Пазаруване от Amazon - тема №48

  • 73 993
  • 736
  •   1
Отговори
# 90
  • гр. София
  • Мнения: 4 990
Момичета,
получихте ли всички поръчките от http://it.buyvip.com/ от кампанията на Desigual? Моите ги няма, а бяха с дата на доставка 18.11 и 19.11. Не са ми ги изпратили с проследяващ номер. Да изчакам ли още малко, има ли шанс да дойдат или да им пиша на италианците да ми връщат парите?


Аз ги получих. Провери си в пощата. Моите бяха пратени с DHL, после с нашите пощи. Според мен не може да нямаш проследяващ номер.  Peace

# 91
  • Мнения: 605
пуснах няколко неща на празна карта . Още днес са опитали да изтеглят пари и получих мейл за недостатъчна наличност. Колко време имам да преведа пари по картата че не ми се иска да си изгубя поръчките??

# 92
# 93
# 94
  • Варна
  • Мнения: 11 340
Ползвали ли сте опцията за подарък в английския Амазон?
Като се посочи, че е подарък, опакован ли е пакета като такъв или просто няма фактури с цени (то вече май във всички кашони не слагат)?
Ако поръчката е от няколко различни неща напр. бонбони и детска играчка дали я разделят или всички неща се изпрашат заедно?
Благодаря предварително  bouquet

Ако отбележиш, че е подарък, имаш право да напишеш някакво пожелание/съобщение и няма да сложат фактура в кашона. Ако искаш опаковане, се заплаща допълнително.

В повечето случаи изпращат нещата заедно, но не винаги - случвало ми се е подарък от три части да го изпратят в три поредни дни. ooooh!

пуснах няколко неща на празна карта . Още днес са опитали да изтеглят пари и получих мейл за недостатъчна наличност. Колко време имам да преведа пари по картата че не ми се иска да си изгубя поръчките??

От първия е-мейл за недостатъчна наличност имаш 5 дни. Peace

# 95
  • гр. София
  • Мнения: 4 990
............................................
пуснах няколко неща на празна карта . Още днес са опитали да изтеглят пари и получих мейл за недостатъчна наличност. Колко време имам да преведа пари по картата че не ми се иска да си изгубя поръчките??

От първия е-мейл за недостатъчна наличност имаш 5 дни. Peace
От първия емайл? А не от датата на поръчката така ли? Защото аз пуснах две поръчки вчера /29.11/ и днес имам мейл за едната, но не и за другата.

Според мен има по-интересни неща по складовете с -10% намаление отколкото из сделките. Днес в края на деня харесах доста неща:
http://www.amazon.co.uk/gp/product/B007MYAQO2?psc=1&redirect … id=A3P5ROKL5A1OLE -25% става на 3,75п
http://www.amazon.co.uk/dp/B00NXJZ1MM/=wl_it_dp_o_pC_S_ttl?_enco … id=I1SA152292AEG2
 http://www.amazon.co.uk/gp/offer-listing/B000US24TC/=dp_olp_used … lid=21P387AZ7HQPI

Има и слоу кукъри, както и миксери, машини за сокове...Аз ще взимам тази:
http://www.amazon.co.uk/gp/product/B00K8S8G8W?psc=1&redirect … id=A2OAJ7377F756P

Някой питаше за машина за сладолед. Тази я има в склада:
http://www.amazon.co.uk/dp/B00J68FVRY/ref=wl_it_dp_o_pC_S_ttl?_e … iid=IKGLMFFJE7Q8O

# 96
  • Мнения: 473
Момичета,
получихте ли всички поръчките от http://it.buyvip.com/ от кампанията на Desigual? Моите ги няма, а бяха с дата на доставка 18.11 и 19.11. Не са ми ги изпратили с проследяващ номер. Да изчакам ли още малко, има ли шанс да дойдат или да им пиша на италианците да ми връщат парите?


Аз ги получих. Провери си в пощата. Моите бяха пратени с DHL, после с нашите пощи. Според мен не може да нямаш проследяващ номер.  Peace
Благодаря на всички ви за отговорите!
Няма проследяващ номер и в събота им писах с молба да ми го изпратят. Отговорът беше, че пратките ми са без проследяващ номер.
Звънях в DHL, не е при тях.
За пощата не ми се обяснява - щом нямам известие, нямам пратка. Точка! Щом нямам проследяващ номер, не могат да ми помогнат.
Утре ще им пиша на ВИП-овете, че ми липсват нещата.
За пръв път ми се случва да ми затрие пратка, а много пазарувам от интернет. Те всъщност са си две отделни пратки...

# 97
  • Мнения: 177
Скрит текст:
Ползвали ли сте опцията за подарък в английския Амазон?
Като се посочи, че е подарък, опакован ли е пакета като такъв или просто няма фактури с цени (то вече май във всички кашони не слагат)?
Ако поръчката е от няколко различни неща напр. бонбони и детска играчка дали я разделят или всички неща се изпрашат заедно?
Благодаря предварително  bouquet

Ако отбележиш, че е подарък, имаш право да напишеш някакво пожелание/съобщение и няма да сложат фактура в кашона. Ако искаш опаковане, се заплаща допълнително.

В повечето случаи изпращат нещата заедно, но не винаги - случвало ми се е подарък от три части да го изпратят в три поредни дни. ooooh!

пуснах няколко неща на празна карта . Още днес са опитали да изтеглят пари и получих мейл за недостатъчна наличност. Колко време имам да преведа пари по картата че не ми се иска да си изгубя поръчките??

От първия е-мейл за недостатъчна наличност имаш 5 дни. Peace

Благодаря много!
Това с пожеланието е чудесно, но това с разделянето хич не ми харесва, защото са доста различни нещата, които искам да изпратя и най-вероятно ще ми разделят поръчката и малко се губи ефекта на изненадата.

# 98
  • here and now
  • Мнения: 5 473
Момичета,
получихте ли всички поръчките от http://it.buyvip.com/ от кампанията на Desigual? Моите ги няма, а бяха с дата на доставка 18.11 и 19.11. Не са ми ги изпратили с проследяващ номер. Да изчакам ли още малко, има ли шанс да дойдат или да им пиша на италианците да ми връщат парите?


Аз ги получих. Провери си в пощата. Моите бяха пратени с DHL, после с нашите пощи. Според мен не може да нямаш проследяващ номер.  Peace
Благодаря на всички ви за отговорите!
Няма проследяващ номер и в събота им писах с молба да ми го изпратят. Отговорът беше, че пратките ми са без проследяващ номер.
Звънях в DHL, не е при тях.
За пощата не ми се обяснява - щом нямам известие, нямам пратка. Точка! Щом нямам проследяващ номер, не могат да ми помогнат.
Утре ще им пиша на ВИП-овете, че ми липсват нещата.
За пръв път ми се случва да ми затрие пратка, а много пазарувам от интернет. Те всъщност са си две отделни пратки...
Имах 2 затрити без проследяващ номер, писах им и веднага ми върнаха парите, а една дори не се наложи да я чакам, те ми писха че ми възстановят сумата защото пратката е изчезнала... Не ги чакай пиши им веднага..

# 99
  • гр. София
  • Мнения: 4 990
Получавам мейли с текст
Your Payment has been declined
Hello,
We're having difficulty processing your payment for this order. We suggest double-checking the card type, its last four digits and expiry date, the post code, and cardholder name that you entered. If these details are incorrect, your card may decline.* Your payment method will be retried automatically over the next few days.
Please visit your Order Details to update the payment information for your order.
Update your payment method.
 
 Пуснала съм няколко поръчки на празна карта. Затова ли получавам мейлите, защото са опитали да изтеглят парите, а картата е празна? От сега нататък ли ще ме чакат 5 дни или това е нещо друго?  ooooh!

А и пуснах 5-6 неща в една поръчка, а те са ми я разделили на 4..... ooooh! Надявам се, че няма да ме таксуват за това? 

# 100
  • Мнения: 322
Получавам мейли с текст
Your Payment has been declined
Hello,
We're having difficulty processing your payment for this order. We suggest double-checking the card type, its last four digits and expiry date, the post code, and cardholder name that you entered. If these details are incorrect, your card may decline.* Your payment method will be retried automatically over the next few days.
Please visit your Order Details to update the payment information for your order.
Update your payment method.
 
 Пуснала съм няколко поръчки на празна карта. Затова ли получавам мейлите, защото са опитали да изтеглят парите, а картата е празна? От сега нататък ли ще ме чакат 5 дни или това е нещо друго?  ooooh!

А и пуснах 5-6 неща в една поръчка, а те са ми я разделили на 4..... ooooh! Надявам се, че няма да ме таксуват за това? 
точно така . Обсъждано е много пъти , моля четете . Нормално е да разделят поръчките , все пак складовете са огромни и на различни места. Няма да те таксуват.

# 101
  • Мнения: 2 362
Ползвали ли сте опцията за подарък в английския Амазон?
Като се посочи, че е подарък, опакован ли е пакета като такъв или просто няма фактури с цени (то вече май във всички кашони не слагат)?
Ако поръчката е от няколко различни неща напр. бонбони и детска играчка дали я разделят или всички неща се изпрашат заедно?
Благодаря предварително  bouquet
Ползвала съм тази опция в американския. Освен, че написах пожелание, го бяха опаковали в един платнен син чувал, завързан със златна панделка. Добре изглеждаше. Не съм плащала за опаковката отделно.

# 102
  • Пловдив
  • Мнения: 461
Може ли да ми кажете кой е кода за намаление от английския склад  Hug

# 103
  • София
  • Мнения: 2 462
Може ли да ми кажете кой е кода за намаление от английския склад  Hug

Няма код, имаше -10% за черния петък, но приключи.

# 104
  • Мнения: 659
Може ли да ми кажете кой е кода за намаление от английския склад  Hug

Няма код,автоматично намаля,но изтече,до вчера важеше.

Общи условия

Активация на акаунт