От Франция до България - превоз на покупките ни (24)

  • 99 973
  • 517
  •   1
Отговори
# 135
  • Мнения: 1 549
Някои получавал ли е пратки тази седмица?

# 136
  • Мнения: 143
Някои получавал ли е пратки тази седмица?

аз чакам днес ДДМ да я пуснат към Еконт и евентуално утре да я получа пред вид имейла :

Заминаване от Френския склад: 26.02.2016
Колета ще пристигне в България на: 01.03.2016

 Praynig Praynig Praynig Praynig Praynig Praynig Praynig
 

# 137
  • Мнения: 177
Току що имам имейл от Еконт, че пратката ми от ДДМ е приета в офиса им и утре трябва да я получа. Предполагам, че важи за всички пратки от този курс  Peace

# 138
  • Мнения: 143
Току що имам имейл от Еконт, че пратката ми от ДДМ е приета в офиса им и утре трябва да я получа. Предполагам, че важи за всички пратки от този курс  Peace

и аз така Simple Smile

# 139
  • Мнения: 131
Ако тук чете TSVETINA ZAHARLIEVA нека да ми пише. Днес получих имейл от френските пощи адресиран до нея. Станало е някакво объркване, аз също писах до колисимо, но още нямам отговор от тях. Междувременно от Пейпал ми писаха, че ЛР са ми възстановили парите за изгубената пратка. Grinning

# 140
  • Мнения: 452
Момичета, аз пък имам имейл за получена пратка от Ларедут, а пък аз не чакам нищо. Писахме си с Матю и човека каза, че пратката е с моето ID. Така, че ако ви липсва пратка получена на 23.02 погледнете си данните.
Аз имам пратка,която трябваше да е на адрес на 23.02.но нямам мейл от ДДм,че е пристигнала  Peace

Свържете се с него и по колисимото и други детайли ще разберете дали е вашата.

Мисля,че няма да е моята,защото днес получих мейл от него,че имам пратка в склада им  Peace

# 141
  • Мнения: 529
Аз нямам липси, но последната ми пратка пристигна в лошо състояние.
Кашонът беше смачкан и очевидно отварян. Залепен е с допълнителни лепенки. Всеки артикул е отварян(с нарушена опаковка). За съжаление кремът, който толкова чаках, не просто е разпечатан, но и ползван.
Съжалявам, че поръчах от Франция. Повече няма да повторя.

# 142
  • Бургас
  • Мнения: 5 797
Каква изненада! Френските пощи ми отговориха... и О, пак изненада - след разследването са установили, че пратката им излизала като доставена... ВЕрно?! ooooh!  Нито пощите, нито редутци ще направят нещо, а като гледам и господинът от фирмата не може или не иска да реши проблема, а няма начин да не може Naughty Пуснах си диспут в Пейпал и се подготвям за още нерви и там, но адски ме е яд за поръчаните неща. А още повече ме е яд, че след толкова години не се намери ЕДНА читава посредническа фирма! Crossing Arms
Поне си получих днес последната пратка, но тя е на малка стойност... Пак ще "забравям" Франция май!

# 143
  • StZ
  • Мнения: 309
И аз продължавам с писане и препращане на писма до посредника и ларедут - много гадно  Sick
То да му се отще на човек изобщо да пазарува онлайн  #2gunfire

# 144
# 145
  • Мнения: 14
Каква изненада! Френските пощи ми отговориха... и О, пак изненада - след разследването са установили, че пратката им излизала като доставена... ВЕрно?! ooooh!  Нито пощите, нито редутци ще направят нещо, а като гледам и господинът от фирмата не може или не иска да реши проблема, а няма начин да не може Naughty Пуснах си диспут в Пейпал и се подготвям за още нерви и там, но адски ме е яд за поръчаните неща. А още повече ме е яд, че след толкова години не се намери ЕДНА читава посредническа фирма! Crossing Arms
Поне си получих днес последната пратка, но тя е на малка стойност... Пак ще "забравям" Франция май!
А Ла Редут, отказват ли да ти възстановят парите в такъв случай? Събирам информация какво се случва в такива случаи, като твоя. За съжаление е и мой. Имам 2 пратки от миналата седмица на голяма стойност, които ДДМ твърдят че не са получавали. Сайта пусна молба за разследване до пощите. Но ако се потвърди доставката, какво ще правя? Ти как писа на френските пощи? Чрез формата на сайта им ли? И аз мисля да го направя. Дай ми линк, моля. Отговорът ще е сигурно нещо подобно (то какво друго???)

# 146
  • Мнения: 452
И аз чакам потвърждение с 2 пратки,но все още нищо.Явно и аз трябва да се захващам с мейли и разследвания.Определено се отказвам вече от френските посредници.Ядове,загуба на време,и я ти върнат пари от сайта,я не.

# 147
  • Мнения: 14
Здравейте,
и аз съм от потършевшите, откраднаха ми стока на голяма сума, като получих старателно залепен колет с празна опаковка вътре. От прочетеното във форума виждам, че от ноември насам кражбите са станали систематични. Проблемът е в превозвача, който позволява да ни крадат или е в комбина с тези, които ни крадат.
По същество: трябва да си търсим правата. Говоря много добре френски. Начинът не е да се изпрати жалба към пощите. Те са коректни и ако вие живеехте във Франция и си получавахте колетите на домашен адрес нямаше да имате никакви проблеми. Живяла съм във Франция. Пощите са много стриктни. Веднъж за колет до ДДМ Сожетра , който се загуби писах до пощата. Получих имейл след една седмица да им се обадя на телефон, за да им задам въпросите си., защото са претоварени и не отговарят на мейли. От чужбина е много трудно, почти невъзможно да направите нещо, дори да говорите перфектен френски. Вие не сте физическото лице, което е получател на пратката,  на своя домашен или служебен адрес, не забравяйте това.  Единственото, с което разполагате е договорката ви с ДДМ да ви свърши услугата срещу заплатената цена.
ЕДИНСТВЕНИЯТ НАЧИН ДА ПОЛУЧИМ КОМПЕНСАЦИЯ и виновният да си получи заслуженото е да се ПИШЕ ДО ОРГАНИЗАЦИЯ ЗАЩИТАВАЩА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ. Тук идва въпроса ДДМ КАКВА ФИРМА СА, КЪДЕ СА РЕГИСТРИРАНИ, В БЪЛГАРИЯ ИЛИ ФРАНЦИЯ? Имате ли данните им, за да знаем къде да пуснем случая за разглеждане? Моля, отговорете, ако знаете отговора на този въпрос.
на товарителницата от еконт името на фирмата изпращач е Акт Логистикс АД- такава не излиза в гугъл излиза Акт Лоджистик Ад, но да предположим че е писмена грешка, транспортна фирма...
http://www.act-logistics.com/ никъде нищо за ДДМ ?!
Матьо Дераш ми потвърди по телефона, че фирмата се казва Акт Лоджистик АД. Доста е завоалирано е на сайта им. Защо ли?  newsm78 Предвид създалата се ситуация ще е добре да публикуват повече информация за себе си. Легална информация за фирмата, каквато има на всички търговски сайтове.
Моите неполучени пратки вече са 3. От миналата седмица имам 2 пратки, получени в един и същ ден, но от ДДМ твърдят, че не са получени. На голяма стойност са, детски дрехи и играчки. За съжаление сайта, от който поръчвам доставя месец след плащането, така че изчиствам последните си поръчки и не мога да ги анулирам.
Естествено пуснах оплакване до сайта, те започнаха разследване на пощите, пуснах и оплакване на пощите, ще чакам необходимото време, около 3 седмици. И за другия окраден колет чакам още отговор.
Но мисля, че работата на ДДМ е веднага да отидат в съответния пощенски клон, който ги обслужва, това е винаги обслужващия ги centre courrier 59. ЕТО ТОВА Е СЪЩЕСТВЕНАТА ЧАСТ ОТ РАБОТАТА ИМ. Да потърсят пратката на място, защото те са на място и това се прави по номер на пратка, не е необходимo дори известие за получаване - avis de passage. При такива случаи се ходи директно в пощата, иска се информация веднага, взима се писмено доказателство, че пратката е доставена и ако получателят твърди че въпреки това не е доставена - попълва протокол на място. Доставката, ако е направена е отбелязана някъде. И там се вижда къде е доставена и кога, дори и да няма подпис. Работата на ДДМ е да ни получават колетите, ние сме ги упълномощили за това. Затова, когато има проблем още същия ден трябва да са в пощенския клон и да търсят пратката, да искат лично информация за нея от служителите. Писането на мейли не е достатъчно. Колетите могат да са доставени на друг адрес, могат да са върнати в клона до поискване, но това се разбира като се отиде на място. Всеки притеснен за парите си човек веднага би отишъл да пита в пощенския клон и да иска някакво обяснение.
Живяла съм години във Франция, имам приятели и роднини и ходя често там. Така че знам добре какви са възможностите. След последните терористични атаки, пощите са доста стегнати. Едва ли размятат скъсани колети, в които всеки може да бръкне и постави каквото си поиска и едва ли оставят кашони под път и над път.
Помолих Матьо Дераш днес да отидат в клон 59 и с номерата на моите две пратки и да искат информация кога и къде са доставени. С писмено доказателство, каквото и да е, дори снимка от телефон. Не ми изглежда склонен да го направи. Били заети. Много странно newsm78 Надявам се да отидат.
Дотук винаги ми е съдействал. Надявам се и сега да го направи.

# 148
  • Бургас
  • Мнения: 5 797
Каква изненада! Френските пощи ми отговориха... и О, пак изненада - след разследването са установили, че пратката им излизала като доставена... ВЕрно?! ooooh!  Нито пощите, нито редутци ще направят нещо, а като гледам и господинът от фирмата не може или не иска да реши проблема, а няма начин да не може Naughty Пуснах си диспут в Пейпал и се подготвям за още нерви и там, но адски ме е яд за поръчаните неща. А още повече ме е яд, че след толкова години не се намери ЕДНА читава посредническа фирма! Crossing Arms
Поне си получих днес последната пратка, но тя е на малка стойност... Пак ще "забравям" Франция май!
А Ла Редут, отказват ли да ти възстановят парите в такъв случай? Събирам информация какво се случва в такива случаи, като твоя. За съжаление е и мой. Имам 2 пратки от миналата седмица на голяма стойност, които ДДМ твърдят че не са получавали. Сайта пусна молба за разследване до пощите. Но ако се потвърди доставката, какво ще правя? Ти как писа на френските пощи? Чрез формата на сайта им ли? И аз мисля да го направя. Дай ми линк, моля. Отговорът ще е сигурно нещо подобно (то какво друго???)
Редутци се правят на луди или просто за тях случаят е приключен след като пратката се води получена. Не са отговорили още нещо и в диспута в Пейпал. Песимист съм общо взето... На френските пощи писах като влязох през линка в поръчката в суивито, после долу вляво Contact, след това най-долната от трите опции. Отваря се поле, в което пак да напишеш номера на пратката си и излиза отново проследяване, но с две опции най-отдолу. Отмяташ дясната:    Un colis que j'attends, а после кликваш на третата: La non réception de mon colis, pourtant déclaré livré sur internet. От там нататък попълваш полетата - писмо, имена, координати. Аз копирах писмото на Матю, написах адреса във Франция, но моите имена и потвърдих. Това е.
Отговориха ми, че пратката излиза като доставена при тях и до там. Матю се почесва и чака някой да му отиде на крака или да му се обади от пощите по телефона или да му отговори на имейл, но не и да си вдигне задника и да реши проблемите. Какво му е - нито парите са негови, нито нервите, нито носи някаква отговорност законово... що да се тормози пък Tired

# 149
  • Мнения: 14
За радост и не знам точно как, но вчера Матьо Дераш ми се обади и каза, че моите два липсващи колети са доставени. Просто така. 6 дни след като са обявени за вече доставени.
Междувременно аз написах оплакването до пощите по същия начин както bradata пише. Просто се чудех дали няма друг.  За три загубени колета съм го правила, като отделно от сайта пускат разследване (enquete postale). И трите пъти от пощите ми отговориха да им се обадя на 3631 и да обсъдя с техен сътрудник проблема. Което си представям, че ще протече така: ще ми предложат да отида в пощенския клон 59 и с личната си карта да подам писмена декларация, че не съм получила колета, за да отворят досие на случая. Просто сме с вързани ръце, понеже сме в България. Даже името ни го няма като получател на колета. Добре, че и трите ми колета се появиха изневиделица след като сайта пусна разследването, което всъщност може и да няма връзка.
Сега ми остава последния казус - за професионално окрадения и изпразнен колет. И дано някой ми плати щетата. За съжаление сайта не ползва Paypal та и тях да моря.
Което си е истина няма да го премълча: дотук съм получила много колети чрез ДДМ.  Обаче не мисля, че  е нормално да губя дори 1 на 100. Дано успеят да си подобрят услугата. Аз засега се въздържам.

Общи условия

Активация на акаунт