Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как да спра преобразуването на плащанията в евро или в лева на Amazon?
Как мога да откажа поръчка от Amazon?
Какво представляват складовите стоки на Amazon - Warehouse Deals?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как да спра преобразуването на плащанията в евро или в лева на Amazon?
-
Как мога да откажа поръчка от Amazon?
Можете да откажете поръчка, като влезете в профила си и отидете на страницата „Последни и отворени поръчки“. Ако има бутон „Редактиране на поръчка“, можете да промените или анулирате поръчката. Ако не, парите вече са блокирани и се обработват. Всички поръчки могат да бъдат отказани или променени само преди парите да бъдат блокирани от вашата карта. Можете също така да опитате да се свържете чрез чат и да поискате отмяна на поръчката, но средствата ще бъдат деблокирани след около 45 дни, в зависимост от вашата банка. Можете също така да изпратите отказа на поръчката до банката си и те могат да я деблокират по-рано.
-
Какво представляват складовите стоки на Amazon - Warehouse Deals?
Складовите стоки на Amazon, известни като Warehouse Deals, са нови продукти с транспортни щети по опаковката, върнати от клиенти (пробвани само, не носени), с фабричен дефект или върнати поради промяна в желанието на клиента в рамките на 30-дневния пробен период на Amazon. Те имат описание за състоянието, в което се предлагат, като „като нов“, „много добро“ и „добро“. Уредите, предлагани в "склада", могат да бъдат върнати в рамките на 30 дни, ако промените решението си, и имат 1 година гаранция.
-
Как мога да се свържа с отдела за обслужване на клиенти на Amazon?
-
Как мога да върна артикул, закупен от Amazon?