако има значение....

Последна редакция: вт, 01 дек 2015, 22:00 от Leila

# 126
  • Мнения: 3 154
Здравейте пак.........И пак проблем...... Tired Не мога да си сменя картата за плащане. Пуснала съм поръчки на празна карта, за една от тях ми позволява да сменя картата и да я платя, а за други две не ми дава /и то по-важните  Sad/. Праща ме към сървиса им.....Защо така? За тях м/удругото съм посочените преди няколко поста мейли, а именно Your Payment has been declined. Да, ама сега като не дава да сменя картата, какво да правя? Писах на сървиса, по чат не можах да се свържа нещо................Вие какво ще кажете - защо така?  Thinking

Това се случва в английския амазон, ако има значение....
Никой не може да ти даде точен отговор. Това е като да поставиш диагноза по телефона - само ти си знаеш какви си ги забъркала. Първо - внимателно въвеждай данните и проверявай дали всичко е вярно, второ - след като не ти приема новата карта - явно има причина, но докато се мъчиш да я изясняваш те може да ти резнат ордера - та -  спри да упорстваш и вкарай парите в тази, с която е направена поръчката, докато не са ти канселирали ордера - чакат около 4 дни. После ще имаш повече време да си изясняваш казуса - защо не са ти приели другата карта. Peace 

Последна редакция: вт, 01 дек 2015, 22:37 от Banshee

# 127
  • Мнения: 177
Здравейте пак.........И пак проблем...... Tired Не мога да си сменя картата за плащане. Пуснала съм поръчки на празна карта, за една от тях ми позволява да сменя картата и да я платя, а за други две не ми дава /и то по-важните  Sad/. Праща ме към сървиса им.....Защо така? За тях м/удругото съм посочените преди няколко поста мейли, а именно Your Payment has been declined. Да, ама сега като не дава да сменя картата, какво да правя? Писах на сървиса, по чат не можах да се свържа нещо................Вие какво ще кажете - защо така?  Thinking

Това се случва в английския амазон, ако има значение....

На мен ми се случи  същото преди няколко дни. Натискам Revise payment method и директно ме препраща да се свържа със сървис центъра.
Пиши на сървиса, те ще ти я сменят,  като ти поискат данните за новата карта.

# 128
  • гр. София
  • Мнения: 4 992
Здравейте пак.........И пак проблем...... Tired Не мога да си сменя картата за плащане. Пуснала съм поръчки на празна карта, за една от тях ми позволява да сменя картата и да я платя, а за други две не ми дава /и то по-важните  Sad/. Праща ме към сървиса им.....Защо така? За тях м/удругото съм посочените преди няколко поста мейли, а именно Your Payment has been declined. Да, ама сега като не дава да сменя картата, какво да правя? Писах на сървиса, по чат не можах да се свържа нещо................Вие какво ще кажете - защо така?  Thinking

Това се случва в английския амазон, ако има значение....

На мен ми се случи  същото преди няколко дни. Натискам Revise payment method и директно ме препраща да се свържа със сървис центъра.
Пиши на сървиса, те ще ти я сменят,  като ти поискат данните за новата карта.

Благодаря Harigudugal, писах им и за двете поръчки. Дано отговорят, не успявам да се свържа по чата за жалост. Дано те успеят да се свържат с мен и да я сменят, че не искам да ми ги отказват.

Здравейте пак.........И пак проблем...... Tired Не мога да си сменя картата за плащане. Пуснала съм поръчки на празна карта, за една от тях ми позволява да сменя картата и да я платя, а за други две не ми дава /и то по-важните  Sad/. Праща ме към сървиса им.....Защо така? За тях м/удругото съм посочените преди няколко поста мейли, а именно Your Payment has been declined. Да, ама сега като не дава да сменя картата, какво да правя? Писах на сървиса, по чат не можах да се свържа нещо................Вие какво ще кажете - защо така?  Thinking

Това се случва в английския амазон, ако има значение....
Никой не може да ти даде точен отговор. Това е като да поставиш диагноза по телефона - само ти си знаеш какви си ги забъркала. Първо - внимателно въвеждай данните и проверявай дали всичко е вярно, второ - след като не ти приема новата карта - явно има причина, но докато се мъчиш да я изясняваш те може да ти резнат ордера - та -  спри да упорстваш и вкарай парите в тази, с която е направена поръчката, докато не са ти канселирали ордера - чакат около 4 дни. После ще имаш повче време да си изясняваш казуса - защо и как не са ти приели другата карта.

Бих вкарала, но имам и друга поръчка пусната през тази карта, която засега не искам да плащам. Ако вкарам пари не знам за коя поръчка ще ги дръпнат.

Голям карък съм май  ooooh!....Направо не мога да повярвам.....Досега не ми се е случвало толкова проблеми с един и същи сайт............ Този черен петък ме изтощи, радвам се, че свърши.  Tired

# 129
  • Мнения: 366
Момичета,
моля да ми препоръчате хубав и не много скъп моп, моля
Благодаря

# 130
  • на Мелмак
  • Мнения: 12 048
Момичета, пуснах това за £86 на празна карта, но се чудя сега дали си заслужава Mr. Green Някой с наблюдения?
До мъж си е , до кожа - ММ си взе - много доволен беше , като го изпробва , докато не се изрина след няколко минути.
Върнахме го.

# 131
  • Мнения: 162
Здравейте пак.........И пак проблем...... Tired Не мога да си сменя картата за плащане. Пуснала съм поръчки на празна карта, за една от тях ми позволява да сменя картата и да я платя, а за други две не ми дава /и то по-важните  Sad/. Праща ме към сървиса им.....Защо така? За тях м/удругото съм посочените преди няколко поста мейли, а именно Your Payment has been declined. Да, ама сега като не дава да сменя картата, какво да правя? Писах на сървиса, по чат не можах да се свържа нещо................Вие какво ще кажете - защо така?  Thinking

Това се случва в английския амазон, ако има значение....

На мен пък ми даваше технически проблем. Това в немския. След писане и повтаряне от тях на заучени неща, след ден смених картата. Дори не ми даваше да потвърдя плащането с картата, с която бях платила, след като я заредих с пари. Писаха ми, че банката не одобрява плащането  #Crazy

# 132
  • София
  • Мнения: 10 664
Адреса за доставка може ли да се смени след направена поръчка или трябва  поръчката да е с празна карта? Понеже през тела не успях да адна новия адрес и днес ходих на две места да си взимам пратките.

# 133
  • софия
  • Мнения: 30 499
Адреса за доставка може ли да се смени след направена поръчка или трябва  поръчката да е с празна карта? Понеже през тела не успях да адна новия адрес и днес ходих на две места да си взимам пратките.
Може да се смени адреса. До всяка поръчка има бутон за промяна. Не помня до какъв етап от подготвянето ѝ, но бутонът става неактивен от един момент. Няма отношение с пускането на празна карта.

# 134
  • Мнения: 20 002
Имаше ли намаления на лего тази година? Само едно видях и с прайм се изчерпа преди да стане достъпно намалението.

Общи условия

Активация на акаунт