Тормоз в училищата и толеранс към него

  • 52 981
  • 842
  •   1
Отговори
# 60
  • Мнения: 2 982
Скрит текст:
А какво правим, когато се окаже, че самотната майка на детето-тормозител е също много изтормозена жена? На мен ми е жал да и се оплача. Камо ли да тръгна да се карам с нея. Или да се оплача на госпожата, с което пак ще създам проблеми на майката. Сложно е много.
Погледни го така - ти не искаш да създаваш проблем на тази жена с много проблеми / разбирам те /, обаче тя носи отговорност за детето си и насочвайки и вниманието към това, че то върви в неправилна посока и трябва да се работи с него е много вероятно да и спестиш огромни проблеми в бъдеще. Има вероятност с израстването детето да се *поправи* само, но има вероятност и да затъне. В случая спестявайки проблем на майката правиш лоша услуга на детето.


Аз също бих избрала *бягството* пред това да въвличам детето си в борба за превъзпитаване на другите.

Sharky* говориш за собственик на училище, детето ти в частно училище ли ходи?
И при мен натежава този вариант. Колкото и работещи да изглеждат в това училище по проблема. Аз резултат дотук не виждам. Въпросът е КЪДЕ да се преместим? Затова и търся похвали от някой за неговото училище...
Дори днес говорих с психоложката, която игнорира психо тормоза. Последният случай било "няма нищо, бутнал го е леко". А клеветите за псуване и показване на средните пръсти, а обидните думи? А утрешните блъскания, ако продължаваме както последните седмици?

Е, това с психоложката го дай на запис ...
В малките класове, когато няма специализация и аз бих избягала.
До колкото знам в 118-то (Младост 1 до Окръжна болница) приемат деца постоянно.
Има удобен транспорт от всички описани от теб квартали.
Моето учеше там, но отдавна. Не е иделано, но за избягване на тормоз се полагаха усилия.
Разпитай в темата за училища в Младост.

# 61
  • Мнения: 7 325
Не съм обърнала внимание, извинявай. Смятам, че частните училища не могат да се сравняват с държавните. Не че няма проблеми между децата там, но учителският контрол е по-сериозен и при проблем се действа най-малкото по-бързо. Все пак собственика печели от родителите и е в негов интерес училището му да е с добри условия.

REAL_WOMAN сложна е твоята. Мисля, че е добре да проведеш разговор с майката, колкото и да ти е неприятно. Детето *не слуша* не е аларма. Ако и обясниш, че нещата не могат да продължават така и че ако няма промяна ще сигнализираш институциите, дали няма да му обърне внимание?

# 62
  • Мнения: 6 217
I.Hr, тя явно си му обръща внимание, но толкова и е ресурсът. Самата тя е ходещо кълбо от нерви, нали я виждам.  Confused

А "бутането", явно се счита, че е на игра, за това не го смятат за проблем. Повечето момчета 1-2 клас май доста си играят бутайки се, ритайки се...  newsm78

# 63
  • София
  • Мнения: 6 661
навсякъде е едно и също. механизмите за наказание са тежки, тромави, на учители и директори не им се занимава. всичко е проформа. случаите на агресия се подминават със затворено око, като умишлено се оставят родителите да се оправят помежду си, както намерят за добре. в повечето случаи печели агресорът и наглецът, а жертвите му страда психически и физически. децата биват тормозени, психирани, мачкани, докато или трайно развият манталитет на жертви или се превърнат в агресори на свой ред. обикновено агресорчето си остава, а се маха свястното дете.

за мен, съвременните учители са престъпници, защото те създават и упорито насаждат у бъдещите членове на обществото модела на агресивното поведение и безнаказаността. и го правят с пълно съзнание, умишлено и безотговорно.

няма да намерите спокойствие нито в Младост, нито другаде. проблемът може да ви застигне навсякъде - въпрос на късмет е дали ще случите на такова дете-агресорче в класа. учителите, психолозите и директорите действат еднакво навсякъде - затварят очи и оставят родителите да се оправят сами. а проблемните деца се прехвърлят като горещ картоф от клас на клас и от училище на училище.

# 64
  • Мнения: 536
навсякъде е едно и също. механизмите за наказание са тежки, тромави, на учители и директори не им се занимава. всичко е проформа. случаите на агресия се подминават със затворено око, като умишлено се оставят родителите да се оправят помежду си, както намерят за добре. в повечето случаи печели агресорът и наглецът, а жертвите му страда психически и физически. децата биват тормозени, психирани, мачкани, докато или трайно развият манталитет на жертви или се превърнат в агресори на свой ред. обикновено агресорчето си остава, а се маха свястното дете.
Права сте.  Sad Точно това виждам и аз.

# 65
  • Мнения: X

за мен, съвременните учители са престъпници, защото те създават и упорито насаждат у бъдещите членове на обществото модела на агресивното поведение и безнаказаността. и го правят с пълно съзнание, умишлено и безотговорно.
Доста крайно мнение, поставящо под общ знаменател всички учители. Дали разполагаш с конкретни аргументи в негова подкрепа?

# 66
  • Мнения: 536
Дори при един учител, който иска да се бори, малко по малко желанието се смачква от нормата, която е в момента. Така го виждам.

# 67
  • Мнения: X
Добре де, скъпи майки, до кога учителят ще ви е виновен за всичко? Не липсата на ред в държавата и обществото, не лошата образователна система, не политиката, която подържа безчинства в страната. А точно учителят! Засрамете се.

А кой да е? Децата ли да се самоконтролират в училище или родителите да дежурят? Засрамете се вие, но надали.


за мен, съвременните учители са престъпници, защото те създават и упорито насаждат у бъдещите членове на обществото модела на агресивното поведение и безнаказаността. и го правят с пълно съзнание, умишлено и безотговорно.
Доста крайно мнение, поставящо под общ знаменател всички учители. Дали разполагаш с конкретни аргументи в негова подкрепа?

Въобще не е крайно, защото учителите, които не попадат в тази категория са изключения. И дори самите те обикновено казват: "Ами няма какво да направим!", защото наистина няма. Учениците не могат да бъдат изключвани, а от друга страна училищата се борят за всяко дете, защото носи пари. Малоумна работа.
Миналата година един съученик на дъщеря ми залепи дъвка в косата ѝ. Такава драма настана, че тя накрая ходи да се застъпва за него, за да не го накажат много строго. Е, преди това страдала много театрално, но в крайна сметка ни пратиха хвалебствено писмо заради емпатията, която така успешно демонстрирала.  Mr. Green Не мога да си представя ако някое дете удари някого или дори само да го обиди. Почват се едни срещи с училищните психолози, учители и други длъжностни лица, родителите получават писмо, че трябва да водят детето в специализиран детски център заради поведенческите проблеми, подписват се, че са получили писмото и после трябва да представят заключение на съответния специалист.

Не виждам какво има да се дискутира. Това което се случва в училище е отговорност на учителите и ръководството на училището. Всякакви опити да се прехвърли отговорността на родителите и цялото общество са цинични и дори арогантни.

Последна редакция: ср, 09 мар 2016, 13:08 от Анонимен

# 68
  • Мнения: 6 217
Родителите сме виновни точно колкото учителите.

# 69
  • София
  • Мнения: 16 520
Нали разбирате, че ако има камери в класните стаи и по коридорите ще се види колко ги мързи учителите? Че като има доказателства за безотговорността им към агресивно поведение и за непреподаването в час, ако поне малко ги беше страх каква заплата ще вземат и дали ще имат работа утре, нямаше да е така.

# 70
  • Мнения: 9 046
Че родителите са виновни , колкото и учителите е така.
Ни никой родител не стои в коридора на училището. Ако той не получи достоверна информация от учителя, няма как да отреагира колкото и да е свестен.
И когато бутането и блъскането са обичайни неща за един учител, проблема става голям.

# 71
  • Мнения: 47 352
Дори при един учител, който иска да се бори, малко по малко желанието се смачква от нормата, която е в момента. Така го виждам.
Не знам. При нас контролът в тези малки класове беше много голям и не си спомням да е имало толериране на агресия. Винаги имаше учител при тях и се намесваше на секундата. Да си призная в 1 клас чак ми идваха прекалени големите приказки за съвсем леки неща, но явно са имали ефект, защото имаха 8 проблемни деца и успяха да се справят със 7.
Осмото го изключиха.
Сега в по-големите класове нямат учител при тях, но има камери навсякъде + дежурен учител във всеки коридор, който реагира независимо дали има нещо в класна стая/коридор/тоалетни. Тичане и блъскане по коридорите също не се позволяват, какво остава за тормоз от едно на друго дете.
Говори се много за агресията, още от 1 клас, в началото профилактично, после при всеки проблем.
Има и случаи, в които не се получава (случаят с изключеното дете), но тогава родителите му отказаха съдействие. Стандартните приказки - "Е, какво да направя, и аз едно време бях такъв."

С една дума - че има проблеми, има, нормално е, но не съм съгласна с обобщенията за днешните училища, учители и т.н.

# 72
  • Мнения: X
Родителите сме виновни точно колкото учителите.

Глупости. Без извинение.

# 73
  • Мнения: 6 217
Нали разбирате, че ако има камери в класните стаи и по коридорите ще се види колко ги мързи учителите? Че като има доказателства за безотговорността им към агресивно поведение и за непреподаването в час, ако поне малко ги беше страх каква заплата ше вземат и дали ще имат работа утре, нямаше да е така.
Мързи ги не ами... Права си. И Хоуп е права.  Peace

# 74
  • София
  • Мнения: 7 247
Родителите сме виновни точно колкото учителите.
Само че ние, родителите, не можем да реагираме веднага и адекватно когато нещата се случват в училище и са ни преразказани, докато учителите могат. И за мен основно учителите и системата, която не им позволява да вземат по-крайни мерки (нямам предвид физически) са основните виновници. Както се казва, кучето скача според тоягата, а това особено важи за малките в  началния курс. Ако невъзпитанието и тормозът се неглижират и остават ненаказани,  много деца започват да копират дори и по начало да са по-кротки и добре възпитани.

Общи условия

Активация на акаунт