Професионални серии за коса - тема 98

  • 69 864
  • 754
  •   1
Отговори
# 420
  • София
  • Мнения: 4 985
Мисля че разбрах какво има предвид момичето. В последните теми няколко човека нон стоп обясняват колко много мостри получавали, коментира се многократно, а същевременно много голяма част от хората пишат, че получават мостричка само на шампоан, балсам.   Grinning
Иначе от една мостра кой знае какво впечатление човек не може да си създаде , поне при мен има разлика като ползвам нещо няколко пъти.

# 421
  • Мнения: 73
Мострите не са ли от реални продукти?
Аз разбирам написаното, като че не купуваме нищо, а се мием с мостри  Joy

 Joy Да, малко така прозвуча и се извинявам, ако съм обидила някой. Но вчера някой се оплака, че само 3 мостри е получил от Арлен - това наистина ме навява не мисълта, че някой все пак разчита на мострите  Joy На мен, честно казано не ми прави голямо впечатление дали ще ми изпратят от някъде 1, 2 или никаква мостра, тъй като никой нищо не ми е обещавал. Виж, ако ми обещаят да ми пратят нещо и не ми го пратят, в тогава може да се засегна.

# 422
  • Мнения: X
Стаси, второто което си помислих беше това за поръчките и мострите. Първоначално съм разбрала погрешно  Blush

# 423
  • Мнения: 73
Мисля че разбрах какво има предвид момичето. В последните теми няколко човека нон стоп обясняват колко много мостри получавали, коментира се многократно, а същевременно много голяма част от хората пишат, че получават мостричка само на шампоан, балсам.   Grinning
Иначе от една мостра кой знае какво впечатление човек не може да си създаде , поне при мен има разлика като ползвам нещо няколко пъти.


Благодаря, точно това имах предвид Simple Smile Аз също смятам, че за да усетиш един продукт добре са нужни няколко пъти употреба, поне при повечето. Давам пример с шампоана Discipline на Kerastase. С такъв мерак си го купих, но след 5-тото измиване косата ми клепна ужасно и беше за миене още на следващия ден. На всичкото отгоре започна да ми се лющи и скалпът.

# 424
  • Мнения: 3 698
Една потребителка конкретно питаше колко мостри пращат и отговаряхме, на който му пречи, може да подмине, чак пък такъв проблем едва ли е...
Аз от мостра, мога да реша да купя или не даден продукт и дори да е само първо впечатление е важно, защото е изпробвано на собствената ти коса, не е само по описание.
Маската Алтерна Тен например е 140лв., нормално е да се опита първо от мостра, защото не на всеки ще хареса.

# 425
  • Мнения: X
Да опознаеш добре един продукт - да, нужно е повече време и поне 5 използвания. Да го усетиш обаче не. Достатъчен е и един път ползване за да добиеш някаква представа. То затова и всички споделяме, когато пробваме нещо само веднъж и за първи път, това са си първоначални впечатления все пак и те са важни.

# 426
  • Мнения: 318
Според мен е въпрос на фирмена политика и това да накараш клиента да се чувства специален! При рибката това много куца и не говорим само за мостри. За всичко трябва да просиш едва ли не. Навсякъде в чужбина в елитни вериги като сефора, хондос център и тн. хората винаги ти слагат по нещо ей така като комплимент.  Не може да се мислят за елитни и да се излагат по този начин на който сме ставали свидетели многократно. Peace
А що се отнася до мостри много пъти са ме спасявали от грешно похарчени пари и обратно, не бих купила нещо от ранга на Алтерна без да пробвам. Нали са затова мострите.. 

# 427
  • Мнения: 73
Според мен е въпрос на фирмена политика и това да накараш клиента да се чувства специален! При рибката това много куца и не говорим само за мостри. За всичко трябва да просиш едва ли не. Навсякъде в чужбина в елитни вериги като сефора, хондос център и тн. хората винаги ти слагат по нещо ей така като комплимент.  Не може да се мислят за елитни и да се излагат по този начин на който сме ставали свидетели многократно. Peace

Аз пък не знам защо толкова ги нападате. Не искам да ставам адвокат на никой, но предимно от Рибката пазарувам и винаги са ме карали да се "чувствам специална"(както ти казваш) - с отношение, с внимание, с време, което са ми отделяли, което за мен е много по-важно и значимо от една мостра. Каквото са ме посъветвали досега, винаги е било правилно и в плюс за мен, като информация. Мостра винаги съм получавала с поръчките си, без значение дали купувам за 15 или за 50 лв, което според мен е добра политика. Затова и не разбирам думата "излагане". Но всеки има право на мнение, не искам да се карам с никого.

# 428
  • Мнения: 2 594
Мострите не са ли от реални продукти?

Да, от реални са, но всеки втори пост е кой колко мостри е получил и кой не е. Не ме разбирай погрешно, Freya, просто предпочитам да чета полезни неща тук и винаги съм приемала темата като такава - място, на което да науча нещо, а не да чета мрънкания. Нека всички от където каквито мостри са получили да опишат ефекта им, а не бройката, излишно е.
Ти хубаво си забелязала как казваме кой какви мостри е получил,но си пропуснала как след това всеки дава отчет като ги пробва.Да не изреждам имената на момичетата...Спомни си най-яркия пример-Про файбър.Всички получихме мостри,пробвахме и после описахме действието.Добре е да се четем по-внимателно  Peace

# 429
  • Мнения: 318
Според мен е въпрос на фирмена политика и това да накараш клиента да се чувства специален! При рибката това много куца и не говорим само за мостри. За всичко трябва да просиш едва ли не. Навсякъде в чужбина в елитни вериги като сефора, хондос център и тн. хората винаги ти слагат по нещо ей така като комплимент.  Не може да се мислят за елитни и да се излагат по този начин на който сме ставали свидетели многократно. Peace

Аз пък не знам защо толкова ги нападате. Не искам да ставам адвокат на никой, но предимно от Рибката пазарувам и винаги са ме карали да се "чувствам специална"(както ти казваш) - с отношение, с внимание, с време, което са ми отделяли, което за мен е много по-важно и значимо от една мостра. Каквото са ме посъветвали досега, винаги е било правилно и в плюс за мен, като информация. Мостра винаги съм получавала с поръчките си, без значение дали купувам за 15 или за 50 лв, което според мен е добра политика. Затова и не разбирам думата "излагане". Но всеки има право на мнение, не искам да се карам с никого.
  Имах предвид тази година на Черния Петък какво ставаше и колко грозно впечатление направиха, както и проблема с Напура, когато вдигнаха цените и плюха Арлен и са трили коментарите на хората и са ги заплашвали и тн.  Peace

Аз не споря и не се карам Стаси, исках само да изкажа мнението си.  Peace  Hug

# 430
  • Мнения: 73
Мострите не са ли от реални продукти?

Да, от реални са, но всеки втори пост е кой колко мостри е получил и кой не е. Не ме разбирай погрешно, Freya, просто предпочитам да чета полезни неща тук и винаги съм приемала темата като такава - място, на което да науча нещо, а не да чета мрънкания. Нека всички от където каквито мостри са получили да опишат ефекта им, а не бройката, излишно е.
Ти хубаво си забелязала как казваме кой какви мостри е получил,но си пропуснала как след това всеки дава отчет като ги пробва.Да не изреждам имената на момичетата...Спомни си най-яркия пример-Про файбър.Всички получихме мостри,пробвахме и после описахме действието.Добре е да се четем по-внимателно  Peace

Бубка, не казвам, че няма и такива - напротив. Супер, когато се споделя действието на даден продукт,  независимо дали е тестер или пълноразмерен, защото това е идеята на темата. И именно поради тази причина съм против постоянното мрънкане и оплюването на магазините Арлен и Златна рибка, кой какво пращал и по колко. Този безсмислен и носещ негативна енергия в темата "пълнеж" от клюкарщина и мрънкалщина е излишен за тези, които се интересуват наистина за косата си и професионалната козметика за коса. И преди някой да е казал, че се заяждам, пак ще кажа, че не е така.

# 431
  • София
  • Мнения: 1 956
Аз се изцепих вчера за мострите! НЕ 3, а 2. Днес ги тествах даже Simple Smile))))))) ХЕм ми харесват, хем като ме нагря слънцето, ми се наелектризира косата. Само че баща ми ме пита "сега такъв цвят ли си боядиса косата като на Х?" И гледам аз - ха! НА слънце косата ми станала една светла, лъскава, медена... като на Х (едната ми свекърва). Явно полира косъма и отразява светлината добре този Кюн (ец).
ПРибрах се и сложих финиш отгоре - зеления еликсир на КЕрастас. Да обере наелектризирането. Тази зима з апръв път ми се разхвърча косата  newsm78 Ноооо, още кантарът клонои да си ги купя.
Можеше да ми бутнат още мостри... поне да поръчам повече неща. Simple Smile
За обслужването в Рибата - зависи в кой магазин влезеш и коя консултантка те подхване. Аз си имам една любимка. КЕф ми е да пазарувам от нея!

# 432
  • Мнения: 73
Аз се изцепих вчера за мострите! НЕ 3, а 2. Днес ги тествах даже Simple Smile))))))) ХЕм ми харесват, хем като ме нагря слънцето, ми се наелектризира косата. Само че баща ми ме пита "сега такъв цвят ли си боядиса косата като на Х?" И гледам аз - ха! НА слънце косата ми станала една светла, лъскава, медена... като на Х (едната ми свекърва). Явно полира косъма и отразява светлината добре този Кюн (ец).
ПРибрах се и сложих финиш отгоре - зеления еликсир на КЕрастас. Да обере наелектризирането. Тази зима з апръв път ми се разхвърча косата  newsm78 Ноооо, още кантарът клонои да си ги купя.
Можеше да ми бутнат още мостри... поне да поръчам повече неща. Simple Smile
За обслужването в Рибата - зависи в кой магазин влезеш и коя консултантка те подхване. Аз си имам една любимка. КЕф ми е да пазарувам от нея!
  Laughing Ето това вече е полезна информация! А този шампоан от коя серия беше?

# 433
  • София
  • Мнения: 263
 Момичета,  за Рибката не зная... предполагам, че по въпроса с наличието или отсъствието на мостри отговора се крие другаде. Т.е не е в личното отношение, внимание, стойност на покупката и честотата на поръчките само. За Арлен, освен всичко изброено, го има и момента, с дистрибуторите. Не получават мостри от тях а ги закупуват.
Няма да ви занимавам, аз кога съм имала и кога нямала в поръчките си от двата магазина. Дано съм била полезна.
 Момичета, моля ви, кажете преди ампулите на Напура за растеж, какъв шампоан е удачен? След апликацията, ли слагате маска? Или пропускате?
 Продуктите преди шампоан, на неизмита коса, еднакво ли работят, при такава с финиши и без?
 Благодаря ви, че споделяте толкова много от личният си опит! Simple Smile

# 434
  • Мнения: 73
Момичета,  за Рибката не зная... предполагам, че по въпроса с наличието или отсъствието на мостри отговора се крие другаде. Т.е не е в личното отношение, внимание, стойност на покупката и честотата на поръчките само. За Арлен, освен всичко изброено, го има и момента, с дистрибуторите. Не получават мостри от тях а ги закупуват.
Няма да ви занимавам, аз кога съм имала и кога нямала в поръчките си от двата магазина. Дано съм била полезна.
 Момичета, моля ви, кажете преди ампулите на Напура за растеж, какъв шампоан е удачен? След апликацията, ли слагате маска? Или пропускате?
 Продуктите преди шампоан, на неизмита коса, еднакво ли работят, при такава с финиши и без?
 Благодаря ви, че споделяте толкова много от личният си опит! Simple Smile

Аз мисля, че всички си закупуват мострите, но да не забравяме, че Рибките имат 4 магазина и един онлайн магазин, а Арлен само един онлайн магазин. Сигурно и това оказва влияние. Както и да е.

А на въпросите ти Simple Smile Аз ползвам ампулите с шампоана от същата серия, смятам, че ефекта е най-добър така. На втория въпрос не мога да ти отговоря.

Общи условия

Активация на акаунт