RYANAIR - 2

  • 109 807
  • 740
  •   1
Отговори
# 60
  • Мнения: 692
Bliss,така е. Но това са размерите на раница.Не грамадна туристическа раница,но все пак раница

# 61
  • Мнения: X
Bliss,така е. Но това са размерите на раница.Не грамадна туристическа раница,но все пак раница



Въпрос на гледна точка. За мен това е дамската ми чанта, в която не нося дрехи и бельо. А тази раница наистина трябва да е много, много малка. Да не говорим, че раницата няма как да я пъхнеш под седалката пред теб каквото е изискването.

Има общоприети размери на ръчния багаж, който можеш да вземеш в кабината. И те са размерите на големия ръчен ПЛАТЕН  багаж на Уиз и големия БЕЗПЛАТЕН ръчен багаж на Раян. Пак да питам виждаш ли разликата?
Освен, че билетите на Уиз са по-скъпи, в допълнение и ръчния им багаж е платен. За сметка на по-ниски цени за билет и безплатен багаж при Раян.

# 62
  • Мнения: 692
Bliss,да Виждам. Но сега,като започнат да се конкурират,може и да се оправят нещата.На теб невъзможен ли ти се струва сценария Уиз да спре да лети до Барселона примерно,защото не може да издържи на конкуренцията,на пазара да останат само Раян и да вдигнат цените?

# 63
  • Мнения: 3 506
Аз имам един полет с Райън – в интерес на истината самолетът, с който го изпълниха беше видимо мноооого по-стар, от тези, на които съм летяла с Уиз (с тях имам поне десетина полета). Като точност бяха железни, при все, че беше голям хаос на летището, тъй като непосредствено преди полета имаше буря и съответно имаше доста отменени и закъсняващи полети. Доколкото разбирам това им е и част от основната реклама – че са много точни и над 90% от полетите им пристигат навреме.

Като отношение – не мога да се оплача, дори може би ми допаднаха една идея повече от Уиз и Изи по летища / полети (макар че това е субективно, защото съм ги ползвала от/до различни дестинации).

Много ми хареса възможността да се свържеш с тях с въпрос безплатно през чат, за разлика от Уиз, които задължително ти „режат главата“ и за най-елементарното питане (впрочем това може би е добре да се добави в началния пост – май не го видях вчера). Макар че, пак в интерес на истината, аз ползвах въпросния чат два пъти, от които единият ми решиха проблема (свързан с багажа), но вторият път трябваше да си го реша по друг начин, реално помощ не получих, само повтаряне на едни и същи неща (проблем със страницата им по време на чек-ин).

Като цени – не бих казала, че ми беше супер изгодно, с изключение на багажа и багажа на детето! (при Уиз е 1бр., при Райън – 2, т.е. може примерно да си вземеш и количка и столче или креватчеи това не знам дали не е добре да се добави в 1-вия пост).

Продължавам да им следя цените от време на време, ми не виждам някаква драстична разлика с Уиз – и техните цени са ниски най-вече за зимните полети и не винаги са най-ниските на пазара. През другото време не са нищо особено, поне спрямо моите разбирания относно това каква трябва да бъде разликата в цената м/у нискотарифна и редовна АК. Надявам се обаче това да се промени с увеличаването на конкуренцията, и в този ред на мисли се радвам за решението им да летят от София. Разбира се, за целта е нужно да си останат и Уиз, и Изи – колкото повече, толкова по-добре – и по никакъв начин не би ме зарадвало, ако изместят други АК...

# 64
  • Мнения: X
Bliss,да Виждам. Но сега,като започнат да се конкурират,може и да се оправят нещата.На теб невъзможен ли ти се струва сценария Уиз да спре да лети до Барселона примерно,защото не може да издържи на конкуренцията,на пазара да останат само Раян и да вдигнат цените?

И какво предлагаш? Да си остане само Уиз с ужасно високите цени до Барселона и Валенсия? Не, благодаря! До сега плащахме нереално високи цени точно за тези дестинации просто защото нямаше конкуренция. Имаше договорка между Уиз и БГ еър.

За мен цените на Раян са перфектни, а когато имат и намаления стават още по перфектни. В комбинация с безплатен ръчен багаж нещата придобиват съвсем друго измерение сравнено с Уиз.

# 65
  • Мнения: 692
Bliss,да Виждам. Но сега,като започнат да се конкурират,може и да се оправят нещата.На теб невъзможен ли ти се струва сценария Уиз да спре да лети до Барселона примерно,защото не може да издържи на конкуренцията,на пазара да останат само Раян и да вдигнат цените?

И какво предлагаш? Да си остане само Уиз с ужасно високите цени до Барселона и Валенсия? Не, благодаря! До сега плащахме нереално високи цени точно за тези дестинации просто защото нямаше конкуренция. Имаше договорка между Уиз и БГ еър.

За мен цените на Раян са перфектни, а когато имат и намаления стават още по перфектни. В комбинация с безплатен ръчен багаж нещата придобиват съвсем друго измерение сравнвнено с Уиз.

Предлагам да останат и двете и да се конкурират.Не знам на база какво ти хрумна да пиешш,че предлагам да остане само Уиз,след като сто пъти повторих,че е добре да има конкуренция и да се предлагат по-качествени услуги.

# 66
  • Мнения: X
Bliss,да Виждам. Но сега,като започнат да се конкурират,може и да се оправят нещата.На теб невъзможен ли ти се струва сценария Уиз да спре да лети до Барселона примерно,защото не може да издържи на конкуренцията,на пазара да останат само Раян и да вдигнат цените?

И какво предлагаш? Да си остане само Уиз с ужасно високите цени до Барселона и Валенсия? Не, благодаря! До сега плащахме нереално високи цени точно за тези дестинации просто защото нямаше конкуренция. Имаше договорка между Уиз и БГ еър.

За мен цените на Раян са перфектни, а когато имат и намаления стават още по перфектни. В комбинация с безплатен ръчен багаж нещата придобиват съвсем друго измерение сравнвнено с Уиз.

Предлагам да останат и двете и да се конкурират.Не знам на база какво ти хрумна да пиешш,че предлагам да остане само Уиз,след като сто пъти повторих,че е добре да има конкуренция и да се предлагат по-качествени услуги.

Ами нали всички точно това пишем?!?!?!? Че влизането на Раян ще създаде истинска конкуренция, а не това което беше до момента. До момента условията на Раян са далеч по -добри по съществуващите дублиращи линии. И пример ти дадох. Като излезат цените на Уиз за зимата ще видим какво е положението и по другите линии.

# 67
  • Мнения: 692
Bliss,и аз точно това ти написах в началото,че не виждам повод за радост,ако уиз фалира,защото няма да има конкуренция,която се надявам да се формира при появата на Раян,а ти каза,че съм грешала и човек остава с впечатление,че смяташ,че ще е добре Уиз да фалира

# 68
  • Мнения: 19 021
В интерес на истината Уиз бяха по-добре откъм цени и багаж преди 4-5 години. Ръчният багаж на Раян беше 8 кг. Нещата обаче се обърнаха.

# 69
  • Мнения: X
Bliss,и аз точно това ти написах в началото,че не виждам повод за радост,ако уиз фалира,защото няма да има конкуренция,която се надявам да се формира при появата на Раян,а ти каза,че съм грешала и човек остава с впечатление,че смяташ,че ще е добре Уиз да фалира

Оф, не е истина просто. Кой си видяла да иска Уиз да фалира? Всички се радваме, че Раян влязоха на пазара защото най-накрая ще има конкуренция. До момента Уиз и БГ еър много удобничко си бяха разпределили нещата и никак не се конкурираха.

Но пък аз видях как ти тръгна да правиш черен ПР на Раян. При условие, че точно същите неща могат да се напишат с тонове и за Уиз. Но ти не отиде и не ги написа в темата за Уиз. Няма да ти разкавам за лични приключения с Уиз или тези на мои приятели. Или пък за редовно отменени полети на мъжа ми с БГ еър без никаква основателна причина.


Ооо Брадли всички помним дори комични случки като обмисляне на заплащане на тоалетните на борда на Раян.  Mr. Green Но в момента нещата са съвсем други.

# 70
  • Мнения: 692


Явно наистина съм и в голяма грешка и за това,че не виждам повод за радост при евентуално оттегляне на уиз от българският пазар. Но все ми се струва,че оставайки само една авиокомпания,тя става монополист и може да прави каквото си иска.


A ми да в грешка сте.

# 71
  • Мнения: X


Явно наистина съм и в голяма грешка и за това,че не виждам повод за радост при евентуално оттегляне на уиз от българският пазар. Но все ми се струва,че оставайки само една авиокомпания,тя става монополист и може да прави каквото си иска.


A ми да в грешка сте. Ние изключително много се радваме, че един от законодателите в лоукост полетите забеляза нашия пазар и сега вече наистина ще има конкуренция. Защото до сега двете основни авиокомпании, които летяха от София съвсем удобно си бяха разпределили линиите без да се конкурират и поради това нито цените на Уиз бяха като на лоу кост авиокомпания, нито качеството на България еър беше като за стандартна авикомпания.

А подобна информация, като от линковете в интернет може да се намери за абсолютно всяка авикомпания. Освен това например аз имам подобен ЛИЧЕН опит и с Уиз и с България еър. Но това не означава, че ще спра да летя с тях ако сметна, че цените ме удовлетворяват.

Явно наистина не успяваш да четеш с разбиране.   Mr. Green
Предлагам ти да не си позволяваш да вадиш една дума от контекста, а да цитираш цялото мнение. Което пък съвсем не е написано с цел злорадстване по отношение на Уиз и желание тя да фалира. Смисълът е точно обратния и няма нищо общо с жалкия ти опит да преиначиш думите ми.

Хайде със здраве!

# 72
  • Milano
  • Мнения: 3 679
Уау, каква активност.

Първо ще започна с Мими, шапка ти свалям за желанието и готовността да събираш инфо и правиш нови теми (гратис Laughing). Hug bouquet


Няматакова, ако искаш база личен опит  - Азиа слага целия форум накуп в джоба си, лети почти всяка седмица с тях от 15-20г.

Няма значение как ти поднася информацията (с личен коментар), важна е същността.



Цената, която се вижда е крайна (2% за плащане с карта, неиздадена в UK е включена в нея, и намалява минимално при плащане с дебитна) - това за още незапознати с компанията.

Така е и при Изиджет.


Благодаря, Блис за уточнението за багажа за деца през мобилното приложение.

Не бях обърнала внимание.

Направих симулация, всъщност разликата не е 5 евро, а 50%, т.е. за багаж до 15кг е 7,50евро в нисък сезон, 12,50 евро за този до 20кг и т.н. (не видях дали Мими го е добавила..прочетох набързо).


После ще направя коментар за тях....Уиз не държат сравнението по нито една точка.

# 73
  • Мнения: X
Благодаря, Блис за уточнението за багажа за деца през мобилното приложение.

Не бях обърнала внимание.

Направих симулация, всъщност разликата не е 5 евро, а 50%, т.е. за багаж до 15кг е 7,50евро в нисък сезон, 12,50 евро за този до 20кг и т.н. (не видях дали Мими го е добавила..прочетох набързо).


Реджина малко уточнение всъщност:

Багажа за децата и места (50% намаление от редовната цена) си го има и през сайта. По общи условия за да ползваш това намаление за детете трябва поне един от придружаващите пътници да е купил същата услуга на пълна цена. Обаче, когато аз симулирам закупуване на билети ми позволява да добавя до 3 багажа на детето с 50% намаление БЕЗ да съм добавила багаж на името на възрастен на редовна цена. В другия форум има една потребителка, която успя да купи по този начин чекиран багаж само за детето без да е купила за себе си.

Освен това: ако при покупката на билети не си закупила багаж, след това при добавяне(покупка) през мобилно приложение е по-евтино с 5 евро от добавянето/покупка през сайта. Това лично не съм го пробвала, но пак е споделено от потребител в другия форум. Нищо не пречи да се изпробва.  Peace

# 74
  • Мнения: 692
Bliss,добре грешката е в мен. Но и ти сгреши обвинявайки ме,че правя черен Пр. Влязох в темата за да разбера вашето мнение за Раянеър. Попитахте ме откъде черпя информация за негативните им коментари,показах ви. След,което бях обвинена,че това е черен ПР.Да,съгласна съм,че и за уиз и за българияеър и може би дори за Катар,които са в съвсем друг ценови клас,може да се напише много.Но в момента се интересувам от Раян,защото те навлизат на пазара ни и ако това,което казвате е вярно,значи  наистина се стремят да повишат качеството на услугите си. Съжалявам,ако в очите ви това е бил черен Пр,не съм искала да изглежда така.
Надявам се,че вечер ме разбра?    

Общи условия

Активация на акаунт