Отговори
# 15
  • Мнения: 1 817
Абе да не е нещо влюбена девойката, та ето ти причина за разсеяността... Шегувам се! Има различни деца. Аз не четях много учебници, но и до ден днешен обичам книги. В училище нещата просто ми се получаваха, като включим и нито една поправка за цялото ми следване в академията, дори и при магистратурата. Но...има и деца като твоето. Някога пишех домашните на една приятелка, сега позната, разказвах и уроците, па белкем и влезне нещо в главата, решавах и задачите и сега е...учителка!  Shocked Брат ми също е умен, но помня че майка ми му разказваше уроците, само така ги запомняше. Просто не всеки може да запомни със четене. Както казах, има и такива деца!  Wink

# 16
  • Мнения: 30 802
Вместо да "сяда да чете", направете й изправено бюро: да чете права. Няма да дреме толкова лесно.

# 17
  • Мнения: 1 817
Вместо да "сяда да чете", направете й изправено бюро: да чете права. Няма да дреме толкова лесно.
Joy Joy А може и от тавана да я провесят, да и се ороси мозъка!  Joy Joy

# 18
  • София
  • Мнения: 62 595
що, на Мамасита идеята има право на живот. Всеки учи по различен начин - по-активните могат да учат и ходейки напред-назад, така си стимулират мозъка физически да не "заспива". Едно от нещата, на коитоо се научават децата е какви стратегии на учене да си измислят или научат. Ако ще лицеви опори да прави, щом му помага да учи!

# 19
  • Мнения: 2 156
Да си го кажем... Много от нещата, които се изискват по програма, са тъпи. Помня един учебник по география, във всеки урок се срещаше словосъчетанието "наклона на склона". Ами учебника по история на Андрей Пантев, помните ли го? Как черното було на не знам си що затъмнило средновековна Европа.
Аз по-бих се притеснила, ако няма приятели и стои все вкъщи да учи (зубри); здраве да е, че има 4 и половина, а не шест.

# 20
  • София
  • Мнения: 62 595
приятелите и зубренето нямат нищо общо, не разбирам защо ги намесваш. Зубренето също е стратегия на учене - просто учи за оценка, особено при тъп материал. И на това се учат децата - кога да зубрят и кога да учат с разбиране. Няма добра и лоша стратегия за учене и справяне, стига да върши работа. Дори преписвач да е човек, пак се иска поне да не го е страх, че ще го хванат, а и да има акъл да препише така, че да не го хванат.

# 21
  • Мнения: 275
За влюбването не е влюбена /поне до толкова си познавам детето/ - все още е във фазата "мразя момчетата" /е мразя е силно казано - има момчета приятели, но както твърди не ги харесва за гаджета/.
Има много приятелчета и в училище и покрай нас, но сега като се стъмва рано излиза основно събота и неделя.

Не мога да й гласувам доверие да е оставя да се оправя самичка с уроците, защото както писах по-рано при всяко изпитване от моя страна все нещо допрочита, все нещо незнае и обясняваме и така. Изпитването в къщи й е от полза, от гледна точка на доучване.
В същото време й става мъчно като получи четворка /тройка май има само една/. За мен поне в 6-ти клас оценките нямат никакво значение - дали ще е 6, 5 или 4, като е виждам, че полага усилия - толкова може - толкова е получила. Но много ме е яд на кухите й шестици.

Миналата година на два пъти й прилоша - много слаба, ниско кръвно и така... Водихме я по лекари - нищо притеснително - от възрастта. Тогава лекарката много държеше нещо да спортува - ще я дисциплинира, ще е по-концентрирана, ще се отвори от към хранене, но малкия град направо убива в това отношение.

# 22
  • София
  • Мнения: 1 264
  Запишете я на танци.

# 23
  • Мнения: 2 156
Трябва да проучиш, защото все някакви възможности има. Моето дете ходи на народни танци от 4-годишен, има групи към читалището.

# 24
  • Бургас
  • Мнения: 3 930
Била съм пълен отличник, без полагане на особени усилия- просто ми се получаваха нещата./не че е толкова важно, но никой не се е занимавал с мен и си ставаха нещата/
Девойката не е само твоя, нали? Генетично е "обременена" и от двамата родители, логично е да се запиташ дали с баща й нещата са вървели просто така или с повече усилия...По-важното е мотивацията за учене да се съхрани, да ходи с желание на училище, както и да има област, в която се чувства успяваща, хвалена, поощрена, дори да е далеч от чисто училищния успех.

Общи условия

Активация на акаунт